Altijd een verrassing met deze Bobquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker knutselen met z'n allen.
Maar glitters zijn verboden...
ah ja, nu snap ik wel waarom glitters verboden zijnquote:
Doe dat lekker in klbquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:35 schreef Superdonald het volgende:
Kunnen we het nog even hebben over mods die elkaar oraal bevredigen en elkaar vervolgens white knighten? Zou niet willen dat we dit vergeten met de komst van een nieuw topic.
die hebben maar 2x welkomquote:
Het wordt ineens te blauw nu.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:35 schreef Superdonald het volgende:
Kunnen we het nog even hebben over mods die elkaar oraal bevredigen en elkaar vervolgens white knighten? Zou niet willen dat we dit vergeten met de komst van een nieuw topic.
Tering dat heb ik lang niet gehoord.quote:
Snap ook niet wat er nou nieuw aan is.quote:
Het went nooit.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap ook niet wat er nou nieuw aan is.
Dit zal mij echt aan mn aars oxiderenquote:Op dinsdag 7 april 2020 14:35 schreef Superdonald het volgende:
Dat oraal bevredigen of de hoeveelheid blauw hier?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat oraal bevredigen of de hoeveelheid blauw hier?
ja, natuurlijk echtquote:
Ja weet niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, natuurlijk echt
waarom zou ik daar over liegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |