nee klopt, daarom hoop ik ook dat die maatregelen er hier in brabant nog wel effe blijven, zelfs als het nu wat rustiger wordtquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:15 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Het wordt nog wel spannend maar ik vind het nog wel ongepast dat sommige mensen nu al juichen dat het beter gaat.... en anderen willen dat de overheid de maatregelen gaat versoepelen na 28 april. echter gaat het niet lukken om na 28 april versoepeld worden... lijkt mij. 6 weken semi-lockdown is te kort om het virus te bedwingen, ik schat op 3 maanden of zoiets. Kijk, in China deden ze 2,5 maanden over met lockdown in Hubei... maar vind nog te vroeg dat ze nu opgeheven worden. De virus is zeer verraderlijk en gevaarlijk... ze gaan echt nooit weg in een zeer korte tijd.
Had deze inderdaad gezien.....goede uitleg van deze M.Dquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef quirina het volgende:
Zat net deze man te kijken, hij legt het wel goed uit.
Komt op sommigen hard over qua humor.Niet voor tere zieltjes.
Ga maar van uit dat de maatregelen nog in Brabant nog even kan blijven bestaan, vooral is het voor ons nu heel duidelijk dat het niets anders kan nog maximaal een half jaar in zware tijd nog moeten leven. Ik geniet ook echt van saamhorigheid onder de Nederlanders, dat hadden we vroeger ook bijna nooit meegemaakt. Terwijl vind ik het wel jammer dat sommige mensen niet aan corona-maatregelen houden zoals afstand 1,5 of samenscholing.... en natuurlijk moeten we veel meer mensen hier op aanspreken.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee klopt, daarom hoop ik ook dat die maatregelen er hier in brabant nog wel effe blijven, zelfs als het nu wat rustiger wordt
zekere voor het onzekere a.u.b.
Hier was een buurvrouw jarig.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:22 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ga maar van uit dat de maatregelen nog in Brabant nog even kan blijven bestaan, vooral is het voor ons nu heel duidelijk dat het niets anders kan nog maximaal een half jaar in zware tijd nog moeten leven. Ik geniet ook echt van saamhorigheid onder de Nederlanders, dat hadden we vroeger ook bijna nooit meegemaakt. Terwijl vind ik het wel jammer dat sommige mensen niet aan corona-maatregelen houden zoals afstand 1,5 of samenscholing.... en natuurlijk moeten we veel meer mensen hier op aanspreken.
we moeten gewoon hier op FOK een soort pub avonden, voor mensen van hier die nu nergens naartoe kunnen, met wat muziek luisteren, gewoon wat meer gezelligheidquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:22 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ga maar van uit dat de maatregelen nog in Brabant nog even kan blijven bestaan, vooral is het voor ons nu heel duidelijk dat het niets anders kan nog maximaal een half jaar in zware tijd nog moeten leven. Ik geniet ook echt van saamhorigheid onder de Nederlanders, dat hadden we vroeger ook bijna nooit meegemaakt. Terwijl vind ik het wel jammer dat sommige mensen niet aan corona-maatregelen houden zoals afstand 1,5 of samenscholing.... en natuurlijk moeten we veel meer mensen hier op aanspreken.
Tering, dat had je ook haar op moeten aanspreken... Ze houden steeds niet aan de regels he?quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier was een buurvrouw jarig.
Echt bizar veel mensen op bezoek, allemaal hutjemutje op elkaar in de voortuin en op de stoep.
Denk niet ooitquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
758 doden in Engeland. Hoogste ooit denk ik?
https://www.bbc.com/news/live/world-52193858
Einde van de zomer of begin van de herfst waarschijnlijk. Voor een paar weken, en daarna grijpt het virus weer hard om zich heen en gaat alles weer dicht.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:29 schreef trein2000 het volgende:
De sociale maatregelen (evenementen, feesthoreca, anderhalve meter, etc.) zullen nog wel ven blijven. Maar de economische belangen worden hoe langer hoe zwaarder dus op dat vlak moet je ooit wel verlichting gaan zien.
En waar geef ik aan dat ik het vervelend vind.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:03 schreef Multatilu het volgende:
[..]
-Nieuwe cases interesseert niemand meer
-Mensen die verplaatst zijn zijn meegenomen in de aantallen
-Het gaat ook beter. Dat jij het vervelend vindt is al treurig genoeg...
Dat moet je coûte que coûte voorkomen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:34 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Einde van de zomer of begin van de herfst waarschijnlijk. Voor een paar weken, en daarna grijpt het virus weer hard om zich heen en gaat alles weer dicht.
Dat is een goed idee man! Zo kunnen we gewoon digitaal contact houden met elkaar, en veel later als het weer normaal is in real life elkaar ontmoeten toch?quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
we moeten gewoon hier op FOK een soort pub avonden, voor mensen van hier die nu nergens naartoe kunnen, met wat muziek luisteren, gewoon wat meer gezelligheid
Ontkenning is de 1e fase van een rouwproces....quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:34 schreef Oekelele het volgende:
[..]
En waar geef ik aan dat ik het vervelend vind.
Dat is wel een grote risico die we nemen dus... De kans is wel groot dat het weer kan gebeuren.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:34 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Einde van de zomer of begin van de herfst waarschijnlijk. Voor een paar weken, en daarna grijpt het virus weer hard om zich heen en gaat alles weer dicht.
Dat klopt, en dus moet je vooral niet zwichten voor de druk van 'oh noes the economy'-roepers.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat moet je coûte que coûte voorkomen.
Groningen had toch zo'n enorme stellage midden op het plein staan? Of ben ik nu gek?quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Groningen
https://www.bouwwebcam.nl/grotemarkt/
Welk rouwproces?quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:35 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ontkenning is de 1e fase van een rouwproces....
in India gaat het pas net los, dus heb ook geen idee hoe men dat gaat aanpakken. Geen indiers toelaten voor 2 jaar? Hetzelfde geldt voor veel landen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:36 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat is wel een grote risico die we nemen dus... De kans is wel groot dat het weer kan gebeuren.
Je moet het verstandig aanpakken. Rustig weer beginnen. Eerst de scholen open. Kijken hoe dat gaat. Dan het thuiswerken wat verlichten (ga naar werk indien 1,5 meter afstand mogelijk is en niet per OV), kijken hoe dat gaat. Enzovoortquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:36 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat klopt, en dus moet je vooral niet zwichten voor de druk van 'oh noes the economy'-roepers.
Klopt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:34 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Tering, dat had je ook haar op moeten aanspreken... Ze houden steeds niet aan de regels he?
viel me gisteren of eergisteren op bij een item op 1vandaag over begrafenissen in Brabant, er mogen geen mensen bij de begrafenis zijn maar laten ze wel de lokale fanfare? tegen elkaar aanstaan en hun deuntje blazen en langs de weg mensen zij aan zij de rouwwagen uitzwaaien/klappen. Dat schiet lekker op.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier was een buurvrouw jarig.
Echt bizar veel mensen op bezoek, allemaal hutjemutje op elkaar in de voortuin en op de stoep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |