Lijkt me voor iemand met zijn gezondheid (hij had diabetes toch?) niet zo heel slim, maar hey..quote:Op dinsdag 29 september 2020 06:55 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Iemand die ik ken zijn broertje was met hem op een boot/jacht ergens in augustus. En toen deed hij gewoon coke. Heb geen bewijs helaas, alleen dat ze samen op die boot/jacht aan het feesten waren, maar ik geloof hem 100%
quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:52 schreef Magica het volgende:
Als zelfs Gordon corona overleeft, zal het wel allemaal meevallen met dat virus
quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:40 schreef kwiwi het volgende:
Misschien moet ie even met Linda de Mol bellen. Die heeft ook al zo’n zwaar leven want ze moet nu zelf stofzuigen
die reacties ...quote:
Arme Goor.quote:Gordon met dood bedreigd bij beroving in eigen huis: ‘Dacht dat ik werd vermoord’
SBS 6-presentator Gordon Heuckeroth (52) is zaterdagnacht naar eigen zeggen ernstig mishandeld en beroofd in zijn appartement in Amsterdam-Zuid. Hij werd vastgebonden en met de dood bedreigd, zegt hij tegen De Telegraaf. „Ik dacht dat ik zou worden vermoord.”
De twee indringers, die een mes op zijn keel zouden hebben gezet, namen zijn pinpas, creditcards en dure sieraden mee, waaronder een Rolex-horloge.
Pas nadat de indringers waren vertrokken, wist Gordon los te komen en de straat op te rennen om alarm te slaan. Daar waarschuwden beveiligers van een nabijgelegen museum de hulpdiensten, aldus de krant.
„Ik dacht dat ik zou worden vermoord’’, reageert Gordon. ,,Het leek een nachtmerrie. Ik ben geslagen, geschopt, vernederd en ze dreigden me dood te steken. Ik was ervan overtuigd dat ik zou worden vermoord. Ik probeerde rustig tegen de daders te praten, maar ze bleven maar tegen me schreeuwen.”
De Amsterdamse politie, die een signalement van de daders heeft, bevestigt de zaak te onderzoeken. Het is onduidelijk hoe de twee indringers Gordons appartement wisten binnen te komen.
Waarom zou je met diabetes geen coke mogen gebruiken? Ik zou me drukker maken om drank.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lijkt me voor iemand met zijn gezondheid (hij had diabetes toch?) niet zo heel slim, maar hey..
Whut? Waarom? Hij heeft geen huistelefoon?quote:Pas nadat de indringers waren vertrokken, wist Gordon los te komen en de straat op te rennen om alarm te slaan. Daar waarschuwden beveiligers van een nabijgelegen museum de hulpdiensten, aldus de krant.
Tuurlijk. Maar waarom moet je altijd maar de media zoeken om je verhaal te doen?quote:Op woensdag 30 september 2020 10:00 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Nou ja wat je ook vind van Gordon, dit is natuurlijk geen grappige gebeurtenis
Posters van de verdachten bij de teststraten ophangen.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:52 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Het zit hem ook allemaal niet mee.
Moeten die inbrekers in quarantaine nu want corona?
En dit Zoiets gun je niemand.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:00 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Uiteraard is dit kut voor hem.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:00 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Nou ja, zoiets was toch wel uitgekomen dus dan kun je maar beter zelf het correcte verhaal doen toch.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:19 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar waarom moet je altijd maar de media zoeken om je verhaal te doen?
Je durft het bijna niet te zeggen maar het is een goede reden.om alle praatprogramma's even af te gaan de komende weken.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Weten we zeker dat het niet in scene is gezet? Die vreselijke aandachtshoer heeft ze niet helemaal op een rijtje dus het zou mij niet eens verbazen
#JeSuisJussieSmollettquote:Op woensdag 30 september 2020 11:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Weten we zeker dat het niet in scene is gezet? Die vreselijke aandachtshoer heeft ze niet helemaal op een rijtje dus het zou mij niet eens verbazen
Dan wel per video, met coronaquote:Op woensdag 30 september 2020 11:20 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je durft het bijna niet te zeggen maar het is een goede reden.om alle praatprogramma's even af te gaan de komende weken.
Het erge is dat ik ook in eerste instantie dacht dat dit misschien wel groter gemaakt wordt dan het isquote:Op woensdag 30 september 2020 11:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Huh, wat bedoel je?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat huis is nou eenmaal wel erg vaak het doelwit van boeven.
Meerdere inbraken/roven/overvallen toch?quote:
Correct.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Meerdere inbraken/roven/overvallen toch?
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Meerdere inbraken/roven/overvallen toch?
Wat heeft dat met Gordon te maken?quote:Oh dat had ik even gemist dan. Wat vreemd.
Heb jij nog een CUL ban trouwens?
Was bij hem thuis toch?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft dat met Gordon te maken?![]()
Volgens mij een permban, geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |