Dat zal hij op prijs stellen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:05 schreef praadje het volgende:
Ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel,
Hij had ook weer een terugval in het voorjaar.quote:Op maandag 28 september 2020 14:05 schreef praadje het volgende:
Ik zag laatst een filmpje waarin hij door zijn zaak loopt die zo goed als leeg was. Hoorde zijn stem en kon me niet aan de indruk onttrekken dat hij weer aan de coke is. Gewoon weer dat nasale geluid.
Ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel, misschien kwam het door de emoties. Maar toch
Ken er genoeg die gestopt zijn hoor. Maar hij heeft wel lang en veel gebruikt vermoed ik. Ben hem paar keer tegengekomen in de stad en hij ging wel heel vaak naar de wc. Niet omdat hij een zwakke blaas heeft denk ik.quote:Op maandag 28 september 2020 20:53 schreef quirina het volgende:
Maar weet je wat het is met snuivers..
Ze stoppen nooit.
Ik durf er wel iets om te verwedden inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2020 21:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Ken er genoeg die gestopt zijn hoor. Maar hij heeft wel lang en veel gebruikt vermoed ik. Ben hem paar keer tegengekomen in de stad en hij ging wel heel vaak naar de wc. Niet omdat hij een zwakke blaas heeft denk ik.
Maar niemand om zijn kringspier op te rekkenquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:49 schreef vencodark het volgende:
In quarantaine in een huis met zwembad en sportattributen en een flinke tuin.
Wát een drama.
Mogen er toch 4 bij.quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar niemand om zijn kringspier op te rekken
Huh?quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:52 schreef Magica het volgende:
Als zelfs Gordon corona overleeft, zal het wel allemaal meevallen met dat virus
Hij gooit het zelf op social media. Gun het niemand en vooralsnog heeft hij geen klachten. Ik hoop oprecht dat dat zo blijft. Hij houdt zich wel aan de richtlijnenquote:Op dinsdag 29 september 2020 00:52 schreef jameshond7 het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden als dit topic over een van jullie zou gaan?
Nogmaals. Ik hoop voor iedereen die positief getest is en gaat worden het beste!quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:56 schreef Magica het volgende:
[..]
Met al die ziektes, leeftijd, risicogroep blabla...
Tuurlijk, van mij hoeft ie ook niet doodquote:Op dinsdag 29 september 2020 00:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik hoop voor iedereen die positief getest is en gaat worden het beste!
Hoge bomen vangen veel wind: als je zo belachelijk vaak de media belt als je weer een scheet hebt gelaten, kun je dit verwachten. Hij kickt op aandacht.quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:52 schreef jameshond7 het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden als dit topic over een van jullie zou gaan?
Lijkt me voor iemand met zijn gezondheid (hij had diabetes toch?) niet zo heel slim, maar hey..quote:Op dinsdag 29 september 2020 06:55 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Iemand die ik ken zijn broertje was met hem op een boot/jacht ergens in augustus. En toen deed hij gewoon coke. Heb geen bewijs helaas, alleen dat ze samen op die boot/jacht aan het feesten waren, maar ik geloof hem 100%
quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:52 schreef Magica het volgende:
Als zelfs Gordon corona overleeft, zal het wel allemaal meevallen met dat virus
quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:40 schreef kwiwi het volgende:
Misschien moet ie even met Linda de Mol bellen. Die heeft ook al zo’n zwaar leven want ze moet nu zelf stofzuigen
die reacties ...quote:
Arme Goor.quote:Gordon met dood bedreigd bij beroving in eigen huis: ‘Dacht dat ik werd vermoord’
SBS 6-presentator Gordon Heuckeroth (52) is zaterdagnacht naar eigen zeggen ernstig mishandeld en beroofd in zijn appartement in Amsterdam-Zuid. Hij werd vastgebonden en met de dood bedreigd, zegt hij tegen De Telegraaf. „Ik dacht dat ik zou worden vermoord.”
De twee indringers, die een mes op zijn keel zouden hebben gezet, namen zijn pinpas, creditcards en dure sieraden mee, waaronder een Rolex-horloge.
Pas nadat de indringers waren vertrokken, wist Gordon los te komen en de straat op te rennen om alarm te slaan. Daar waarschuwden beveiligers van een nabijgelegen museum de hulpdiensten, aldus de krant.
„Ik dacht dat ik zou worden vermoord’’, reageert Gordon. ,,Het leek een nachtmerrie. Ik ben geslagen, geschopt, vernederd en ze dreigden me dood te steken. Ik was ervan overtuigd dat ik zou worden vermoord. Ik probeerde rustig tegen de daders te praten, maar ze bleven maar tegen me schreeuwen.”
De Amsterdamse politie, die een signalement van de daders heeft, bevestigt de zaak te onderzoeken. Het is onduidelijk hoe de twee indringers Gordons appartement wisten binnen te komen.
Waarom zou je met diabetes geen coke mogen gebruiken? Ik zou me drukker maken om drank.quote:Op dinsdag 29 september 2020 11:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lijkt me voor iemand met zijn gezondheid (hij had diabetes toch?) niet zo heel slim, maar hey..
Whut? Waarom? Hij heeft geen huistelefoon?quote:Pas nadat de indringers waren vertrokken, wist Gordon los te komen en de straat op te rennen om alarm te slaan. Daar waarschuwden beveiligers van een nabijgelegen museum de hulpdiensten, aldus de krant.
Tuurlijk. Maar waarom moet je altijd maar de media zoeken om je verhaal te doen?quote:Op woensdag 30 september 2020 10:00 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Nou ja wat je ook vind van Gordon, dit is natuurlijk geen grappige gebeurtenis
Posters van de verdachten bij de teststraten ophangen.quote:Op woensdag 30 september 2020 09:52 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Het zit hem ook allemaal niet mee.
Moeten die inbrekers in quarantaine nu want corona?
En dit Zoiets gun je niemand.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:00 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Uiteraard is dit kut voor hem.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:00 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Nou ja, zoiets was toch wel uitgekomen dus dan kun je maar beter zelf het correcte verhaal doen toch.quote:Op woensdag 30 september 2020 10:19 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar waarom moet je altijd maar de media zoeken om je verhaal te doen?
Je durft het bijna niet te zeggen maar het is een goede reden.om alle praatprogramma's even af te gaan de komende weken.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Weten we zeker dat het niet in scene is gezet? Die vreselijke aandachtshoer heeft ze niet helemaal op een rijtje dus het zou mij niet eens verbazen
#JeSuisJussieSmollettquote:Op woensdag 30 september 2020 11:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Weten we zeker dat het niet in scene is gezet? Die vreselijke aandachtshoer heeft ze niet helemaal op een rijtje dus het zou mij niet eens verbazen
Dan wel per video, met coronaquote:Op woensdag 30 september 2020 11:20 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je durft het bijna niet te zeggen maar het is een goede reden.om alle praatprogramma's even af te gaan de komende weken.
Het erge is dat ik ook in eerste instantie dacht dat dit misschien wel groter gemaakt wordt dan het isquote:Op woensdag 30 september 2020 11:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Huh, wat bedoel je?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat huis is nou eenmaal wel erg vaak het doelwit van boeven.
Meerdere inbraken/roven/overvallen toch?quote:
Correct.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Meerdere inbraken/roven/overvallen toch?
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Meerdere inbraken/roven/overvallen toch?
Wat heeft dat met Gordon te maken?quote:Oh dat had ik even gemist dan. Wat vreemd.
Heb jij nog een CUL ban trouwens?
Was bij hem thuis toch?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft dat met Gordon te maken?![]()
Volgens mij een permban, geen idee.
https://www.mediacourant.(...)-inbraak-voor-de-pr/quote:Op woensdag 30 september 2020 11:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar lezen jullie dat dan? #nieuwsgierig
Dat wordt altijd zo gemeld als iemand zelf met het verhaal komt en de politie verder nog niks bevestigd heeft.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Het is trouwens ook wel apart dat de media in het bericht melden dat Gordon "naar eigen zeggen" is beroofd. Die houden dus ook al een slag om de arm
Ja maar dit was in Amsterdam toch?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)-inbraak-voor-de-pr/
Lees het ieder jaar wel ergens zo lijkt het, wel een prachtige woning ook daar in Blaricum.
Nondeju, ik snap dat het traumatisch is als het je overkomt, maar hij weet er altijd nog 3 dimensies overheen te gooien met termen als "ik kom hier nooit meer overheen". En dat alles ook meteen in de media plempen op die manier...quote:Op woensdag 30 september 2020 11:57 schreef praadje het volgende:
Van zijn FB;
Voor het eerst in mijn leven zonder woorden. Ik heb echt voor mijn leven gevreesd, ik dacht echt dat ik alles al had meegemaakt verder maar nee het was nog niet genoeg. Ik zal hier hier nog lang last van hebben en twijfel of ik hier ooit echt overheen ga komen. Ik ben nu veilig en extra beveiligd. Een ding vraag ik me wel af, als iemand reddeloos verloren op straat smeekt om de politie te bellen dat auto's en fietsers gewoon doorrijden............Ik geloof dat dat mij het meeste heeft gebroken van alles wat ik ooit in mijn leven heb meegemaakt. Ik wil de agenten die zich over mij hebben ontfermd bedanken van die nacht. Ik heb trauma therapie sinds gisteren om dit allemaal te verwerken, ik mis de finale van Hit the road vanavond door Corona en ik voel me lichamelijk op zich goed. Ik ben blij dat ik nog leef, Carpe Diem. Time out nu.
Arme jongen. Heb je alles gehad en dan heb je het over dat je 'hit the road' mist vanavond.
Klopt,quote:Op woensdag 30 september 2020 12:06 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ja maar dit was in Amsterdam toch?
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Lees het ieder jaar wel ergens zo lijkt het, wel een prachtige woning ook daar in Blaricum.
Hoe vaak kan een mens dat overkomen dan.quote:Albert Verlinde vindt dat Gordon altijd heel veel publiciteit zoekt als er bij hem is ingebroken.
Dat zou ook nog wel eens kunnen ja, dat dit een soort uit de hand gelopen seksdate is geweest met gasten die inderdaad anderen hebben getipt of die hem zelf hebben overvallenquote:Op woensdag 30 september 2020 12:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Klopt,
Ellende volgt Gordon, desnoods 25 kilometer.
Misschien wat minder schandknapen thuis uitnodigen die zijn weelde mogen aanschouwen en die informatie doorgeven aan een neef? Het is maar een tipje hoor
Ja, nee, ik bedoelde wat mijn bán met Gordon te maken heeft. Ik begreep even niet waarom je het vroeg.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Was bij hem thuis toch?
En matig, ach ja, je mist ook niks eigenlijk
Want voor corona of een overval kies je zelf?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:49 schreef Barlexus het volgende:
Paar weken geleden grote kop met: Gordon ik heb Corona gehad
Paar weken later: Ik ben beroofd
over 2 weken: ik heb weer een nieuwe vriend
over zes weken: ik ga trouwen
Conclusie: aandachtshoertje
Ik ken nog wel 30 dingen in dit lijstje zetten als ik vanaf een jaar terug ga....quote:Op woensdag 30 september 2020 14:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Want voor corona of een overval kies je zelf?
Dat niet natuurlijk, maar je kunt er niet omheen dat Gordon dit soort berichten al zo ongeveer de media inpleurt als de wattenstaaf nog in zijn neus zit of er een pistool op zijn kop staatquote:Op woensdag 30 september 2020 14:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Want voor corona of een overval kies je zelf?
En natuurlijk:quote:Op woensdag 30 september 2020 14:49 schreef Barlexus het volgende:
Paar weken geleden grote kop met: Gordon ik heb Corona gehad
Paar weken later: Ik ben beroofd
over 2 weken: ik heb weer een nieuwe vriend
over zes weken: ik ga trouwen
Conclusie: aandachtshoertje
Gordon stopt met zingenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En natuurlijk:
Gordon kondigt afscheid aan
Gordon komt met nieuw programma
Gordon heeft ruzie met Geer
Etc etc
Gordon openhartig met...quote:Op woensdag 30 september 2020 15:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gordon stopt met zingen
Gordon gaat weer zingen
"Goedemiddag. We komen een grote doos met aandacht afleveren. Het is een beetje zwaar. Zou u de deur kunnen openen alstublieft?"quote:Op woensdag 30 september 2020 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Laten we wel wezen, ik weet niet hoe hoog dat appartement van Goor zit, maar normaliter kom je daar als indringer iets minder makkelijk binnen dan in een afgelegen villa in Blaricum met tig ramen.... Ik denk dat de suggestie dat ie zijn overvallers zelf binnen heeft gelaten om wat voor reden dan ook niet eens zozeer ver naast de waarheid is. Maakt het overigens niet minder erg natuurlijk
Gordon vertrekt naar Zuid-Afrikaquote:Op woensdag 30 september 2020 17:28 schreef praadje het volgende:
Gordon heeft een terugval
Gordon stopt met drank en drugs
Gordon heeft een terugval
Gordon stopt met drank en drugs
Gordon kon er niets aan doen. Ieder mens zou van al die ellende aan de drank en drugs gaan. Mensen moeten dat begrijpen. Hij kon er echt echt echt niets aan doen.
quote:Op maandag 28 september 2020 20:53 schreef quirina het volgende:
[..]
Hij had ook weer een terugval in het voorjaar.
Zou ie weer gebruiken?quote:Op maandag 28 september 2020 20:53 schreef quirina het volgende:
Maar weet je wat het is met snuivers..
Ze stoppen nooit.
Zo zijn mensen wel vaker. Ik zie lui op Facebook voorbij komen die regelmatig onzin posten over elke wissewasje in hun leven. Vooral zieke kinderen (griepjes hoor), gebroken polsen of andere ‘aandachtsdingen’. Bij Gordon is dat niet veel vreemder dan bij andere mensen die gauw alles online gooien.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat niet natuurlijk, maar je kunt er niet omheen dat Gordon dit soort berichten al zo ongeveer de media inpleurt als de wattenstaaf nog in zijn neus zit of er een pistool op zijn kop staat
Vastgeboden, bedreigd etc..quote:
Mes op zijn keelquote:
Wat is daar eigenlijk raar aan? Hij heeft voor de laatste opnames moeten afhaken omdat hij Corona heeft.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:57 schreef praadje het volgende:
Van zijn FB;
ik mis de finale van Hit the road vanavond door Corona
Arme jongen. Heb je alles gehad en dan heb je het over dat je 'hit the road' mist vanavond.
Alsof die Kwalbert ook maar één haar beter isquote:Op woensdag 30 september 2020 11:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Na Jussie Smollett sta ik nergens meer van te kijkenquote:Op woensdag 30 september 2020 18:45 schreef Ole het volgende:
Het schijnt op beeld te staan ook (dat ze inbreken). Gordon is een apart geval maar dit zal hij toch niet verzonnen hebben
quote:Nou, Albert heeft z’n gram weer gehaald. Heeft-ie toch meer overeenkomsten met Gordon dan hij dacht.
Zo gek is toch niemand?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:45 schreef Ole het volgende:
Het schijnt op beeld te staan ook (dat ze inbreken). Gordon is een apart geval maar dit zal hij toch niet verzonnen hebben
Money ofcourse.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:00 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Zo gek is toch niemand?
Wel opvallend dat hij na 3 dagen al traumabehandeling heeft. Zo snel? Of is dat omdat hij rijk is en dus snel terecht kan?
Tekegraaf.nlquote:Aangeslagen Gordon over brute inbraak: ‘Al dagen huil ik’
Ik zou ook dagen huilen als ik 2u lang zou worden mishandeld en zo. Lijkt me geen gekke reactiequote:Op woensdag 30 september 2020 19:11 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Tekegraaf.nl
GVD ZEG.....wat is dit voor nicht?
quote:Op woensdag 30 september 2020 19:00 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Zo gek is toch niemand?
Wel opvallend dat hij na 3 dagen al traumabehandeling heeft. Zo snel? Of is dat omdat hij rijk is en dus snel terecht kan?
Daar dacht ik ook al aan . Dat ze er maar flink ziek van wordenquote:Op woensdag 30 september 2020 19:20 schreef quirina het volgende:
Hopelijk hebben z’n inbrekers nu ook Corona .
En dit.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:20 schreef quirina het volgende:
Hopelijk hebben z’n inbrekers nu ook Corona .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |