Het is een transparante gif, het is aan de rest om er wat van te makenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een waardeloos gifje waar geen enkele tijd of moeite ingestoken is.
Ik vroeg me meer af of je vindt dat ik kritiek mag hebben, ook al kan ik het niet beter.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het een waardeloos gifje waar geen enkele tijd of moeite ingestoken is.
Ohquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vroeg me meer af of je vindt dat ik kritiek mag hebben, ook al kan ik het niet beter.
Wat een kutbedrijf is het ook.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja er is afgelopen zaterdag een lamp verzonden, maar die komt vandaag niet binnen denk ik want de zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door het verzendbedrijf
En wilde gisteren eindelijk mijn coolblue-bon gebruiken ( @:zipportal ) Ik had namelijk een mooie lamp gezien, maar die deed het niet meer! Ik coolblue gebeld en ze sturen me een nieuwe via de mail maar die heb ik nog steeds niet binnen.
Je lijkt wel een wijf, doe niet zo onzeker.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vroeg me meer af of je vindt dat ik kritiek mag hebben, ook al kan ik het niet beter.
Haten is beter doenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een kutbedrijf is het ook.
@:kingroland graag jouw mening over Coolblue
@GGMM zijn een tijdje terug hierover erg kritisch geweest op Twitter. Vandaar dat ik @GGMM om zijn mening vroeg.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf, doe niet zo onzeker.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga binnenkort ook zo'n chromecast bestellen denk ik, dacht dat die dingen veel duurder waren.
lol pauperquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb niet eens 4K tv
gewoon 1080P
visje halen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:41 schreef Caland het volgende:
Ik ga even naar de supermarkt
@:kapiteintje @:onlogisch
wowquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee bewaar ik even voor het paasweekend.
kaentquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom gaat hij de verkeerde kaent op?
Bon verlopen? Ik had je nog gewaarschuwd destijds.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja er is afgelopen zaterdag een lamp verzonden, maar die komt vandaag niet binnen denk ik want de zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door het verzendbedrijf
En wilde gisteren eindelijk mijn coolblue-bon gebruiken ( @:zipportal ) Ik had namelijk een mooie lamp gezien, maar die deed het niet meer! Ik coolblue gebeld en ze sturen me een nieuwe via de mail maar die heb ik nog steeds niet binnen.
Hij gaat een beetje exponentieel jaquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje snel. Had hem een beetje vertraagd.
Dat ben ik met je eens. Maar deze is wel erg bekend. Ik weet zeker dat je hem nu nooit weer vergeet!quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geklikt
Die kende ik wel van 100 jaar geleden ofzo
Niet alles hoeft een meme te worden.
Bepaal jij nietquote:Op dinsdag 7 april 2020 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geklikt
Die kende ik wel van 100 jaar geleden ofzo
Niet alles hoeft een meme te worden.
Die hebben wij op het werk soms ook vind ze best te doen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
Ik liep net in de supermarkt en dacht oh lekker, een saucijzenbroodje
Heb ik een vegetarische gekocht
Ik ben woedend nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |