gewoon loka supporten met haar studie en zorgen dat ze goedbetaalde baan krijgtquote:Op maandag 6 april 2020 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ik wel tijd en energie hebben voor een sociaal leven.
Zou best een dikke som geld willen en dan werkloos worden. Hondje kopen (Samoyed) en kindje maken. Mag Loka werken.
precies en vind het wel leuk om iets nieuws te proberenquote:Op maandag 6 april 2020 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ergens moet het begin zijn heheMaar wel leuk
Lijkt me niet verstandig voor jouquote:Op maandag 6 april 2020 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ik wel tijd en energie hebben voor een sociaal leven.
Zou best een dikke som geld willen en dan werkloos worden. Hondje kopen (Samoyed) en kindje maken. Mag Loka werken.
Loka werkt in de zorg. Hoewel het werk daar voor het oprapen ligt, wordt er niet dik betaald helaas.quote:Op maandag 6 april 2020 22:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon loka supporten met haar studie en zorgen dat ze goedbetaalde baan krijgt
dan jaartje aankijken en als ze geld kan harken gewoon stoppen
[..]
precies en vind het wel leuk om iets nieuws te proberen
ohquote:Op maandag 6 april 2020 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka werkt in de zorg. Hoewel het werk daar voor het oprapen ligt, wordt er niet dik betaald helaas.
maar je hebt toch een kutquote:Op maandag 6 april 2020 22:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik voel me niet aangesproken door de TT
Gaat ook niet over jou.quote:Op maandag 6 april 2020 22:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik voel me niet aangesproken door de TT
Als ze mad zijn kan er ineens wel wat werk verzet wordenquote:Op maandag 6 april 2020 22:17 schreef Fok-it het volgende:
Deze verwijderingsmethode gaat nog sneller dan het coronavirus
Hoe durft ze.quote:Op maandag 6 april 2020 22:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehm normaal zou ik flips zeggen maar die heeft gewoon een vriend
Wie zijn zequote:Op maandag 6 april 2020 22:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als ze mad zijn kan er ineens wel wat werk verzet worden
hij of flips?quote:Op maandag 6 april 2020 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe durft ze.
Het is wel een rijke tata natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |