SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op maandag 6 april 2020 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Billy Preston & Syreeta - With You I'm Born Again
quote:Op maandag 6 april 2020 19:25 schreef livelink het volgende:
Barbra Streisand met nog iemand - Born again
Of wat MadMaster zegt
En om dat bereiken hebben jullie het samen op een zuipen gezet.quote:Op maandag 6 april 2020 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja![]()
Na zelf eerst gewerkt te hebben en daarna meteen aansluitend mijn zoon moest helpen met zijn werk.
In het weekend hebben we een brandmailtje gekregen of we hem alsjeblieft een beetje konden porren.
Als je mijn man en mij bedoelt, ja.quote:Op maandag 6 april 2020 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En om dat bereiken hebben jullie het samen op een zuipen gezet.
Even die stress er af halen, zou Melting zeggen...
Gaat hij als hij 18 allemaal inhalen.quote:Op maandag 6 april 2020 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je mijn man en mij bedoelt, ja.
Mijn zoon drinkt niet. Hij is van de regels. En de regel is niet drinken voor je 18 bent, dus daar houdt hij zich aan. Duidelijke regels zijn
Ook even een regel maken dat hij vanaf zijn 18e niet hoeft te drinken.quote:Op maandag 6 april 2020 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je mijn man en mij bedoelt, ja.
Mijn zoon drinkt niet. Hij is van de regels. En de regel is niet drinken voor je 18 bent, dus daar houdt hij zich aan. Duidelijke regels zijn
Ja, dat is dan weer de keerzijde misschien. Maar voorlopig is hij nog 16, dus dat is iets van later zorg.quote:Op maandag 6 april 2020 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat hij als hij 18 allemaal inhalen.
Ja, mijn regels tellen natuurlijk nietquote:Op maandag 6 april 2020 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ook even een regel maken dat hij vanaf zijn 18e niet hoeft te drinken.
Smakelijk.quote:Op maandag 6 april 2020 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn regels tellen natuurlijk niet![]()
Voor hem zijn de regels mbt corona ook veel te onduidelijk. Binnen blijven, maar je mag wel naar buiten? Voor de zekerheid interpreteert hij dat als binnen blijven. En vindt hij dus ook dat hij de regels overtreedt als hij toch naar buiten gaat.
Maar ik ga nu eten. Straks ben ik weer wat helderder, hoop ik.
Bij mij gaat alles juist hangen van John Mayer...quote:Op maandag 6 april 2020 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Liedjes van John Mayer blijven bij mij nooit hangen.
Ik moest enorm graven, en ik wist dat ik de enige zou zijn die het kon oplepelen, dus ik had wat tijdquote:Op maandag 6 april 2020 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Liedjes van John Mayer blijven bij mij nooit hangen.
Betere bh kopen dan maar.quote:Op maandag 6 april 2020 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mij gaat alles juist hangen van John Mayer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |