Dat zie je ook heel goed terug in de cijfersquote:Op maandag 6 april 2020 19:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Zweden is veel lakser met maatregelen dan Noorwegen.
Die Chinezen lachen zich dood natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2020 19:22 schreef Slayage het volgende:
Die Britten weten natuurlijk niet hoe ze kits moeten gebruiken
twitter:KyleWOrton twitterde op maandag 06-04-2020 om 11:22:08Millions of antibody tests that #Britain bought from #China are functionally useless, "able to identify immunity accurately only in people who had been severely ill", i.e. who are well-aware they had #COVID19.
Another case of Peking providing faulty gear https://t.co/fzlgTVT7B9 reageer retweet
Zegt niet alles inderdaad, de bevolkingsdichtheid van New York (de nieuwe brandhaard) zal wel een veelvoud van 33 zijn.quote:Op maandag 6 april 2020 19:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Bevolkingsdichtheid over een geheel land zegt ook niet alles. De VS heeft 33 personen/km², maar dat verschilt nogal tussen gebieden.
Klinkt mooi. Blij dat al die experts hier drukker mee bezig zijn dan om hun nieuwsberichten te redirigeren.quote:Op maandag 6 april 2020 19:31 schreef houdafstand het volgende:
NOS
Vandaag, 19:04
Eerste resultaten over opbouw immuniteit tegen corona komende weken verwacht.
https://nos.nl/artikel/23(...)-weken-verwacht.html
twitter:timdewit twitterde op maandag 06-04-2020 om 15:31:32Weet u nog dat Britse regering zei miljoenen tests te hebben gekocht die binnen enkele dagen verkrijgbaar zouden zijn?
Antistoffentest moet aantonen of je corona hebt gehad.
Nu blijkt dat deze tests (uit China) niet betrouwbaar en dus niet bruikbaar.
https://t.co/6dfBSmT9G0 reageer retweet
twitter:jankluytmans twitterde op maandag 06-04-2020 om 18:48:21Paniekvoetbal. Diagnostiek is een vak en vraagt helaas wat tijd. Maar liever geen diagnostiek dan slechte diagnostiek @MarionKoopmans @RIVM_vDissel @AnnVossen https://t.co/D0KnoxzP44 reageer retweet
100% mee eens.quote:Op maandag 6 april 2020 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar dit slaat in feite ook nergens op. Zolang we kunnen eten, de rekeningen kunnen betalen en gezond zijn, zijn we niet zielig.
Vooral de mensen die nu zonder inkomen zitten, en te weinig buffer hebben, dat is schrijnend. Mensen die door het virus geliefden verliezen en met een handjevol mensen die persoon moeten begraven, dat is schrijnend.
De rest (de voorbeeldjes die je aanhaalt) is gewoon even balen. Soms hoort tegenslag bij het leven. Dat biertje drinken de mensen later dan maar een keer.
Heb liever Anne Wensing of Marion Koopmans.quote:Op maandag 6 april 2020 18:34 schreef houdafstand het volgende:
Alweer Ab!twitter:op1npo twitterde op maandag 06-04-2020 om 18:00:01Een tijger in New York is besmet met het #coronavirus. Andere tijgers en leeuwen vertonen ook symptomen. Viroloog Ab Osterhaus en dierenarts Peter @:KlaverDierenart praten bij #Op1 over de overdracht van het virus van mens op dier.
Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/aXWKSGnKZM reageer retweet
Mondkapjes, testen.. China vangt bakken met geld voor onbruikbaar spul. Blijkt maar weer dat de inkopers bij de overheid geen kaas hebben gegeten van hun vak. Begrijp nu ook ineens beter waarom overheidsprojecten altijd zoveel duurder uitvallen dan begrootquote:Op maandag 6 april 2020 19:40 schreef houdafstand het volgende:
twitter:timdewit twitterde op maandag 06-04-2020 om 15:31:32Weet u nog dat Britse regering zei miljoenen tests te hebben gekocht die binnen enkele dagen verkrijgbaar zouden zijn?
Antistoffentest moet aantonen of je corona hebt gehad.
Nu blijkt dat deze tests (uit China) niet betrouwbaar en dus niet bruikbaar.
https://t.co/6dfBSmT9G0 reageer retweet
Dat betwijfel ik. Dit is voor natuurlijke een immense pr ramp. Ze wilden zogenaamd de held uithangen, maar nu profileren zich als de grootste stumpers.quote:Op maandag 6 april 2020 19:31 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Die Chinezen lachen zich dood natuurlijk
Is dit een verbetering tov gisteren? Heb het niet echt meer gevolgd.quote:
Ik weet het niet, ik hoop in in ieder geval dat het de nodige publiciteit genereert en dat meer en meer zich gaan realiseren dat we ons veel te afhankelijk gemaakt hebben van het misdadige China, en daar in de toekomst naar gaan handelen. Komt er toch nog iets positiefs uit deze crisis.quote:Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Dit is voor natuurlijke een immense pr ramp. Ze wilden zogenaamd de held uithangen, maar nu profileren zich als de grootste stumpers.
Io hoop met je mee.quote:Op maandag 6 april 2020 19:55 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik hoop in in ieder geval dat het de nodige publiciteit genereert en dat meer en meer zich gaan realiseren dat we ons veel te afhankelijk gemaakt hebben van het misdadige China, en daar in de toekomst naar gaan handelen. Komt er toch nog iets positiefs uit deze crisis.
Komt dit niet allemaal van private bedrijven. En tja wie zijn de grootste stumpers. De verkopers of de kopers die miljoenen afnemen zonder ze schijnbaar goed te testen?quote:Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Dit is voor natuurlijke een immense pr ramp. Ze wilden zogenaamd de held uithangen, maar nu profileren zich als de grootste stumpers.
Omdat hij symptomen vertoonde? En dat hij de verkeerde persoon een hand gaf?quote:Op maandag 6 april 2020 19:56 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand enig idee waarom een tijger getest is op het corona virus en hoe de tijger besmet is geraakt?
Nooooquote:Op maandag 6 april 2020 19:57 schreef opgebaarde het volgende:
Twitteraccount cardio_jacco is ook weer offline?
Tijgers kunnen niet in hun ellebogen hoestenquote:Op maandag 6 april 2020 19:56 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand enig idee waarom een tijger getest is op het corona virus en hoe de tijger besmet is geraakt?
In China gebeurt niks zonder de zegen van de Chinese communistische partij. Als deze goederen deze kant opkomen heeft de Chinese communistische partij hun plasje erover gedaan. Daarnaast komen er ook signalen dat ze doelbewust kwalitatief bslechte materiaal deze kant op sturen en de goede materialen in China houden.quote:Op maandag 6 april 2020 19:57 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Komt dit niet allemaal van private bedrijven.
quote:Op maandag 6 april 2020 19:59 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Tijgers kunnen niet in hun ellebogen hoesten
Godverquote:Op maandag 6 april 2020 19:59 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Tijgers kunnen niet in hun ellebogen hoesten
Ja precies daarom wilde ik het account weer even checkenquote:Op maandag 6 april 2020 19:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
NooooFree cardio_jacco (Zonder dollen, z'n tweets over de brandhaard bij Uden waren spot on.
)
Ja, volgens mij is dit gewoon een machtsdemonstratie. Zij komen sowieso veel sterker uit deze crisis dan de VS verwacht ik.quote:Op maandag 6 april 2020 20:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
In China gebeurt niks zonder de zegen van de Chinese communistische partij. Als deze goederen deze kant opkomen heeft de Chinese communistische partij hun plasje erover gedaan. Daarnaast komen er ook signalen dat ze doelbewust kwalitatief bslechte materiaal deze kant op sturen en de goede materialen in China houden.
Daar zal niemand in 1901 rekening mee hebben gehouden.quote:Op maandag 6 april 2020 20:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
China hoeft ook helemaal geen goede PR bij Europa, ze bezitten straks heel Afrika en Azië, wij zijn gewoon een simpele consument
We leren steeds beter hoe enorm afhankelijk wij van China zijn en dat ons dit kwetsbaar maakt. Dat gaat China nog wel voelen, op termijnquote:Op maandag 6 april 2020 20:08 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dit gewoon een machtsdemonstratie. Zij komen sowieso veel sterker uit deze crisis dan de VS verwacht ik.
Ja of wij.quote:Op maandag 6 april 2020 20:20 schreef opgebaarde het volgende:
Dat gaat China nog wel voelen, op termijn
Als staat wil je wel dat je bedrijven uitleveren wat ze zeggen te gaan leveren. Daarom zijn er keurmerken.quote:Op maandag 6 april 2020 19:57 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Komt dit niet allemaal van private bedrijven. En tja wie zijn de grootste stumpers. De verkopers of de kopers die miljoenen afnemen zonder ze schijnbaar goed te testen?
quote:Op maandag 6 april 2020 20:26 schreef vosss het volgende:
Kan iemand nog een keer die top100 posters in deze reeks posten? Ik weet niet waar ik dat moet opzoeken.
Ik heb namelijk het idee dat ik afgelopen paar dagen een stuk minder post hier dus misschien ben ik al ingehaald en een plekje gezakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2020 20:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]Hey niet meer derdesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Dat is de top voor het COR subforum, dit is de goede lijst van deze reeks:quote:Op maandag 6 april 2020 20:31 schreef vosss het volgende:
Dit kan niet kloppen. Tessssss had veel meer dan 800 posts, die zat ook boven de 2000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 6 april 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is de top voor het COR subforum, dit is de goede lijst van deze reeks:Kut nog steeds derdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe vraag ik bovenstaand op op die link?
Sorry voor de offtopic.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
quote:Op maandag 6 april 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is de top voor het COR subforum, dit is de goede lijst van deze reeks:Deze reeks telt niet meer voor het subforum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
->Top 100 (users, reeks) en dan data en het reeksnummer invoeren (9769).quote:Op maandag 6 april 2020 20:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Kut nog steeds derde
Hoe vraag ik bovenstaand op op die link?
Sorry voor de offtopic.
Jawel, maar dit is van origine een NWS-topic dat al een tijdje draaide voordat er een apart subforum kwamquote:Op maandag 6 april 2020 20:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Deze reeks telt niet meer voor het subforum?
Dankje. Weer wat geleerdquote:Op maandag 6 april 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
->Top 100 (users, reeks) en dan data en het reeksnummer invoeren (9769).
+100quote:Op maandag 6 april 2020 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar dit slaat in feite ook nergens op. Zolang we kunnen eten, de rekeningen kunnen betalen en gezond zijn, zijn we niet zielig.
Vooral de mensen die nu zonder inkomen zitten, en te weinig buffer hebben, dat is schrijnend. Mensen die door het virus geliefden verliezen en met een handjevol mensen die persoon moeten begraven, dat is schrijnend.
De rest (de voorbeeldjes die je aanhaalt) is gewoon even balen. Soms hoort tegenslag bij het leven. Dat biertje drinken de mensen later dan maar een keer.
Macht demonstratie. Good will kweken. Een beetje net als de Russen zeg maar.quote:Op maandag 6 april 2020 20:08 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dit gewoon een machtsdemonstratie. Zij komen sowieso veel sterker uit deze crisis dan de VS verwacht ik.
Geen mens wil daar heen.....vandaar geen besmetting .quote:
Wie gezond leeft heeft baat bij ongezonde medeburgers. Dankzij hen is er meer IC capaciteit beschikbaar en wanneer er toch plaatsgebrek is zullen patienten in betere conditie voorrang krijgen. Als het aantal ongezonde Nederlanders daalt gaat de pensioenleeftijd omhoog en stijgen de zorgkosten. Want gezonde mensen zijn duurder:quote:Op maandag 6 april 2020 18:57 schreef Jed1Gam het volgende:
Er is ook een simpelere oplossing, minder vreten meer sporten, raakt die IC ook minder snel overbelast. We denken vaak ziekte-->vaccin/medicijn, maar vergeten daarbij dat een hele hoop problemen door onze eigenlijk levensstijl, dieet, stress veroorzaakt wordt.
*(disclaimer, ja niet iedereen op de IC is ongezond)
Het is ook bijna Pasen.quote:Op maandag 6 april 2020 21:08 schreef LTVDK het volgende:
In Finland herrijzen de doden weer![]()
[ afbeelding ]
https://www.worldometers.info/coronavirus/
quote:Op maandag 6 april 2020 21:08 schreef LTVDK het volgende:
In Finland herrijzen de doden weer![]()
[ afbeelding ]
https://www.worldometers.info/coronavirus/
Volgens hun Grote Leider niet, nee...quote:
twitter:bbclaurak twitterde op maandag 06-04-2020 om 21:10:29The Prime Minister has been taken to intensive care reageer retweet
Damn, gaat niet best.quote:Op maandag 6 april 2020 21:13 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:bbclaurak twitterde op maandag 06-04-2020 om 21:10:29The Prime Minister has been taken to intensive care reageer retweet
quote:Op maandag 6 april 2020 21:13 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:lewis_goodall twitterde op maandag 06-04-2020 om 21:13:10NEW: The Prime Minister has been taken to intensive care.
Number 10: “Over the course of this afternoon, the condition of the Prime Minister has worsened and, on the advice of his medical team, he has been moved to the Intensive Care Unit at the hospital.” reageer retweet
Dat gaat niet zo goed he.quote:Op maandag 6 april 2020 21:13 schreef Houtenbeen het volgende:
Testen op zondagavond klonk al zo aannemelijk.quote:Op maandag 6 april 2020 21:13 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Grote groepen Chinezen zijn er dit weekend massaal op uitgetrokken. Er zijn foto’s opgedoken van een natuurgebied in Anhui waar grote drommen mensen veel te dicht op elkaar aan het wandelen zijn.
En ze waren er vroeg bij, want om 7.48 uur al stuurden de autoriteiten een bericht uit dat het park het maximum van 20.000 bezoekers had bereikt en dat er geen mensen meer toegelaten zouden worden.
En ze waren er vroeg bij, want om 7.48 uur al stuurden de autoriteiten een bericht uit dat het park het maximum van 20.000 bezoekers had bereikt en dat er geen mensen meer toegelaten zouden worden.
Play Video
Volgende
Ook in Shanghai was het raak. Op de promenade was het volgens CNN ontzettend druk en gingen veel mensen winkelen. Ook de restaurants die weer open waren konden rekenen op veel bezoekers. In Peking werden parken overspoeld door Chinezen die er op uit waren getrokken.
De Chinese regering heeft een aantal maanden nadat de eerste besmetting van het coronavirus in het land was vastgesteld, de teugels een beetje laten vieren. De regels om de verspreiding tegen te gaan, zijn iets soepeler. Dat lijkt het land geen goed te doen; maandag werden er 39 nieuwe ziektegevallen gemeld, 9 meer dan een dag eerder.
In China zijn tot nog toe 82.665 gevallen van het coronavirus bekend. Zondag werden nog drie nieuwe sterfgevallen als gevolg van het virus gemeld, het dodental in het land staat nu op 3331.
Ga je in Europa ook zien, op een gegeven moment zijn mensen er klaar mee. Aard van het beestje.quote:Op maandag 6 april 2020 21:17 schreef maily het volgende:
Chinezen lappen coronamaatregelen massaal aan hun laars
[..]![]()
Daar is het strand bij Noordwijk of een bezoekje aan de Drunense Duinen niks bij.quote:Op maandag 6 april 2020 21:17 schreef maily het volgende:
roepen Chinezen zijn er dit weekend massaal op uitgetrokken. Er zijn foto’s opgedoken van een natuurgebied in Anhui waar grote drommen mensen veel te dicht op elkaar aan het wandelen zijn.
Mondmaskersquote:Op maandag 6 april 2020 21:17 schreef maily het volgende:
[..]![]()
O jee ......quote:Op maandag 6 april 2020 21:13 schreef Houtenbeen het volgende:
Goed idee wel!quote:Op maandag 6 april 2020 21:25 schreef skrn het volgende:
Nu ik de Chinezen daar zo zie, denk ik maar dat ik deze zomer een bezoekje breng aan Giethoorn, lekker. Het Anne Frankhuis, het Rijks, misschien kan dat allemaal wel zonder al die toeristen.
De persoon die hoort van meer obese mensen die dood gaan …..en dan tot de conclusie. Komt tot minder vreten en meer sporten.....lol.quote:Op maandag 6 april 2020 21:05 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wie gezond leeft heeft baat bij ongezonde medeburgers. Dankzij hen is er meer IC capaciteit beschikbaar en wanneer er toch plaatsgebrek is zullen patienten in betere conditie voorrang krijgen. Als het aantal ongezonde Nederlanders daalt gaat de pensioenleeftijd omhoog en stijgen de zorgkosten. Want gezonde mensen zijn duurder:
- een ongezonde levensstijl veroorzaakt vooral extra schade aan specifieke organen (hart en vaatstelsel, longen, lever..), waardoor men overlijdt voordat de rest van het lichaam "versleten" is (bvb aan een hartaanval tijdens een partijtje voetballen), en minder vaak langdurige zorg nodig heeft..
- bij gezond levende mensen is de "slijtage" gelijkmatiger verdeeld, waardoor ze ouder worden en meerdere gezondheidsproblemen krijgen: aandoeningen van het bewegingsapparaat, gehoor- en gezichtsstoornissen, neurocognitieve stoornissen (dementie), hart-, lever en nierinsufficientie. Ze hebben vaker en langer langdurige zorg nodig.
In de leeftijdsgroep 75-79 is de jaarlijkse kost voor zowel mannen als vrouwen zo'n 12.000¤, in de groep 85-89: mannen 23.000¤, vrouwen 29.000¤; 95 en ouder: mannen ruim 50.000¤, vrouwen ruim 60.000¤ per jaar.
Nu snap ik wel dat ze zo iemand sneller naar de IC brengen waar ze anderen wellicht nog in een normaal bed leggen.quote:Op maandag 6 april 2020 21:13 schreef Houtenbeen het volgende:
Precies. Scholen dicht heeft maatschappelijk de grootste impact en virustechnisch een beperkte impact. Dat zal als eerste opengaan gok ik (en hoop ik).quote:Op maandag 6 april 2020 21:24 schreef trein2000 het volgende:
Ik zit eens wat rond te lezen. Maar ik heb zo het vermoeden dat na de meivakantie de basisscholen wel weer open zullen gaan.
Volgens RIVM spelen die immers amper een rol in de verspreiding. De kinderen die er zitten raken behoorlijk op achterstand als de sluiting nog langer duurt. Én last but not least het is een voorwaarde voor het opstarten van de samenleving, als de ouders verplicht thuisonderwijs geven kunnen ze immers niet werken ed.
Steun de lokale economie!quote:
Denk het niet. Hoe wil je dan die 1.5 meter afstand waarborgen tussen ouders.quote:Op maandag 6 april 2020 21:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Precies. Scholen dicht heeft maatschappelijk de grootste impact en virustechnisch een beperkte impact. Dat zal als eerste opengaan gok ik (en hoop ik).
Da's niet bestquote:Op maandag 6 april 2020 21:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:lewis_goodall twitterde op maandag 06-04-2020 om 21:13:10NEW: The Prime Minister has been taken to intensive care.
Number 10: “Over the course of this afternoon, the condition of the Prime Minister has worsened and, on the advice of his medical team, he has been moved to the Intensive Care Unit at the hospital.” reageer retweet
Kinderen aan de deur afleveren? Verschillende start en eindtijden afspreken? Verschillende ingangen openen? Er zijn genoeg opties om creatief de 1,5m te bewaren lijkt me.quote:Op maandag 6 april 2020 21:29 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Denk het niet. Hoe wil je dan die 1.5 meter afstand waarborgen tussen ouders.
Ik zie nog steeds geen bewijs dat kinderen geen verspreiders zijn.quote:Op maandag 6 april 2020 21:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Precies. Scholen dicht heeft maatschappelijk de grootste impact en virustechnisch een beperkte impact. Dat zal als eerste opengaan gok ik (en hoop ik).
Iedereen weet dat je bij Chinese producenten moet opletten, sommigen leveren redelijke kwaliteit, anderen rotzooi. We importeren zulke zaken al jaren uit China, het probleem is dat de vaste leveranciers de orders nu niet aankunnen waardoor men bestellingen plaatst bij bedrijven waar men nog nooit van gehoord heeft. Kunnen ze beter de orders spreiden over 5, 6 bedrijven (liefst geografisch verspreid, anders betreft het misschien één bedrijf dat onder zes namen produkten aanbiedt) in de wetenschap dat 2 of 3 ervan waarschijnlijk niet zullen voldoen.quote:Op maandag 6 april 2020 20:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
In China gebeurt niks zonder de zegen van de Chinese communistische partij. Als deze goederen deze kant opkomen heeft de Chinese communistische partij hun plasje erover gedaan. Daarnaast komen er ook signalen dat ze doelbewust kwalitatief bslechte materiaal deze kant op sturen en de goede materialen in China houden.
Net als vleermuisjes en gordeldieren...… denk gewoon eens NAquote:Op maandag 6 april 2020 21:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen bewijs dat kinderen geen verspreiders zijn.
Alsof het ook zin heeft. Op zich besmetten die kinderen elkaar alsnog en als je 's middags weer naar huis gaan, hebben alle ouders het dan ook.quote:Op maandag 6 april 2020 21:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kinderen aan de deur afleveren? Verschillende start en eindtijden afspreken? Verschillende ingangen openen? Er zijn genoeg opties om creatief de 1,5m te bewaren lijkt me.
50/50 zo'n beetjequote:Op maandag 6 april 2020 21:34 schreef Minimunt het volgende:
Hoe groot was de overlevingskans ookalweer op de IC?
Leuk bedacht, werkt niet met kleintjes.quote:Op maandag 6 april 2020 21:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kinderen aan de deur afleveren? Verschillende start en eindtijden afspreken? Verschillende ingangen openen? Er zijn genoeg opties om creatief de 1,5m te bewaren lijkt me.
Wowquote:Op maandag 6 april 2020 21:17 schreef Domnivoor het volgende:
https://www.itv.com/news/(...)al-with-coronavirus/
Jij hebt geen kinderen zeker. Wat denk je wat er gebeurt als de scholen openen en vervolgens beland er kind onder de 12 op de ic of nog erger overlijd.quote:Op maandag 6 april 2020 21:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wel een interessante testquote:Op maandag 6 april 2020 21:17 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Virtuele tour gespot.quote:Op maandag 6 april 2020 21:25 schreef skrn het volgende:
Nu ik de Chinezen daar zo zie, denk ik maar dat ik deze zomer een bezoekje breng aan Giethoorn, lekker. Het Anne Frankhuis, het Rijks, misschien kan dat allemaal wel zonder al die toeristen.
Dat toonde het virus ook al aan de oom van buurman Jan zijn dochter op de IC belandde.quote:
Jij beslist dan ook niet. Het kabinet vaart op het OMT/RIVM en die zeggen dat.quote:Op maandag 6 april 2020 21:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen bewijs dat kinderen geen verspreiders zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |