abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 09:42:18 #203
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192528497
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar als je helemaal geen enkel moment heb dat je tegelijkertijd online en aan het praten bent is het gesprek ook wel snel klaar, op een gegeven moment moet er wel een flow in komen om het organisch te houden ofzo.
Ik weet niet, ik kan me nog wel herinneren dat ik ooit ergens werkte waar ik met een meid, die daar ook werkte, maar niet mee sámen werkte, aan het mailen ging. Tja, dan stuur je een mailtje, en dan is het wachten tot de ander tijd heeft om te lezen en te reageren, en daar ging soms best een tijdje overheen, want soms zat ik niet op mijn plek, en soms zij niet, dus ja, dan is er geen andere mogelijkheid dan wachten.

Toch was dat erg leuk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192528527
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar als je helemaal geen enkel moment heb dat je tegelijkertijd online en aan het praten bent is het gesprek ook wel snel klaar, op een gegeven moment moet er wel een flow in komen om het organisch te houden ofzo.
Koetjes en kalfjes prikkelt niet als dat heel lang duurt nee. Te lage informatie density om iemand te leren kennen.

Ik ben daar dus ook geen voorstander van. Maar heb wel de uitzondering meegemaakt waarin we gewoon om de 3 a 4 dagen een lang bericht stuurde.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 april 2020 @ 09:45:57 #205
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192528597
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar als je helemaal geen enkel moment heb dat je tegelijkertijd online en aan het praten bent is het gesprek ook wel snel klaar, op een gegeven moment moet er wel een flow in komen om het organisch te houden ofzo.
Dat ligt er echt maar net aan of je het over oppervlakkig gedoe hebt of dat je dieper op dingen ingaat. Geef mij maar wat inhoud en diepgang dan koetjes en kalfjes waarmee je het misschien hooguit een paar weken volhoudt.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 09:12 schreef drakin het volgende:

[..]

Heb ik ook, heb een leven hoor, ga echt niet continu lopen chatten of meteen na een bericht reageren, ben geen tokkie :{w
Om het nu meteen tokkie-achtig te noemen, nee. Denk dat hier voorop staat dat je er je beide goed bij moet voelen, of dat nu uren praten is of om de paar dagen een berichtje.
pi_192528772
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 09:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik weet niet, ik kan me nog wel herinneren dat ik ooit ergens werkte waar ik met een meid, die daar ook werkte, maar niet mee sámen werkte, aan het mailen ging. Tja, dan stuur je een mailtje, en dan is het wachten tot de ander tijd heeft om te lezen en te reageren, en daar ging soms best een tijdje overheen, want soms zat ik niet op mijn plek, en soms zij niet, dus ja, dan is er geen andere mogelijkheid dan wachten.

Toch was dat erg leuk.
Fuck yeah O+ maar dat waren wel andere tijden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 09:55:58 #207
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192528820
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 09:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Fuck yeah O+ maar dat waren wel andere tijden.
Zeker, dat was pre-tinder, maar juist het moeten wachten op een reactie, en dan de blijdschap die je had als er ineens een nieuw mailtje binnen kwam, dat was toch prachtig joh O+

Nu is het meer van 'oh je reageert niet direct/snel genoeg naar mijn zin? optiefen'. Zonde, maar, wat je zegt, andere tijden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192528823
quote:
6s.gif Op donderdag 9 april 2020 09:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat ligt er echt maar net aan of je het over oppervlakkig gedoe hebt of dat je dieper op dingen ingaat. Geef mij maar wat inhoud en diepgang dan koetjes en kalfjes waarmee je het misschien hooguit een paar weken volhoudt.
[..]

Om het nu meteen tokkie-achtig te noemen, nee. Denk dat hier voorop staat dat je er je beide goed bij moet voelen, of dat nu uren praten is of om de paar dagen een berichtje.
Jawel maar juist direct op elkaar reageren geeft de mogelijkheid om in te zoomen op iets dat jou boeit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192528875
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 09:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jawel maar juist direct op elkaar reageren geeft de mogelijkheid om in te zoomen op iets dat jou boeit.
maar het moet wel vanzelf gaan
soms zit je wel achter je scherm... en dan kun je meteen reageren
soms zit je dat niet.. en dat is dan niet meteen desinteresse... maar dan ben je gewoon even wat anders aan het doen.
dat zou niet meteen een probleem moeten zijn.
  donderdag 9 april 2020 @ 10:05:32 #210
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192529010
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 09:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jawel maar juist direct op elkaar reageren geeft de mogelijkheid om in te zoomen op iets dat jou boeit.
Dat kan natuurlijk ook als je later reageert, beetje sturen waarover je wil praten.

Zelf vind ik het beide leuk maar met later reageren kan ik gewoon even de tijd nemen om ook daadwerkelijk tijd voor iemand vrij te maken en ervoor te gaan zitten.

Als ik dat direct doe dan met ik toch dat ik op een gegeven moment halve zinnen ga gebruiken of een gesprek ga afraffelen omdat ik wellicht met nog meer andere dingen tegelijk bezig ben :)
(Wat dan voelt als iemand tekort doen)
pi_192530205
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 09:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jawel maar juist direct op elkaar reageren geeft de mogelijkheid om in te zoomen op iets dat jou boeit.
Ik ben het helemaal met jou eens. Zonder intensieve gesprekken waarbij je allebei online bent is het vaak bijzonder moeizaam om een connectie te maken. Ik heb weinig succes met mensen waarbij je dagenlang maar 5 berichten uitwisselt met wat globale info over werk, vakantie en opleiding.

Dat bloedt altijd dood.
pi_192532802
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met jou eens. Zonder intensieve gesprekken waarbij je allebei online bent is het vaak bijzonder moeizaam om een connectie te maken. Ik heb weinig succes met mensen waarbij je dagenlang maar 5 berichten uitwisselt met wat globale info over werk, vakantie en opleiding.

Dat bloedt altijd dood.
mja maar je kunt niet verwachten dat mensen gaan zitten wachten tot jij online bent..

helemaal geen directe interactie schiet natuurlijk niet op
maar als mensen hele dagen continu online zijn... kun je je ook afvragen of je dat wil.
pi_192532941
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 13:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja maar je kunt niet verwachten dat mensen gaan zitten wachten tot jij online bent..

helemaal geen directe interactie schiet natuurlijk niet op
maar als mensen hele dagen continu online zijn... kun je je ook afvragen of je dat wil.
Nee zeker waar, dus je moet een goede balans vinden.
  donderdag 9 april 2020 @ 18:41:47 #214
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_192539376
OF Tinder doet raar, of heel veel hebben TInder gold aangeschaft. Kom echt heel veel mensen van duizenden km afstand tegen, met name Zuid- Amerikanen. Jullie ook?

Binnenkort dat met Portugese:p
pi_192539527
Weg.
pi_192539642
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:47 schreef Gruj0 het volgende:
Weg.
:?
  donderdag 9 april 2020 @ 18:53:59 #217
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192539701
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:41 schreef Ciclon het volgende:
OF Tinder doet raar, of heel veel hebben TInder gold aangeschaft. Kom echt heel veel mensen van duizenden km afstand tegen, met name Zuid- Amerikanen. Jullie ook?

Binnenkort dat met Portugese:p
Dat komt omdat Tinder Passport tijdelijk gratis is.
pi_192540873
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:41 schreef Ciclon het volgende:
OF Tinder doet raar, of heel veel hebben TInder gold aangeschaft. Kom echt heel veel mensen van duizenden km afstand tegen, met name Zuid- Amerikanen. Jullie ook?

Binnenkort dat met Portugese:p
Zeker je ding op Amsterdam gezet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 9 april 2020 @ 21:29:49 #219
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192543760
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:47 schreef Gruj0 het volgende:
Weg.
Ja, eindelijk een relatie? :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192544900
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 18:41 schreef Ciclon het volgende:
OF Tinder doet raar, of heel veel hebben TInder gold aangeschaft. Kom echt heel veel mensen van duizenden km afstand tegen, met name Zuid- Amerikanen. Jullie ook?

Binnenkort dat met Portugese:p
Heb hetzelfde ja. Waardeloos.
  donderdag 9 april 2020 @ 22:24:26 #221
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192545022
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heb hetzelfde ja. Waardeloos.
Dan date je tijdelijk toch gewoon via een andere app als je zo nodig wilt daten. Happn is een prima alternatief bijvoorbeeld.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192545145
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:24 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dan date je tijdelijk toch gewoon via een andere app als je zo nodig wilt daten. Happn is een prima alternatief bijvoorbeeld.
Ik ben er niet gek van maar misschien maar weer eens proberen ja. Tegelijk merk ik ook wel dat het online daten momenteel niet werkt, mijn spanningsboog is veel te kort.

Na 10 minuten praten heb ik er al de energie niet meer voor. Deed net ook nog een poging, wat oeverloos geleuter over series.

Wordt echt tijd dat Corona over gaat.
pi_192545361
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ben er niet gek van maar misschien maar weer eens proberen ja. Tegelijk merk ik ook wel dat het online daten momenteel niet werkt, mijn spanningsboog is veel te kort.

Na 10 minuten praten heb ik er al de energie niet meer voor. Deed net ook nog een poging, wat oeverloos geleuter over series.

Wordt echt tijd dat Corona over gaat.
Door Corona komt nu naar mijn idee wel mooi naar boven waar het hem allemaal om draait bij het online daten. En dat lijkt hem te zitten in een dopamine rush te krijgen uit het aandacht krijgen van iemand met een mooi lijf, lekker scoren/neuken en erna kijken of er heel misschien iets meer in zit.

Men zit niet te wachten op oeverloos gelul van de ander. Vandaar dat het online daten op zijn gat zit. Mooi om te zien. :s)
pi_192545941
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:42 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Door Corona komt nu naar mijn idee wel mooi naar boven waar het hem allemaal om draait bij het online daten. En dat lijkt hem te zitten in een dopamine rush te krijgen uit het aandacht krijgen van iemand met een mooi lijf, lekker scoren/neuken en erna kijken of er heel misschien iets meer in zit.

Men zit niet te wachten op oeverloos gelul van de ander. Vandaar dat het online daten op zijn gat zit. Mooi om te zien. :s)
Mooi gezegd en klopt ook wel.

Maar het echte daten is echt helemaal dood nu? Niemand die nog iets van een wandeling inplant of gewoon thuis afspreekt?
pi_192546074
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:42 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Door Corona komt nu naar mijn idee wel mooi naar boven waar het hem allemaal om draait bij het online daten. En dat lijkt hem te zitten in een dopamine rush te krijgen uit het aandacht krijgen van iemand met een mooi lijf, lekker scoren/neuken en erna kijken of er heel misschien iets meer in zit.

Men zit niet te wachten op oeverloos gelul van de ander. Vandaar dat het online daten op zijn gat zit. Mooi om te zien. :s)
Klopt wel hoor. Maar goed, in een normale wereld kun je zelfs zonder dopamine en neuken wel gewoon in de stad afspreken met bier. Dat mis ik wel echt.

Dat de online datingwereld een bende is waarbij vrijwel niemand weet wat hij/zij wil is iets dat zeker is.
pi_192547973
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 23:16 schreef Zolder het volgende:

[..]

Mooi gezegd en klopt ook wel.

Maar het echte daten is echt helemaal dood nu? Niemand die nog iets van een wandeling inplant of gewoon thuis afspreekt?
Jawel hoor. vorge week nog een wandeling gedaan als first date. In een rustig natuurgebied, samen met haar hond.
En de dag er voor nog met een oude date (wordt niks maar we houden contact)
Gewoon even rekening houden met die 1,5 meter. Was tijdens het wandelen ook heel goed duidelijk op he tmoment dat je andere mensen tegenkomt. Even achter elkaar gaan lopen zodat je de anderen op gepaste afstand kunt apsseren.

Kan goed allemaal. Verder gaan dan een wandeling (first date) of koffie drinken bij elkaar op 1,5 meter lijkt me nu niet verstandig
Het is wat.......
pi_192547974
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 23:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Klopt wel hoor. Maar goed, in een normale wereld kun je zelfs zonder dopamine en neuken wel gewoon in de stad afspreken met bier. Dat mis ik wel echt.

Dat de online datingwereld een bende is waarbij vrijwel niemand weet wat hij/zij wil is iets dat zeker is.
Dat weten ze dus wel....
namelijk geen geouwehoer.

En zonder geouwehoer... blijft het bij oppervlakkig gekloot in de marge.

Als je een relatie wil met iemand... wil je het hele plaatje en dus ook mensen leren kennen :)
Buiten terras en bed dus.
pi_192548006
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:42 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Door Corona komt nu naar mijn idee wel mooi naar boven waar het hem allemaal om draait bij het online daten. En dat lijkt hem te zitten in een dopamine rush te krijgen uit het aandacht krijgen van iemand met een mooi lijf, lekker scoren/neuken en erna kijken of er heel misschien iets meer in zit.

Men zit niet te wachten op oeverloos gelul van de ander. Vandaar dat het online daten op zijn gat zit. Mooi om te zien. :s)
Men of man?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192548021
Dit zou voor mij de ideale tindertijd zijn :D ik ben dol op oeverloos ouwehoeren, ik mis de oude chatbox tijd en de tijd van msn. Je merkt echter gelijk wie je tegenover je hebt, iemand die het ouwehoeren zelf als leuk tijdverdrijf ziet of iemand die het doet omdat het nodig is. Het is nooit zwartwit natuurlijk, maar ik hou er wel van als mensen gewoon lol hebben in wat het is ipv waar het toe zou moeten leiden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192548092
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ben er niet gek van maar misschien maar weer eens proberen ja. Tegelijk merk ik ook wel dat het online daten momenteel niet werkt, mijn spanningsboog is veel te kort.

Na 10 minuten praten heb ik er al de energie niet meer voor. Deed net ook nog een poging, wat oeverloos geleuter over series.

Wordt echt tijd dat Corona over gaat.
Bij het online daten ligt het er maar net aan met wat voor persoon je te maken hebt. Je hebt personen met wie een gesprek vanzelf gaat en waar je weinig tot geen moeite in hoeft te steken, gewoon omdat nadenken niet nodig is. Het verloopt spontaan. Dat soort gesprekken zijn het beste.

Je hebt ook personen die zelf niks bijdragen aan een gesprek, geen moeite doen en vaak ook gewoon niks buiten het oppervlakkige of de standaard dingen te melden hebben. Van dit type persoon zijn er enorm veel op dating sites. Blijf je die maar blijft tegengekomen, dan gaat het online daten je wel na staan ja

Het is sowieso een grote concurrentiestrijd. Je moet er direct uit weten te springen zodat je onthouden blijft en dat kan gebruiken voor een later moment. Doe je dat niet, is elke andere poging kansloos.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gruj0 op 10-04-2020 08:31:55 ]
pi_192548271
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 08:21 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Bij het online daten ligt het er maar net aan met wat voor persoon je te maken hebt. Je hebt personen met wie een gesprek vanzelf gaat en waar je weinig tot geen moeite in hoeft te steken, gewoon omdat nadenken niet nodig is. Het verloopt spontaan. Dat soort gesprekken zijn het beste.

Je hebt ook personen die zelf niks bijdragen aan een gesprek, geen moeite doen en vaak ook gewoon niks buiten het oppervlakkige of de standaard dingen te melden hebben. Van dit type persoon zijn er enorm veel op dating sites. Blijf je die maar blijft tegengekomen, dan gaat het online daten je wel na staan ja

Het is sowieso een grote concurrentiestrijd. Je moet er direct uit weten te springen zodat je onthouden blijft en dat kan gebruiken voor een later moment. Doe je dat niet, is elke andere poging kansloos.
ik denk dat het vetgedrukte vooral the point is.
niet dat 3 kwart op datingsites niet in staat is om vloeiende gesprekken te voeren.. maar dat het gewoon niet matcht en er daardoor geen fatsoenlijk gesprek op gang komt

in het dagelijks leven heb je zo veel mensen om je heen waar je weinig tot niks mee praat tenzij iets over het weer of als je daadwerkelijk wat van iemand nodig heeft
dan vinden we dat doodnormaal en gaat het haast ongemerkt
bij een datingsite... valt het gewoon veel meer op.
zeker als je 10x op rij exact hetzelfde gesprek zit te voeren... maar dat zijn gesprekken die irl...
gewoon nooit veel verder dan hoi hoe gaat het/ja prima doei zouden komen
heel normaal dus eigenlijk.
pi_192548329
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 08:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik denk dat het vetgedrukte vooral the point is.
niet dat 3 kwart op datingsites niet in staat is om vloeiende gesprekken te voeren.. maar dat het gewoon niet matcht en er daardoor geen fatsoenlijk gesprek op gang komt

in het dagelijks leven heb je zo veel mensen om je heen waar je weinig tot niks mee praat tenzij iets over het weer of als je daadwerkelijk wat van iemand nodig heeft
dan vinden we dat doodnormaal en gaat het haast ongemerkt
bij een datingsite... valt het gewoon veel meer op.
zeker als je 10x op rij exact hetzelfde gesprek zit te voeren... maar dat zijn gesprekken die irl...
gewoon nooit veel verder dan hoi hoe gaat het/ja prima doei zouden komen
heel normaal dus eigenlijk.
Dit gaat niet om niet kunnen maar om gewoon niet willen. Je merkt aan alles dat er geen moeite wordt gedaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192548380
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 08:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit gaat niet om niet kunnen maar om gewoon niet willen. Je merkt aan alles dat er geen moeite wordt gedaan.
doe jij in het dagelijks leven dan wel moeite om met iedereen een goed gesprek te voeren?
lijkt me niet.
pi_192548418
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 09:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

doe jij in het dagelijks leven dan wel moeite om met iedereen een goed gesprek te voeren?
lijkt me niet.
Ik reageer op je opmerking dat het gewoon niet matched.

Ik verwacht dat het aantal mensen dat terugpraat als je ze aanspreekt wel wat hoger ligt ja. In het echte leven zou dat wel een toppunt van autisme zijn om iemand te negeren. Maar okay.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192549096
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 09:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik reageer op je opmerking dat het gewoon niet matched.

Ik verwacht dat het aantal mensen dat terugpraat als je ze aanspreekt wel wat hoger ligt ja. In het echte leven zou dat wel een toppunt van autisme zijn om iemand te negeren. Maar okay.
dan krijg je dus die gesprekken die je vele malen per dag voert
hoi hoe gaat het ja goed doei.
pi_192549104
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 10:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

dan krijg je dus die gesprekken die je vele malen per dag voert
hoi hoe gaat het ja goed doei.
Ik ben niet zo sociaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192549142
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 09:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

doe jij in het dagelijks leven dan wel moeite om met iedereen een goed gesprek te voeren?
lijkt me niet.
Ik doe moeite als ik denk: Dit is een match wat betreft uiterlijk, opleidingsniveau en sociale intelligentie.
  vrijdag 10 april 2020 @ 10:09:27 #238
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192549156
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 10:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik doe moeite als ik denk: Dit is een match wat betreft uiterlijk, opleidingsniveau en sociale intelligentie.
Dat is discriminatie
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192549175
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192549179
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 08:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit zou voor mij de ideale tindertijd zijn :D ik ben dol op oeverloos ouwehoeren, ik mis de oude chatbox tijd en de tijd van msn. Je merkt echter gelijk wie je tegenover je hebt, iemand die het ouwehoeren zelf als leuk tijdverdrijf ziet of iemand die het doet omdat het nodig is. Het is nooit zwartwit natuurlijk, maar ik hou er wel van als mensen gewoon lol hebben in wat het is ipv waar het toe zou moeten leiden.
Oh ik kan ook eindeloos over onzin ouwehoeren en tijdens mijn eerdere dates en relatie heb ik volgens mij ook wel "aangetoond" dat het nooit saai hoeft te zijn met me maar ouwehoeren op datingapps en whatsapp is wel wat anders dan in het echte leven.

Mijn spanningsboog wordt er korter van. De leukste gesprekken zijn de gesprekken die niet over de standaardonderwerpen gaan. Eigenlijk moet je die ten koste van alles vermijden.
pi_192549186
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 10:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is discriminatie
Dan discrimineert iedereen. :)
  vrijdag 10 april 2020 @ 10:12:07 #242
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192549190
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 10:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan discrimineert iedereen. :)
True. :)
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192549196
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2020 10:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

True. :)
Hoe is met jou in de liefde?
  vrijdag 10 april 2020 @ 10:13:53 #244
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192549203
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 10:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoe is met jou in de liefde?
Niet mee bezig. Maak me ook geen zorgen dat ik het niet kan krijgen, genoeg vrouwen die geïnteresseerd zijn, zowel in Nederland als op de Antillen.

Ik heb andere prioriteiten op dit moment.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192549331
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 08:21 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Bij het online daten ligt het er maar net aan met wat voor persoon je te maken hebt. Je hebt personen met wie een gesprek vanzelf gaat en waar je weinig tot geen moeite in hoeft te steken, gewoon omdat nadenken niet nodig is. Het verloopt spontaan. Dat soort gesprekken zijn het beste.
Wat mij vaak een tikkeltje irriteert is dat mensen op die apps veel minder algemene interesse lijken te hebben dan ik. Je gooit een balletje op over politiek of een maatschappelijk thema en vaak blijkt meteen al dat iemand het geen fuck interesseert of er werkelijk niets vanaf weet. De leukste gesprekken zijn die gesprekken waarbij iemand meteen inhaakt ("haha ja Thierry, wat een lul vind ik dat, want") maar die gesprekken kom ik te weinig tegen.

quote:
Je hebt ook personen die zelf niks bijdragen aan een gesprek, geen moeite doen en vaak ook gewoon niks buiten het oppervlakkige of de standaard dingen te melden hebben. Van dit type persoon zijn er enorm veel op dating sites. Blijf je die maar blijft tegengekomen, dan gaat het online daten je wel na staan ja.
Heb een tijdje geappt en zelfs gedate met een meisje dat ik qua uiterlijk echt heel leuk vond en een flinke fysieke aantrekkingskracht voelde maar het bleef maar oppervlakkig geneuzel. Niets vond ze boeiend, ze las graag vrouwenromannetjes en keek wat vrouwenseries en dat was het dan wel. En zo iemand is dan superhoog opgeleid en haalt wel enorm hoge cijfers in haar master.

Ik begrijp dat niet, dat lijkt wel echt meer een vrouwending te zijn. Hoogopgeleid en toch weinig interesses hebben.

quote:
Het is sowieso een grote concurrentiestrijd. Je moet er direct uit weten te springen zodat je onthouden blijft en dat kan gebruiken voor een later moment. Doe je dat niet, is elke andere poging kansloos.
Dat sowieso ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2020 10:26:15 ]
  vrijdag 10 april 2020 @ 10:27:48 #246
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192549359
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 09:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

doe jij in het dagelijks leven dan wel moeite om met iedereen een goed gesprek te voeren?
lijkt me niet.
Dat kan je natuurlijk nooit vergelijken met dating apps.
pi_192549617
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 10:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat mij vaak een tikkeltje irriteert is dat mensen op die apps veel minder algemene interesse lijken te hebben dan ik. Je gooit een balletje op over politiek of een maatschappelijk thema en vaak blijkt meteen al dat iemand het geen fuck interesseert of er werkelijk niets vanaf weet. De leukste gesprekken zijn die gesprekken waarbij iemand meteen inhaakt ("haha ja Thierry, wat een lul vind ik dat, want") maar die gesprekken kom ik te weinig tegen.
[..]

Heb een tijdje geappt en zelfs gedate met een meisje dat ik qua uiterlijk echt heel leuk vond en een flinke fysieke aantrekkingskracht voelde maar het bleef maar oppervlakkig geneuzel. Niets vond ze boeiend, ze las graag vrouwenromannetjes en keek wat vrouwenseries en dat was het dan wel. En zo iemand is dan superhoog opgeleid en haalt wel enorm hoge cijfers in haar master.

Ik begrijp dat niet, dat lijkt wel echt meer een vrouwending te zijn. Hoogopgeleid en toch weinig interesses hebben.
[..]

Dat sowieso ja.
Misschien moet je minder hoog opgeleide vrouwen een kans geven. Je ziet en zegt zelf ook al dat hoogopgeleid niet alles is.

Sommige mensen kunnen heel goed meekomen zonder papiertje (dikke opleiding). Misschien heeft een minder hoog opgeleide vrouw voor de rest wel alles wat jij wil. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 10-04-2020 11:03:56 ]
  vrijdag 10 april 2020 @ 10:48:08 #248
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192549636
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 april 2020 10:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat kan je natuurlijk nooit vergelijken met dating apps.
Ik blijf me verbazen over de houding: “Iemand heeft mij geliked, dus dit moet wel een succes worden”.

Niet per se op jou bedoeld, meer in zijn algemeen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 10 april 2020 @ 10:49:18 #249
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192549651
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 10:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat mij vaak een tikkeltje irriteert is dat mensen op die apps veel minder algemene interesse lijken te hebben dan ik. Je gooit een balletje op over politiek of een maatschappelijk thema en vaak blijkt meteen al dat iemand het geen fuck interesseert of er werkelijk niets vanaf weet. De leukste gesprekken zijn die gesprekken waarbij iemand meteen inhaakt ("haha ja Thierry, wat een lul vind ik dat, want") maar die gesprekken kom ik te weinig tegen.
[..]

Heb een tijdje geappt en zelfs gedate met een meisje dat ik qua uiterlijk echt heel leuk vond en een flinke fysieke aantrekkingskracht voelde maar het bleef maar oppervlakkig geneuzel. Niets vond ze boeiend, ze las graag vrouwenromannetjes en keek wat vrouwenseries en dat was het dan wel. En zo iemand is dan superhoog opgeleid en haalt wel enorm hoge cijfers in haar master.

Ik begrijp dat niet, dat lijkt wel echt meer een vrouwending te zijn. Hoogopgeleid en toch weinig interesses hebben.
[..]

Dat sowieso ja.
Jordan Peterson heeft goeie lectures daarover.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192550204
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 april 2020 10:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat kan je natuurlijk nooit vergelijken met dating apps.
niet in zn geheel nee

maar het is wel logisch dat het merendeel van de mensen dus niet interessant genoeg is als potentiele partner.... en op dat gebied is online niks anders dan irl.
pi_192550787
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 11:24 schreef Uhmmpie het volgende:

niet in zn geheel nee

maar het is wel logisch dat het merendeel van de mensen dus niet interessant genoeg is als potentiele partner.... en op dat gebied is online niks anders dan irl.
True. Vaak niet.

Gister een date gehad met een meisje. Qua uiterlijk 100% waar ik op val (slank, klein en mooi), maar een flinke bak emotionele en psychische shit. En ze was werkeloos (lees werkte gewoon niet). :') Ze had ook nooit lange relaties gehad.

Nog nooit zo overduidelijk de red flags al buiten zien hangen op de eerste date. :')
pi_192550797
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 12:04 schreef Craptacular het volgende:

[..]

True. Vaak niet.

Gister een date gehad met een meisje. Qua uiterlijk 100% waar ik op val (slank, klein en mooi), maar een flinke bak emotionele en psychische shit. En ze was werkeloos (lees werkte gewoon niet). :') Ze had ook nooit lange relaties gehad.

Nog nooit zo overduidelijk de red flags al buiten zien hangen op de eerste date. :')
Wat denk je op zo'n moment? Als je wel die fysieke klik voelt maar verder wat betreft alles denkt: Dit wordt em niet?
pi_192550857
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 12:04 schreef Craptacular het volgende:

[..]

True. Vaak niet.

Gister een date gehad met een meisje. Qua uiterlijk 100% waar ik op val (slank, klein en mooi), maar een flinke bak emotionele en psychische shit. En ze was werkeloos (lees werkte gewoon niet). :') Ze had ook nooit lange relaties gehad.

Nog nooit zo overduidelijk de red flags al buiten zien hangen op de eerste date. :')
Wonen jullie bij elkaar in de buurt? En studeerde ze ook niet?
pi_192551257
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 11:24 schreef Uhmmpie het volgende:
maar het is wel logisch dat het merendeel van de mensen dus niet interessant genoeg is als potentiele partner.... en op dat gebied is online niks anders dan irl.
Alleen als mensen überhaupt de moeite niet nemen, kun je niet zeggen dat het ligt aan gebrek aan interesse in het persoon, maar meer in gebrek aan interesse om moeite te doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 10 april 2020 @ 12:48:00 #255
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192551312
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 12:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Alleen als mensen überhaupt de moeite niet nemen, kun je niet zeggen dat het ligt aan gebrek aan interesse in het persoon, maar meer in gebrek aan interesse om moeite te doen.
Maar tegelijkertijd weet je ook niet waaróm dat gebrek aan interesse er is. Dat kan aan jou liggen, maar net zo makkelijk aan 1001 andere dingen. Er zijn ook mensen die wél die moeite doen toch?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192551495
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 12:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar tegelijkertijd weet je ook niet waaróm dat gebrek aan interesse er is. Dat kan aan jou liggen, maar net zo makkelijk aan 1001 andere dingen. Er zijn ook mensen die wél die moeite doen toch?
Jahoor, heel veel ook niet, ik zeg de meerderheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192551775
Maken jullie ook mee dat er mondjesmaat wordt gereageerd na een match of dat er veel tijd tussen antwoorden zit?

Ben je dan gewoon te saai in de chats?
pi_192552268
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 13:21 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Maken jullie ook mee dat er mondjesmaat wordt gereageerd na een match of dat er veel tijd tussen antwoorden zit?

Ben je dan gewoon te saai in de chats?
Dat krijg je ervan he als je niet naar mijn advies luistert :P
pi_192552275
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 13:21 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Maken jullie ook mee dat er mondjesmaat wordt gereageerd na een match of dat er veel tijd tussen antwoorden zit?

Ben je dan gewoon te saai in de chats?
Kan van alles zijn. Vrouwen die Tindermoe zijn, vrouwen die de laatste week al door 3 andere gasten geneukt zijn en daarom veel te veel afleiding hebben, vrouwen die geen idee hebben wat ze eigenlijk op Tinder doen, vrouwen die 2000 likes hebben en daarom als het even saai wordt al snel weer met die net iets knappere gast gaan appen, vrouwen die zo weinig inhoud hebben dat ze gewoon nergens geïnteresseerd in zijn.

En dan kan het inderdaad ook nog aan je eigen typestijl liggen maar daar ligt het vaak ook gewoon helemaal niet aan. Uiteindelijk is er maar een klein aantal vrouwen waar je echt lange en goed lopende gesprekken mee kunt hebben.

Volhouden dus. :) De aanhouder wint.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2020 14:06:52 ]
pi_192552316
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 13:57 schreef Womanly het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan he als je niet naar mijn advies luistert :P
Wat was je advies?
pi_192552438
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat denk je op zo'n moment? Als je wel die fysieke klik voelt maar verder wat betreft alles denkt: Dit wordt em niet?
Jammer, maar ik denk er niet zoveel bij. Misschien leuk een keer voor een drankje, maar je moet er absoluut geen relatie mee willen.

Er zijn gelukkig meer vrouwen. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 12:11 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Wonen jullie bij elkaar in de buurt? En studeerde ze ook niet?
Geen student nee.
pi_192552452
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 13:21 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Maken jullie ook mee dat er mondjesmaat wordt gereageerd na een match of dat er veel tijd tussen antwoorden zit?

Ben je dan gewoon te saai in de chats?
Soms is het wel zo en soms niet. Hoeft niet altijd wat te zeggen over jou. Niet teveel over nadenken.
pi_192552485
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:09 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Jammer, maar ik denk er niet zoveel bij. Misschien leuk een keer voor een drankje, maar je moet er absoluut geen relatie mee willen.

Er zijn gelukkig meer vrouwen. :)
Interessant ja. Bij mij lijkt het altijd óf óf te zijn. Als ik iemand date die serieus relatiemateriaal zou kunnen zijn dan vind ik haar niet aantrekkelijk, als iemand labiel overkomt (maar wel leuk en aantrekkelijk is) dan vind ik het weer geen relatiemateriaal
pi_192552486
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat was je advies?
Dat hij gewoon tegen die vrouwen moet praten zoals hij op FOK praat.
pi_192552495
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:13 schreef Womanly het volgende:

[..]

Dat hij gewoon tegen die vrouwen moet praten zoals hij op FOK praat.
Ah. Hoe gaat het bij jou op die apps? Word je er ook gaar van?
pi_192552541
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ah. Hoe gaat het bij jou op die apps? Word je er ook gaar van?
Ja, echt heel boeiend is het niet.
pi_192552559
Nu ook één die zegt dat hij denkt dat ik heel stout ben. :')
pi_192552579
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:18 schreef Womanly het volgende:
Nu ook één die zegt dat hij denkt dat ik heel stout ben. :')
Je moet wat als je je verveelt. Probeert waarschijnlijk wat spanning in het gesprek te brengen.
pi_192552598
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:20 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je moet wat als je je verveelt. Probeert waarschijnlijk wat spanning in het gesprek te brengen.
Ja joh werkt echt zooo goed zo'n binnenkomer :')
  vrijdag 10 april 2020 @ 14:28:56 #270
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_192552671
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 22:42 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Door Corona komt nu naar mijn idee wel mooi naar boven waar het hem allemaal om draait bij het online daten. En dat lijkt hem te zitten in een dopamine rush te krijgen uit het aandacht krijgen van iemand met een mooi lijf, lekker scoren/neuken en erna kijken of er heel misschien iets meer in zit.

Men zit niet te wachten op oeverloos gelul van de ander. Vandaar dat het online daten op zijn gat zit. Mooi om te zien. :s)
Maar als je richting relatie zou willen hoort dat gelul er uiteindelijk ook bij... Je zult toch een keer met je partner moeten gaan praten over dingen. In die zin is deze situatie voor sommigen wel fijn. Even digitaal leren kennen (afhankelijk van hoe open en eerlijk de ander is en de onderwerpen die voorbij komen) en kijken of je elkaar ook kan vermaken zonder bed en terras.

Voor Corona was dat andersom idd... Eerst de leuke dingen en dan zien of de persoonlijkheden ook een beetje matchen. Niet gek dat alles na een halfjaar klapt :')
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  vrijdag 10 april 2020 @ 14:36:15 #271
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_192552738
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:18 schreef Womanly het volgende:
Nu ook één die zegt dat hij denkt dat ik heel stout ben. :')
Heb je dan niet de neiging om even een dagje mee te spelen en daarna gewoon af te serveren? Gewoon, omdat deze er echt om vraagt 😂.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  vrijdag 10 april 2020 @ 14:40:30 #272
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192552773
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 11:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

niet in zn geheel nee

maar het is wel logisch dat het merendeel van de mensen dus niet interessant genoeg is als potentiele partner.... en op dat gebied is online niks anders dan irl.
IRL iemand tegenkomen is in de basis al anders dan dat je specifiek op een dating app gaat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:18 schreef Womanly het volgende:
Nu ook één die zegt dat hij denkt dat ik heel stout ben. :')
En is dat ook zo? :+
pi_192552834
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:36 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Heb je dan niet de neiging om even een dagje mee te spelen en daarna gewoon af te serveren? Gewoon, omdat deze er echt om vraagt 😂.
Nee :') deze zat trouwens gewoon te trollen omdat hij zich kapot verveelde. Maar gister was er idd echt zo een...nee.

quote:
6s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

En is dat ook zo? :+
Hij zag het in mijn ondeugende blik. Ik zie dat niet hoor. :P
pi_192552854
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:22 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ja joh werkt echt zooo goed zo'n binnenkomer :')
Ach als je je verveelt. Ik heb er ook weleens zoiets ingegooid. (Misschien was ik het wel. :@ )

Maar soms levert dat hele leuke en spannende gesprekken op hoor. Bespaart je een boel saai geleuter.
pi_192552891
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ach als je je verveelt. Ik heb er ook weleens zoiets ingegooid. (Misschien was ik het wel. :@ )

Maar soms levert dat hele leuke en spannende gesprekken op hoor. Bespaart je een boel saai geleuter.
Daar begin ik echt niet aan hoor met iemand die ik niet ken op zo'n app. Vind dat echt een afknapper als iemand met zoiets een gesprek begint. Maar goed iedereen zn ding.
  vrijdag 10 april 2020 @ 15:06:55 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192552998
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:50 schreef Generationalpha het volgende:

Maar soms levert dat hele leuke en spannende gesprekken op hoor. Bespaart je een boel saai geleuter.
Die zogenaamd spannende gesprekken vind ik juist erg saai. (vroeger vond ik ze wel leuk/spannend)
Maar tegenwoordig is het vooral nutteloos als je niet weet of je die ander uberhaupt ooit gaat ontmoeten /en dan ook nog eens interessant gaat vinden .
pi_192553034
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:18 schreef Womanly het volgende:
Nu ook één die zegt dat hij denkt dat ik heel stout ben. :')
Ik geloof hem wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 10 april 2020 @ 15:19:37 #278
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192553119
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:55 schreef Womanly het volgende:

[..]

Daar begin ik echt niet aan hoor met iemand die ik niet ken op zo'n app. Vind dat echt een afknapper als iemand met zoiets een gesprek begint. Maar goed iedereen zn ding.
Dat is het verschil tussen man en vrouw. Een man die op die manier benadert wordt zal veel eerder denken 'oehhhh, I like this', dan een vrouw. Maar omdat een man een man is, en denkt als een man.

Kan best zijn dat ie geluk heeft natuurlijk, maar de kans dat een vrouw niét zo denkt is een stuk kleiner dan dat een vrouw denkt wat jij denkt, zo van 'hier heb ik geen zin in'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192553232
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 15:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Daar begin ik echt niet aan hoor met iemand die ik niet ken op zo'n app. Vind dat echt een afknapper als iemand met zoiets een gesprek begint. Maar goed iedereen zn ding.
Dat is het verschil tussen man en vrouw. Een man die op die manier benadert wordt zal veel eerder denken 'oehhhh, I like this', dan een vrouw. Maar omdat een man een man is, en denkt als een man.

Kan best zijn dat ie geluk heeft natuurlijk, maar de kans dat een vrouw niét zo denkt is een stuk kleiner dan dat een vrouw denkt wat jij denkt, zo van 'hier heb ik geen zin in'.
Wat een gelul.

Een vrouw gaat daar op in als de man aantrekkelijk genoeg is. Vice versa same.
pi_192553291
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

IRL iemand tegenkomen is in de basis al anders dan dat je specifiek op een dating app gaat.
[..]

En is dat ook zo? :+
Maar dan hoef je nog steeds niet met iedereen een goed gesprek te willen voeren.

Die je zelf ook niet tenslotte.
pi_192553345
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ach als je je verveelt. Ik heb er ook weleens zoiets ingegooid. (Misschien was ik het wel. :@ )

Maar soms levert dat hele leuke en spannende gesprekken op hoor. Bespaart je een boel saai geleuter.
Dit is zo'n geval van geforceerd spanning proberen te creëren.
  vrijdag 10 april 2020 @ 15:44:15 #282
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192553372
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 15:30 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Wat een gelul.

Een vrouw gaat daar op in als de man aantrekkelijk genoeg is. Vice versa same.
Dat ligt nogal aan de vrouw in kwestie. Er zullen ongetwijfeld vrouwen rondlopen die daar voor open staan en tegelijkertijd zijn er genoeg vrouwen die daar niet op zitten te wachten.
pi_192553440
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:55 schreef Womanly het volgende:

[..]

Daar begin ik echt niet aan hoor met iemand die ik niet ken op zo'n app. Vind dat echt een afknapper als iemand met zoiets een gesprek begint. Maar goed iedereen zn ding.
Nee maar dan is het juist toch ook prima dat het snel klaar is? Verspil je er weinig energie aan, en als je het wel lollig vindt heb je een leuk gesprek.
pi_192553499
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 april 2020 15:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die zogenaamd spannende gesprekken vind ik juist erg saai. (vroeger vond ik ze wel leuk/spannend)
Maar tegenwoordig is het vooral nutteloos als je niet weet of je die ander uberhaupt ooit gaat ontmoeten /en dan ook nog eens interessant gaat vinden .
Ligt denk ik ook aan de leeftijdscategorie. Ik zit vaak een beetje in dubio. Of de randjes opzoeken óf heel serieus diepe gesprekken voeren als je iemand als relatiemateriaal ziet.

Het randjes opzoeken levert wel veel lol op maar weinig serieus datemateriaal. Het serieuze appen is vaak gewoon saai.
pi_192553532
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 15:44 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dat ligt nogal aan de vrouw in kwestie. Er zullen ongetwijfeld vrouwen rondlopen die daar voor open staan en tegelijkertijd zijn er genoeg vrouwen die daar niet op zitten te wachten.
Het gaat een beetje om balans denk ik. Als opening werkt het niet, maar ik heb ook weleens dat het na een paar dagen keurig geapp ineens uitbarst. Dat je het allebei niet van elkaar verwacht.

Veel mensen (mannen/vrouwen) vinden een beetje spanning toch wel leuk.
  vrijdag 10 april 2020 @ 16:20:14 #286
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192553812
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 15:58 schreef Generationalpha het volgende:
Als opening werkt het niet
Daar ging het dan toch ook over?
pi_192553905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 15:44 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dat ligt nogal aan de vrouw in kwestie. Er zullen ongetwijfeld vrouwen rondlopen die daar voor open staan en tegelijkertijd zijn er genoeg vrouwen die daar niet op zitten te wachten.
Ik zou er wel om kunnen lachen en dan is wel het ijs meteen gebroken :)
pi_192554023
Heb altijd het idee dat als een man met zulke uitspraken komt, hij al weet dat hij de vrouw in kwestie alleen maar wil voor seksuele activiteiten in bed.
pi_192554045
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik zou er wel om kunnen lachen en dan is wel het ijs meteen gebroken :)
Zie! :)
pi_192554046
quote:
Vind vrouwen boven de 50 jaar in de buurt van Terneuzen
Thx google.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192554072
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:31 schreef Mar_an het volgende:
Heb altijd het idee dat als een man met zulke uitspraken komt, hij al weet dat hij de vrouw in kwestie alleen maar wil voor seksuele activiteiten in bed.
Je hebt als vrouw ook zelf controle over hoe je met zo'n situatie omgaat. Als een man zoiets zegt weet je als vrouw ook dat hij waarschijnlijk niet vies van seks is, maar dat betekent nog niet dat iemand niet óók relatiemateriaal kan zijn. ;)
pi_192554280
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je hebt als vrouw ook zelf controle over hoe je met zo'n situatie omgaat. Als een man zoiets zegt weet je als vrouw ook dat hij waarschijnlijk niet vies van seks is, maar dat betekent nog niet dat iemand niet óók relatiemateriaal kan zijn. ;)
Mja dat kan..
maar ervaring leert dat doorgaans de interesse van de man dan daar dus niet naar uit gaat.
pi_192554296
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je hebt als vrouw ook zelf controle over hoe je met zo'n situatie omgaat. Als een man zoiets zegt weet je als vrouw ook dat hij waarschijnlijk niet vies van seks is, maar dat betekent nog niet dat iemand niet óók relatiemateriaal kan zijn. ;)
Dit inderdaad....ik zou dan juist zeggen dat hij wel origineel is, maar niet op dat stout zijn in gaan...als hij dan meteen weer afhaakt weet je ook meteen waar je aan toe bent :)
pi_192554404
Nouja ik vind het wel een afknapper. Maar heb sowieso weinig met lompe types. :P
pi_192554416
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dit inderdaad....ik zou dan juist zeggen dat hij wel origineel is, maar niet op dat stout zijn in gaan...als hij dan meteen weer afhaakt weet je ook meteen waar je aan toe bent :)
Precies!
pi_192554462
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 12:04 schreef Craptacular het volgende:

[..]

True. Vaak niet.

Gister een date gehad met een meisje. Qua uiterlijk 100% waar ik op val (slank, klein en mooi), maar een flinke bak emotionele en psychische shit. En ze was werkeloos (lees werkte gewoon niet). :') Ze had ook nooit lange relaties gehad.

Nog nooit zo overduidelijk de red flags al buiten zien hangen op de eerste date. :')
Ik vraag me bij dit soort verhalen altijd af wat er in de chats wél word besproken? Voor je dus een afspraak maakt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 10 april 2020 @ 17:04:55 #297
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_192554471
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je hebt als vrouw ook zelf controle over hoe je met zo'n situatie omgaat. Als een man zoiets zegt weet je als vrouw ook dat hij waarschijnlijk niet vies van seks is, maar dat betekent nog niet dat iemand niet óók relatiemateriaal kan zijn. ;)
Zullen weinig mannen vies zijn van seks dus dat weet de vrouw al wel als het appen begint. Als het dan ook nog eens op die manier begint, zou ik als ik vrouw was eerder denken dat dat het enige is dat hij wil. ”Gaan we weer”, dat idee. Maar wie weet draait het nog en gaat het binnen no-time over wetenschap etc. :D

Door normaal te appen kom je misschien sneller over als relatiemateriaal. Dat flirten volgt vanzelf. Tenzij je beiden maar 1 ding wilt natuurlijk, dan kan het wel :).
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_192554510
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 12:04 schreef Craptacular het volgende:

[..]

True. Vaak niet.

Gister een date gehad met een meisje. Qua uiterlijk 100% waar ik op val (slank, klein en mooi), maar een flinke bak emotionele en psychische shit. En ze was werkeloos (lees werkte gewoon niet). :') Ze had ook nooit lange relaties gehad.

Nog nooit zo overduidelijk de red flags al buiten zien hangen op de eerste date. :')
Ik vraag me bij dit soort verhalen altijd af wat er in de chats wél word besproken? Voor je dus een afspraak maakt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 15:30 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Wat een gelul.

Een vrouw gaat daar op in als de man aantrekkelijk genoeg is. Vice versa same.
Nee.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192554552
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 12:04 schreef Craptacular het volgende:

[..]

True. Vaak niet.

Gister een date gehad met een meisje. Qua uiterlijk 100% waar ik op val (slank, klein en mooi), maar een flinke bak emotionele en psychische shit. En ze was werkeloos (lees werkte gewoon niet). :') Ze had ook nooit lange relaties gehad.

Nog nooit zo overduidelijk de red flags al buiten zien hangen op de eerste date. :')
Ik vraag me bij dit soort verhalen altijd af wat er in de chats wél word besproken? Voor je dus een afspraak maakt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 15:30 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Wat een gelul.

Een vrouw gaat daar op in als de man aantrekkelijk genoeg is. Vice versa same.
Nee.
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dit inderdaad....ik zou dan juist zeggen dat hij wel origineel is, maar niet op dat stout zijn in gaan...als hij dan meteen weer afhaakt weet je ook meteen waar je aan toe bent :)
Ja en dan gewoon volledig niet the room readen en nog een keer proberen :')

En nog een keer.


En nog een keer.

Op een gegeven moment replyde ik niet eens meer, gelijk opheffen als iemand zo begint.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192554554
Vrouwen vallen op professionele foto's dat weet je toch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192554562
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Op een gegeven moment replyde ik niet eens meer, gelijk opheffen als iemand zo begint.
Opheffen is wel nice, weten ze gelijk waar ze aan toe zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')