abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192491467
Iedereen is wel eens onzeker en heeft kwetsbare punten waarbij het zekerheidsniveau flink omlaag zakt. Ik neem aan dat het hier gaat over personen waarbij onzekerheid bijna alle handelingen, gedachten en gedrag gaat beïnvloeden. Oftewel zeer onzeker over zijn/haar eigen als persoon (in het geheel), maar ook over de buitenwereld.
  dinsdag 7 april 2020 @ 10:21:09 #127
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_192491644
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind dat zelf dus ergens wel aantrekkelijk omdat je het idee hebt dat je "controle" over iemand hebt. Je kunt als man dus voor een groot deel bepalen wat je wilt, want die ander wil je toch wel.
Oftewel je bent zelf onzeker en je wilt met dit topic bevestiging dat onzekerheid oke is?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_192492459
Easy punani, maar een red flag voor een relatie
pi_192492523
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:21 schreef Generationalpha het volgende:

Ik merk bij mezelf dat ik het eigenlijk wel aantrekkelijk vind, ook omdat het voor jezelf automatisch een wat dominantere positie creëert. Hoe denken jullie hierover?
Dit vind ik echt nog meer walgelijker dan onzekere vrouwen. Een onzekere partner nodig hebben omdat je er dan zelf constant boven kan staan. :r :r
  dinsdag 7 april 2020 @ 11:17:19 #130
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192492569
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind dat zelf dus ergens wel aantrekkelijk omdat je het idee hebt dat je "controle" over iemand hebt. Je kunt als man dus voor een groot deel bepalen wat je wilt, want die ander wil je toch wel.
Jij valt op makke schaapjes zonder ruggengraat?

Er is een wezenlijk verschil tussen leiding nemen en het gewoon in je schoot geworpen krijgen omdat de ander het allemaal wel prima vind. Daar krijg je op lange termijn ongelijkwaardige relaties van en beschadigde individuen.

Dat je het met elkaar eens kan zijn is natuurlijk alleen maar fijn, maar als dat op basis van de gedachte van één persoon is...
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  dinsdag 7 april 2020 @ 12:21:55 #131
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192493791
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 08:45 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nogmaals: Doe nou maar gewoon normaal. Je ziet nu dat anderen ook zien dat jij je raar en gefrustreerd gedraagt in dit topic.
Opvallend dat je denkt dat ik me door de mening van anderen tegen laat houden. Ga werken aan jezelf :*

[ Bericht 2% gewijzigd door CoolGuy op 07-04-2020 12:34:01 ]
Resistance is futile.
pi_192494130
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:21 schreef Seven. het volgende:

[..]

Opvallend dat je denkt dat ik me door de mening van anderen tegen laat houden. Ga werken aan jezelf :*
:7

Owee als je irrationaliteit van vrouwen probeert te duiden, dan ben je onzeker als man. :+
Soort van afleidingsmanoeuvre dat iemand aan zichzelf gaat twijfelen i.p.v. achter de waarheid komen dat een hoop vrouwen gewoon écht irrationeel zijn.

Waarom is vrouwelijke irrationaliteit zo een geheim Seven?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 7 april 2020 @ 12:54:46 #133
5428 crew  miss_sly
pi_192494187
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Owee als je irrationaliteit van vrouwen probeert te duiden, dan ben je onzeker als man. :+
Soort van afleidingsmanoeuvre dat iemand aan zichzelf gaat twijfelen i.p.v. achter de waarheid komen dat een hoop vrouwen gewoon écht irrationeel zijn.

Juow waarheid is geen algemene waarheid :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_192494209
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Juow waarheid is geen algemene waarheid :)
Dat is waar, maar ik kan mijn eigen waarheid niet duiden, ik begrijp niks van vrouwen, misschien kun je mij helpen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator dinsdag 7 april 2020 @ 12:57:48 #135
5428 crew  miss_sly
pi_192494228
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is waar, maar ik kan mijn eigen waarheid niet duiden, ik begrijp niks van vrouwen, misschien kun je mij helpen.
Nee, ik kan je niet helpen, en dat kan niemand, zolang jij niet anders wil zien dan dat vrouwen de reden zjin dat jij niet scoort :)
pi_192494248
- dit gaan we hier niet doen -

[ Bericht 36% gewijzigd door CoolGuy op 07-04-2020 13:01:42 ]
  dinsdag 7 april 2020 @ 13:06:14 #137
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192494343
Ik vind bovengemiddeld onzekere vrouwen vrij vervelend omdat dat leidt tot irritant gedrag. Dat kan zich op 2 manieren uiten

1. Voortdurend bevestiging vragen en zeuren over van alles

2. Zich aanwezig en onaangenaam gedragen naar anderen om onzekerheid te verbergen

Dus nee dat is voor mij absoluut geen pre
  dinsdag 7 april 2020 @ 13:08:51 #138
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192494372
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Maar ik ben in dit geval overtuigd van m'n gelijk.
Resistance is futile.
pi_192494470
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:59 schreef ludovico het volgende:
- dit gaan we hier niet doen -
Nou vooruit, omdat jij het bent.

quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Maar ik ben in dit geval overtuigd van m'n gelijk.
Dat meneer onzeker is? Why.
  dinsdag 7 april 2020 @ 13:18:47 #140
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192494499
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

[..]

Heb ik al een hele post aan gewijd.
Resistance is futile.
pi_192494534
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

[..]

Doe dit nou niet. Met Seven is toch geen normaal gesprek te voeren. Er is al flink gemodereerd, wordt alleen maar weer gezeik.
  Moderator dinsdag 7 april 2020 @ 13:25:15 #142
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192494594
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:20 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Doe dit nou niet. Met Seven is toch geen normaal gesprek te voeren. Er is al flink gemodereerd, wordt alleen maar weer gezeik.
Met Seven is prima een normaal gesprek te voeren. Het feit dat zij dingen zegt die jou niet aan staan betekent niet dat er geen normaal gesprek mee is te voeren. Er is helemaal niet flink gemodereerd, er zijn 2 zinnen verwijderd die geen toegevoegde waarde hadden en 1 post van jou omdat je die reactie quotte. That's it. De rest is blijven staan omdat het niet tegen de policy is. De rode draad van wat ze zegt is echt niet verandert na dat die 2 zinnen zijn verwijderd.

ontopic
Je bent wel imho wel degelijk onzeker. Als je het nodig hebt dat je partner dermate onzeker is dat jij alles kunt bepalen en 'zij je toch wel wil', dan laat je het dus afhangen van dat ze nergens heen gaat omdat zij onzekerder is dan jij, in plaats van dat ze bij je wil zijn vanwege jou.

Blijkbaar vindt je dat makkelijker/beter dan dat ze bij je wil zijn vanwege jou, wat wel een indicatie geeft dat je bij een vrouw die zekerder is zelf twijfelt of je wel goed genoeg bent om d'r te behouden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192494597
quote:

[..]

Het is geen gezeik ze verteld haar point of view. Dat je er niet mee eens bent prima maar inhoudelijk heeft ze wel te zeggen. Iedereen heeft andere inzichten maar je verwijt nu haar dingen wat je zelf ook doet en word persoonlijk. Is toch niet nodig? Kijk gewoon met een objectieve mindset. En wat je ermee kan met een ander inzicht.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator dinsdag 7 april 2020 @ 13:26:04 #144
5428 crew  miss_sly
pi_192494606
quote:

[..]

Jij vindt dat er geen normaal gesprek te voeren is, als je tegengas krijgt.

Heb je voor jezelf onderzocht waarom je het wel prettig vindt om een onzeker meisje een beetje te domineren? Want op zich is dat, buiten de seks om waarin dat heel prima past in een gezonde relatie, toch een tikje bijzonder. Of vind jij dat zelf helemaal niet?
  dinsdag 7 april 2020 @ 13:28:42 #145
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192494635
quote:

[..]

Mijn inzicht staat je niet aan, dat is een heel ander verhaal :s)
Resistance is futile.
pi_192494645
quote:

[..]

Ah, je wilt dus een beetje onzekere vrouwen omdat je er niet mee om kan gaan als ze je van repliek dienen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_192494655
:') Jezus.
  dinsdag 7 april 2020 @ 13:30:58 #148
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192494670
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ah, je wilt dus een beetje onzekere vrouwen omdat je er niet mee om kan gaan als ze je van repliek dienen.
Scherp.
Resistance is futile.
pi_192494684
Onzekere mensen zijn trouwens ook niet te vertrouwen
pi_192494696
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:26 schreef miss_sly het volgende:
Jij vindt dat er geen normaal gesprek te voeren is, als je tegengas krijgt.

Heb je voor jezelf onderzocht waarom je het wel prettig vindt om een onzeker meisje een beetje te domineren? Want op zich is dat, buiten de seks om waarin dat heel prima past in een gezonde relatie, toch een tikje bijzonder. Of vind jij dat zelf helemaal niet?
FLR is toch ook dik prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')