Oftewel je bent zelf onzeker en je wilt met dit topic bevestiging dat onzekerheid oke is?quote:Op maandag 6 april 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf dus ergens wel aantrekkelijk omdat je het idee hebt dat je "controle" over iemand hebt. Je kunt als man dus voor een groot deel bepalen wat je wilt, want die ander wil je toch wel.
Dit vind ik echt nog meer walgelijker dan onzekere vrouwen. Een onzekere partner nodig hebben omdat je er dan zelf constant boven kan staan.quote:Op maandag 6 april 2020 15:21 schreef Generationalpha het volgende:
Ik merk bij mezelf dat ik het eigenlijk wel aantrekkelijk vind, ook omdat het voor jezelf automatisch een wat dominantere positie creëert. Hoe denken jullie hierover?
Jij valt op makke schaapjes zonder ruggengraat?quote:Op maandag 6 april 2020 16:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf dus ergens wel aantrekkelijk omdat je het idee hebt dat je "controle" over iemand hebt. Je kunt als man dus voor een groot deel bepalen wat je wilt, want die ander wil je toch wel.
Opvallend dat je denkt dat ik me door de mening van anderen tegen laat houden. Ga werken aan jezelfquote:Op dinsdag 7 april 2020 08:45 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nogmaals: Doe nou maar gewoon normaal. Je ziet nu dat anderen ook zien dat jij je raar en gefrustreerd gedraagt in dit topic.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Opvallend dat je denkt dat ik me door de mening van anderen tegen laat houden. Ga werken aan jezelf
Juow waarheid is geen algemene waarheidquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:50 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Owee als je irrationaliteit van vrouwen probeert te duiden, dan ben je onzeker als man.
Soort van afleidingsmanoeuvre dat iemand aan zichzelf gaat twijfelen i.p.v. achter de waarheid komen dat een hoop vrouwen gewoon écht irrationeel zijn.
Waarom is vrouwelijke irrationaliteit zo een geheim Seven?
Dat is waar, maar ik kan mijn eigen waarheid niet duiden, ik begrijp niks van vrouwen, misschien kun je mij helpen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Juow waarheid is geen algemene waarheid
Nee, ik kan je niet helpen, en dat kan niemand, zolang jij niet anders wil zien dan dat vrouwen de reden zjin dat jij niet scoortquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik kan mijn eigen waarheid niet duiden, ik begrijp niks van vrouwen, misschien kun je mij helpen.
Ik weet het niet. Maar ik ben in dit geval overtuigd van m'n gelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:50 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Owee als je irrationaliteit van vrouwen probeert te duiden, dan ben je onzeker als man.
Soort van afleidingsmanoeuvre dat iemand aan zichzelf gaat twijfelen i.p.v. achter de waarheid komen dat een hoop vrouwen gewoon écht irrationeel zijn.
Waarom is vrouwelijke irrationaliteit zo een geheim Seven?
Nou vooruit, omdat jij het bent.quote:
Dat meneer onzeker is? Why.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar ik ben in dit geval overtuigd van m'n gelijk.
Heb ik al een hele post aan gewijd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat jij het bent.
[..]
Dat meneer onzeker is? Why.
Doe dit nou niet. Met Seven is toch geen normaal gesprek te voeren. Er is al flink gemodereerd, wordt alleen maar weer gezeik.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat jij het bent.
[..]
Dat meneer onzeker is? Why.
Met Seven is prima een normaal gesprek te voeren. Het feit dat zij dingen zegt die jou niet aan staan betekent niet dat er geen normaal gesprek mee is te voeren. Er is helemaal niet flink gemodereerd, er zijn 2 zinnen verwijderd die geen toegevoegde waarde hadden en 1 post van jou omdat je die reactie quotte. That's it. De rest is blijven staan omdat het niet tegen de policy is. De rode draad van wat ze zegt is echt niet verandert na dat die 2 zinnen zijn verwijderd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Doe dit nou niet. Met Seven is toch geen normaal gesprek te voeren. Er is al flink gemodereerd, wordt alleen maar weer gezeik.
Het is geen gezeik ze verteld haar point of view. Dat je er niet mee eens bent prima maar inhoudelijk heeft ze wel te zeggen. Iedereen heeft andere inzichten maar je verwijt nu haar dingen wat je zelf ook doet en word persoonlijk. Is toch niet nodig? Kijk gewoon met een objectieve mindset. En wat je ermee kan met een ander inzicht.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Doe dit nou niet. Met Seven is toch geen normaal gesprek te voeren. Er is al flink gemodereerd, wordt alleen maar weer gezeik.
Jij vindt dat er geen normaal gesprek te voeren is, als je tegengas krijgt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mijn inzicht staat je niet aan, dat is een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 7 april 2020 13:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ah, je wilt dus een beetje onzekere vrouwen omdat je er niet mee om kan gaan als ze je van repliek dienen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Scherp.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ah, je wilt dus een beetje onzekere vrouwen omdat je er niet mee om kan gaan als ze je van repliek dienen.
FLR is toch ook dik prima.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:26 schreef miss_sly het volgende:
Jij vindt dat er geen normaal gesprek te voeren is, als je tegengas krijgt.
Heb je voor jezelf onderzocht waarom je het wel prettig vindt om een onzeker meisje een beetje te domineren? Want op zich is dat, buiten de seks om waarin dat heel prima past in een gezonde relatie, toch een tikje bijzonder. Of vind jij dat zelf helemaal niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |