Nu is mijn verrassing voor het videobellen helemaal weg.quote:Op maandag 6 april 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die goocheltrucs. Je ziet een doekje en tadaaaaa piemel
HUUUUUU HO STOP. Onze? Gaan jullie hokken?quote:Op maandag 6 april 2020 12:03 schreef STING het volgende:
[..]
Onze keuken moet uit Duitsland komen, ook al is dat pas over 9 weken, ik ben benieuwd
quote:Op maandag 6 april 2020 12:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
HUUUUUU HO STOP. Onze? Gaan jullie hokken?
Als je al verbaast bent wat er over 9 weken komt dan ben je vast nog verbaasder om te weten wat er over 9 maanden komtquote:Op maandag 6 april 2020 12:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Een zwarte blz uit de geschiedenis van de SC.quote:Op maandag 6 april 2020 12:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hele lange afstandsrelatiequote:Op maandag 6 april 2020 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1,5 meter noemen ze dan vast een korte-afstandsrelatie tegenwoordig. Tussen ons zit zeker 50 kilometer.
Wat???quote:Op maandag 6 april 2020 12:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]Wat leuk!!! En en en is het echt komt er een fokbaby?
quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je al verbaast bent wat er over 9 weken komt dan ben je vast nog verbaasder om te weten wat er over 9 maanden komt
CE serieus nemenquote:
quote:
Waar zat jij ook alweer? Luc uw iets voor jou? Of ben jij al bezet?quote:
De achterhoek. Nee ik ben opzoek naar een hele lange afstandsrelatiequote:Op maandag 6 april 2020 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar zat jij ook alweer? Luc uw iets voor jou? Of ben jij al bezet?
Is idd wel ver weg ja!
Deed je dat maar eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |