abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2020 @ 07:53:22 #101
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_192489915
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 00:52 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Jij rijdt nooit ergens te hard?
-7 he. Je snelheidsmeter zal nooit 0,00 precies staan. En inderdaad. Waar je 60 mag zal je mij nooit 70 zien rijden. Alleen al omdat ik niet hou van hard rijden.
  dinsdag 7 april 2020 @ 07:56:14 #102
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_192489944
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 07:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Let maar op. Alle leuke dingen waarbij adrenaline overblijven worden verboten!
Ja, ik ga even een weggedeelte gebruiken die niet voor mij bestemd is en zelfs gevaarlijk is om te rijden om even een adrenaline kick te krijgen. Vanmiddag na het werk even lekker met de fiets over de A1!
  dinsdag 7 april 2020 @ 08:28:00 #103
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192490194
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 07:40 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Automobilisten ook niet. Slecht vergelijk.
Klote wielrenner gespot :')
pi_192490324
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 11:02 schreef Nine. het volgende:
Wielrenners altijd terechte klacht.
Idd,

Zeer domme sport trouwens.
pi_192490584
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 07:56 schreef Pendule het volgende:

[..]

Ja, ik ga even een weggedeelte gebruiken die niet voor mij bestemd is en zelfs gevaarlijk is om te rijden om even een adrenaline kick te krijgen. Vanmiddag na het werk even lekker met de fiets over de A1!
Dat is niet de A1 in dat filmpje. Daar rijden namelijk geen trekkers, en al helemaal niet in tegengestelde richting.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  dinsdag 7 april 2020 @ 10:22:53 #106
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_192491672
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 09:06 schreef knoopie het volgende:

[..]

Dat is niet de A1 in dat filmpje. Daar rijden namelijk geen trekkers, en al helemaal niet in tegengestelde richting.
Dat weet ik. Is een provinciale weg. Maar meer om het in verhouding te zetten. 80 km/u wegen zijn de gevaarlijkste. Je bent toch een mongool als je daar gaat fietsen?
pi_192491871
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 10:22 schreef Pendule het volgende:
Dat weet ik. Is een provinciale weg. Maar meer om het in verhouding te zetten. 80 km/u wegen zijn de gevaarlijkste. Je bent toch een mongool als je daar gaat fietsen?
De gemiddelde fietstoerist op het fietspad is gevaarlijker voor een wielrenner dan automobilisten op een 80 km/u weg hoor.
  dinsdag 7 april 2020 @ 10:43:56 #108
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_192492063
Ik zie veel overeenkomsten tussen de recreatieve wielrenners. Of het nou hier is op het forum of in mijn eigen vrienden en kennissenkring. Er valt niet op een fatsoenlijk manier hierover te praten of te discussiėren. Zodra je ook maar iets kritisch zegt of het nou onderbouwt is of niet, gaan ze gelijk keihard in de aanval en kaatsen bal gelijk terug "JA MAAR AUTOMOBILISTEN!" of "JA MAAR IS MAAR EEN HELE KLEINE GROEP".

Vooral aan dat eerste erger ik mijn mateloos aan. Ja, is zeker waar maar daar gaat het nu toch helemaal niet over? Het gaat nu over de wielrenners. Ik heb nog nooit een goed antwoord gekregen waarom wielrenners het nodig vinden om de verkeersregels aan hun laars te lappen. Vooral door rood rijden om op de rijbaan. Altijd maar weer "JA MAAR DE AUTOMOBILISTEN RIJDEN OOK ALLEMAAL TE HARD OF KIJKEN LETTEN NIET OP" :?

Echt een heel naar volk zonder ook maar enige vorm van zelfkritiek.
  Tettenkoning dinsdag 7 april 2020 @ 10:57:31 #109
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192492544
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 10:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ik zie veel overeenkomsten tussen de recreatieve wielrenners. Of het nou hier is op het forum of in mijn eigen vrienden en kennissenkring. Er valt niet op een fatsoenlijk manier hierover te praten of te discussiėren. Zodra je ook maar iets kritisch zegt of het nou onderbouwt is of niet, gaan ze gelijk keihard in de aanval en kaatsen bal gelijk terug "JA MAAR AUTOMOBILISTEN!" of "JA MAAR IS MAAR EEN HELE KLEINE GROEP".

Vooral aan dat eerste erger ik mijn mateloos aan. Ja, is zeker waar maar daar gaat het nu toch helemaal niet over? Het gaat nu over de wielrenners. Ik heb nog nooit een goed antwoord gekregen waarom wielrenners het nodig vinden om de verkeersregels aan hun laars te lappen. Vooral door rood rijden om op de rijbaan. Altijd maar weer "JA MAAR DE AUTOMOBILISTEN RIJDEN OOK ALLEMAAL TE HARD OF KIJKEN LETTEN NIET OP" :?

Waarom verbaasd zo'n reactie je? Het is toch ook compleet zinloos om tegen een individu kritiek te gaan uiten op de wielrenners als groep. Dat is hetzelfde als dat jij in het buitenland bent en een hoteleigenaar tegen jou zegt: jullie Nederlanders zijn klotevolk. Allemaal luidruchtig en asociaal. Wat moet jij daarmee dan?

Jij kent 99,99% van die NL-ers niet waar hij z'n mening op baseert. Dat is voor die individuele wielrenner waar jij tegen loopt te klagen ook zo. Die kent 99,99% van de wielrenners die jij tegenkomt ook niet. Dus wat moet hij/zij daarmee dan?
pi_192492957
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 11:15 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Waarom verbaasd zo'n reactie je? Het is toch ook compleet zinloos om tegen een individu kritiek te gaan uiten op de wielrenners als groep. Dat is hetzelfde als dat jij in het buitenland bent en een hoteleigenaar tegen jou zegt: jullie Nederlanders zijn klotevolk. Allemaal luidruchtig en asociaal. Wat moet jij daarmee dan?

Jij kent 99,99% van die NL-ers niet waar hij z'n mening op baseert. Dat is voor die individuele wielrenner waar jij tegen loopt te klagen ook zo. Die kent 99,99% van de wielrenners die jij tegenkomt ook niet. Dus wat moet hij/zij daarmee dan?
Wielrenners zijn over algemeen eigenwijze en vaak agressief volk, wellicht dat een zeer klein groep zich wel netjes aan de regeltjes houdt maar die zijn dus uniek en ben ik nog niet tegengekomen.

Dus het is zeker niet zinloos om tegen een individu kritiek te leveren. Want gezien zijn reactie, eigenlijk het hele wielrenner topic die meteen zwaar in de aanval gaat en hun calimero gedrag bewijst gewoon dat gros van de wielrenners zo zijn.

Dus je voorbeeld met de Nederlanders is ook terecht want feit is gros van de Nederlanders is ook zo.

Dus probeer er opnieuw ;)
pi_192493047
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 10:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

Dus jij generaliseert nu dat alle wielrenners generaliseren... Zie je zelf ook de ironie hiervan in?
pi_192493719
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 11:45 schreef knoopie het volgende:

[..]

Dus jij generaliseert nu dat alle wielrenners generaliseren... Zie je zelf ook de ironie hiervan in?
Nouja uiteindelijk door de manier hoe jij hierop reageert heeft hij toch weer gelijk. Niks generaliseren gewoon de feiten benoemen. Over ironie gesproken :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2020 12:18:16 ]
pi_192493779
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:17 schreef Syd het volgende:

[..]

Nouja uiteindelijk door de manier hoe jij hierop reageert heeft hij toch weer gelijk. Niks generaliseren gewoon de feiten benoemen. Over ironie gesproken :')
Hoe reageer ik dan? Bovendien ben ik geen wielrenner, dus daar gaat jouw generalisering ook al mis. Ik vind generaliseren in het algemeen gewoon dom.
pi_192493822
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 10:22 schreef Pendule het volgende:

[..]

Mijn hele middelbare schooltijd ben ik over een 80km/u weg naar school gefietst. Soms zijn er geen andere opties.
pi_192496725
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:35 schreef Pendule het volgende:

[..]

Fit cinquecento.
Dit is de droomauto van elke wielrenner, want hij is zo smal dat je een fietser kunt inhalen zonder over de middenstreep te gaan.

pi_192496804
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:38 schreef eentwee het volgende:

[..]

Dit is de droomauto van elke wielrenner, want hij is zo smal dat je een fietser kunt inhalen zonder over de middenstreep te gaan.

[ afbeelding ]
Ik moet eerlijk toegeven, als het zo een gele "sporting abarth" is, met die rode gordels er in, dan wordt ik toch wel een beetje nostalgisch. Autos uit de tijd dat het nog cool was om woorden als turbo of gti op je achterklep te hebben.
pi_192498070
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:42 schreef knoopie het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk toegeven, als het zo een gele "sporting abarth" is, met die rode gordels er in, dan wordt ik toch wel een beetje nostalgisch. Autos uit de tijd dat het nog cool was om woorden als turbo of gti op je achterklep te hebben. [ afbeelding ]
Ik vrees het niet, want TS heeft het over een auto uit 1991. De Sporting kwam pas in 1994 op de markt. Maar ook de reguliere Cinquecento was er trouwens nog niet in 1991.

De Sporting was inderdaad wel een geinig scheurijzertje. Hoewel zijn opvolger minder leuk was, verscheen daarvan wel een limited edition met de handtekening van Michael Schumacher achterop. Dan begrijp je als fietser wel nog beter dat je in de weg rijdt.

pi_192498079
Wielrenners :')
Unicyclisten _O_
pi_192498497
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 april 2020 17:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Wielrenners :')
Unicyclisten _O_
unicycle :')
municycle _O_
pi_192498981
Ik heb weer heerlijk gewielerrend in mijn strakke spandex. Heerlijk mensen aan de kant geschreeuwd...wat menen ze wel niet op het fietspad. Ook de hand nog demonstratief omhoog gestoken naar een automobilist die mij geen voorrang gaf. Ik zag hem tevreden boos terug reageren..toch fijn om zijn vooroordelen te bevestigen, maakt het een stuk minder ingewikkeld. :*
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_192499044
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 18:15 schreef Patroon het volgende:
Ik heb weer heerlijk gewielerrend in mijn strakke spandex. Heerlijk mensen aan de kant geschreeuwd...wat menen ze wel niet op het fietspad. Ook de hand nog demonstratief omhoog gestoken naar een automobilist die mij geen voorrang gaf. Ik zag hem tevreden boos terug reageren..toch fijn om zijn vooroordelen te bevestigen, maakt het een stuk minder ingewikkeld. :*
Je was dus ook flink te dik voor je spandex pakje?
pi_192499993
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 april 2020 18:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Je was dus ook flink te dik voor je spandex pakje?
Ja en ook behoorlijk verwassen doorschijnende broek.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_192500025
Mijn blote buik komt onder het te korte shirt uitsteken :7
Vakman pur sang
  dinsdag 7 april 2020 @ 19:43:01 #125
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_192501094
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 12:23 schreef knoopie het volgende:

[..]

Mijn hele middelbare schooltijd ben ik over een 80km/u weg naar school gefietst. Soms zijn er geen andere opties.
Er was vast een omleidend fietspad maar dat duurde je natuurlijk te lang. Nederland heeft de beste infrastructuur van Europa. Je gaat mij niet vertellen dat er geen andere keus wan dan op een provinciale weg want dat mag dus gewoon niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')