Niet gegaan ben terug bij Pierrequote:Op maandag 6 april 2020 18:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben heel attent.
Hoe is Jemen?
quote:Op maandag 6 april 2020 18:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Niet gegaan ben terug bij Pierre
quote:Op maandag 6 april 2020 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.jetpunk.com/quizzes/provinces-of-china-map-quiz
Bij hem of bij mij of het huis wat we (hij) gaan kopenquote:
Alle drie.quote:Op maandag 6 april 2020 18:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bij hem of bij mij of het huis wat we (hij) gaan kopen
Ben daar niet zo goed in denk ik. Alle landen van de wereld weet ik zo wel op te noemen maar nooit precies waar ze allemaal liggen. Vooral in Afrikaquote:Op maandag 6 april 2020 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oefenen
Ik kom tot 29, na 5 keer.
Djibouti.quote:Op maandag 6 april 2020 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben daar niet zo goed in denk ik. Alle landen van de wereld weet ik zo wel op te noemen maar nooit precies waar ze allemaal liggen. Vooral in Afrika
Die ken ik beetje rechtsboven in Afrikaquote:
Ja, dicht bij Jemen.quote:Op maandag 6 april 2020 18:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die ken ik beetje rechtsboven in Afrika
Met hoofdstadquote:
Heb nu 5 punten voor China. Wat een karwei. Morgen lukt dit niet meer.quote:Op maandag 6 april 2020 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben daar niet zo goed in denk ik. Alle landen van de wereld weet ik zo wel op te noemen maar nooit precies waar ze allemaal liggen. Vooral in Afrika
Bier drinken.quote:Op maandag 6 april 2020 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nu 5 punten voor China. Wat een karwei. Morgen lukt dit niet meer.
Waar zou jouw sterke punt liggen, in een pubquiz?
Topografie, muziek, boeken, hedendaags nieuws. Zoietsquote:Op maandag 6 april 2020 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nu 5 punten voor China. Wat een karwei. Morgen lukt dit niet meer.
Waar zou jouw sterke punt liggen, in een pubquiz?
Horror ook toch?quote:Op maandag 6 april 2020 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Topografie, muziek, boeken, hedendaags nieuws. Zoiets
Als jij de gastheer bent wel jaquote:
Maar leg eens uit. Het enige wat jij doet is sneue opmerkingen maken naar jan en alleman. Komt dit uit onzekerheid of voel je je dan extra stoer in het kliekje? Hoe werkt zoiets?quote:
Ik heb geen kliekjes. Ben een onafhankelijke geestquote:Op maandag 6 april 2020 18:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Maar leg eens uit. Het enige wat jij doet is sneue opmerkingen maken naar jan en alleman. Komt dit uit onzekerheid of voel je je dan extra stoer in het kliekje? Hoe werkt zoiets?
Moet ook gebeuren.quote:
Iedere quiz heeft wel een muziek ronde.quote:Op maandag 6 april 2020 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Topografie, muziek, boeken, hedendaags nieuws. Zoiets
quote:
Geen tuin of balkon om op te zitten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |