Dat is exact wat ik zeg, op een groep van 1000 heb je nog maar rond de 2 procent afwijking.quote:Op maandag 6 april 2020 09:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je voorbeeld is deels goed. Je neemt een groep van 10 mensen, 6w(it) 4(zwart). Je neemt nog eens 10 mensen 9z(wart), 1w. Nog een groep mensen 8w, 2z. Deze testen zeggen an sich niet zo veel om dat je groepen te klein zijn en je toevallig net een groep van 10 mensen kan treffen die nou eenmaal meer van de ene kleur houden. Zeker als je bijvoorbeeld net in zo'n hipster barretje 10 dezelfde types hebt aangesproken.
Het idee is dus door het vergroten van je sample je die variatie eruit haalt en dichter bij de populatie mean uitkomt.
Tja, hangt ervan af hoe je het brengt. Ben niet zo bang voor Henk en Ingrid. Die liepen wrs op de meubelboulevard en zaten niet de hele dag het nieuws te F5-en.quote:Op maandag 6 april 2020 09:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker - maar verplaats je in Henk en Ingrid die plots zien dat het aantal besmettingen verdubbelen. Dat kan (potentieel) een kettingreactie teweeg brengen van angst en ondoordachte acties.
Henk en Ingrid hebben het vast al gehad.quote:Op maandag 6 april 2020 09:47 schreef _I het volgende:
[..]
Tja, hangt ervan af hoe je het brengt. Ben niet zo bang voor Henk en Ingrid. Die liepen wrs op de meubelboulevard en zaten niet de hele dag het nieuws te F5-en.
Dat is dus onzin .quote:Op maandag 6 april 2020 09:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Met de jaarlijkse griep loopt de IC niet vol.
Oh?quote:
In 2018 lag mijn moeder met pneumokokken in het ziekenhuis en iets daarna kwam er een griepgolf aan waardoor er heel veel mensen in het ziekenhuis, op de IC belandden en ook geïsoleerd werden van de rest.quote:
Nice.quote:Op maandag 6 april 2020 09:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Keto dieet helpt wel;
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/?term=ketosis+AND+covid
Ja oke maar dan was er met overplaatsingen veel mogelijk.quote:Op maandag 6 april 2020 09:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In 2018 lag mijn moeder met pneumokokken in het ziekenhuis en iets daarna kwam er een griepgolf aan waardoor er heel veel mensen in het ziekenhuis, op de IC belandden en ook geïsoleerd werden van de rest.
Alleen kan je griep niet met Covid vergelijken.
ehh nope!quote:Op maandag 6 april 2020 09:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Keto dieet helpt wel;
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/?term=ketosis+AND+covid
quote:Britse premier Boris Johnson werkt door vanuit het ziekenhuis
UPDATEBoris Johnson heeft de nacht doorgebracht in het ziekenhuis, tien dagen nadat bekend werd dat hij besmet is geraakt met het coronavirus. De Britse premier wordt vandaag verder onderzocht. De 55-jarige Johnson werkt door vanuit het ziekenhuis en geeft nog steeds leiding aan de Britse regering, benadrukt minister Jenrick van Huisvesting.
AD
Klinkt raar maar de laatste tijd met alle gebeurtenissen van nu zit ik ook met mijn herinneringen weer in 2018 en dat was een heftige tijdquote:Op maandag 6 april 2020 09:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja oke maar dan was er met overplaatsingen veel mogelijk.
Met dezelfde regels als toentertijd zouden we inmiddels met massagraven zitten.
Ik heb, zelfs 2 jaar geleden, geen nieuwsberichten gezien dat er een ernstig tekort was aan IC bedden.quote:
Okay , dat weet ik nietquote:Op maandag 6 april 2020 10:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb, zelfs 2 jaar geleden, geen nieuwsberichten gezien dat er een ernstig tekort was aan IC bedden.
Omdat je, als je van de griep sterft, dit al in week 1 doet.
" good inpatient glycemic control is particularly important in the comprehensive treatment of COVID-19. "quote:Op maandag 6 april 2020 09:57 schreef Ener-G het volgende:
[..]
ehh nope!
In het artikel hebben ze het over diabetic ketoacidosis, en dat is heel wat anders dan een keto dieet...
De ambulances reden bij ons toen af en aan en er zijn er heel veel geweigerd. Want vol. En toen hoorde je niets over 'opschalen'. En ook niet dagelijks in de krant hoeveel mensen er nu weer aan het influenzavirus waren overleden.quote:Op maandag 6 april 2020 10:00 schreef puzziepie het volgende:
Klinkt raar maar de laatste tijd met alle gebeurtenissen van nu zit ik ook met mijn herinneringen weer in 2018 en dat was een heftige tijd![]()
In die tijd zaten heel veel ziekenhuizen vol met griepgevallen![]()
Mijn moeder is ook diverse keren overgeplaatst, net als veel anderen
Oh zo ja ,mijn excuus.quote:Op maandag 6 april 2020 10:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Mensen met Covid19 liggen een week of 2 op de IC, voordat ze eventueel alsnog sterven.
Allemaal giswerk als je niet weet wat het percentage is wat besmet is.quote:Op maandag 6 april 2020 10:00 schreef Ener-G het volgende:
De ellende kan voorlopig nog wel even duren: https://www.nrc.nl/nieuws(...)ie-tijdlijn-a3995973
Eensquote:Op maandag 6 april 2020 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De ambulances reden bij ons toen af en aan en er zijn er heel veel geweigerd. Want vol. En toen hoorde je niets over 'opschalen'. En ook niet dagelijks in de krant hoeveel mensen er nu weer aan het influenzavirus waren overleden.
Ik bagatelliseer het coronavirus overigens absoluut niet. Ik vind alleen dat we het influenzavirus niet serieus genoeg nemen.
Blijven ze wel binnen.quote:Op maandag 6 april 2020 09:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker - maar verplaats je in Henk en Ingrid die plots zien dat het aantal besmettingen verdubbelen. Dat kan (potentieel) een kettingreactie teweeg brengen van angst en ondoordachte acties.
Jezus, met dit soort stemmingmakerij is echt niemand geholpen.quote:Op maandag 6 april 2020 09:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Met dezelfde regels als toentertijd zouden we inmiddels met massagraven zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |