Miezziej, had jij geen Aziatische man? En hebben die vaak niet sowieso kortere neusbotjes dan wij Europeanen?quote:Op maandag 20 april 2020 19:47 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mijn NIPT was negatief (geen afwijkingen gevonden).
Soms is te veel weten en onderzoeken misschien ook niet goedMja.
Weet nog niet wanneer de afspraak is. VK belt morgenochtend vroeg naar het ziekenhuis. Ik had heel geduldig afgewacht en toen ik belde was de afdeling niet meer bereikbaarBeetje stom weer
Klopt helemaalquote:Op maandag 20 april 2020 20:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Miezziej, had jij geen Aziatische man? En hebben die vaak niet sowieso kortere neusbotjes dan wij Europeanen?
Misschien houden ze daar al rekening mee hoor, met de metingen, maar zou dat niet kunnen?
1 kilo meer of minder heeft bij mij meer te maken met meer of minder plassen dan met écht aankomenquote:Op maandag 20 april 2020 21:44 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt Miezziej, die onzekerheid is killing
Hoe zit het bij jullie met aankomen? Ik kwam in het begin van de zwangerschap wel wat aan (nadat ik de eerste 2 weken eerst afviel) en nu ben ik de laatste week weer een kilo afgevallen. Ik zit nu weer op het gewicht voordat ik zwanger wasNu heb ik wel wat reserves dus heel erg zal het niet zijn maar ik vind het wel opvallend.
De tijd gaat best snel vind ik! Morgen begint al het tweede trimester
Heb je geen telefoonnummer en instructies gekregen bij je bevallingsconsult? Hoeveel weken is ze?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:11 schreef pitboer het volgende:
Misschien een hele domme vraag,maar als de weeen beginnen,kun je dan gewoon de gynaecoloog bellen?Of buiten kantoor uren de huisartsenpost?Staan onder toezicht in het ziekenhuis.
Als het goed is heb je een spoednummer van de afdeling verloskunde in het ziekenhuis gekregen. Dat telefoonnummer kun je als het goed is trouwens ook wel op de site van het ziekenhuis vinden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:11 schreef pitboer het volgende:
Misschien een hele domme vraag,maar als de weeen beginnen,kun je dan gewoon de gynaecoloog bellen?Of buiten kantoor uren de huisartsenpost?Staan onder toezicht in het ziekenhuis.
34 weken.Nee nog niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:14 schreef SQ het volgende:
[..]
Heb je geen telefoonnummer en instructies gekregen bij je bevallingsconsult? Hoeveel weken is ze?
Dan zal ze dat bij de volgende afspraak wel horenquote:
Top! Hopelijk duurt het nog minimaal 4 weekjes voor het van toepassing isquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:24 schreef pitboer het volgende:
Bedankt voor de tip.Zelf helemaal niet aangedacht.
Gefeliciteerd en welkom hierquote:Op woensdag 22 april 2020 00:06 schreef roos94 het volgende:
Ik meld mezelf hier ook als het mag
Ongeveer 5 weken zwanger en helemaal in de wolken! Het is mijn eerste zwangerschap dus ik ben heel benieuwd wat de komende maanden gaat brengenmorgen even de verloskundige bellen en ik neem aan dat zij mij dan wel vertelt hoe en wat ik nu moet doen haha. Weet het pas een paar uur!
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 april 2020 00:06 schreef roos94 het volgende:
Ik meld mezelf hier ook als het mag
Ongeveer 5 weken zwanger en helemaal in de wolken! Het is mijn eerste zwangerschap dus ik ben heel benieuwd wat de komende maanden gaat brengenmorgen even de verloskundige bellen en ik neem aan dat zij mij dan wel vertelt hoe en wat ik nu moet doen haha. Weet het pas een paar uur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 april 2020 07:38 schreef Miezziej het volgende:
Gefeliciteerd en welkom Roos94!![]()
Jammer dat je het hartje niet kon vinden MaJo. Toen ik controle had bij de Vk zei zij tegen mij dat het er aan ligt hoe de baby ligt of het makkelijk te vinden is of niet.
Vanmiddag heb ik een afspraak bij het AMC.Succes vanmiddag! Ik duim voor de meest gunstige uitslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat betreft je spoiler: de enige die hier iets van te vinden hebben zijn jij en je man, hè. Ik kan me goed voorstellen dat je het lastig hebt![]()
quote:Op woensdag 22 april 2020 07:38 schreef Miezziej het volgende:
Gefeliciteerd en welkom Roos94!![]()
Jammer dat je het hartje niet kon vinden MaJo. Toen ik controle had bij de Vk zei zij tegen mij dat het er aan ligt hoe de baby ligt of het makkelijk te vinden is of niet.
Vanmiddag heb ik een afspraak bij het AMC.Ik vind het heel logisch dat je je nu niet zo happy voelt. Ik hoop echt dat de guo vanmiddag een heel ander beeld laat zien en dat jullie een gezonde zoon mogen krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe jullie er in staan begrijp ik ook volkomen, maar wat vlindertje ook al zegt, dat maakt helemaal niets uit. Het is jullie leven en je moet de keuzes maken die daarbij passen, en wat anderen daar van vinden is geheel hun probleem. Maar ik weet ook dat dat naast je neerleggen soms makkelijker gezegd dan gedaan is. Hoe dan ook: ik hoop dat het allemaal niet nodig is.disclaimer
Die angelsounds zijn niet van goede kwaliteitquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:53 schreef MaJo het volgende:
Ja dat minder bewegen is wel funest momenteel... ik eet zelf best weinig. Heb gewoon geen honger, maar ik doe ook bijna niks de hele dag![]()
Vandaag hebben we geprobeerd met de angel sound het hartje te vinden maar het is nog niet gelukt. Af en toe hadden we het idee iets te horen maar het lukte niet om dat te behouden. Hopelijk lukt het binnenkort wel, lijkt me zo tof om te horen! En ook voor mijn man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |