Razia op KSCquote:Op zondag 5 april 2020 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien is de politie langsgeweest toen ik ff niet keek?
Molo al ff niet gezienquote:
Je bent getrouwd, je mag niet vreemdgaanquote:
@Moloquote:Op zondag 5 april 2020 21:23 schreef Koen66 het volgende:
wie zullen we nog meer gaan lokken vandaag?
Weglokken is ook een optiequote:Op zondag 5 april 2020 21:23 schreef Koen66 het volgende:
wie zullen we nog meer gaan lokken vandaag?
Ik ben niet zo trendgevoeligquote:
Nou nou nouquote:Op zondag 5 april 2020 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
Molo roepen doe je anders:
@:MOLO KOM HIER VOOR DIKKE SNIKKELS
BOOMSTAMMEN
TREINBIELZEN
GETEERDE PALEN
BUNKERSLANGEN
Die heeft d'r quotealert niet aanstaan joh.quote:Op zondag 5 april 2020 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
Molo roepen doe je anders:
@:MOLO KOM HIER VOOR DIKKE SNIKKELS
BOOMSTAMMEN
TREINBIELZEN
GETEERDE PALEN
BUNKERSLANGEN
Die domino's 1 voor 1 neerleggen is een grotere kwelling dan een baan.quote:Op zondag 5 april 2020 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen nog steeds vrij. kutzooi
alhoewel, morgen komen er wel 2500 domino's
heb d'r al ge apptquote:Op zondag 5 april 2020 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heeft d'r quotealert niet aanstaan joh.
Wat ga je ermee doen?quote:Op zondag 5 april 2020 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
beter komt morgen mijn geld terug van mijn geannuleerde vakantie.
Ander soort dominoquote:Op zondag 5 april 2020 21:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Die domino's 1 voor 1 neerleggen is een grotere kwelling dan een baan.
Ze was al stil ja.quote:Op zondag 5 april 2020 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb d'r al ge apptze is te druk voor Foque
Jesus.quote:Op zondag 5 april 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn huisartsenpraktijk heeft 5 huisartsen. Allemaal besmet met corona
incl mus?quote:Op zondag 5 april 2020 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen nog steeds vrij. kutzooi
alhoewel, morgen komen er wel 2500 domino's
tijd om je daar uit te schrijven, kennelijk zijn ze niet zo goed met hygiene enzoquote:Op zondag 5 april 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
ik app eigenlijk nooit meer met Fokkersquote:Op zondag 5 april 2020 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb d'r al ge apptze is te druk voor Foque
ohquote:Op zondag 5 april 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was al bang dat je pizza's ging preppen.quote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 5 april 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hadden milde symptomen en zijn weer aan de betere hand.
Trek in pizzaquote:Op zondag 5 april 2020 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je pizza's ging preppen.
nee manquote:Op zondag 5 april 2020 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je pizza's ging preppen.
Een gouden struisvogel?quote:
Vroeger had iedereen ganzen voor het raam, of een schilderij met een zigeunermeisje, of tegeltjes op het toilet, of een tatoeage van een koikarper, of een matje en die goudkleurige dierenlampjes zijn de nieuwe wansmaakquote:Op zondag 5 april 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook een octopuslamp.
Houten ganzen voor het raamquote:Op zondag 5 april 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger had iedereen ganzen voor het raam, of een schilderij met een zigeunermeisje, of tegeltjes op het toilet, of een tatoeage van een koikarper, of een matje en die goudkleurige dierenlampjes zijn de nieuwe wansmaak
Mijn opa en oma hadden dat zigeunermeisje. En tegeltjes op het toiletquote:Op zondag 5 april 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger had iedereen ganzen voor het raam, of een schilderij met een zigeunermeisje, of tegeltjes op het toilet, of een tatoeage van een koikarper, of een matje en die goudkleurige dierenlampjes zijn de nieuwe wansmaak
Denk niet bij het laatste vel, wie na mij komt die redt het wel.quote:Op zondag 5 april 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden dat zigeunermeisje. En tegeltjes op het toilet
Ben je een paar weken te laat mee, die dingen zijn haast nergens meer te krijgen.quote:Op zondag 5 april 2020 22:39 schreef vuurbrood het volgende:
Ik zit serieus te overwegen om een Playstation of Xbox aan te schaffen![]()
Mijn laatste enige gameconsole die ik ooit heb gehad was een Atari 2600
Goede tijden voor de console leveranciers dusquote:Op zondag 5 april 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je een paar weken te laat mee, die dingen zijn haast nergens meer te krijgen.
Of juist niet, ze hebben geen voorraad omdat het nu de 'rustigste' periode van het jaar is normaal qua consoleverkoopquote:Op zondag 5 april 2020 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goede tijden voor de console leveranciers dus
Nou dan ga ik maar mijnenveger spelen op Windows 95quote:Op zondag 5 april 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je een paar weken te laat mee, die dingen zijn haast nergens meer te krijgen.
”Heren zet de bril omhoog, dames zitten ook graag droog”quote:Op zondag 5 april 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet bij het laatste vel, wie na mij komt die redt het wel.
Hmmmm je zou zeggen dat er slimmeriken bij Sony/Nintendo/Microsoft dit in februari konden voorzien en de productie zouden opschalen. Niet dusquote:Op zondag 5 april 2020 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of juist niet, ze hebben geen voorraad omdat het nu de 'rustigste' periode van het jaar is normaal qua consoleverkoop
Beetje lastig met China in een lockdownquote:Op zondag 5 april 2020 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm je zou zeggen dat er slimmeriken bij Sony/Nintendo/Microsoft dit in februari konden voorzien en de productie zouden opschalen. Niet dus
True truequote:Op zondag 5 april 2020 22:53 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Beetje lastig met China in een lockdown
Nou ja alle productie in China lag ook wel een beetje stil natuurlijkquote:Op zondag 5 april 2020 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm je zou zeggen dat er slimmeriken bij Sony/Nintendo/Microsoft dit in februari konden voorzien en de productie zouden opschalen. Niet dus
Mosterdquote:Op zondag 5 april 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja alle productie in China lag ook wel een beetje stil natuurlijk
vet. waar?quote:Op zondag 5 april 2020 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kameraad van me heeft zo iets op z'n bureau hahaha
die is struisvogelboer
Ok ...quote:
Dan krijgen we de rekening van de Belastingdienst of je ff wilt aftikkenquote:Op zondag 5 april 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
denk je als dit allemaal voorbij is we een nationale feestdag gaan rkijgen?
een onwijze corona beach partyquote:Op zondag 5 april 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
Meteen de tweede golfquote:Op zondag 5 april 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
well, dan moet de vijand eerst ECHT verslagen zijn he, niet alleen teruggetrokken en klaarmakend voor de volgende aanvalquote:Op zondag 5 april 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
Dan moet het nog wel even een paar tikjes erger worden.quote:Op zondag 5 april 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
hoezo?quote:Op zondag 5 april 2020 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet het nog wel even een paar tikjes erger worden.
Alsof we ooit nog van corona afkomenquote:Op zondag 5 april 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
ik ben bang dat het inderdaad in steeds muterende varianten terug blijft komenquote:Op zondag 5 april 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof we ooit nog van corona afkomen
ja. las dat bill gates alvast fabrieken gaat bouwen voor de vaccins de meeste kans hebben. hij zei dat hij miljarden zou gaan verspillenquote:Op zondag 5 april 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het is zoals het nu is en het klooit nog een paar maandjes wat aan dan is het een vervelende statistiek in de geschiedenisboeken, maar geen feestdag waard.quote:
maar dan hebben we vaccinquote:Op zondag 5 april 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben bang dat het inderdaad in steeds muterende varianten terug blijft komen
nah niet eens. als horeca open gaat, feestjes weer mogen etc is dat wel een feest waard. soortr van bevreidingsdag :pquote:Op zondag 5 april 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het is zoals het nu is en het klooit nog een paar maandjes wat aan dan is het een vervelende statistiek in de geschiedenisboeken, maar geen feestdag waard.
Mutaties zorgen ervoor dat een vaccin niet meer kan werken.quote:
dat wel net als bij griep steeds op tijd aangepast moet zijnquote:
Doe nou es positief johquote:Op zondag 5 april 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mutaties zorgen ervoor dat een vaccin niet meer kan werken.
Nou ja vrij (vakantie)reizen zal de komende jaren lastig worden denk ik.quote:Op zondag 5 april 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben bang dat het inderdaad in steeds muterende varianten terug blijft komen
quote:Op zondag 5 april 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja vrij (vakantie)reizen zal de komende jaren lastig worden denk ik.
Misschien wat overbevolkte coronavrije eilanden die ze open stellen voor zonaanbidders.
Ik test liever negatief.quote:
oude zakquote:Op zondag 5 april 2020 23:16 schreef vuurbrood het volgende:
Millenials willen feestdag voor een paar dagen binnen zitten, prioriteiten![]()
Na WWII was er geen tijd om te feesten het land moest weer worden opgebouwd
ja, vanwege weinig aanbod kost zo'n reis wel zo'n Eur20k pp danquote:Op zondag 5 april 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja vrij (vakantie)reizen zal de komende jaren lastig worden denk ik.
Misschien wat overbevolkte coronavrije eilanden die ze open stellen voor zonaanbidders.
hmm kan met corona ook toch?quote:Op zondag 5 april 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat iedereen hem al gehad had in twee jaar tijd, eten was op voor het virus.
dat redt dat virus niet in 2 jaar tijd tegenwoordig met al die tegenwerkende mensenquote:
Hey jij was toch team positief?quote:Op zondag 5 april 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt ook een beetje door de extreme lockdown maatregelen wereldwijd met enorme economische en sociale gevolgen, denk je nu echt dat een land de komende jaren het risico wil lopen op een tweede lockdown omdat Piet zo nodig zijn bierbuik op een strand wil laten bruinen?quote:Op zondag 5 april 2020 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, vanwege weinig aanbod kost zo'n reis wel zo'n Eur20k pp dan
genoeg landen die gigantisch afhankelijk zijn van toerismequote:Op zondag 5 april 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt ook een beetje door de extreme lockdown maatregelen wereldwijd met enorme economische en sociale gevolgen, denk je nu echt dat een land de komende jaren het risico wil lopen op een tweede lockdown omdat Piet zo nodig zijn bierbuik op een strand wil laten bruinen?
I think not.
Dat is dan hun probleemquote:Op zondag 5 april 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
genoeg landen die gigantisch afhankelijk zijn van toerisme
Ik denk dat iedereen het virus moet krijgen alvorens het echt klaar is.quote:
Vroeger keken we niet op een prei, we kwamen net uit de vleesmolen van de eerste wereldoorlog.quote:
vind jou geen leuke userquote:Op zondag 5 april 2020 23:21 schreef vuurbrood het volgende:
Reizen wordt weer fucking duur net als vroegâh
Toen stond er ook niet binnen 3 minuten een tweet klaar met de volgende besmettingen in Schubbekutteveen, dat nieuws kwam vaak pas weken later als het halve dorp al was uitgestorven.quote:Op zondag 5 april 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger keken we niet op een prei, we kwamen net uit de vleesmolen van de eerste wereldoorlog.
50-100 miljoen doden zou nu wereldwijde blinde paniek veroorzaken, destijds simpelweg niet.
Zie hier maar eens af en toe mensen compleet in paniek raken
Daar lig ik geen seconde wakker vanquote:
Scheelt een boel ja, "heeeey waar is Hendrik, ja drie maanden geleden dood gegaan aan de griep"quote:Op zondag 5 april 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen stond er ook niet binnen 3 minuten een tweet klaar met de volgende besmettingen in Schubbekutteveen, dat nieuws kwam vaak pas weken later als het halve dorp al was uitgestorven.
echt niet.quote:Op zondag 5 april 2020 23:25 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Daar lig ik geen seconde wakker van![]()
Laat de mensen maar weer eens tot bezinning komen.
We doen het voor de natuur
Nu is 'Hendrik hoestte net twee keer, we hebben hem in quarantaine gezet, like en share zodat de hele straat dit weet'.quote:Op zondag 5 april 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt een boel ja, "heeeey waar is Hendrik, ja drie maanden geleden dood gegaan aan de griep"
Alles komt altijd goed.quote:
Ja tuurlijk.quote:
Drie dagen hoesten en het kind is er weer bovenop.quote:Op zondag 5 april 2020 23:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht ergens gelezen te hebben dat zij ook corona had maar weet niet of het waar is
zijn fucking vette beestjesquote:Op zondag 5 april 2020 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Een pandamie is eigenlijk elke 25-30 jaar. Alleen hadden we de laatste honderd jaar geluk.
Wat we wel.moeten doen is alle smerige vleermuizen uitroeien. Dat heb ik altijd een duivels beest gevonden.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-dragen-br~afbc59f5/
damnquote:Op zondag 5 april 2020 23:33 schreef vuurbrood het volgende:
In 1994 een vakantie geboekt naar Florida voor 3 weken met het hele gezin kostte destijds 23.000 gulden dat deed je dus niet ff zomaar tussendoor!
Laat staan 4 keer per jaar op vliegvakantie gaan buiten Europa
Komt hij ook weer aanquote:Op zondag 5 april 2020 23:33 schreef vuurbrood het volgende:
In 1994 een vakantie geboekt naar Florida voor 3 weken met het hele gezin kostte destijds 23.000 gulden dat deed je dus niet ff zomaar tussendoor!
als je ze niet opvreet is er niks mis met die beestenquote:Op zondag 5 april 2020 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Een pandamie is eigenlijk elke 25-30 jaar. Alleen hadden we de laatste honderd jaar geluk.
Wat we wel.moeten doen is alle smerige vleermuizen uitroeien. Dat heb ik altijd een duivels beest gevonden.![]()
quote:Op zondag 5 april 2020 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Dan heb je het verhaal niet gelezen.quote:Op zondag 5 april 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je ze niet opvreet is er niks mis met die beesten
nou ja als ze rabies hebben maar geloof dat dat hier vrijwel niet voor komtquote:Op zondag 5 april 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je ze niet opvreet is er niks mis met die beesten
We ontwikkelen gewoon een virus dat specifiek vleermuizen wereldwijd laat uitsterven, laat ze zichzelf nu maar met bloed in hun longetjes dood hoesten die vieze beesten.quote:Op zondag 5 april 2020 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
quote:Op zondag 5 april 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We ontwikkelen gewoon een virus dat specifiek vleermuizen wereldwijd laat uitsterven, laat ze zichzelf nu maar met bloed in hun longetjes dood hoesten die vieze beesten.
quote:Op zondag 5 april 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We ontwikkelen gewoon een virus dat specifiek vleermuizen wereldwijd laat uitsterven, laat ze zichzelf nu maar met bloed in hun longetjes dood hoesten die vieze beesten.
quote:,,Zeker. In 2012 troffen onderzoekers van het RIVM bij Nederlandse vleermuizen een virus aan dat sterk verwant was met MERS (waaraan sinds 2012 wereldwijd 640 mensen overleden, red.). Vleermuizen staan erom bekend dat ze veel verschillende virussen bij zich kunnen dragen. Coronavirussen kunnen door vleermuizen op andere dieren worden overgedragen. Heel soms kan het muteren in een virus dat overdraagbaar is op mensen. In Nederland heb je ook veel vleermuizen.”
mensen zijn nooit goed in staat zoiets te bedenken zonder bijwerkingenquote:Op zondag 5 april 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje gevaarlijk wel ja, dan roeien we ze wel uit met vlammenwerpers, dat is veiliger.quote:Op zondag 5 april 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mensen zijn nooit goed in staat zoiets te bedenken zonder bijwerkingen
Voor een beetje rondreis in de VS ben je al gauw een 3-4k p.p. kwijt, uitgaande van een gezin van 4 zit je dan tussen de 12-16k, in guldens is dat tussen de 26.000 en 35.000 gulden. Ok doei.quote:Op zondag 5 april 2020 23:33 schreef vuurbrood het volgende:
Precies. Schieten, vlammenwerpers, netten. Afmaken dat duivels gebroed.quote:Op zondag 5 april 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje gevaarlijk wel ja, dan roeien we ze wel uit met vlammenwerpers, dat is veiliger.
quote:Op zondag 5 april 2020 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies. Schieten, vlammenwerpers, netten. Afmaken dat duivels gebroed.
[ afbeelding ]
kijk hoe die kijktquote:Op zondag 5 april 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja schattig, tot hij in je vinger bijt en je binnen vier dagen knalrode dunne poep hebt.
Dan blijft deze toch wel de bestequote:
ja geniaal. kijk em genieten va die druif. helemaal content als een burritoquote:Op zondag 5 april 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan blijft deze toch wel de beste
[ afbeelding ]
Het is wel heel duidelijk dat jij het vak economie uit je pretpakket hebt geschraptquote:Op zondag 5 april 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor een beetje rondreis in de VS ben je al gauw een 3-4k p.p. kwijt, uitgaande van een gezin van 4 zit je dan tussen de 12-16k, in guldens is dat tussen de 26.000 en 35.000 gulden. Ok doei.
quote:Op zondag 5 april 2020 23:46 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Het is wel heel duidelijk dat jij het vak economie uit je pretpakket hebt geschrapt![]()
-Inflatie
-netto contante waarde
-1994 vs 2020
-Dollarkoers 1994
Pak je rekenmachine er maar bij ik hoor wel wanneer je klaar bent
Als een mensenpeuter zo eet krijgt hij een corrigerende tik "en nu eet je normaal Henkie, je hebt toch geen Down of zo"quote:Op zondag 5 april 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan blijft deze toch wel de beste
[ afbeelding ]
die vleermuis heeft toch geen handenquote:Op zondag 5 april 2020 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een mensenpeuter zo eet krijgt hij een corrigerende tik "en nu eet je normaal Henkie, je hebt toch geen Down of zo"
quote:Op zondag 5 april 2020 23:46 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Het is wel heel duidelijk dat jij het vak economie uit je pretpakket hebt geschrapt![]()
-Inflatie
-netto contante waarde
-1994 vs 2020
-Dollarkoers 1994
Pak je rekenmachine er maar bij ik hoor wel wanneer je klaar bent
Mensenkinderen zijn dan ook totaal niet schattig.quote:Op zondag 5 april 2020 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een mensenpeuter zo eet krijgt hij een corrigerende tik "en nu eet je normaal Henkie, je hebt toch geen Down of zo"
Ja die eten met hun voeten, geen wonder dat ze iedereen ziek maken.quote:Op zondag 5 april 2020 23:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die vleermuis heeft toch geen handen
quote:Op zondag 5 april 2020 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die eten met hun voeten, geen wonder dat ze iedereen ziek maken.
Vertel dat maar eens aan alle miljoenen klapperende baarmoeders wereldwijd.quote:Op zondag 5 april 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensenkinderen zijn dan ook totaal niet schattig.
quote:Op zondag 5 april 2020 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die eten met hun voeten, geen wonder dat ze iedereen ziek maken.
quote:Op zondag 5 april 2020 23:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Beetje meer respect hé, ik ben wel de vader van je moeder
Dan ben je nog veel ouder dan een boomer en heb je WO2 bewust meegemaakt. Denk dat ik dan maar ok, fossiel moet gaan zeggen.quote:Op zondag 5 april 2020 23:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Beetje meer respect hé, ik ben wel de vader van je moeder
Ik zat in het verzetquote:Op zondag 5 april 2020 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben je nog veel ouder dan een boomer en heb je WO2 bewust meegemaakt. Denk dat ik dan maar ok, fossiel moet gaan zeggen.
Nice.quote:Op maandag 6 april 2020 07:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, niet meer. Mijn kuch is sinds dit weekend verdwenen.
Truequote:Op maandag 6 april 2020 07:13 schreef Nick1975 het volgende:
Eea lijkt zich te stabiliseren aan de grafieken te zien. Hopelijk gaat het de goede kant op.
Zon en buitenlucht (met name in de achtertuin) kunnen een mens goed doenquote:
Ik om 10u. Iets gunstiger.quote:Op maandag 6 april 2020 08:08 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens goedemorgen![]()
Videoconf met klant maandagochtend 0900. HOE kon dat een goed idee lijken dan?
quote:
en die minachtende blik erbijquote:Op maandag 6 april 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ruikt gewoon de vieze onderbroek bij die kop
quote:Op maandag 6 april 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ruikt gewoon de vieze onderbroek bij die kop
ewa maatquote:
Ja hoor, met jou ook?quote:
quote:
Rustig vooralquote:Op maandag 6 april 2020 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey Filo, jij ook een goed weekend gehad?
Maja beetje gewerkt was wel oké...quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal
https://www.facebook.com/961195757331786/posts/2193829887401694/
Oh je hebt nog wel werkquote:Op maandag 6 april 2020 09:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maja beetje gewerkt was wel oké...
Verder nu weer vervelen op kantoor.
Nee, ik moet nog 2 weken op kantoor zittenquote:
Saaaaaaaiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 6 april 2020 09:20 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog 2 weken op kantoor zittenx1000
Terwijl er niets te doen isx10.000
Maar in het weekend gewoon koetjes knuffelen hé op de zorgboerderij.
Je werkt niet thuis?quote:Op maandag 6 april 2020 09:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maja beetje gewerkt was wel oké...
Verder nu weer vervelen op kantoor.
Nee, 75% wel maar willen ook op kantoor bezetting houden...quote:
Uitgewipt als in ontslagen?quote:Op maandag 6 april 2020 09:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee, 75% wel maar willen ook op kantoor bezetting houden...
Maja ben er uitgewipt vrijdag, dus heb nog 2 weken te gaan.
er is echt niets te doen en we zitten hier een beetje de uren te maken.
Veilig wel
Yezzerquote:
Jeetje, dat is wel kut.quote:
Ik heb best redelijk geslapen maar voel me ook een zombiequote:Op maandag 6 april 2020 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit wordt een zombiedag.Tijd terug dat ik zo kut geslapen heb.
Maar wat voor onzin is dat dan dat je nog wel naar kantoor moet komen?quote:Op maandag 6 april 2020 09:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee, 75% wel maar willen ook op kantoor bezetting houden...
Maja ben er uitgewipt vrijdag, dus heb nog 2 weken te gaan.
er is echt niets te doen en we zitten hier een beetje de uren te maken.
Veilig wel
Jup, werk valt stil.quote:Op maandag 6 april 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel kut.Door de coronacrisis?
Kun je een beetje makkelijk aan werk komen als dit achter de rug is?
Ja snap ik ook niet helemaal. Ik ben nota benen ontslagen om het ontbreken van werk, dus nu maar 40 uurtjes volmaken met achterover leunen.quote:Op maandag 6 april 2020 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat voor onzin is dat dan dat je nog wel naar kantoor moet komen?
Pfff, kansloos gedrag van je werkgever man.quote:Op maandag 6 april 2020 09:35 schreef Filosoofert het volgende:
Ja snap ik ook niet helemaal. Ik ben nota benen ontslagen om het ontbreken van werk, dus nu maar 40 uurtjes volmaken met achterover leunen.
ZET HEM OPquote:Op maandag 6 april 2020 09:41 schreef mschol het volgende:
klinkt nier echt slim van dat bedrijf
ik mag weer zorgen dat al die online bestellingen de deur uit gaan
aan de bak tot 19:00
Vind ik ook, maarja, wat doe je eraan.quote:Op maandag 6 april 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pfff, kansloos gedrag van je werkgever man.
Dat is echt onzin ja. Daar zou ik wel wat van zeggen dan.quote:Op maandag 6 april 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2020 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal
https://www.facebook.com/961195757331786/posts/2193829887401694/
Ghost Riders van Felton besteld zojuist.quote:Op maandag 6 april 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Minstens zo interessant: Er is een tijger getest. En de zwangere verloofde van Boris Johnson, met symptomen en al, NIET.quote:Op maandag 6 april 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
er is een tijger besmet in new york met corona
Ja maar de tijger hoestte ook !quote:Op maandag 6 april 2020 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minstens zo interessant: Er is een tijger getest. En de zwangere verloofde van Boris Johnson, met symptomen en al, NIET.
Yepquote:Op maandag 6 april 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
er is een tijger besmet in new york met corona
ja tijger of vrouwmensquote:Op maandag 6 april 2020 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minstens zo interessant: Er is een tijger getest. En de zwangere verloofde van Boris Johnson, met symptomen en al, NIET.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |