Zwift starten op PC > companion app > rijder zoeken > op z'n profiel volgen klikken, voila.quote:Op zondag 19 april 2020 11:04 schreef Pino112 het volgende:
Ik mis in Zwift nog wel dat je dus zelf kan meekijken met dit soort wedstrijden, kan je zelf de regie bepalen.
Ah op Windows kan dat wel? Nice.quote:Op zondag 19 april 2020 11:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zwift starten op PC > companion app > rijder zoeken > op z'n profiel volgen klikken, voila.
Het krijgt hier veel kritiek, maar het is best een cool platform.quote:Op zondag 19 april 2020 11:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het idee dat DeeBee dat hele zwiften interessanter vindt dan het echte werk.
quote:Op zondag 19 april 2020 12:14 schreef DeeBee het volgende:
Maar snap dat Zwift niet populair is hier, met al die viesdikke 150 kg's kom je niet vooruit natuurlijk.
Tommetje deed de AGR dus. Op Bkoolquote:Op zondag 19 april 2020 10:15 schreef DeeBee het volgende:
Kniemoulin zelfs niet virtueel in actie, R.I.P.
Uitstekend gifje is dat.quote:
Ah, dat verklaart.quote:
Ik ben veel te groot en veel te zwaar om goed te kunnen klimmen.quote:Op zondag 19 april 2020 13:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Uitstekend gifje is dat.
Nee, lijkt mij uitstekend om virtueel te koersen met de WLR SC. Kunnen we eens zien of Koffieplanter echt Colombiaans kan klimmen enzo.
[..]
Net de virtuele AGR gefietst. Het zag er niet echt uit idd. Het inrijden van Valkenburg was in de verste verte te herkennen, de rest was vrij matig.quote:Op zondag 19 april 2020 13:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Uitstekend gifje is dat.
Nee, lijkt mij uitstekend om virtueel te koersen met de WLR SC. Kunnen we eens zien of Koffieplanter echt Colombiaans kan klimmen enzo.
[..]
Ah, dat verklaart.
Zag Limburg er ook uit alsof het in Spanje lag, net als Vlaanderen?
twitter:m_heijboer twitterde op zondag 19-04-2020 om 17:39:29Ploegmaat @WoutvanAert wint interne race Jumbo-Visma https://t.co/Dx0K5oBMIx reageer retweet
Vanaf morgen dustwitter:NOSwielrennen twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 15:41:50Virtuele Ronde van Zwitserland live te zien bij NOS https://t.co/nFW5MGad08 reageer retweet
twitter:JumboVismaRoad twitterde op woensdag 22-04-2020 om 09:41:17🇨🇭 The Digital Swiss 5
🚩 Race 1: Agarn - Leukerbad
🚴 26,6 km
⏰ 17:10
🏁 ~18:20
#⃣ #DigitalSwiss5
📺 Our social channels, @VelonCC & NOS Online
Participants for @JumboVismaRoad today: @seppkuss, @RGUpdate & @georgenbennett https://t.co/U2ZtEAQns1 reageer retweet
De omgeving lijkt dit keer wel op Zwitserlandquote:Op woensdag 22 april 2020 17:20 schreef DeeBee het volgende:
Dit ziet er ook wel matig uit en lijkt mij helemaal geen draften etc. gemodelleerd te hebben, zoals bkool of Zwift, dus iedereen rijdt effectief een tijdrit.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:20 schreef DeeBee het volgende:
Dit ziet er ook wel matig uit en lijkt mij helemaal geen draften etc. gemodelleerd te hebben, zoals bkool of Zwift, dus iedereen rijdt effectief een tijdrit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |