Wel stom in dit soort en normale races, want zowel de uitslagen van sprints en vooral de tijdverschillen hebben écht werk nodig.quote:
Niet maar 1 factor, maar je W / kg bepaalt grotendeels je performance.quote:Op zondag 19 april 2020 10:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe werkt het klimmen met Zwift in relatie tot je gewicht?
Ah duidelijk, Vingegaard en Kuss schroeien er aardig op los.quote:Op zondag 19 april 2020 10:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niet maar 1 factor, maar je W / kg bepaalt grotendeels je performance.
Je virtuele lengte heeft invloed op je luchtweerstand, je gewicht op klimmen. Draften enzo is ook wel gemodelleerd, dus in groepjes ben je (veel) sneller, al is op klimmen boven de 5% dit effect minder.
Zwift overschat wel het voordeel van gewicht, dus iemand van 50 kg die 200W trapt gaat harder dan iemand van 70kg die 270W trapt, maar in het echt kom je met 200W niet zo ver in een profpeloton...
Zwift starten op PC > companion app > rijder zoeken > op z'n profiel volgen klikken, voila.quote:Op zondag 19 april 2020 11:04 schreef Pino112 het volgende:
Ik mis in Zwift nog wel dat je dus zelf kan meekijken met dit soort wedstrijden, kan je zelf de regie bepalen.
Ah op Windows kan dat wel? Nice.quote:Op zondag 19 april 2020 11:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zwift starten op PC > companion app > rijder zoeken > op z'n profiel volgen klikken, voila.
Het krijgt hier veel kritiek, maar het is best een cool platform.quote:Op zondag 19 april 2020 11:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb het idee dat DeeBee dat hele zwiften interessanter vindt dan het echte werk.
quote:Op zondag 19 april 2020 12:14 schreef DeeBee het volgende:
Maar snap dat Zwift niet populair is hier, met al die viesdikke 150 kg's kom je niet vooruit natuurlijk.
Tommetje deed de AGR dus. Op Bkoolquote:Op zondag 19 april 2020 10:15 schreef DeeBee het volgende:
Kniemoulin zelfs niet virtueel in actie, R.I.P.
Uitstekend gifje is dat.quote:
Ah, dat verklaart.quote:
Ik ben veel te groot en veel te zwaar om goed te kunnen klimmen.quote:Op zondag 19 april 2020 13:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Uitstekend gifje is dat.
Nee, lijkt mij uitstekend om virtueel te koersen met de WLR SC. Kunnen we eens zien of Koffieplanter echt Colombiaans kan klimmen enzo.
[..]
Net de virtuele AGR gefietst. Het zag er niet echt uit idd. Het inrijden van Valkenburg was in de verste verte te herkennen, de rest was vrij matig.quote:Op zondag 19 april 2020 13:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Uitstekend gifje is dat.
Nee, lijkt mij uitstekend om virtueel te koersen met de WLR SC. Kunnen we eens zien of Koffieplanter echt Colombiaans kan klimmen enzo.
[..]
Ah, dat verklaart.
Zag Limburg er ook uit alsof het in Spanje lag, net als Vlaanderen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |