Achter een boompje verstopt, dadelijk komt hij weer tevoorschijn in het peloton.quote:
quote:
Net als Taaramaequote:Op vrijdag 24 april 2020 18:09 schreef VoMy het volgende:
De herontdekking van Meintjes vindt hier plaats.
twitter:JumboVismaRoad twitterde op zaterdag 02-05-2020 om 18:05:47🇮🇹 #GiroVirtual
Vittoria! We have won the Laghi di Cancano stage in the virtual @giroditalia 🏆🥇
@RGUpdate clocked the best time (53'05") with @s_kruijswijk finishing third (54'22").
Well done guys 👏 https://t.co/C9EyCFh5F2 reageer retweet
Ja, hij zag er een stuk dunner en moe uit, die heeft wel een klap gehad.quote:Op zondag 3 mei 2020 10:54 schreef Kopiko het volgende:
Interessantste van deze JumboZwifma-ochtend tot nu toe was dat een bijzonder getekende Richard Plugge even in beeld kwam melden dat hij "op de weg terug" is.
Onderdeel van 5 etappes voor het goede doel.twitter:Eurosport_NL twitterde op maandag 04-05-2020 om 08:22:48De ploeg van Fenix-Alpecin voor etappe 1 van de Tour for All. Mét @mathieuvdpoel.
Vanaf 15:00 uur live op Eurosport 1
#TourForAll https://t.co/wkuZMfq2Ma reageer retweet
Hup Pozzo.twitter:SanderKleikers twitterde op woensdag 06-05-2020 om 09:00:40Etappe 3 van de Zwift #TourForAll is voer voor de klimmers met aankomst bergop. Met oa de Yates-broers, Pozzovivo, Bilbao bij de mannen en oa Hall, Niewiadoma,Moolman bij de vrouwen. Vanaf 15uur op Eurosport 1 en de ES player. #cycling https://t.co/QkiTGNWift reageer retweet
twitter:velonews twitterde op woensdag 13-05-2020 om 11:39:09Van der Poel, Nibali, Pedersen among the pros to take part in new head-to-head knockout e-competition:
https://t.co/gNH9tjeZxT reageer retweet
Wat scheelde er bij Klep?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:42 schreef showtimer het volgende:
Bouhanni geeft verstek door een gebrek aan stopcontacten.
Ah, ok. Ik schakelde net in bij Ackes vs Paskal.quote:
Ik kijk alleen voor een shot De Cauwer.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik schakelde net in bij Ackes vs Paskal.
Dit lijkt op zich leuker dan de gemiddelde e-koers die we gezien hebben.
Ik geef je geen ongelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik kijk alleen voor een shot De Cauwer.
quote:De Tour de France krijgt in juli toch een editie, een virtuele welteverstaan. Volgens Cyclingnews wordt momenteel de laatste hand gelegd aan een zesdaagse wedstrijd die verspreid wordt over drie weekenden. Organisator ASO werkt daarvoor samen met online platform Zwift.
Het gaat om virtuele wedstrijden voor mannen en vrouwen. De dagen waarop gekoerst moet worden zijn: zaterdag 4 juli, zondag 5 juli, zaterdag 11 juli, zondag 12 juli, zaterdag 18 juli en zondag 19 juli. Hierbij wordt onder meer geprobeerd de openingsrit rondom Nice en de slotrit op de Champs-Elysées zo veel mogelijk na te bootsen in Zwift. Daarnaast wordt een bergetappe opgenomen in het programma.
De Tour de France en Zwift maken plannen voor etappes van ongeveer één uur. Naar verluidt kan elke deelnemende ploeg vier renners opstellen. Tot nu toe zouden vijftien ploegen zich al aangemeld hebben. De virtuele koers is al verkocht aan meer dan tien tv-zenders, die in ruim 130 landen de virtuele Tour uitzenden.
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 29-06-2020 om 10:28:31Persbericht van Zwift: er wordt een virtuele Tour de France verreden in juli - over 6 etappes, waaronder eentje op de virtuele Mont Ventoux. 23 Profteams bij de mannen, 17 bij de vrouwen. Komende zaterdag rit 1, met oa Froome, Bernal, Van Avermaet en Geraint Thomas. reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik kijk alleen voor een shot De Cauwer.
Morgen nog meer genot.quote:
Schitterende jongen Jan geeft je meteen een herkansing.quote:Op maandag 29 juni 2020 19:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat zijn wel echt de dingen waar je dan op let ja.
Addy Edel waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 16:12 schreef Momo het volgende:
Goede graphics, iedereen komt uit Oostenrijk
Toch was het net zo spannend als de F1 hahaha.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hey maar jongens even serieus, dit is toch compleet kut? Deze jongen slingert de tv morgen echt niet meer aan hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |