Ik had vanmorgen eerst nog een jas aangedaan, toen ik terugliep had ik spijt dat ik geen korte broek had aangedaanquote:Op zondag 5 april 2020 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Zes kilometer door de polder gewandeld.
Het was warm
Ik had een spijkerbroek met overhemd aan, maar korte broek en t-shirt was beter geweestquote:Op zondag 5 april 2020 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen eerst nog een jas aangedaan, toen ik terugliep had ik spijt dat ik geen korte broek had aangedaan
De wereld zoemde er lustig op losquote:Op zondag 5 april 2020 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De wereld is voor even weer grotendeels van de beestjes.
Het voelde warmer dan 20 graden.quote:Op zondag 5 april 2020 16:24 schreef Karzai het volgende:
Nee ik vind het nog te koud voor de korte broek, minimaal 20 graden
Ja, hopen dat vandaag genoeg mensen binnen zijn geblevenquote:Op zondag 5 april 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
goed nieuws
16:02
Er liggen nu 1385 coronapatiënten op de intensive care, 25 meer dan de dag ervoor, maakt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding bekend. De totale capaciteit is opgeklommen naar 2400 bedden.
#flattenthecurvequote:Op zondag 5 april 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
goed nieuws
16:02
Er liggen nu 1385 coronapatiënten op de intensive care, 25 meer dan de dag ervoor, maakt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding bekend. De totale capaciteit is opgeklommen naar 2400 bedden.
Doet het nog steeds trouwensquote:Op zondag 5 april 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het voelde warmer dan 20 graden.
quote:Op zondag 5 april 2020 16:37 schreef Karzai het volgende:
We zijn wel een stel ouwe lullen bij elkaar he?
Ahhhh spanning ende sensatiequote:Op zondag 5 april 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Heb al 3 jongens een boete zien krijgen
Koeniequote:
Best al wel een redelijk formaatquote:
Heerlijk weer, nog wat in de „tuin“ gedaanquote:Op zondag 5 april 2020 16:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kerel, alles OK daar in de verre Elzas?
Dit is een pano van de chaos voor bij onsquote:Op zondag 5 april 2020 16:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep met een cadeaubon van 25 euro. Moest nog 1,50 ofzo bij betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Stukkie gewandeld in een park, nu lekker bankhangen in de tuin. Helaas geen BBQ spullen in huis nog dus dat wordt het hem niet vandaag. Waait ook best wel fors hierquote:Op zondag 5 april 2020 16:54 schreef crv het volgende:
[..]
Heerlijk weer, nog wat in de „tuin“ gedaan
Verder relaxed en zo de BBQ aan
En jij?
Leuk hoor!quote:Op zondag 5 april 2020 16:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooiquote:Op zondag 5 april 2020 16:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kwokquote:
BBQ staat altijd paraat hier en er is altijd wel iets voor eropquote:Op zondag 5 april 2020 17:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stukkie gewandeld in een park, nu lekker bankhangen in de tuin. Helaas geen BBQ spullen in huis nog dus dat wordt het hem niet vandaag. Waait ook best wel fors hier
Lekkerquote:Op zondag 5 april 2020 17:08 schreef crv het volgende:
[..]
BBQ staat altijd paraat hier en er is altijd wel iets voor erop
1e levensbehoefte
Is ook hogere FOK-kundequote:
Ja zou ik ook moeten doenquote:Op zondag 5 april 2020 17:08 schreef crv het volgende:
[..]
BBQ staat altijd paraat hier en er is altijd wel iets voor erop
1e levensbehoefte
Wie zegt dat het grappig bedoeld is?quote:
Spare ribs, eend, speklap, zoete paprika, garnalen en haloumni. Kaasquote:
Oeh, ik stap ff snel in de autoquote:Op zondag 5 april 2020 17:11 schreef crv het volgende:
[..]
Spare ribs, eend, speklap, zoete paprika, garnalen en haloumni. Kaas
quote:Op zondag 5 april 2020 17:11 schreef crv het volgende:
[..]
K eet bij jouquote:Op zondag 5 april 2020 17:11 schreef crv het volgende:
[..]
Ribs voor 2quote:
quote:
quote:Op zondag 5 april 2020 17:14 schreef Karzai het volgende:
Ik pik je zo op gaan we samen, er is genoeg
Okee, ik had beter kunnen vragen wat er niet op gaatquote:Op zondag 5 april 2020 17:11 schreef crv het volgende:
[..]
Daar ben je wel een paar weken mee bezigquote:Op zondag 5 april 2020 17:15 schreef Karzai het volgende:
Doen wij die tuin wel even samen toch bitterbal? als tegen prestatie
Ja hoor. Alles blauw toch?quote:Op zondag 5 april 2020 17:15 schreef Karzai het volgende:
Doen wij die tuin wel even samen toch bitterbal? als tegen prestatie
Das een veel langere lijstquote:Op zondag 5 april 2020 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, ik had beter kunnen vragen wat er niet op gaat
Smurftownquote:Op zondag 5 april 2020 17:16 schreef Karzai het volgende:
een kloddertje blauw hier een kloddertje blauw daar
Jepsquote:Op zondag 5 april 2020 17:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
kost en inwoning, ik ben deze maand vrij, bitterbal ook toch?
Het is inderdaad behoorlijk warm, zelfs in een kort wielrenkitquote:Op zondag 5 april 2020 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Zes kilometer door de polder gewandeld.
Het was warm
Lekkere familie zo te horenquote:Op zondag 5 april 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Bij mij in de straat ook familie bbq
en een politie auto
quote:Op zondag 5 april 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Bij mij in de straat ook familie bbq
en een politie auto
Was ook maar een geintje.quote:Op zondag 5 april 2020 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die staat er niet om zo'n reden.. eerder vanwege het samenscholingsverbod..
Nee dat is de BBQ politie.quote:Op zondag 5 april 2020 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die staat er niet om zo'n reden.. eerder vanwege het samenscholingsverbod..
spek, runderhamburgers, worst en kipfiletquote:
Worstjes en gemarineerde varkenshaas. En paprikaquote:
Hey zelfde hier maar dan goede biefstukquote:Op zondag 5 april 2020 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Worstjes en gemarineerde varkenshaas. En paprika
In plaats van wat precies?quote:Op zondag 5 april 2020 17:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey zelfde hier maar dan goede biefstuk
Miljarden banen zelfsquote:Op zondag 5 april 2020 17:55 schreef Karzai het volgende:
Er staan miljoenen banen op de tocht als dit nog langer door gaat
ga koken danquote:Op zondag 5 april 2020 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg altijd zo'n honger van jullie.
Wereldwijdquote:Op zondag 5 april 2020 17:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
zoveel mensen wonen er niet in Nederland
Kan wel. Of je het wil is de vraag.quote:
In de mighty US of A zijn er in die paar weken al miljoenen op de keien gesmeten, met nauwelijks enig vangnet daarquote:
Volledige economische reset, 3/4 bedrijven failliet en als het dan echt over is tig nieuwe startupsquote:
Ik vraag me af of ik nog een baan heb als deze crisis voorbij is.quote:Op zondag 5 april 2020 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volledige economische reset, 3/4 bedrijven failliet en als het dan echt over is tig nieuwe startups
ja dat dus, er moet een keuze gemaakt worden tussen wie gered gaat wordenquote:Op zondag 5 april 2020 18:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan wel. Of je het wil is de vraag.
De keiharde keuze word: overvolle ic's of keiharde recessie met alle gevolgen van dien (ook doden).
Kies maar.![]()
Ja precies. Er zal toch behoefte blijven aan van alles. Reizen, horeca, kappers etc.quote:Op zondag 5 april 2020 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volledige economische reset, 3/4 bedrijven failliet en als het dan echt over is tig nieuwe startups
Gewoon lekker bij aanschuivenquote:Op zondag 5 april 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier beneden ook vrienden uitgenodigd voor de bbq
emmertje laten zakken van 't balkonquote:Op zondag 5 april 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
1.5m afstand?quote:Op zondag 5 april 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net die container leeg gegooid. zat helemaal vol met water
De vrouw mag je hebbenquote:
weet jij toevallig of je bij die takkenroute die de gemeentes aanbieden het buiten moet zetten of moet je dat in je tuin bewaren tot dat ze komen?quote:Op zondag 5 april 2020 18:32 schreef Karzai het volgende:
ach joh ligt hier ook ook helemaal vol met troep, mensen hebben gewoon schijt aan de grofvuil ophaal dagen
takken route hebben wij hier niet, gewoon op dinsdagochtend kan je je grofvuil neerzettenquote:Op zondag 5 april 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet jij toevallig of je bij die takkenroute die de gemeentes aanbieden het buiten moet zetten of moet je dat in je tuin bewaren tot dat ze komen?
ah ja hier bieden ze dat vanaf maart aan. maar ze kunne pas de 21ste.quote:Op zondag 5 april 2020 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
takken route hebben wij hier niet, gewoon op dinsdagochtend kan je je grofvuil neerzetten
net als bij al het andere volgens mij vanaf 22:00 's avonds buiten zetten toch?quote:Op zondag 5 april 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet jij toevallig of je bij die takkenroute die de gemeentes aanbieden het buiten moet zetten of moet je dat in je tuin bewaren tot dat ze komen?
quote:oBied uw snoeihout voor 7.45 uur aan langs de weg op de dag van uw afspraak.
ja als je een afspraak hebt om het op te laten halenquote:Op zondag 5 april 2020 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
net als bij al het andere volgens mij vanaf 22:00 's avonds buiten zetten toch?
zoiets was het hier volgens mij
[..]
die moet je hoe dan ook maken...quote:Op zondag 5 april 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als je een afspraak hebt om het op te laten halen
quote:Het is weer tijd voor de Haagse takkenroute. Van 30 maart tot en met 24 april haalt de gemeente gratis uw snoeihout en takken op. U kunt hiervoor nu een afspraak maken.
quote:
de buurjongen bood aan om die rieten matten met zijn bakfiets weg te brengen maar zag er zoveel beestjes uitkomen dat ik zei dat die dat beter niet kon doen :pquote:Op zondag 5 april 2020 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
die moet je hoe dan ook maken...
[..]
[..]
Wanneer is de meet bij jou?quote:
quote:Op zondag 5 april 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Omg die gemarineerde varkenshaas is echt wereldvoeder JONGUH
wat deed jij daar dan?quote:Op zondag 5 april 2020 18:47 schreef vuurbrood het volgende:
Eindelijk weer thuis eerst ff een bakkie pleur![]()
Ik kom net terug uit Amsterdam![]()
Weer een hoop idioten gespot, toeristen die in groepjes van 20 naast elkaar rondfietsen door de stad en mensen die massaal in teamverband gaan picknicken langs het IJIk zag ook geen handhaving of politie
![]()
amsterdam, openriool stad van nederlandquote:Op zondag 5 april 2020 18:49 schreef Karzai het volgende:
Geen slecht woord over Amsterdam he, me stadje
tja er leeft veel afgunstquote:Op zondag 5 april 2020 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
amsterdam, openriool stad van nederland
Niet de moeite om teveel woorden aan te verspillen, een 'Amsterdam, tja' is genoeg.quote:Op zondag 5 april 2020 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
amsterdam, openriool stad van nederland
Dus je doet zelf net zo hard mee.quote:Op zondag 5 april 2020 18:51 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik was even op bezoek bij familie vandaar![]()
De enige reden om die smerige kut stad te bezoeken
Wij? Die import hipsters uit de provincie of ben je ook naar Purmerend gevluchtquote:Op zondag 5 april 2020 18:54 schreef Karzai het volgende:
Ja ik moet altijd wel lachen om de haat die Amsterdam veroorzaakt
Wij hebben daar niet zo'n last van
Gegrilde rode paprika. Stokbroodje kruidenboter. Goodlifequote:
lekker hoorquote:Op zondag 5 april 2020 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gegrilde rode paprika. Stokbroodje kruidenboter. Goodlife
quote:Op zondag 5 april 2020 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat bij hun in de tuinquote:
Niet je gezin, dus je had er niet moeten zijn. Hypocriete lul.quote:Op zondag 5 april 2020 18:58 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik zat bij hun tuin![]()
Wat denk je dat ik ga fietsen en lopen tussen bendes doorgesnoven toeristen en junks![]()
quote:Op zondag 5 april 2020 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet je gezin, dus je had er niet moeten zijn. Hypocriete lul.
Je hebt hier alles, ik geef toe de meeste echte amsterdammers zijn naar almere, purmerend of hoofddorp.In de Jordaan wonen alleen nog maar yuppen.quote:Op zondag 5 april 2020 18:56 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wij? Die import hipsters uit de provincie of ben je ook naar Purmerend gevlucht
Hypocriet rot toch opquote:Op zondag 5 april 2020 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welk deel van 020 woon jij dan?quote:Op zondag 5 april 2020 19:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hebt hier alles, geef toe de meeste echte amsterdammers zijn naar almere, purmerend of hoofddorp.In de Jordaan wonen alleen nog maar yuppen.
Maar ik woon hier al mijn hele leven
Vooralsnog staat ie gepland voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ach laat maar, je weet niksquote:Op zondag 5 april 2020 19:04 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Kinky hoor![]()
Speel je ook bij Blauw Wit?
quote:Op zondag 5 april 2020 19:03 schreef crv het volgende:
[..]
Vooralsnog staat ie gepland voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet lekker bbq'en in la douce France
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik kom er gelukkig niet vandaan en ik heb er ook nooit gewoondquote:
Misschien zou je dat moeten uitleggen aan de provinciaalse import boeren.quote:Op zondag 5 april 2020 19:10 schreef Karzai het volgende:
Maar Amsterdam is ook niet alles, begrijp alleen niet dat mensen daar zo moeilijk over doen
Ach dat is onzin, import is ook gezellig,, ligt aan de mensen zelfquote:Op zondag 5 april 2020 19:14 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Misschien zou je dat moeten uitleggen aan de provinciaalse import boeren.
Ik moet eerlijk zeggen dat de echte Amsterdammers die er nog volop waren tot aan midden jaren 90 gewoon hele gezellige mensen waren.
Onder de huidige omstandigheden helaas nietquote:
quote:Op zondag 5 april 2020 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ftquote:Op zondag 5 april 2020 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh wat heb ik goddelijk gegeten zeg![]()
morgen weer
quote:
[..]
Ik heb gewoon over het algemeen niks met steden, dus Amsterdam is daarin niet echt speciaalquote:Op zondag 5 april 2020 19:10 schreef Karzai het volgende:
Maar Amsterdam is ook niet alles, begrijp alleen niet dat mensen daar zo moeilijk over doen
quote:
ik kan wel zeggen dat ik toch wel een redelijke hekel heb aan bangkok :pquote:Op zondag 5 april 2020 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso vind ik een hekel hebben aan een stad raar, ik kom niet verder dan "meh" bij sommige.
Amsterdam is gewoon net zo'n grafstad als alle andere, alleen krijg je de toeristen er nog bij. Zal ook wel meevallen nu.quote:Op zondag 5 april 2020 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon over het algemeen niks met steden, dus Amsterdam is daarin niet echt speciaal
ga jij maar geiten kijken bij de buurmanquote:Op zondag 5 april 2020 19:30 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Amsterdam is gewoon net zo'n grafstad als alle andere, alleen krijg je de toeristen er nog bij. Zal ook wel meevallen nu.
Ben je daar gescammed door een ladyboy danquote:Op zondag 5 april 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan wel zeggen dat ik toch wel een redelijke hekel heb aan bangkok :p
Steden zijn gewoon teveel mensen bij elkaar, en eigenlijk ken ik ook weinig pluspunten aan steden, ja dat je meer keuze hebt in eten maar dat is het ook wel.quote:Op zondag 5 april 2020 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso vind ik een hekel hebben aan een stad raar, ik kom niet verder dan "meh" bij sommige.
nee waarom zouden ladyboys mij scammen ? :pquote:Op zondag 5 april 2020 19:31 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ben je daar gescammed door een ladyboy dan
nou ja alles in de buurt.quote:Op zondag 5 april 2020 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Steden zijn gewoon teveel mensen bij elkaar, en eigenlijk ken ik ook weinig pluspunten aan steden, ja dat je meer keuze hebt in eten maar dat is het ook wel.
Ik word altijd een redelijk onaardig persoon in Las Vegasquote:Op zondag 5 april 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fair enoughquote:Op zondag 5 april 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In Nederland is alles in de buurt.quote:
ja denk dat ik dat ook niks vindquote:Op zondag 5 april 2020 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik word altijd een redelijk onaardig persoon in Las Vegas
Oh nou snap ik je nickquote:Op zondag 5 april 2020 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik word altijd een redelijk onaardig persoon in Las Vegas
Ja, maar da's meer omdat "bepaald formaat stad" dan, niet perse "omdat Amsterdam".quote:Op zondag 5 april 2020 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Steden zijn gewoon teveel mensen bij elkaar, en eigenlijk ken ik ook weinig pluspunten aan steden, ja dat je meer keuze hebt in eten maar dat is het ook wel.
quote:Op zondag 5 april 2020 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou snap ik je nick
Las Tering Vegas Die Kutstad.
Noemde je hem toen ook een Outlul?quote:Op zondag 5 april 2020 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach een hekel aan een stad op zich is raar ja. Maar mensen in die stad, ja, dat wel. Zo heb ik een hekel aan Oulu. Omdat ik eest nergens een biertje mocht drinken, vervolgens lastig gevallen werd door een bedelaar en daarna bleek de lokale handhaaf-aap mijn biertje erger te vinden dan de overlast van die bedelaar. Toe was ik vrij snel klaar met Oulu.
Al die halfdronken toeristen en om de kwart meter weer een straatverkoper en/of hoer-aansmeerderquote:
Had weinig zin. Hij sprak amper Engels laat staan Nederlands. Stond alleen maar naar dat blik te wijzen "NO NO NO"quote:
quote:Op zondag 5 april 2020 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou snap ik je nick
Las Tering Vegas Die Kutstad.
en jij YES YES YESquote:Op zondag 5 april 2020 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had weinig zin. Hij sprak amper Engels laat staan Nederlands. Stond alleen maar naar dat blik te wijzen "NO NO NO"
Komt door die amerikanenquote:Op zondag 5 april 2020 19:36 schreef Karzai het volgende:
Ja Amerika is een raar land, komt door die christenen
Over het algemeen zijn het best normale mensen eigenlijk, tikkeltje gemaakt overenthousiast maar voor de rest niet heel verschillend van de gemiddelde Europeaan.quote:Op zondag 5 april 2020 19:36 schreef Karzai het volgende:
Ja Amerika is een raar land, komt door die christenen
Hij was gewoon teleurgesteld dat je hem ook niet even een blikje aanbood.quote:Op zondag 5 april 2020 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had weinig zin. Hij sprak amper Engels laat staan Nederlands. Stond alleen maar naar dat blik te wijzen "NO NO NO"
doe es normaal johquote:Op zondag 5 april 2020 19:38 schreef vuurbrood het volgende:
Ik heb vanaf 1975 tot en met 1979 in New York gewoond toen was het echt nog stad met karakter en goedkoop. Nu is NYC ook veranderd in een saaie kut stad met dank aan Cheaptickets en Airbnb.
Reizen moet weer een dure grap gaan worden. Dan ben je ook meteen af van die kut millennials die denken dat ze een wereldburger zijn
ja ze hebben een hekel aan socialisme en het stikt er van de daklozen, je bent daar de lul als je in een zwakkere positie zitquote:Op zondag 5 april 2020 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn het best normale mensen eigenlijk, tikkeltje gemaakt overenthousiast maar voor de rest niet heel verschillend van de gemiddelde Europeaan.
Was dat toen je uit Vietnam kwam?quote:Op zondag 5 april 2020 19:38 schreef vuurbrood het volgende:
Ik heb vanaf 1975 tot en met 1979 in New York gewoond toen was het echt nog een stad met karakter en goedkoop. Nu is NYC ook veranderd in een saaie kut stad met dank aan Cheaptickets en Airbnb.
Reizen moet weer een dure grap gaan worden. Dan ben je ook meteen af van die kut millennials die denken dat ze een wereldburger zijn
In Rotterdam? Kansloos.quote:Op zondag 5 april 2020 19:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ga jij maar geiten kijken bij de buurman
De millenials moeten ook hun steentje gaan bijdragen aan het stoppen van de opwarming van de aarde.quote:
Weet je dat niet, hij heeft die vietnamezen torn een lesje geleerdquote:
Hier verschillen we van meningquote:Op zondag 5 april 2020 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn het best normale mensen eigenlijk, tikkeltje gemaakt overenthousiast maar voor de rest niet heel verschillend van de gemiddelde Europeaan.
Vietnamquote:
[..]
Oulu is zowat de leukste stad van finlandquote:Op zondag 5 april 2020 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach een hekel aan een stad op zich is raar ja. Maar mensen in die stad, ja, dat wel. Zo heb ik een hekel aan Oulu. Omdat ik eest nergens een biertje mocht drinken, vervolgens lastig gevallen werd door een bedelaar en daarna bleek de lokale handhaaf-aap mijn biertje erger te vinden dan de overlast van die bedelaar. Toe was ik vrij snel klaar met Oulu.
Dat is NIET waar, dat is Rovaniemiquote:Op zondag 5 april 2020 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oulu is zowat de leukste stad van finland
Klinkt niet echt exciting, Ouluquote:Op zondag 5 april 2020 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oulu is zowat de leukste stad van finland
Die dame is wel leuk jaquote:Op zondag 5 april 2020 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is NIET waar, dat is RovaniemiVilma
![]()
[ afbeelding ]
Dus
Zeker zakelijk geweest? Denk dat de gemiddelde Nederlander er niet eens van gehoord heeftquote:Op zondag 5 april 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Studentenstadkan je goed stappen.
En ook een goede uitvalsbasis om te gaan sneeuwscooteren.
Uiteraard.quote:Op zondag 5 april 2020 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker zakelijk geweest? Denk dat de gemiddelde Nederlander er niet eens van gehoord heeft
Soort van jaquote:
Oeh klinkt tof welquote:Op zondag 5 april 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Soort van ja
Al doe ik sinds een jaar/anderhalf weer ‘reisjes’
Afgelopen zomer met een narrowboat door Engeland gevaren
Om het even te verduidelijk, dan heb ik het over de rurale mensen, met name in het (noord)westen.quote:
quote:
Ik ben vreselijk aan vakantie toequote:Op zondag 5 april 2020 20:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ja was wel gaaf. Plan was om dit jaar naar Canada te gaan.. maar goed.. door andere omstandigheden nog niks geboekt.
Varen in Engeland noem ik toch wel vakantiequote:Op zondag 5 april 2020 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben sinds m’n 13e niet meer echt op vakantie geweest
Ja zonnetje is weg. Best lekker nu, ik heb me goed in kunnen smeren vanmiddagquote:
Als enige met vaarskills was het aardig werken.quote:Op zondag 5 april 2020 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Varen in Engeland noem ik toch wel vakantie
Werkvakantiequote:Op zondag 5 april 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als enige met vaarskills was het aardig werken.
Wel een voordeel. Nergens die sluizen & bruggen open/dicht moeten doen.
Lekker een sapje drinken op de Henri Dunant op een boottochtje langs de Rijnquote:Op zondag 5 april 2020 20:24 schreef vuurbrood het volgende:
Ik heb ruim 14 jaar van mijn leven in het buitenland gewoond het reizen hoeft voor mij niet meer zo nodig.
Nog nooit gedaanquote:Op zondag 5 april 2020 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker een sapje drinken op de Henri Dunant op een boottochtje langs de Rijn
2018 een week met m'n moeder op Curaįao geweest, dat was ook werken want ik speelde reisleider en chauffeur. En ik zag m'n pa voor het laatst levendquote:Op zondag 5 april 2020 20:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met familie op reis zie ik ook niet zozeer als vakantie haha
Op welke camping in Brabant zitten jullie dan?quote:Op zondag 5 april 2020 20:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb de leukste en gezelligste familie ter wereld, de vakanties samen hebben we echt lol voor 1000
quote:Op zondag 5 april 2020 20:35 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Op welke camping in Brabant zitten jullie dan?
Tros-vibes.quote:Op zondag 5 april 2020 20:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb de leukste en gezelligste familie ter wereld, de vakanties samen hebben we echt lol voor 1000
70 inch modelletje?quote:Op zondag 5 april 2020 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
Dat was een drukke dag. Televisie gekocht, laminaat uitgezocht en besteld, alvast wat lampen en kleuren verf uitgezocht en afgesloten met de eerste BBQ van het jaar.
Lekker hoor.quote:Op zondag 5 april 2020 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
Dat was een drukke dag. Televisie gekocht, laminaat uitgezocht en besteld, alvast wat lampen en kleuren verf uitgezocht en afgesloten met de eerste BBQ van het jaar.
65quote:
Jezusquote:Op zondag 5 april 2020 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
65. De diagonaal is 1 ā 2 centimeter langer dan ik
. Maar de boyfriendo is helemaal gelukkig.
Heb werktechnisch en prive met amies te doen gehad, welgeteld 1 op 10 was okquote:Op zondag 5 april 2020 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om het even te verduidelijk, dan heb ik het over de rurale mensen, met name in het (noord)westen.
is na 1 week alweer te klein..quote:Op zondag 5 april 2020 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
65. De diagonaal is 1 ā 2 centimeter langer dan ik
. Maar de boyfriendo is helemaal gelukkig.
misschien is de politie langsgeweest toen ik ff niet keek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |