Ik had vanmorgen eerst nog een jas aangedaan, toen ik terugliep had ik spijt dat ik geen korte broek had aangedaanquote:Op zondag 5 april 2020 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Zes kilometer door de polder gewandeld.
Het was warm
Ik had een spijkerbroek met overhemd aan, maar korte broek en t-shirt was beter geweestquote:Op zondag 5 april 2020 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen eerst nog een jas aangedaan, toen ik terugliep had ik spijt dat ik geen korte broek had aangedaan
De wereld zoemde er lustig op losquote:Op zondag 5 april 2020 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De wereld is voor even weer grotendeels van de beestjes.
Het voelde warmer dan 20 graden.quote:Op zondag 5 april 2020 16:24 schreef Karzai het volgende:
Nee ik vind het nog te koud voor de korte broek, minimaal 20 graden
Ja, hopen dat vandaag genoeg mensen binnen zijn geblevenquote:Op zondag 5 april 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
goed nieuws
16:02
Er liggen nu 1385 coronapatiënten op de intensive care, 25 meer dan de dag ervoor, maakt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding bekend. De totale capaciteit is opgeklommen naar 2400 bedden.
#flattenthecurvequote:Op zondag 5 april 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
goed nieuws
16:02
Er liggen nu 1385 coronapatiënten op de intensive care, 25 meer dan de dag ervoor, maakt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding bekend. De totale capaciteit is opgeklommen naar 2400 bedden.
Doet het nog steeds trouwensquote:Op zondag 5 april 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het voelde warmer dan 20 graden.
quote:Op zondag 5 april 2020 16:37 schreef Karzai het volgende:
We zijn wel een stel ouwe lullen bij elkaar he?
Ahhhh spanning ende sensatiequote:Op zondag 5 april 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Heb al 3 jongens een boete zien krijgen
Koeniequote:
Best al wel een redelijk formaatquote:
Heerlijk weer, nog wat in de „tuin“ gedaanquote:Op zondag 5 april 2020 16:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kerel, alles OK daar in de verre Elzas?
Dit is een pano van de chaos voor bij onsquote:Op zondag 5 april 2020 16:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep met een cadeaubon van 25 euro. Moest nog 1,50 ofzo bij betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Stukkie gewandeld in een park, nu lekker bankhangen in de tuin. Helaas geen BBQ spullen in huis nog dus dat wordt het hem niet vandaag. Waait ook best wel fors hierquote:Op zondag 5 april 2020 16:54 schreef crv het volgende:
[..]
Heerlijk weer, nog wat in de „tuin“ gedaan
Verder relaxed en zo de BBQ aan
En jij?
Leuk hoor!quote:Op zondag 5 april 2020 16:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooiquote:Op zondag 5 april 2020 16:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kwokquote:
BBQ staat altijd paraat hier en er is altijd wel iets voor eropquote:Op zondag 5 april 2020 17:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stukkie gewandeld in een park, nu lekker bankhangen in de tuin. Helaas geen BBQ spullen in huis nog dus dat wordt het hem niet vandaag. Waait ook best wel fors hier
Lekkerquote:Op zondag 5 april 2020 17:08 schreef crv het volgende:
[..]
BBQ staat altijd paraat hier en er is altijd wel iets voor erop
1e levensbehoefte
Is ook hogere FOK-kundequote:
Ja zou ik ook moeten doenquote:Op zondag 5 april 2020 17:08 schreef crv het volgende:
[..]
BBQ staat altijd paraat hier en er is altijd wel iets voor erop
1e levensbehoefte
Wie zegt dat het grappig bedoeld is?quote:
Spare ribs, eend, speklap, zoete paprika, garnalen en haloumni. Kaasquote:
Oeh, ik stap ff snel in de autoquote:Op zondag 5 april 2020 17:11 schreef crv het volgende:
[..]
Spare ribs, eend, speklap, zoete paprika, garnalen en haloumni. Kaas
quote:Op zondag 5 april 2020 17:11 schreef crv het volgende:
[..]
K eet bij jouquote:Op zondag 5 april 2020 17:11 schreef crv het volgende:
[..]
Ribs voor 2quote:
quote:
quote:Op zondag 5 april 2020 17:14 schreef Karzai het volgende:
Ik pik je zo op gaan we samen, er is genoeg
Okee, ik had beter kunnen vragen wat er niet op gaatquote:Op zondag 5 april 2020 17:11 schreef crv het volgende:
[..]
Daar ben je wel een paar weken mee bezigquote:Op zondag 5 april 2020 17:15 schreef Karzai het volgende:
Doen wij die tuin wel even samen toch bitterbal? als tegen prestatie
Ja hoor. Alles blauw toch?quote:Op zondag 5 april 2020 17:15 schreef Karzai het volgende:
Doen wij die tuin wel even samen toch bitterbal? als tegen prestatie
Das een veel langere lijstquote:Op zondag 5 april 2020 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, ik had beter kunnen vragen wat er niet op gaat
Smurftownquote:Op zondag 5 april 2020 17:16 schreef Karzai het volgende:
een kloddertje blauw hier een kloddertje blauw daar
Jepsquote:Op zondag 5 april 2020 17:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
kost en inwoning, ik ben deze maand vrij, bitterbal ook toch?
Het is inderdaad behoorlijk warm, zelfs in een kort wielrenkitquote:Op zondag 5 april 2020 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Zes kilometer door de polder gewandeld.
Het was warm
Lekkere familie zo te horenquote:Op zondag 5 april 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Bij mij in de straat ook familie bbq
en een politie auto
quote:Op zondag 5 april 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Bij mij in de straat ook familie bbq
en een politie auto
Was ook maar een geintje.quote:Op zondag 5 april 2020 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die staat er niet om zo'n reden.. eerder vanwege het samenscholingsverbod..
Nee dat is de BBQ politie.quote:Op zondag 5 april 2020 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die staat er niet om zo'n reden.. eerder vanwege het samenscholingsverbod..
spek, runderhamburgers, worst en kipfiletquote:
Worstjes en gemarineerde varkenshaas. En paprikaquote:
Hey zelfde hier maar dan goede biefstukquote:Op zondag 5 april 2020 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Worstjes en gemarineerde varkenshaas. En paprika
In plaats van wat precies?quote:Op zondag 5 april 2020 17:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey zelfde hier maar dan goede biefstuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |