verstandigequote:
Het is makkelijk "dapper" te zijn, als je het gevaar niet herkent.quote:
Dat ís Roethoef.quote:Op zondag 5 april 2020 16:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jouw kop lijkt op dat maatje van Jos.
Maatje van jos is dood tochquote:Op zondag 5 april 2020 16:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jouw kop lijkt op dat maatje van Jos.
Die mattie van jou heeft groot gelijk.quote:Op zondag 5 april 2020 15:37 schreef wollah het volgende:
Ik zou dus vanavond een BBQ hebben in Amstelveen bij een vriend van me. Gewoon voor de gezelligheid van vrienden erbij, biertjes en beetje eten weet je. Maar goed die mietje heeft dus vandaag afgezegd omdat hij bang voor Corona is![]()
We hebben het maar verplaatst naar mijn huis waar straks wat matties komen en we lekker op mijn balkon gaan bbq’en
Ook niet verkeerd in het zonnetje![]()
Klacht: laffe mattie zegt bbq af
Ja neef in Yppa. Doe ff DM voor adres dan ben je welkom boroerquote:Op zondag 5 april 2020 18:06 schreef pferdfahrer het volgende:
Waar dan broer, sweet lake city? Ik neem wat sos mee om te klappen. Fuck de popos swa en reptillians
Het gaat dan ook niet om jezelf maar de oudere mensen waar je het 'griepje' naar kunt verspreiden.quote:
Blijft ‘ie toch gewoon twee weken thuis na de BBQ? Niks aan de hand.quote:Op zondag 5 april 2020 18:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om jezelf maar de oudere mensen waar je het 'griepje' naar kunt verspreiden.
En dan nog steeds is het geen fucking griepje.quote:Op zondag 5 april 2020 18:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om jezelf maar de oudere mensen waar je het 'griepje' naar kunt verspreiden.
Okquote:Op zondag 5 april 2020 18:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Aantal doden door corona: 1200+quote:Op zondag 5 april 2020 18:15 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En dan nog steeds is het geen fucking griepje.
TS is niet goed in z'n hoofd.
Mongoolquote:Op zondag 5 april 2020 18:16 schreef wollah het volgende:
[..]
Aantal doden door corona: 1200+
Aantal doden door griep: 12000+
Gewoon een griepje dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |