Doet me aan dat nummer 'Big yellow taxi'denkenquote:Op zondag 5 april 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam een keer langs een enorme vlindertuin, zo'n overdekte kas, zag er werkelijk prachtig uit qua beplanting maar ze hadden alle vlinders doodgemaakt en op een naaldje gestoken, vlindertuin
Oh ik heb de Kwik zeker gemist dan of zoquote:
Voor nu wel. Laat maar even drogen. Volgende week nog een keertjequote:Op zondag 5 april 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
het is wel echt blauw ja
[ afbeelding ]
is 1 laag genoeg denken jullie?
ziet er goed uitquote:Op zondag 5 april 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
het is wel echt blauw ja
[ afbeelding ]
Welnee. Sowieso wie kijkt ernaar behalve jijzelf?quote:
ik zou er nog een laag op doenquote:
toek. meneer Bitterbalquote:Op zondag 5 april 2020 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. Sowieso wie kijkt ernaar behalve jijzelf?
nou ja die ondergrond was misschien ook wel te donker.quote:Op zondag 5 april 2020 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zou er nog een laag op doenlijkt niet helemaal te dekken... maar das normaal
ken weinig lakken die van de 1e keer dekken.
En bij de lakken die dat doen krijg ik 't ook alleen voor elkaar als ik ze spuit
@LTVDK van dichtbijquote:Op zondag 5 april 2020 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. Sowieso wie kijkt ernaar behalve jijzelf?
da's normaal iddquote:Op zondag 5 april 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja die ondergrond was misschien ook wel te donker.
maar merk met die roller krijg je het niet gelijk in een keer dekkend.
quote:Op zondag 5 april 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:LTVDK van dichtbij
@:uitstraling van een afstandje
quote:Op zondag 5 april 2020 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
duidelijk dat asdfs de broek aan heeft dus
wow, sadquote:Op zondag 5 april 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
was sneu![]()
18 MINUTEN GELEDEN
Taxichauffeur John uit Nieuwsuur-reportage overleden aan corona
Nieuwsuur bezocht deze week de vrouw en zoon van John Molkenboer, die met een coronabesmetting op de intensive care lag. De 66-jarige taxichauffeur was net met pensioen: begin vorige week had hij "zijn eerste AOW'tje" gestort gekregen, vertelde zijn vrouw Martie.
De reportage maakte veel los: de familie Molkenboer ontving honderden steunbetuigingen.
John Molkenboer is afgelopen nacht overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Zijn zoon en vrouw waren bij hem in het ziekenhuis.
triest..quote:Op zondag 5 april 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
was sneu![]()
18 MINUTEN GELEDEN
Nieuwsuur bezocht deze week de vrouw en zoon van John Molkenboer, die met een coronabesmetting op de intensive care lag. De 66-jarige taxichauffeur was net met pensioen: begin vorige week had hij "zijn eerste AOW'tje" gestort gekregen, vertelde zijn vrouw Martie.
De reportage maakte veel los: de familie Molkenboer ontving honderden steunbetuigingen.
John Molkenboer is afgelopen nacht overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Zijn zoon en vrouw waren bij hem in het ziekenhuis.
nu wel ja, maar wat na de "lockdown"? dan komen mensen ineens massaal samenquote:Op zondag 5 april 2020 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mag aannemen dat, ondanks de domme bevolking, er toch een iets scherper toegangsbeleid is momenteel
hoorde ik ter plekke al eens eerder jaquote:Op zondag 5 april 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Ok weetje van de dag, Rhodos was tot 1948 Italiaans.
Zolang dat afstand houden maar gewoon een paar jaar in de genen gekerfd blijft zittenquote:Op zondag 5 april 2020 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
triest..
[..]
nu wel ja, maar wat na de "lockdown"? dan komen mensen ineens massaal samen
Nog een laag. Vind het mooi.quote:Op zondag 5 april 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
het is wel echt blauw ja
[ afbeelding ]
moet jij niet eens een UI ook?quote:Op zondag 5 april 2020 12:01 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Sommige gyrokompassen zit het ook in.
bijna niet meer hoor.. milieugekkies dit datquote:Op zondag 5 april 2020 12:01 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Sommige gyrokompassen zit het ook in.
Zit je mobiel?quote:Op zondag 5 april 2020 12:08 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Zal 'ns kijken. Ik zie die van jullie ook niet trouwens.
dat gaat em niet worden denk/vrees ik...quote:Op zondag 5 april 2020 12:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang dat afstand houden maar gewoon een paar jaar in de genen gekerfd blijft zitten
heb ik net al dat mos vermoordquote:Op zondag 5 april 2020 12:06 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
zelfs wij kunnen dit in leven houden
ja dat zag ik gisterquote:Op zondag 5 april 2020 12:07 schreef UitStraling het volgende:
https://edition.cnn.com/v(...)aylists/coronavirus/
Dan vallen ze vaak weg.quote:Op zondag 5 april 2020 12:10 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Zal 'ns kijken. Ik zie die van jullie ook niet trouwens.
[..]
Jah.
Owquote:Op zondag 5 april 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
was sneu![]()
18 MINUTEN GELEDEN
quote:Op zondag 5 april 2020 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
Nice
Ook nice:
https://www.dumpert.nl/item/7884279_ebac4e0f
ziet er beter uit dan verwachtquote:Op zondag 5 april 2020 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dit vind ik serieus echt wel gaaf.
tip: stukje hout met spijkers er in geslagen onder je te schilderen object leggen (die rust dan op de spijkers). dan plakt ie niet vast aan t karton en kan je de onderrandjes ook goed doenquote:
mja durf die potten ook niet meer op te tillen. ze zijn wat gammel ;pquote:Op zondag 5 april 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tip: stukje hout met spijkers er in geslagen onder je te schilderen object leggen. dan plakt ie niet vast aan t karton en kan je de onderrandjes ook goed doen
Of je moet kraaienpoten hebben liggenen daar je object op zetten.
Krijg je korting als je 500 blikken tegelijk koopt ja?quote:
Dom zijn mag in dit landquote:Op zondag 5 april 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)wn-overdreven-vinden
dan laat je gewoon een IBC komenquote:Op zondag 5 april 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg je korting als je 500 blikken tegelijk koopt ja?
Je bedoelt dat je naar mama san haar nieuwste etablissement bent geweest?quote:Op zondag 5 april 2020 12:29 schreef UitStraling het volgende:
Keer een oude maîtresse opgezocht na een tijdje, voor het eerst bij haar thuis, alles maar dan ook werkelijk alles was roze, broek aangehouden.
Daar leek het wel een beetje op jaquote:Op zondag 5 april 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je naar mama san haar nieuwste etablissement bent geweest?
Laatste keer dat ik zo'n ding zag zat hij vol met whiskyquote:
laatste die ik zag zaten koi inquote:Op zondag 5 april 2020 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik zo'n ding zag zat hij vol met whisky![]()
[ afbeelding ]
worden voor allerhande vloeistoffen gebruiktquote:Op zondag 5 april 2020 12:40 schreef Karzai het volgende:
Die komen bij ons ook veel binnen, maar dan vol met verf of andere chemische troep
quote:Op zondag 5 april 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
https://twitter.com/GettyMuseum/status/1242845952974544896
quote:Op zondag 5 april 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
https://twitter.com/GettyMuseum/status/1242845952974544896
quote:Op zondag 5 april 2020 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even een rondje lopen. Voordat het echt pootjes-omhoog-weer is en ik niks meer doe
Die krijg jij ook niet. Tenminste niet voordat ze er water en koolzuur bij doenquote:
post mix is niet te hachelen nee.. Maar goed, is vrij lastig om 't koolzuur er in zulke tanks in te houden..quote:
heb eens gehad dat er zo'n zak lek was in mn vrachtwagen.. uiteraard op de laatste rolcontainer..quote:Op zondag 5 april 2020 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij de Efteling hadden we Coca-Colasiroop in postmix-zakken van 20 liter. De Fanta en de Sprite ging in zakken van 10 liter.
Ja dat gebeurde bij ons ook wel. Het begint met 500 wespen en het houdt nooit meer op met plakkenquote:Op zondag 5 april 2020 12:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb eens gehad dat er zo'n zak lek was in mn vrachtwagen.. uiteraard op de laatste rolcontainer..
man wat een bende..
idd..quote:Op zondag 5 april 2020 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat gebeurde bij ons ook wel. Het begint met 500 wespen en het houdt nooit meer op met plakken![]()
Zo raar is dat nietquote:
Loops?quote:Op zondag 5 april 2020 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed ik ging dus even een stukje lopen
Nice BiBaquote:
Had je dan niet beter nieuwe kunnen kopen ?quote:Op zondag 5 april 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja durf die potten ook niet meer op te tillen. ze zijn wat gammel ;p
gewoon de onderkant eruit tikken, andere pot erin en het lijkt op je oude potquote:Op zondag 5 april 2020 12:54 schreef crv het volgende:
[..]
Had je dan niet beter nieuwe kunnen kopen ?
Vermindering van de overbevolkingquote:Op zondag 5 april 2020 12:39 schreef Koen66 het volgende:
Ben serieus benieuwd waar Zweden op aanstuurt
Dat kan ookquote:Op zondag 5 april 2020 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon de onderkant eruit tikken, andere pot erin en het lijkt op je oude pot
jawel maar te gierig :pquote:Op zondag 5 april 2020 12:54 schreef crv het volgende:
[..]
Had je dan niet beter nieuwe kunnen kopen ?
Hier zie je veel huizen in allerlei kleurenquote:
quote:
ja geloof dat dat in steden niet zo mag hierquote:Op zondag 5 april 2020 12:57 schreef crv het volgende:
[..]
Hier zie je veel huizen in allerlei kleuren
Vindt dat best wel leuk gezicht
Wat jammer is, saaie bedoeningquote:Op zondag 5 april 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat dat in steden niet zo mag hier
Niet door de brandnettelen heen glijdenquote:
Neebrantels.quote:Op zondag 5 april 2020 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet door de brandnettelen heen glijden
Als je Noorwegen en Zweden vergelijkt in de stats lijken de Zweden het beter te doen vreemd genoegquote:
Ja, sowieso meer wind dan gisterenquote:Op zondag 5 april 2020 13:09 schreef Karzai het volgende:
Nog niet helemaal tevreden, er staat toch nog een frisse wind
Ja ik ookquote:Op zondag 5 april 2020 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
Saai dagje.. al gedaan wat ik moet doen..
meh dat heb ik op een half uur ook wel gezienquote:Op zondag 5 april 2020 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ookNou ja in de zon zitten maar dan hea
Pics van je nichtjequote:Op zondag 5 april 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
ik heb mijn nicht gezien![]()
![]()
![]()
![]()
ze kwam de hogedrukspuit halen
Leuke nicht?quote:Op zondag 5 april 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
ik heb mijn nicht gezien![]()
![]()
![]()
![]()
ze kwam de hogedrukspuit halen
Waar blijven de reacties, is ze vrijgezel, pics, etcquote:
Ik ook van jou hoor opgevouwen kroketje.quote:
Halloquote:Op zondag 5 april 2020 13:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar blijven de reacties, is ze vrijgezel, pics, etc
hoop wel dat ze meteen non-stop daarheen vliegenquote:Mobiele IC-plekken naar Sint-Maarten
Vanaf Vliegbasis Eindhoven is vanmorgen een transportvliegtuig van Defensie vertrokken naar Sint-Maarten. Aan boord is een 'mobiel ziekenhuis': beschermingsmiddelen, medicijnen en medische apparatuur om coronapatiënten te behandelen.
quote:Op zondag 5 april 2020 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook van jou hoor opgevouwen kroketje.
waar zouden ze moeten stoppen dan ?quote:Op zondag 5 april 2020 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoop wel dat ze meteen non-stop daarheen vliegen
Misschien in eoa goor kloteland dat ze in beslag neemtquote:
Er gaat even iemand helemaal los hoorquote:
Alsof ik een ordinaire kleur zou uitkiezenquote:Op zondag 5 april 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
best leuk toch? dacht dat het wat ordi zou worden maar denk dat het meevalt
Nee, als het echt 'blauwer' zou dan ordi zijnquote:Op zondag 5 april 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
best leuk toch? dacht dat het wat ordi zou worden maar denk dat het meevalt
nee maar op zon potje is het toch nog anders dan real :pquote:Op zondag 5 april 2020 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik een ordinaire kleur zou uitkiezen
Wil dat hier ook, heb alleen nog niet zoveel om te vervenquote:Op zondag 5 april 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van de kleur zo?
je kan die border doen tochquote:Op zondag 5 april 2020 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil dat hier ook, heb alleen nog niet zoveel om te verven
Nee die moet wit blijven, of nou ja, moet er wel weer eerst een nieuwe laag wit opquote:
Dat hoeft niet als je hem blauw maaktquote:Op zondag 5 april 2020 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die moet wit blijven, of nou ja, moet er wel weer eerst een nieuwe laag wit op
bitterbal in huren..quote:Op zondag 5 april 2020 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil dat hier ook, heb alleen nog niet zoveel om te verven
bedoel je donkerder?quote:Op zondag 5 april 2020 14:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, als het echt 'blauwer' zou dan ordi zijn
ik ben wel licht kleurendoof
Dan contrasteert die niet meer met de blauwe mozaīek en houten trapjequote:Op zondag 5 april 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat hoeft niet als je hem blauw maakt
hmm ja das waar :pquote:Op zondag 5 april 2020 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan contrasteert die niet meer met de blauwe mozaīek en houten trapje
Misschien wel een goede kleur voor de schuurdeurquote:
quote:Op zondag 5 april 2020 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat gaat richting my big fat greek wedding
gee idee wat dat isquote:Op zondag 5 april 2020 14:34 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/aroYM1X
de fuck keek ik
als ik dit schoonmaak dan kan ik het beitsen toch?quote:Op zondag 5 april 2020 14:34 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/aroYM1X
de fuck keek ik
Ja, zondags wordt er geen post bezorgdquote:
effe schoonmaken, schuren, ontvettenquote:Op zondag 5 april 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik dit schoonmaak dan kan ik het beitsen toch?
[ afbeelding ]
Net even rot gezweten in de tuin, ondanks zittende arbeidquote:Op zondag 5 april 2020 13:09 schreef Karzai het volgende:
Nog niet helemaal tevreden, er staat toch nog een frisse wind
en krijg je dan de kleur die op het potje staat?quote:Op zondag 5 april 2020 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
effe schoonmaken, schuren, ontvetten
Ja, maar die zijn een paar maatjes te groot, of waren te wild.quote:Op zondag 5 april 2020 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is hij nog andere viervoeters tegen gekomen?
Als je wat te doen zoekt, der moet nog wat onkruid uit de tuinquote:Op zondag 5 april 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik dit schoonmaak dan kan ik het beitsen toch?
[ afbeelding ]
bij benaderingquote:Op zondag 5 april 2020 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en krijg je dan de kleur die op het potje staat?
ja je ligt een beetje uit de routequote:Op zondag 5 april 2020 14:43 schreef crv het volgende:
[..]
Als je wat te doen zoekt, der moet nog wat onkruid uit de tuin![]()
Geluktquote:Op zondag 5 april 2020 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet door de brandnettelen heen glijden
Maar leuk tuintje en balkonnetje balquote:Op zondag 5 april 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
maar het blijft de hele week buiten weer. wacht nog op de planten maar weet niet wanneer die komen dus heb wel tijd om het te doen
wit maken is ook een optie? Ziet er ook sjiek uit
daar blijf je een slaaf van. kijk maar naar je mooie kastquote:Op zondag 5 april 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
maar het blijft de hele week buiten weer. wacht nog op de planten maar weet niet wanneer die komen dus heb wel tijd om het te doen
wit maken is ook een optie? Ziet er ook sjiek uit
hmm heb je ene punt.quote:Op zondag 5 april 2020 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar blijf je een slaaf van. kijk maar naar je mooie kast
quote:Op zondag 5 april 2020 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga weg joh met die achterlijke teksten.
Dat je zelf niet onder komt te zittenquote:Op zondag 5 april 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm heb je ene punt.![]()
![]()
waar moet ik op letten bij beits?
pf geen idee eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm heb je ene punt.![]()
![]()
waar moet ik op letten bij beits?
Kan me voorstellenquote:Op zondag 5 april 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thnxBen zeer blij dat ik het heb. zeker nu :p
Ik geloof idd dat hier goedkoop duurkoop wordtquote:Op zondag 5 april 2020 14:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pf geen idee eigenlijkuv bescherming? ik koop verf/beits/lak altijd van best wel 'prijzige' merken waar ik al jaren goede resultaten van heb.. omdat ik er dan eigenlijk niet over na moet denken of 't goeie meuk is
ik zie wel dat ze ook witte beits hebben. Geloof dat ook aa de buitenkant van mijn kozijnen zit en wordt niet zo lelijk als de kastquote:Op zondag 5 april 2020 14:57 schreef crv het volgende:
[..]
Ik geloof idd dat hier goedkoop duurkoop wordt
Wow en dan zo‘n ruimtequote:
Voor binnen muurverf zweer ik bij Sigma DGL Mattquote:Op zondag 5 april 2020 14:57 schreef crv het volgende:
[..]
Ik geloof idd dat hier goedkoop duurkoop wordt
ja hier in de straat zijn er toevallig meer, ene helft van de straat zit een bedrijf op de begane grond. daar hebben ze nog grotere terrasssenquote:
netjesquote:Op zondag 5 april 2020 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker 17 kilometer gefietst.Wel veel mensen buiten maar niet hutjemutje. Ook niet bij de natuurgebieden en parken enzo voor zover ik kon zien.
Vanavond nog even een stukje wandelen.
quote:Op zondag 5 april 2020 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker 17 kilometer gefietst.Wel veel mensen buiten maar niet hutjemutje. Ook niet bij de natuurgebieden en parken enzo voor zover ik kon zien.
Vanavond nog even een stukje wandelen.
Ik heb een glaasje cremant genomenquote:
ja geloof dat je dezen autos makkelijker kan stelen doordat je die sleutels op afstand kan kopiërenquote:Op zondag 5 april 2020 15:08 schreef crv het volgende:
Handig, totdat de techniek het laat afweten....
Was naar een tuincentrum.quote:
quote:Op zondag 5 april 2020 15:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga vanavond even langs het strand wandelen. Zag dat mijn sluiproute niet afgesloten is
wat heb je gekocht en was het druk?quote:Op zondag 5 april 2020 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was naar een tuincentrum.Had nog een cadeaukaart van mijn verjaardag die op moest maar alleen in te leveren is bij Groenrijk. En die zitten zo ongeveer bijna in Delft. Wel echt een geweldig tuincentrum. En heb echt genoten van de tocht.
Zijn die niet dicht dan?quote:Op zondag 5 april 2020 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
Was trouwens ook niet druk bij het tuincentrum.
Planten voor in de tuin van het werk.quote:
quote:Op zondag 5 april 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
krijg net foto van mijn nicht.
die zit helemaal onder de modder. blijkbaar de kracht van het water wat onderschat![]()
en dat allemaal mee op de fietsquote:Op zondag 5 april 2020 15:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Planten voor in de tuin van het werk.Beetje iets grotere zodat het niet allemaal van dat kleine spul is. Een forsythia en een vlinderstruik.
Ik heb hier nog een „wilde“ vlinderstruik die ik uit moet graven. Ding zaait zichzelf uitquote:Op zondag 5 april 2020 15:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Planten voor in de tuin van het werk.Beetje iets grotere zodat het niet allemaal van dat kleine spul is. Een forsythia en een vlinderstruik.
goed gedaanquote:Op zondag 5 april 2020 15:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja in een bigshopper aan het stuur.
Ik een MIquote:
Een grote? Want dan kan je hem denk ik prima op marktplaats zetten, mensen willen hem zelfs vast wel zelf uitgraven dan.quote:Op zondag 5 april 2020 15:16 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een „wilde“ vlinderstruik die ik uit moet graven. Ding zaait zichzelf uit
Zal zo wel even een foto maken.quote:Op zondag 5 april 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goed gedaan![]()
Heb je en foto van de plantjes?
In deze tijd had ik dat wel verwachtquote:
Hij is al 2 meter, maar deze soort is net onkruidquote:Op zondag 5 april 2020 15:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een grote? Want dan kan je hem denk ik prima op marktplaats zetten, mensen willen hem zelfs vast wel zelf uitgraven dan.
Oh wow 2 meter is groot.quote:Op zondag 5 april 2020 15:19 schreef crv het volgende:
[..]
Hij is al 2 meter, maar deze soort is net onkruid
Mijn fysio vertelde dat dat hele ontsmetten een farce is want dat werkt enkel als je ontsmettinsspul (en dan ook nog het stevige) minimaal 20 seconden laat onwerkenquote:Op zondag 5 april 2020 15:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hoor, houden zich streng aan de 1,5 meter regel en verplicht een schoongemaakt karretje.
Hij zit in grond van stenen (baupiate) waar de vrachtwagens overheen konden rijden tujdens de bouwquote:Op zondag 5 april 2020 15:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh wow 2 meter is groot.Foto? Jammer dat je zo ver weg woont anders had ik hem met liefde uitgegraven.
Geen idee, vind het wel een fijn idee toch. En ook die karretjes helpen ook goed voor die 1,5 meter regel.quote:Op zondag 5 april 2020 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn fysio vertelde dat dat hele ontsmetten een farce is want dat werkt enkel als je ontsmettinsspul (en dan ook nog het stevige) minimaal 20 seconden laat onwerken
Ai ja dat wordt dan wel een dingetje. Wel een lekker projectje dan.quote:Op zondag 5 april 2020 15:21 schreef crv het volgende:
[..]
Hij zit in grond van stenen (baupiate) waar de vrachtwagens overheen konden rijden tujdens de bouw
Dus dat wordt nog een uitdaging
quote:Op zondag 5 april 2020 15:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ai ja dat wordt dan wel een dingetje. Wel een lekker projectje dan.
Smaken die ?quote:
Ze moeten hier ooit noch weer flink met groot materieel aan de slag voor de tuin, dan is dat ding er ook zo uitquote:Op zondag 5 april 2020 15:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ai ja dat wordt dan wel een dingetje. Wel een lekker projectje dan.
Daar staat ie juist wel in de wegquote:Op zondag 5 april 2020 15:31 schreef Karzai het volgende:
laat lekker groeien, hij staat toch niet in de weg? Ik houd wel van een wilde tuin
Ding zaait zichzelf uitquote:
van 't balkon af gegooidquote:Op zondag 5 april 2020 15:39 schreef bitterbal het volgende:
stiefmonster stond beneden op de fiets![]()
Die heeft gelijk haar boodschappen meegenomen
Ah die is ook weer even de deur uit dusquote:Op zondag 5 april 2020 15:39 schreef bitterbal het volgende:
stiefmonster stond beneden op de fiets![]()
Die heeft gelijk haar boodschappen meegenomen
ja die werd gek binnen. begrijp ik. ze heeft zon electrische fiets dus kan gelukkig wel goede stukken fietsenquote:Op zondag 5 april 2020 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah die is ook weer even de deur uit dus
Die krimp met 6 tweeliterflessen water ja?quote:
quote:Op zondag 5 april 2020 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die krimp met 6 tweeliterflessen water ja?
ja joh. ben als de dood dat ze ziek wordt. en bij haar in de buurt zit eigenlijk maar 1 super en daar staan ze inmiddels ook in de rij buiten. gun ik haar ook nietquote:Op zondag 5 april 2020 15:45 schreef Karzai het volgende:
Nah toch lief dat je dat doet voor je stiefmonstertje
Waarom nietquote:Op zondag 5 april 2020 15:46 schreef Karzai het volgende:
Zal ik sangria gaan maken, ik heb alles in huis ervoor
quote:Op zondag 5 april 2020 15:46 schreef Karzai het volgende:
Surequote:Op zondag 5 april 2020 15:46 schreef Karzai het volgende:
Omdat het een wildd is die zichzelf als een gek uitzaaitquote:
waarom is dat nog een vraagquote:Op zondag 5 april 2020 15:46 schreef Karzai het volgende:
Jammer. Ook voor de vlinders.quote:Op zondag 5 april 2020 15:48 schreef crv het volgende:
[..]
Omdat het een wildd is die zichzelf als een gek uitzaait
En sowieso moet alles voor nog eens op de schop
dat laatste heb je pornhub voorquote:Op zondag 5 april 2020 15:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zit alleen thuis zonder tuin bbq en meisjes met blote tieten
quote:Op zondag 5 april 2020 15:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je alles in huis had ervoorquote:Op zondag 5 april 2020 15:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Terras staat straks weer vol planten en de achtertuin is een wildernisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |