Nou dan kijk ik vol verwachting uit naar m'n salaris gelijk of in de richting van dat van onze EU bureaucraten in Brusselquote:Op zondag 5 april 2020 11:02 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja en dat is prima. Wij zijn 1 Europa dus het is het eerlijks als de welvaart zo goed mogelijk verdeeld wordt
Tante Annie uit Zaltbommel wegzetten als een gemiddeld persoon..quote:Op zondag 5 april 2020 11:03 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Lakeman wegzetten als een gemiddeld persoon..
Dat zegt genoeg over jou.
Je mist even dat er geen steun vanuit de bevolking is voor de eu.quote:Op zondag 5 april 2020 11:04 schreef Faux. het volgende:
De EU zorgt ervoor dat landen met elkaar om tafel gaan zitten en een oplossing zoeken. De EU zorgt ervoor dat zelfs de zuinige landen als Nederland solidair willen zijn. En dat allemaal terwijl zorg iets is waar elke lidstaat individueel over gaat.
Perfect is het niet, maar Europa is wel degelijk aanwezig bij het oplossen van deze crisis op een solidaire en juiste manier.
Naast dat zit hij er met zijn gedram wederom naast.quote:Op zondag 5 april 2020 10:58 schreef Zalmslaatje het volgende:
TO heeft in ieder geval dezelfde drammerige en bureaucratische instelling als de eu.
Gooi jezelf weg jij hebt deze discussie verloren.quote:Op zondag 5 april 2020 11:09 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Tante Annie uit Zaltbommel wegzetten als een gemiddeld persoon..
Daar werd ook meteen de eerste vergadering aan gewijd, krijgen wij nu nog wel onze dagvergoeding nu we in lockdown zitten.quote:Op zondag 5 april 2020 11:07 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nou dan kijk ik vol verwachting uit naar m'n salaris gelijk of in de richting van dat van onze EU bureaucraten in Brussel
Voorlopig is het zo dat die jongens en meisjes alleen al zo'n 300 euro krijgen als ze inklokken bij een vergadering en ik blij mag zijn als er kofiie en broodjes zijn
Waarom zou er geen steun zijn vanuit de bevolking? Alle grafieken die ik zie laten juist zien dat er - zeker na Brexit - meer steun is voor de EU.quote:Op zondag 5 april 2020 11:09 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Je mist even dat er geen steun vanuit de bevolking is voor de eu.
En zeker de betalende landen zoals Nederland die steeds maar weer betalen/borg moeten staan voor landen die weigeren te bezuinigen.
Lekker hoor hier is jarenlang bezuinigd om de miljarden die dat opgebracht heeft als borg te stellen/(te verkwansenlen aan) zodat Italie geld kan lenen tegen betere voorwaarden.
Vind je het gek dat er steeds minder steun onder de bevolking is voor de eu. ?
Zitten wel goede en minder goede punten in. Vooral die opmerking dat dit een oorlog is die je altijd wel kan winnen, ja dat is natuurlijk ook zo. Wel gaat hij voorbij aan het feit daar dit virus zorgt voor veel patienten in een korte tijd waardoor de gezondheidszorg het niet meer aan kan.quote:Op zondag 5 april 2020 10:40 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Lakeman maakt anders behoorlijk gehakt van Rutte en vraagt zich hardop af of hij zal bezwijken en het land gaat verraden zie onderstaande film;
Wij van WC-eend...quote:Op zondag 5 april 2020 11:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom zou er geen steun zijn vanuit de bevolking? Alle grafieken die ik zie laten juist zien dat er - zeker na Brexit - meer steun is voor de EU.
Ik heb moeite dit echt te geloven.. heb je een bron?quote:Op zondag 5 april 2020 11:12 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Daar werd ook meteen de eerste vergadering aan gewijd, krijgen wij nu nog wel onze dagvergoeding nu we in lockdown zitten.
Zie hier de prioriteit van deze ambtenaren.
Je mist de clue van het filmpje.quote:Op zondag 5 april 2020 11:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zitten wel goede en minder goede punten in. Vooral die opmerking dat dit een oorlog is die je altijd wel kan winnen, ja dat is natuurlijk ook zo. Wel gaat hij voorbij aan het feit daar dit virus zorgt voor veel patienten in een korte tijd waardoor de gezondheidszorg het niet meer aan kan.
Ja heb alleen de eerste 15 min gekekenquote:Op zondag 5 april 2020 11:19 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Je mist de clue van het filmpje.
Namelijk dat NL wederom financieel moet bloeden voor de landen die gewoon weigeren om te bezuinigen en het liefst de geldpers weer aanzetten waardoor de euro minder waard wordt en dus onze pensioenen minder waard worden.
Onze pensioenen hebben baat bij een stabiele munt en hoge rente.
Geld bijdrukken verlaagd rente en maakt inflatie of zelfs deflatie.
Zo werkt t niet hè. Niet alles is een complot.quote:
https://euobserver.com/coronavirus/147870quote:Op zondag 5 april 2020 11:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb moeite dit echt te geloven.. heb je een bron?
De cijfers kloppen wel!quote:Op zondag 5 april 2020 11:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zo werkt t niet hè. Niet alles is een complot.
Zo rollen onze overbetaalde volksvertegenwoordigers ja.quote:Op zondag 5 april 2020 11:24 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
https://euobserver.com/coronavirus/147870
Zo werkt het wel, zou het alleen geen complot noemen maar selectief shoppen in nieuws en sturende enquêtes om een zo positief mogelijk plaatje neer te zetten.quote:Op zondag 5 april 2020 11:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zo werkt t niet hè. Niet alles is een complot.
Nogmaals ieder persoon heeft een mening. Meneer Lakeman heeft een mening en tante Annie uit Zaltbommel heeft ook een mening. Jij vindt (en da's ook een mening) de mening van meneer Lakeman helemaal "top of the bill", iemand anders vindt de mening van tante Annie uit Zaltbommel helemaal te gek.quote:Op zondag 5 april 2020 11:12 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg jij hebt deze discussie verloren.
Oekraine en Marokko vallen niet binnen de EU panne(n)koek. Marokko niet eens binnen continentiaal Europaquote:Op zondag 5 april 2020 11:02 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja en dat is prima. Wij zijn 1 Europa dus het is het eerlijks als de welvaart zo goed mogelijk verdeeld wordt
Nu kom je gewoon moedwillig aan Tong80quote:Op zondag 5 april 2020 11:09 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Tante Annie uit Zaltbommel wegzetten als een gemiddeld persoon..
quote:Op zondag 5 april 2020 11:24 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
https://euobserver.com/coronavirus/147870
Ik ken persoonlijk niemand die tevreden is hoe de EU met deze crisis omgaat. De meningen variëren van negatief tot ze doen niets en laten de burgers gewoon stikken tot zeer negatief.quote:Op zondag 5 april 2020 10:18 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Degene die al negatief was, is nu nog negatiever.
En inderdaad: Het glas is nog steeds niet helemaal vol.
En ook hier: De situatie zou zonder de EU nog veel slechter zijn. De EU weet natuurlijk niet geheel raad met de situatie. Maar dat weet "ons Nederland" zelf ook niet.
De anti-Rutte-gasten zijn nu nog meer "anti-Rutte" en de "pro-Rutte-lieden" roepen Hosanna (om maar eens vooruit te lopen op Pasen) Rutte.
Ik zou zeggen: Ga eens terug naar de tijd vóór de EU. Iets meer dan 100 jaar geleden. Joepie... geen EU!!! En verdiep je eens hoe toen Europa omging met een pandemie (Spaanse griep).... 20 to 100 miljoen doden. Toen kregen we geen IC-bedden van Duitsland......
Zitten daar FOK'kers onder? Zo ja, kun je namen geven zodat ik jouw bewering kan staven?quote:Op zondag 5 april 2020 11:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ken persoonlijk niemand die tevreden is hoe de EU met deze crisis omgaat. De meningen variëren van negatief tot ze doen niets en laten de burgers gewoon stikken tot zeer negatief.
En ja, daaronder zijn ook een hoop mensen die (tot dan) positief staan/stonden tov de EU.
Snap ik niet, leg uit!quote:Op zondag 5 april 2020 11:30 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nu kom je gewoon moedwillig aan Tong80
Als dat het geval is dan ga ik echt geen namen noemen. Wat een rare vraag.quote:Op zondag 5 april 2020 11:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Zitten daar FOK'kers onder? Zo ja, kun je namen geven zodat ik jouw bewering kan staven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |