Staatsloterij. Verder niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
Spelen jullie eigenlijk mee met loterijen?
Nou ja dat. Een ervan zit ook serieus met zichzelf in de knoop, heeft echt geen fokking idee wat hij met z'n leven moet doen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja het frustrerende is dat het in wezen dus ergens wel superleuke mensen zijn maar dat er niets uitkomt omdat ze nooit iets hoeven te doen.
Keertje in Basel uitproberen op de kluisjes?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een raadselachtig zwart boekje met nummers en codes.
Mevrouw heeft ook een keertje iets gedaan hoorquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
hier bedtijd
word je moe van al dat schilderen
je moet er ook niet aan snuiven..quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
hier bedtijd
word je moe van al dat schilderen
Je hebt liever geld dat niet mainstream is?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Loterijen heb ik niks mee.
Zou die eigenlijk ook niet willen winnen.
Te mainstream
drugsgeld dusquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt liever geld dat niet mainstream is?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mevrouw heeft ook een keertje iets gedaan hoor
Voor minder dan 60 miljoen doe ik niet meequote:Op zaterdag 4 april 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Te mainstream
pfffquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mevrouw heeft ook een keertje iets gedaan hoor
Zou bij mijn familie ook op veel schamper en dedain kunnen rekenenquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Te mainstream
Ok denk serieus dat je er ongelukkig van word.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt liever geld dat niet mainstream is?
die kan je bij de jumbo ook al digitaal sparenquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of hij likt zich suf aan spaarzegels
Done thatquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keertje in Basel uitproberen op de kluisjes?
Ik denk dat dat aan je persoonlijkheid ligt. Ik koop er alleen vrijheid mee. Verder hoef ik niet zoveel. Ik geef niet om luxe, dure auto’s en grote huizen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok denk serieus dat je er ongelukkig van word.
Ja koopzegels, al doen ze dat momenteel niet geloof ik.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
dat hebben ze bij de ah toch ook. van die zegels waar je winst mee maakt?
Klinkt ook mainstreamquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die kan je bij de jumbo ook al digitaal sparen
koopzegels?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
dat hebben ze bij de ah toch ook. van die zegels waar je winst mee maakt?
nee maar hoeveel winst maak je daarmee?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja koopzegels, al doen ze dat momenteel niet geloof ik.
klopt..quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja koopzegels, al doen ze dat momenteel niet geloof ik.
5 euro per boekje, toch?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar hoeveel winst maak je daarmee?
Geld verdienen is niet zo heel moeilijk. Dan doe je dat nu toch en ga je dan in Schotland wonen met meer eigenwaarde.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aan je persoonlijkheid ligt. Ik koop er alleen vrijheid mee. Verder hoef ik niet zoveel. Ik geef niet om luxe, dure auto’s en grote huizen.
Je kunt hier best een film oid van makenquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keertje in Basel uitproberen op de kluisjes?
Ben jij mijn verloren gewaande broertje?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geld verdienen is niet zo heel moeilijk. Dan doe je dat nu toch en ga je dan in Schotland wonen met meer eigenwaarde.
Ik heb een goede baan maar verdien niet genoeg om dat te realiseren. En er schuilt geen ondernemer of belegger in mij.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geld verdienen is niet zo heel moeilijk. Dan doe je dat nu toch en ga je dan in Schotland wonen met meer eigenwaarde.
Volgens mij is dat relatief gezien best hoog, iets van 6% ofzo.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar hoeveel winst maak je daarmee?
Eigenwaarde is vaak ondergeschikt aan geld verdienenquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
"spaarrekening"quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, nog altijd veel beter dan een spaarrekening.
Icesave gaf 7% op spaargeldquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is dat relatief gezien best hoog, iets van 6% ofzo.
Nee zo denken veel mensen die inzien dat geld niet gelukkig maakt maar de zoete smaak van succes die je gelukkig maakt.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij mijn verloren gewaande broertje?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kunt hier best een film oid van maken
Ik ben opgevoed dat dit nu juiste de stront van de mannen scheid.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:43 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Eigenwaarde is vaak ondergeschikt aan geld verdienen
Het in een oude sok steken in tegenwoordig al bijna beter dan een spaarrekeningquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, nog altijd veel beter dan een spaarrekening.
zelfs dat is hoog tegenwoordigquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:44 schreef bitterbal het volgende:
bij knab ben ik nu gezakt van 0.11 naar 0.6
Dacht al, leek al zoveel, bij de ING is het 0,01quote:
Ik heb dit verhaal ooit eens verteld aan een stel collega's uit Somaliland en ik zie ze altijd naar me kijken van joh we houden zielsveel van je maar tochquote:
Ja, voor de rente hoef je niet te sparenquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het in een oude sok steken in tegenwoordig al bijna beter dan een spaarrekening
Toch al wel een ruime 20 cent rente gespaard dit jaarquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, voor de rente hoef je niet te sparen
opsplitsing mag in den haag geloof ik al niet meerquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:47 schreef vuurbrood het volgende:
Gewoon een huisje kopen in een middelgrote studentenstad, in box 3 zetten en opsplitsen in kamers en verhuren 8,7% netto rendement per jaar
Als je gekidnapt wordt dan weten we dat we de politie in Basel moeten inlichtenquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal ooit eens verteld aan een stel collega's uit Somaliland en ik zie ze altijd naar me kijken van joh we houden zielsveel van je maar toch
Dat geldt alleen voor bepaalde wijken, daar buiten mag het nog wel maar het wordt steeds moeilijker.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
opsplitsing mag in den haag geloof ik al niet meer
Ik zit ver boven de euroquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch al wel een ruime 20 cent rente gespaard dit jaar
ff wachten totdat de boel echt goed gecrashed isquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Een beleggingsrendement van 12% is goed haalbaar op de lange termijn.
Over een paar maanden een perfect instapmoment.
Dat probleem heb ik helaas nietquote:
Rijke jongen hoorquote:
Ik heb een fiscale geheime naam en voor alles meer dan 1000 euro moet ik bellenquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je gekidnapt wordt dan weten we dat we de politie in Basel moeten inlichten
Met de sociale dienst zekerquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb en fiscale geheime naam en voor alles meer dan 1000 euro moet ik bellen
0.00001% intussen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:51 schreef bitterbal het volgende:
abn zijn helemaal naaiers
https://www.abnamro.nl/nl/prive/rente/actuele-rente.html
niks.quote:
Is dat veilig? Als iemand je dwingt om te bellen? Of heb je dan een alarmwachtwoord?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een fiscale geheime naam en voor alles meer dan 1000 euro moet ik bellen
quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks.
Saldoklasse (totaalsaldo betaal- en spaarrekeningen)* Rente*
¤ 0 t/m ¤ 100.000 0%
¤ 100.000 t/m ¤ 2.500.000 0%
Vanaf ¤ 2.500.000 -0,50%
verchil tussen 0% en 0.01% is netto nu ook niet echt veelquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks.
Saldoklasse (totaalsaldo betaal- en spaarrekeningen)* Rente*
¤ 0 t/m ¤ 100.000 0%
¤ 100.000 t/m ¤ 2.500.000 0%
Vanaf ¤ 2.500.000 -0,50%
Ja dat kan altijd natuurlijk maar goed die vrouw kent me en die hoort meteen of er iets niet klopt.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat veilig? Als iemand je dwingt om te bellen? Of heb je dat een alarmwachtwoord?
nee klopt.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verchil tussen 0% en 0.01% is netto nu ook niet echt veel
Mja, ze willen gewoon je geld niet. Want zij moeten dat stallen bij de ECB en betalen daar ook rente voor.quote:
maar zonder dat geld kunnen ze niet bestaan toch?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze willen gewoon je geld niet. Want zij moeten dat stallen bij de ECB en betalen daar ook rente voor.
Yapi Kredi heeft 0.2%quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee klopt.
je kan nog wel naar nationale nederlanden maar daar duurt het 30 jaar voordat ze het overboeken
Dagelijks opvraagbaar
Producten Rente Geldig vanaf
Internetsparen 0,10% 22 november 2019
Ja, wij verzekeren zo heel wat rijke families. Die hebben ook een persoonlijke account manager.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat kan altijd natuurlijk maar goed die vrouw kent me en die hoort meteen of er iets niet klopt.
Koop een beetje edelmetaalquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze willen gewoon je geld niet. Want zij moeten dat stallen bij de ECB en betalen daar ook rente voor.
Yapi slijt zijn schimmige waar maar gewoon even lekker ergens anders.quote:
Heb je wel eens een Google Maps verwijderverzoek gehad?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wij verzekeren zo heel wat rijke families. Die hebben ook een persoonlijke account manager.
Anders pak je 8% op crowdfundingquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yapi slijt zijn schimmige waar maar gewoon even lekker ergens anders.
De details ken ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar zonder dat geld kunnen ze niet bestaan toch?
Wat?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel eens een Google Maps verwijderverzoek gehad?
Ah, je moet daar gewoon niet in euro's willen sparenquote:
quote:Geldig per 25 september 2019
Euro-Plus Spaarrekening 0.10 % effectief op jaarbasis
Geldig per 17 maart 2020
US Dollar Spaarrekening 1.00 % effectief op jaarbasis
Geldig per 20 januari 2020
Turkse Lira Spaarrekening 7.00 % effectief op jaarbasis
Nou dat je huis niet op Google Maps zichtbaar is, mijn zus maakte daar een heel punt van op een gegeven moment en het is haar gelukt hoor, ik heb daar zelf meestal schijt aan maar zij is daar vrij strikt in, ik zit gewoon op Fok!quote:
met Fok gooi je alle gegevens toch al op straat?quote:Op zondag 5 april 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat je huis niet op Google Maps zichtbaar is, mijn zus maakt daar een heel punt van op een gegeven moment en het is haar gelukt hoor, ik heb daar zelf meestal schijt aan maar zij is daar vrij strikt in, ik zit gewoon op Fok!
Ben je een 360 graden vrijmetselaar?quote:Op zondag 5 april 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat je huis niet op Google Maps zichtbaar is, mijn zus maakt daar een heel punt van op een gegeven moment en het is haar gelukt hoor, ik heb daar zelf meestal schijt aan maar zij is daar vrij strikt in, ik zit gewoon op Fok!
Daaromquote:Op zondag 5 april 2020 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met Fok gooi je alle gegevens toch al op straat?
Nee hoor.quote:Op zondag 5 april 2020 00:02 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ben je een 360 graden vrijmetselaar?
O ja, ik zie soms wel huizen op Google Maps die geblurd zijn. En als je Van Oranje heet, kun je het zelfs voor elkaar krijgen dat de satellietfoto’s van jouw huis een lagere resolutie hebbenquote:Op zondag 5 april 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat je huis niet op Google Maps zichtbaar is, mijn zus maakte daar een heel punt van op een gegeven moment en het is haar gelukt hoor, ik heb daar zelf meestal schijt aan maar zij is daar vrij strikt in, ik zit gewoon op Fok!
Ik ben ooit gevraagd voor de vrijmetselaars. Maar heb het niet gedaan.quote:Op zondag 5 april 2020 00:02 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ben je een 360 graden vrijmetselaar?
wat was de reden dat je gevraagd werdquote:Op zondag 5 april 2020 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ooit gevraagd voor de vrijmetselaars. Maar heb het niet gedaan.
Hij kon wel een aardig muurtje stapelenquote:
ik dacht vroeger serieus dat het daarmee te maken hadquote:
Mijn opa was een vrijmetselaar en zat bij de BVDquote:Op zondag 5 april 2020 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ooit gevraagd voor de vrijmetselaars. Maar heb het niet gedaan.
2000 jaar geleden welquote:Op zondag 5 april 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht vroeger serieus dat het daarmee te maken had
Ik kwam als journalist vaak over de vloer bij een historicus. En hij zag in mij een goede aanvulling voor zijn loge. Ik ben wel naar de introductieavond geweest. Was heel interessant, maar niks voor mij verder.quote:
Mat Herben is ook een vrijmetselaarquote:Op zondag 5 april 2020 00:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam als journalist vaak over de vloer bij een historicus. En hij zag in mij een goede aanvulling voor zijn loge. Ik ben wel naar de introductieavond geweest. Was heel interessant, maar niks voor mij verder.
Verder is het slaapverwekkend gemiddelde leeftijd is intussen 80+quote:Op zondag 5 april 2020 00:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hebben wel een prachtig gebouw
https://www.flamboyante.nl/sfeerimpressie/
Zo is het ooit ontstaan, als gilde van steenhouwers.quote:Op zondag 5 april 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht vroeger serieus dat het daarmee te maken had
En stukadoorsquote:Op zondag 5 april 2020 00:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo is het ooit ontstaan, als gilde van steenhouwers.
Dat was één van de redenen dat ik er geen trek in had.quote:Op zondag 5 april 2020 00:18 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Verder is het slaapverwekkend gemiddelde leeftijd is intussen 80+
quote:
mijn pa is begraven op een begraafplaats van de vrijmetselarij, kwam ik pas tijdens begrafenis vorig jaar achterquote:Op zondag 5 april 2020 00:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam als journalist vaak over de vloer bij een historicus. En hij zag in mij een goede aanvulling voor zijn loge. Ik ben wel naar de introductieavond geweest. Was heel interessant, maar niks voor mij verder.
Daarom mag tegenwoordig ook jan en alleman er lid van worden vroeger was de selectieprocedure veel strikter.quote:Op zondag 5 april 2020 00:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was één van de redenen dat ik er geen trek in had.
Was je pa vrijmetselaar?quote:Op zondag 5 april 2020 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
mijn pa is begraven op een begraafplaats van de vrijmetselarij, kwam ik pas tijdens begrafenis vorig jaar achter
quote:Op zondag 5 april 2020 00:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hebben wel een prachtig gebouw
https://www.flamboyante.nl/sfeerimpressie/
geen idee, extreem veel contact had ik niet met de manquote:
Beetje filosoferen over het levenquote:Op zondag 5 april 2020 00:28 schreef FranticDJ het volgende:
Wat houdt het tegenwoordig eigenlijk in, behalve een soort senioren soos?
Hij had geen zegelring met een afbeelding van een passer?quote:Op zondag 5 april 2020 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, extreem veel contact had ik niet met de man
Vet welquote:Op zondag 5 april 2020 00:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De naam klinkt als een bordeel, maar het pand is de Munt van Holland
toen ik vorig jaar naar z'n begrafenis kwam op Curacao hoorde ik pas daarna de reden waarom ie niet op dezelfde begraafplaats lag dan z'n vrouw die in 2018 overleed, hij is boven z'n pa (mijn opa dus) begraven, vermoed dus dat die zeker een vrijmetselaar wasquote:Op zondag 5 april 2020 00:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij had geen zegelring met een afbeelding van een passer?
Tofquote:Op zondag 5 april 2020 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen ik vorig jaar naar z'n begrafenis kwam op Curacao hoorde ik pas daarna de reden waarom ie niet op dezelfde begraafplaats lag dan z'n vrouw die in 2018 overleed, hij is boven z'n pa (mijn opa dus) begraven, vermoed dus dat die zeker een vrijmetselaar was
Zou ik ook wel willenquote:Op zondag 5 april 2020 00:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het een buitenkansje om daar eens binnen te kijken
Wat een conjoquote:Op zondag 5 april 2020 00:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen![]()
Verste (decadentste) dat ik gekomen ben is een modeshow waar ze mensen met onze maten lieten lopen op de catwalk en wij kregen champagne en dan mocht je niet alleen je gekochte kleding mee naar huis nemen maar ook de mannequins, tenminste dat was de bedoeling maar ik kon mijn grote kwaak weer eens niet houden
Lekker een jasje kopen van 7000 euroquote:
Koenquote:
Jaaaaah!quote:Op zondag 5 april 2020 08:58 schreef crv het volgende:
ah der begint langzaam wat leven in de brouwerij te komen
te diep in het glaasje gekekenquote:Op zondag 5 april 2020 09:18 schreef Nick1975 het volgende:
Ik heb nog bier staan van gisteren. Kreeg het niet meer op denk ik.
Afgetankt met 5 halve liters volgens mij. In ieder geval geen hoofdpijn. Maar 'ns even wat eten zo.quote:
Zo eerst eens uit m’n nest rollenquote:
hoe rook je die eendenborst?quote:Op zondag 5 april 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo eerst eens uit m’n nest rollen
Eendenborst roken.. nog een beetje zwarte lak smeren.. en dan zie ik wel weer.
Ooohjaquote:Op zondag 5 april 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling
https://www.facebook.com/(...)455991761238571/?d=n
en vanavond opeten:Dquote:Op zondag 5 april 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klein vuurtje in de bbq, rookhout erop.. en dan indirect en de temperatuur zo laag mogelijk
vuurtje?quote:Op zondag 5 april 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klein vuurtje in de bbq, rookhout erop.. en dan indirect en de temperatuur zo laag mogelijk
hoe kunnen mensen dit nou gelovenquote:Op zondag 5 april 2020 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
vuurtje?
https://www.nu.nl/tech/60(...)gst-coronavirus.html
ik zou niet willen zeggen dat mensen dom zijn die dit geloven, maar bij gebrek aan betere verwoording: domme mensen geloven dit soort shitquote:
quote:
Ik ga mijn ouders eens bellen. Vinden ze leuk. En de koelkast leegeten qua dingen die kort staan.quote:
Je kent de namen van vlinders?quote:Op zondag 5 april 2020 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Vogeltjes niet zo nog hierGisteren wel een vlinder gezien
een atalanta
Opgegroeid in een durp he, dan steek je nogeens wat opquote:
nah in de stad hebben we ook vlindersquote:Op zondag 5 april 2020 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opgegroeid in een durp he, dan steek je nogeens wat op
Ja maar daar leert niemand je hoe ze hetenquote:Op zondag 5 april 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah in de stad hebben we ook vlinders
nee kloptquote:Op zondag 5 april 2020 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar daar leert niemand je hoe ze heten
Smurfinnetjequote:
quote:
0.0?quote:Op zondag 5 april 2020 09:23 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Afgetankt met 5 halve liters volgens mij. In ieder geval geen hoofdpijn. Maar 'ns even wat eten zo.
quote:Op zondag 5 april 2020 10:52 schreef Karzai het volgende:
Even douchen en aankleden. vader komt zo op de koffie. Tot later
Zo'n lerares hadden wij ook, schoenen strikken of rekenen vond ze niet belangrijk maar die nam ons wekelijks mee het bos of de wei in.quote:Op zondag 5 april 2020 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij gingen vroegah op de lagere school gewoon voor biologie de wei in. Plantjes en diertjes kijkenPaardebloem en boterbloem en distels en klaver en regenworm en meikever en dus ook vlinders
Mogguhquote:
Deden wij ookquote:Op zondag 5 april 2020 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij gingen vroegah op de lagere school gewoon voor biologie de wei in. Plantjes en diertjes kijkenPaardebloem en boterbloem en distels en klaver en regenworm en meikever en dus ook vlinders
Praktijk “biologieles”quote:Op zondag 5 april 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n lerares hadden wij ook, schoenen strikken of rekenen vond ze niet belangrijk maar die nam ons wekelijks mee het bos of de wei in.
Vlinderquote:Op zondag 5 april 2020 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mot het ook nietquote:
Ik heb ze ook niet geleerd hoorquote:Op zondag 5 april 2020 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net gehandicapte enorme pissebedden.quote:Op zondag 5 april 2020 10:57 schreef bitterbal het volgende:
ze kunnen op 2 pootjes lopen
https://9gag.com/gag/aV0Ajqn
quote:Op zondag 5 april 2020 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net gehandicapte enorme pissebedden.
Met zulke namen word het hosselen van reismeisjes wel een stuk makkelijker.quote:Op zondag 5 april 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Halve schoolklassen heten tegenwoordig vlinder
Iddquote:Op zondag 5 april 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Halve schoolklassen heten tegenwoordig vlinder
Ja kan dat beest toch niets aan doen.quote:Op zondag 5 april 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar omdat die Chinezen ze zonodig in hun wok moet hebben, zit nu de hele wereld thuis.
Beetje vertederd in de camera kijken en Chinezen denken mjammie en de bitterballen van deze wereld aaaww maar ondertussen maken ze wel onze oudjes dood.quote:
Jij weet wel goede openingszinnen bij meisjes die Vlinder heten?quote:Op zondag 5 april 2020 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met zulke namen word het hosselen van reismeisjes wel een stuk makkelijker.
Hij kan wat minder interessant lopen te doen met zijn schubben op twee pootjes en gewoon in het bos blijvenquote:Op zondag 5 april 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan dat beest toch niets aan doen.
En ik kan niet naar Bohemen door die mislukte pissebed.quote:Op zondag 5 april 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje vertederd in de camera kijken en Chinezen denken mjammie en de bitterballen van deze wereld aaaww maar ondertussen maken ze wel onze oudjes dood.
Uhmmz, gewoon beetje aandacht geven ofzo?quote:Op zondag 5 april 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij weet wel goede openingszinnen bij meisjes die Vlinder heten?
Is gewoon de wraak van moeder natuur op de overbevolkingquote:Op zondag 5 april 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje vertederd in de camera kijken en Chinezen denken mjammie en de bitterballen van deze wereld aaaww maar ondertussen maken ze wel onze oudjes dood.
Doet me denken aan een Italiaanse die ik ken, spannende prachtige vrouw hoor maar die zegt altijd, nou mijn man noemt me een vlinder want ik fladder ook van bloem naar bloemquote:Op zondag 5 april 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij weet wel goede openingszinnen bij meisjes die Vlinder heten?
je bent zelf een mislukte pissenbedquote:Op zondag 5 april 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik kan niet naar Bohemen door die mislukte pissebed.
Jaquote:Op zondag 5 april 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik kan niet naar Bohemen door die mislukte pissebed.
O ja, ik dacht zelf aan “Hey Vlinder, wil jij helpen om mijn rups te ontpoppen?”quote:Op zondag 5 april 2020 11:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhmmz, gewoon beetje aandacht geven ofzo?
Of de mensen eruitquote:Op zondag 5 april 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij kan wat minder interessant lopen te doen met zijn schubben op twee pootjes en gewoon in het bos blijven
Fooouuuutttquote:Op zondag 5 april 2020 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik dacht zelf aan “Hey Vlinder, wil jij helpen om mijn rups te ontpoppen?”
Dit is niet jouw coronabuuf, toch?quote:Op zondag 5 april 2020 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Italiaanse die ik ken, spannende prachtige vrouw hoor maar die zegt altijd, nou mijn man noemt me een vlinder want ik fladder ook van bloem naar bloem![]()
Zelfs de ingeslapen buurmannen zijn niet veilig voor haar
Aka homo sapiensquote:
Gelukkig niet zegquote:Op zondag 5 april 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is niet jouw coronabuuf, toch?
Met een beetje training in de aanloop haal ik haar dakterrasquote:Op zondag 5 april 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je straks gewoon een muurtje doorbreken om bij elkaar in te trekken?
Met 24 botbreuken. Is ze verpleegster of wat?quote:Op zondag 5 april 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een beetje training in de aanloop haal ik haar dakterras
Slagaderlijke bloeding, twee vingers minder, arm in een onnatuurlijke hoek, rode roos in de mond.quote:Op zondag 5 april 2020 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met 24 botbreuken. Is ze verpleegster of wat?
romantisch tafereeltje welquote:Op zondag 5 april 2020 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slagaderlijke bloeding, twee vingers minder, arm in een onnatuurlijke hoek, rode roos in de mond.
Doe nou ff rustigquote:Op zondag 5 april 2020 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slagaderlijke bloeding, twee vingers minder, arm in een onnatuurlijke hoek, rode roos in de mond.
pinkie is ook wel bruikbaarquote:Op zondag 5 april 2020 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe nou ff rustighou iig je rechtermiddelvinger nog even over. Die ga je nog nodig hebben bij d'r.
O mooi, dan kun je een bruggetje maken.quote:Op zondag 5 april 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een beetje training in de aanloop haal ik haar dakterras
is er vannacht nog iets binnengekomen?quote:Op zondag 5 april 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O mooi, dan kun je een bruggetje maken.Wel een ophaalvariant, zodat je af en toe rust hebt
Of zijn linkermiddelvinger.quote:Op zondag 5 april 2020 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe nou ff rustighou iig je rechtermiddelvinger nog even over. Die ga je nog nodig hebben bij d'r.
quote:Op zondag 5 april 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of zijn linkermiddelvinger.
#lefthandedlivesmatter
Met een tijdslot erop.quote:Op zondag 5 april 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O mooi, dan kun je een bruggetje maken.Wel een ophaalvariant, zodat je af en toe rust hebt
mooi zoquote:Op zondag 5 april 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het was een rustige nacht. Niemand in de cel en geen boetes.
Ja, ik ben linkshandig, dus ik verdedig de belangen van mijn mede-rechterhersenhelftgebruikers.quote:
dom volkquote:Op zondag 5 april 2020 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat in China nog steeds niet echt goed he. Mensen mogen weer naar natuurgebieden en dan gebeurt er dus dit. De poorten zijn gesloten nadat het maximum van 20.000 man bereikt was![]()
[ afbeelding ]
Smurfenblauwquote:
kedeng kedengquote:Op zondag 5 april 2020 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Smurfenblauw![]()
Je woont nog dichter bij het spoor dan ik
Allemaal ontbeten met vleermuizensoep en hups de heilige berg op met zijn allen.quote:Op zondag 5 april 2020 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat in China nog steeds niet echt goed he. Mensen mogen weer naar natuurgebieden en dan gebeurt er dus dit. De poorten zijn gesloten nadat het maximum van 20.000 man bereikt was![]()
[ afbeelding ]
Ff een blikseminslagje daar zou geen kwaad kunnenquote:Op zondag 5 april 2020 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal ontbeten met vleermuizensoep en hups de heilige berg op met zijn allen.
kijk maar uit, anders trekt er iemand de racisme kaartquote:Op zondag 5 april 2020 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ff een blikseminslagje daar zou geen kwaad kunnen![]()
#ofmagikdatnietzeggen
quote:Op zondag 5 april 2020 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker versquote:Op zondag 5 april 2020 11:43 schreef Koen66 het volgende:
wel een toffe manier om een natuurgebied in te gaan
Waarschijnlijk eten ze daar tijdens het lopen af en toe een hapje als ze iets zien lopen, vliegen of kruipen
Paar keer zo'n heilige Chinese berg omhoog geklommen en geloof me, je vind er nog geen mier meer.quote:Op zondag 5 april 2020 11:43 schreef Koen66 het volgende:
wel een toffe manier om een natuurgebied in te gaan
Waarschijnlijk eten ze daar tijdens het lopen af en toe een hapje als ze iets zien lopen, vliegen of kruipen
kauwend op wat vleermuisbotjes een vette ruft latendquote:
hmmm dan zijn er al teveel Chinese "natuurliefhebbers" geweest dusquote:Op zondag 5 april 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar keer zo'n heilige Chinese berg omhoog geklommen en geloof me, je vind er nog geen mier meer.
Nu heb ik er ineens een nasty MI bijquote:Op zondag 5 april 2020 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kauwend op wat vleermuisbotjes een vette ruft laten
gaat hier ook gebeuren hoorquote:Op zondag 5 april 2020 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
mag aannemen dat, ondanks de domme bevolking, er toch een iets scherper toegangsbeleid is momenteelquote:
Kwam een keer langs een enorme vlindertuin, zo'n overdekte kas, zag er werkelijk prachtig uit qua beplanting maar ze hadden alle vlinders doodgemaakt en op een naaldje gestoken, vlindertuinquote:Op zondag 5 april 2020 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dan zijn er al teveel Chinese "natuurliefhebbers" geweest dus
kan ze bijna aanrakenquote:Op zondag 5 april 2020 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Smurfenblauw![]()
Je woont nog dichter bij het spoor dan ik
Standaard middag in China.quote:Op zondag 5 april 2020 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |