Bewijs dat vrouwen altijd wat te zeuren hebben.quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 12:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bewijs dat vrouwen altijd wat te zeuren hebben.
Beter, we motten toch binnen blijven.quote:Op maandag 6 april 2020 12:29 schreef Mykonos het volgende:
Wel jammer dat het de hele week topweer wordt (maar binnenwerken en alleen af en toe hardlopen), en dan in het Paasweekend waarschijnlijk weer regen.
Als ik zo de voorspelling zie zit er voorlopig geen slecht weer inquote:Op maandag 6 april 2020 12:29 schreef Mykonos het volgende:
Wel jammer dat het de hele week topweer wordt (maar binnenwerken en alleen af en toe hardlopen), en dan in het Paasweekend waarschijnlijk weer regen.
Hoog zou het wat uitmaken-gehalte inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2020 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beter, we motten toch binnen blijven.
Ben jij Steef?quote:Op maandag 6 april 2020 12:37 schreef Mykonos het volgende:
Zaterdag nog 160km gefietst, kan prima als je alleen fietst. Dus voor mij maakt het eigenlijk wel uit of het droog blijft of niet.
Altijd lachen met Steef, maar nee, ik woon niet in Drenthe.quote:Op maandag 6 april 2020 12:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben jij Steef?
[ afbeelding ]
Wtf, dat je zin hebt om eerst een heel stuk te fietsen en daarna over dezelfde weg weer terug te gaanquote:Op maandag 6 april 2020 12:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben jij Steef?
[ afbeelding ]
Het zijn klappende handjesquote:Op maandag 6 april 2020 12:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wtf, dat je zin hebt om eerst een heel stuk te fietsen en daarna over dezelfde weg weer terug te gaan
Gelukkig maar, dat gun je niemand.quote:Op maandag 6 april 2020 12:43 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Altijd lachen met Steef, maar nee, ik woon niet in Drenthe.
Ik snap deze hype ook niet helemaal, maar ik ben dan ook iemand die altijd voor een rondje gaat.quote:Op maandag 6 april 2020 12:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wtf, dat je zin hebt om eerst een heel stuk te fietsen en daarna over dezelfde weg weer terug te gaan
Ik ben gister nog door een enorm lang stuk mul zand heen geploegdquote:Op maandag 6 april 2020 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik snap deze hype ook niet helemaal, maar ik ben dan ook iemand die altijd voor een rondje gaat.
Dan zou ik toch wel keren.quote:Op maandag 6 april 2020 12:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben gister nog door een enorm lang stuk mul zand heen geploegdAlleen om niet om te hoeven keren.
Voor zo'n geval wil ik ook nog wel een uitzondering maken ja.quote:
En al dat zand op je fiets, ellende.quote:Op maandag 6 april 2020 12:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was wel slecht voor mijn gemiddeldeEn kans dat je crasht is best groot.
Ik ben dan als de dood voor een lekke bandquote:Op maandag 6 april 2020 13:43 schreef noodgang het volgende:
Niks mis mee om af en toe stukje onverhard mee te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |