O, waar spuit jij jezelf mee onder dan?quote:Op zondag 5 april 2020 17:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen deodorant? Geen parfum? Dior Homme is wel kwaliteit.
Het liefst Creed Aventus. Maar ik heb inmiddels wel 30 verschillende parfums in mijn verzameling.quote:Op zondag 5 april 2020 18:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
O, waar spuit jij jezelf mee onder dan?
Ben ik een mongool als ik een beetje moet huillachen om de aandacht voor die virtuele RvV?quote:
Ik krijg ieder jaar ongevraagd 1 Million cadeau. Lekker standaard, maar beetje zonde om het te laten staan.quote:Op zondag 5 april 2020 19:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het liefst Creed Aventus. Maar ik heb inmiddels wel 30 verschillende parfums in mijn verzameling.
Dat is inmiddels wel een klassiekertje. Als je geinteresseerd bent in een recent uitgekomen parfum waar je de dames mee kan omverblazen kan ik van harte YSL Y Eau De Parfum aanraden. (dus niet de eau de toilette versie)quote:Op zondag 5 april 2020 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik krijg ieder jaar ongevraagd 1 Million cadeau. Lekker standaard, maar beetje zonde om het te laten staan.
Hoe is het met je eiland?quote:Op zondag 5 april 2020 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel een klassiekertje. Als je geinteresseerd bent in een recent uitgekomen parfum waar je de dames mee kan omverblazen kan ik van harte YSL Y Eau De Parfum aanraden. (dus niet de eau de toilette versie)
Ik heb heel veel plantjes in de grond gestampt, ik wil een soort Bollenstreeks bloemenveld creëren met allemaal prachtige kleurtjes.quote:
Nee, dat lijkt me volkomen normaal. Ik zat zelf ook nogal in vertwijfeling naar de tv te kijken.quote:Op zondag 5 april 2020 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben ik een mongool als ik een beetje moet huillachen om de aandacht voor die virtuele RvV?
Ik moest hier om lachen.twitter:cronoescalada twitterde op zondag 05-04-2020 om 16:29:46GvA actualizando su palmarés en Wikipedia
reageer retweet
Ach het is tenminste een echte inspanning en niet zoals FIFA wat erg weinig met voetbal te maken heeft.quote:Op zondag 5 april 2020 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me volkomen normaal. Ik zat zelf ook nogal in vertwijfeling naar de tv te kijken.
En dan allemaal Chinezen op je eiland?quote:Op zondag 5 april 2020 19:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel plantjes in de grond gestampt, ik wil een soort Bollenstreeks bloemenveld creëren met allemaal prachtige kleurtjes.
Jezus ja, daar zeg je wat.quote:Op zondag 5 april 2020 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dan allemaal Chinezen op je eiland?
Vanmiddag gereden, 2u10 (240W average). Lekker tochtje, al had ik vandaag een betere dag dan gister op de Alpe waar ik volle bak muntjes aan het strooien was.quote:
Wat voor Zwift-setup heb je?quote:Op zondag 5 april 2020 22:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vanmiddag gereden, 2u10 (240W average). Lekker tochtje, al had ik vandaag een betere dag dan gister op de Alpe waar ik volle bak muntjes aan het strooien was.
Vorige maand een 'echte' Haute Route gereden, in Oman. O.a. Jebel Akhdar op, dat is echt een hilarisch klim (1650 meter klimmen im 14km ofzo).
Heb je ze nu alle drie gedaan?quote:Op zondag 5 april 2020 22:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vanmiddag gereden, 2u10 (240W average). Lekker tochtje, al had ik vandaag een betere dag dan gister op de Alpe waar ik volle bak muntjes aan het strooien was.
Vorige maand een 'echte' Haute Route gereden, in Oman. O.a. Jebel Akhdar op, dat is echt een hilarisch klim (1650 meter klimmen im 14km ofzo).
Ja.quote:Op zondag 5 april 2020 23:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb je ze nu alle drie gedaan?
Mijn benen zijn nu stuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |