Ja echt. Het ene moment zit je in de bios en dan zet je bij thuiskomst het nieuws aan. Oh fuck. En alles anders.quote:
Ik zou nu best zin hebben om weer aan het werk te gaanquote:
Oeehh lekkerquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb zelf een lekker lang paasweekend. Vandaag heb ik moeten werken en normaal ben ik dan de maandag er op vrij. Maar ik mocht deze keer zelf bepalen wanneer de compensatie wordt toegepast. Dus heb ik gevraagd of ik dan de dinsdag na pasen vrij mag zijn. Zo hoef ik pas donderdag na pasen weer te werken![]()
![]()
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja alsof we al in de kist liggen maar alleen het deksel moet nog dichtgeschoven worden.
15 Maart 2020, de dag die alles anders maaktequote:Op zaterdag 4 april 2020 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt. Het ene moment zit je in de bios en dan zet je bij thuiskomst het nieuws aan. Oh fuck. En alles anders.
ja ik ook.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou nu best zin hebben om weer aan het werk te gaan
mensen die nu op een 0 uren contract zitten in de horeca zijn wel behoorlijk fucked nu.quote:
Niet zeuren hèquote:
Ik heb een week lang met een soort paniekaanval rondgelopenquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
en alles staat on hold. en dan de gedachte dat je misschien erg ziek word.
ik vind het steeds naarder worden allemaal
Hoort alleen nog een naakte vrouw naastquote:
Die scene in Dracula gezien met dat meisje in die crematieoven?quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Alsof je gecremeerd wordt maar het gas is nog niet opengedraaid.
oh sneu. Bang om ziek te worden?quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een week lang met een soort paniekaanval rondgelopenvandaar dat ik bij m'n ouders zit.
Ja. In een week tijd lag alles ineens stil. Aankomende week heb ik wel wat dingen staan maar zo rustig heb ik nog niet meegemaakt.quote:
Met een joint in haar handquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoort alleen nog een naakte vrouw naast
quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
mensen die nu op een 0 uren contract zitten in de horeca zijn wel behoorlijk fucked nu.
De serie? Nee nog niet gezien.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die scene in Dracula gezien met dat meisje in die crematieoven?
kun je gebruik van die zzpregeling?quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. In een week tijd lag alles ineens stil. Aankomende week heb ik wel wat dingen staan maar zo rustig heb ik nog niet meegemaakt.
En een wijntjequote:Op zaterdag 4 april 2020 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ik kan thuiswerken, en het lijkt eigenlijk wel nog drukkerquote:
Jij gaat niet ziek worden, jij barst van de levenslustquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
Jij hebt zelf ontslag genomenquote:
Is er helemaal nog geen regeling voor 0 uurders?quote:
Fiets je nog deze tijd?quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op zaterdag 4 april 2020 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. In een week tijd lag alles ineens stil. Aankomende week heb ik wel wat dingen staan maar zo rustig heb ik nog niet meegemaakt.
Gek is dat, ik word er juist steeds rustiger onder, een soort aanvaarding ofzo. Misschien omdat ik toch nog 3x per week werk en om de dag even naar de super ga. En niet meer continu het corona topic aan het lezen ben. Ik maakte me veel drukker toen het er aan zat te komen en de overheid naar mijn idee niet snel genoeg maatregelen nam.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
ja maar das echt fucking onhandig nu hequote:Op zaterdag 4 april 2020 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt zelf ontslag genomen
Okee omdat het van ons moest
ja wwquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is er helemaal nog geen regeling voor 0 uurders?
Jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das echt fucking onhandig nu he
Wel uitkijken voor de spetters van de bbqquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik werkte al thuisquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik kan thuiswerken, en het lijkt eigenlijk wel nog drukker
Vrijdag voor het eerst in drie weken weer keer naar de zaak geweest.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik kan thuiswerken, en het lijkt eigenlijk wel nog drukker
Sales target deze week naar beneden bijgesteld voor 2020 -50%quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kop op hè.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja staat op de lijst. Maar ik val steeds in slaap bij alles.
Vragen kan altijd. Als je vaak genoeg afgewezen wordt wen je eraanquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit er wel aan te denken om toch een ww aan te gaan vragen maar durf het niet zo goed
Jep, maar wel een stuk meer binnen.quote:
nou ben meer bang voor boetequote:Op zaterdag 4 april 2020 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vragen kan altijd. Als je vaak genoeg afgewezen wordt wen je eraan![]()
Vrouwmenschen behoren niet aan de BBQ te komen. Dat is mijn terrein!quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel uitkijken voor de spetters van de bbq
Ja ik heb weer structuur en afleiding. M'n ouders schoppen me soms naar buiten voor een wandelingetje en ik krijg goed te etenquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje![]()
En wat kut van die paniekaanval. Gaat het nu een beetje beter met je?
Ik fiets alleen, en wissel het af met hardlopen. Heb mijn fiets weer van de tacx gehaald.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, maar wel een stuk meer binnen.
Er zijn wel nog verbazingwekkend veel groepen wielrenners op de weg nu tough.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werkte al thuiseigenlijk is er voor mij niks veranderd behalve dat ik nu enorm de zenuwen krijg van boodschappen doen.
Dat laatste betrap ik mezelf ook opquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werkte al thuiseigenlijk is er voor mij niks veranderd behalve dat ik nu enorm de zenuwen krijg van boodschappen doen.
Bevalt Zwift nog steeds goed?quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik fiets alleen, en wissel het af met hardlopen. Heb mijn fiets weer van de tacx gehaald.
Boete? ze kunnen hooguit zeggen "Nee je bent zelf weggegaan en dan krijg je niksquote:
AIquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vrijdag voor het eerst in drie weken weer keer naar de zaak geweest.
Gelijk mijn monitoren van werk meegenomen voor mijn thuiswerken.... (gaming triple screen setup)nou kan ik pas echt goed racen!
nou dacht niet zelf aan te geven dat ik ontslag heb genomenquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boete? ze kunnen hooguit zeggen "Nee je bent zelf weggegaan en dan krijg je niksDonder op raar mens" maar dat zou wel het uiterste zijn. Boete? Omdat je vraagt om iets waar je geen recht op hebt?
Moet niet gekker wordem
Nee gisteren toch maar even Kruidvat in geweest maar dat was ellende. Mensen die het vertikten om een mandje te pakken en het allemaal maar onzin vonden. Totaal geen afstand. Een grote mierenhoop bij de AH. Vanmiddag even in de Hema geweest en daar was het gelukkig een stuk rustiger.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kon al jaren thuiswerken. Deed het alleen bijna nooit.
Wel vervelend. Ik vond boodschappen doen een beetje creepy, maar meer ook niet
Ze kijken toch naar je arbeidsverleden je krijgt alleen boete als je het onterecht hebt ontvangenquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb weer structuur en afleiding. M'n ouders schoppen me soms naar buiten voor een wandelingetje en ik krijg goed te eten
Oh!quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gisteren toch maar even Kruidvat in geweest maar dat was ellende. Mensen die het vertikten om een mandje te pakken en het allemaal maar onzin vonden. Totaal geen afstand. Een grote mierenhoop bij de AH. Vanmiddag even in de Hema geweest en daar was het gelukkig een stuk rustiger.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwmenschen behoren niet aan de BBQ te komen. Dat is mijn terrein!
ja officieel krijg je het niet als je zelf ontslag hebt genomenquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:53 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ze kijken toch naar je arbeidsverleden je krijgt alleen boete als je het onterecht hebt ontvangen
Kan je ex werkgever niet ff iets op briefpapier voor je zetten dan?quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dacht niet zelf aan te geven dat ik ontslag heb genomen
Ja maar ik ben wel te gast voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ouders
![]()
Gelukkig! Gewoon nog een poosje daar blijven dan.
Ze mogen me wel altijd voorzien van bierquote:
Ik kan volgende week een stoel en een monitor halen. Vooral die stoel zou wel fijn zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vrijdag voor het eerst in drie weken weer keer naar de zaak geweest.
Gelijk mijn monitoren van werk meegenomen voor mijn thuiswerken.... (gaming triple screen setup)nou kan ik pas echt goed racen!
Ja al heb ik nu abbo even stopgezet. Ga er van de zomer toch geen gebruik van maken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bevalt Zwift nog steeds goed?
Ik fiets ook alleen nu, maar het viel me gewoon op.
die had mij juist voor deze crisis gevraagd ontslag te nemen, denk omdat het haar geld scheeldequote:Op zaterdag 4 april 2020 19:54 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Kan je ex werkgever niet ff iets op briefpapier voor je zetten dan?
Ken het gevoel. Toen ik terugkwam uit Hongarije heb ik zes maanden bij mijn ouders gehokt. Maar achteraf had ik dat toen ook wel nodigquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel te gast voor mijn gevoelmis m'n eigen stekje wel.
ja ik ga niet meer dat soort winkels.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Nu weer twee weken peentjes zweten dat ik in de Hema niks heb opgelopen.
Ja ga soms even terug om de planten water te geven.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken het gevoel. Toen ik terugkwam uit Hongarije heb ik zes maanden bij mijn ouders gehokt. Maar achteraf had ik dat toen ook wel nodigEn je kunt altijd even naar huis gaan, toch?
Ja, dat in de rij staan, kijk ik heel erg tegenopquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:55 schreef liesje1979 het volgende:
Heb vandaag wel 20 minuten in een keurige 1,5 meter rij gestaan voor de winkel. Ze laten nu nog minder mensen toe en daardoor is het afstand houden in de winkel zelf nu heel goed te doen.
Je moet ook nooit zelf opzeggen al helemaal niet als je nog geen nieuwe baan hebtquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja officieel krijg je het niet als je zelf ontslag hebt genomen
quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat het niet de hele dag zo is hoor, maar zo weet ik nu rond een uur of 3 op zaterdagmiddag is niet de beste tijd. En iedereen houdt echt netjes afstand hier.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat in de rij staan, kijk ik heel erg tegenop
nee klopt maar zou 3 april ook 2 maanden op vakantie gaanquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:57 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Je moet ook nooit zelf opzeggen al helemaal niet als je nog geen nieuwe baan hebt![]()
En anders altijd via een vaststellingsovereenkomst opzeggen voor behoud van WW rechten
Hema was prima verder. Niet druk en er stond iemand de mandjes schoon te maken. Maar die handscanner hè. Hij was zeiknat van het schoonmaakmiddel maar toch.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ga niet meer dat soort winkels.
Lekker danquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee klopt maar zou 3 april ook 2 maanden op vakantie gaan
Ik ontwijk in mijn nieuwe appartement de lift. Geen trek in situaties dat je ineens met anderen in zo’n hokkie staatquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ga soms even terug om de planten water te geven.
Ik ben vanmiddag al even naar de Plus geweestquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ga nog even een blokje om zo denk ik, lekker.
Ik ben vandaag ook naar de Appie geweest maar merk wel dat ik een stuk minder beweeg dan normaal dus zo nog even een klein stukje lopen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag al even naar de Plus geweestvoornamelijk om flessen in te leveren
Als ik straks weer in de stad woon, ga ik heel vroeg. Hier in het dorp is het goed te doen. Geen rijen en mensen houden netjes afstand.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat het niet de hele dag zo is hoor, maar zo weet ik nu rond een uur of 3 op zaterdagmiddag is niet de beste tijd. En iedereen houdt echt netjes afstand hier.
Niet de knopjes aflikken?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ontwijk in mijn nieuwe appartement de lift. Geen trek in situaties dat je ineens met anderen in zo’n hokkie staat
Ga je flaneren over de boulevard in een zomerjurkje?quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ga nog even een blokje om zo denk ik, lekker.
Bij mij wonen er twaalf mensen ofzo in het complex dus dat gebeurt eigenlijk sowieso zelden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ontwijk in mijn nieuwe appartement de lift. Geen trek in situaties dat je ineens met anderen in zo’n hokkie staat
Lol nee, loop in mijn joggingspak deze dagenquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:01 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ga je flaneren over de boulevard in een zomerjurkje?
Dan ga ik wel met je mee
Less is more daar hou ik vanquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee, loop in mijn joggingspak deze dagen
Is nummer van Miauw.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
He @:Molo ik ben je nummer aan het draaienMoest ik even kwijt
IRacing mis ik nu wel weer. Mijn playseat staat nog bij mijn ouders op zolder omdat we er hier geen ruimte voor hebbenquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja al heb ik nu abbo even stopgezet. Ga er van de zomer toch geen gebruik van maken.
Heb nu abbo op iRacing
Wekenquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee, loop in mijn joggingspak deze dagen
Nou ik moet ook nog werken af en toe he? Al ben ik vrijdag wel in mijn joggingsbroek gegaan want tuinmiddag.quote:
Hemaquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:56 schreef CherryLips het volgende:
ik heb geld dus die plantenbakjes komen wel goedquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:05 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Voorlopig geen plantenbakken en andere zooi kopen tot je weer werk hebt!
scoor een ring fitquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook naar de Appie geweest maar merk wel dat ik een stuk minder beweeg dan normaal dus zo nog even een klein stukje lopen.
Sugar mommy gespot nicequote:Op zaterdag 4 april 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geld dus die plantenbakjes komen wel goed
*doorgeschakeld naar uitstraling*quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:08 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Sugar mommy gespot nice![]()
Je hebt dm
Lol eerst maar eens Zelda afmaken. Wat een spel.quote:
Bij mij 19 appartementen en twee liften, dus de kans is ook klein. Alleen naar de parkeergarage moet ik wel met de lift.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij wonen er twaalf mensen ofzo in het complex dus dat gebeurt eigenlijk sowieso zelden.
het is een ring en doet wat met beweging, maar daar houdt de vergelijking wel bij opquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:09 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Is dat het zelfde als een cockring
Jaloers op je parkeergarage.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij 19 appartementen en twee liften, dus de kans is ook klein. Alleen naar de parkeergarage moet ik wel met de lift.
Ik pak altijd de lift. 12 steile trappen omhoog is mij echt net te veel..quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vakantiegeld moet toch ergens aan op gaan dit jaarquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
Oh en we gaan morgen een 65 inch OLED TV kopen. Ik vind het echt belachelijk, maar TV en sound system zijn vriends afdeling dus ik bemoei me niet. Mannen
![]()
.
65" maar, boehhhquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
Oh en we gaan morgen een 65 inch OLED TV kopen. Ik vind het echt belachelijk, maar TV en sound system zijn vriends afdeling dus ik bemoei me niet. Mannen
![]()
.
De eerste twee keer dat ik daar kwam, stond er doodleuk iemand op mijn plekquote:
Ik woon in het centrum dus moet nog een klein stukje lopen naar m'n autoquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De eerste twee keer dat ik daar kwam, stond er doodleuk iemand op mijn plekMaar nu gelukkig niet meer.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik pak altijd de lift. 12 steile trappen omhoog is mij echt net te veel..
Ik heb dat nu drie weken of zo. Had al wel goed stuurtje en pedalen maar nooit dat geprobeerd. Is wel gaaf en frustrerend ook somsquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
IRacing mis ik nu wel weer. Mijn playseat staat nog bij mijn ouders op zolder omdat we er hier geen ruimte voor hebben
Ik heb een tijdje op de negende gewoond. Dat ging nog netquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Toen ik op mijn werk nog op de elfde etage zat, nam ik weleens de trap. Dan moest ik op de negende even uithijgen om niet hyperventilerend de afdeling op te komen
quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum dus moet nog een klein stukje lopen naar m'n autoDaar staat dus ook weleens iemand op of achter mijn plek. Genieten.
Elfde etage?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Toen ik op mijn werk nog op de elfde etage zat, nam ik weleens de trap. Dan moest ik op de negende even uithijgen om niet hyperventilerend de afdeling op te komen
Is er geen VVE taskforce actiefquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mensen zijn aso’s. Gewoon dozen van Ikea in de parkeergarage flikkeren
quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op de negende gewoond. Dat ging nog net
Krijg je wel een strakke kont vanquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op de negende gewoond. Dat ging nog net
Ja. Dat heb ik hier ook. Ik woon dus 12 hoog (1 trap van etage naar etage) Naar beneden geen probleem, maar naar bovenquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is bijna tien jaar geleden dus toen was ik ook wat fitter.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Na zes etages begin ik het te voelen.
Dus je hebt niet eens het penthouse met dakterrasquote:
Nee, het is verhuur. Er hangt wel een bordje, maar daar hebben mensen blijkbaar schijt aan. Terwijl het toch bepaald geen sociale woningbouw isquote:
Hier is wel een vve maar die kan ook niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is verhuur. Er hangt wel een bordje, maar daar hebben mensen blijkbaar schijt aan. Terwijl het toch bepaald geen sociale woningbouw is
Naar beneden neem ik altijd de trap, ook op kantoorquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Dat heb ik hier ook. Ik woon dus 12 hoog (1 trap van etage naar etage) Naar beneden geen probleem, maar naar boven
Op mijn hoofdkantoor zelfs maar drie en dan krijg ik vaak van die blikken als ik op het liftknopje sta te drukken en koffie te knoeien.quote:
Ik ben nu fitter dan tien jaar geledenquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is bijna tien jaar geleden dus toen was ik ook wat fitter.
Ik echt nietquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nu fitter dan tien jaar geleden
Nee, dit is op mijn werk. En waar ik straks woon is het penthouse vergeven aan iemand andersquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je hebt niet eens het penthouse met dakterras
Bij Shell op kantoor ben je verplicht de trapleuning vast te houden als je de trap gebruiktquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op mijn hoofdkantoor zelfs maar drie en dan krijg ik vaak van die blikken als ik op het liftknopje sta te drukken en koffie te knoeien.
Ik snap mensen niet. Dat gekke tokkiegedragquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is wel een vve maar die kan ook niet zo heel veel.
Ik zit bovenin en heb dus 1 glazen wandquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit is op mijn werk. En waar ik straks woon is het penthouse vergeven aan iemand anders![]()
Da’s wel een serieus tof appartement. Glas 360 graden rondom. Al denk ik dat je daar in de zomer niet vrolijk van wordt
Dat is waarquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:14 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Vakantiegeld moet toch ergens aan op gaan dit jaar
Dat wil 'ie zelf gelukkig ook nietquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik echt niethad daarvoor nog een hond die uitgelaten moest worden, had geen auto dus veel op de fiets, zat niet de hele dag thuis achter de pc.
We klagen af en toe want het is steeds dezelfde hut, maar "ze hebben een brief gestuurd". O wauw.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet. Dat gekke tokkiegedrag
quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:23 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Bij Shell op kantoor ben je verplicht de trapleuning vast te houden als je de trap gebruikt
Bij ons heb je een probleem maar er wordt ook dagelijks gecontroleerd mag ook wel voor de VVE bijdrage die we hier betalenquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is wel een vve maar die kan ook niet zo heel veel.
Ik straks ook. Maar die ligt gelukkig op het noordenquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit bovenin en heb dus 1 glazen wandzweten!
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:23 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Bij Shell op kantoor ben je verplicht de trapleuning vast te houden als je de trap gebruikt
Ik ongeveer op het oostenquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik straks ook. Maar die ligt gelukkig op het noordenEn het is getint glas.
Safety policy. Bij Esso hangen zelfs spiegels op de hoeken van gangen zodat je niet tegen elkaar aanbotstquote:
Bang voor claims?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Safety policy. Bij Esso hangen zelfs spiegels op de hoeken van gangen zodat je niet tegen elkaar aanbotst
Pffff da’s wel langquote:
Ook pas nadat er in het verleden een paar incidenten zijn gebeurdquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:27 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Safety requirements die nemen ze heel serieus in de offshore business zelfs op kantoor
Ik had ooit een sollicitatiegesprek bij een van die olieconcerns op de weg naar de eerste verdieping kreeg ik meteen een waarschuwing van die HR dame dat ik de leuning moest vasthouden. Op de weg terug naar buiten werd ik nog eens bedreigd door haar, moest toch echt de leuning vasthoudenquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
mijn nicht had daar een keer een afspraak als recruiter. dus ze parkeert en gaat naar binnen om vervolgens naar te buiten worden gestuurd met de opdracht om de voorkant van de auto richting de uitgang te parkeren
toen ik uitzendkracht was werkte er collega's ook, vele zijn ontslagen omdat ze iets kleins verkeerds deden
Slaapkamer op het zuidenquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pffff da’s wel langMijn slaapkamer ligt straks op het zuiden, de woonkamer op het westen en de keuken op het noorden. De keuken is echt net een aquarium
Esso heeft deze maatregelen ingevoerd na het ongeluk met de Exxon Valdez. Safety first in het hele bedrijf, zelfs op kantoor. Ik vond het echt een waanzinnig goede werkgever trouwensquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bang voor claims?
Zou niets voor mij zijn zo'n angstcultuur, ik moet mijn bravoure wel tentoon kunnen spreiden.
Datquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben niet zo van de rubberen tegels onder de schommel, krijg je veel meer ellende van dan een pleister op een kapotte knie.
Welcome to the real worldquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben niet zo van de rubberen tegels onder de schommel, krijg je veel meer ellende van dan een pleister op een kapotte knie.
Op het westenquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
Slaapkamer op het zuidenVan de zomer met 40 gtaden
Tja, toch liever de slaapkamer dan de woonkamer.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
Slaapkamer op het zuidenVan de zomer met 40 gtaden
Ja dat lijkt me ook wel ja, veel geld dus iedereen kan een graantje meepikken maar goed in mijn tak van sport is er ook oneindig geld.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Esso heeft deze maatregelen ingevoerd na het ongeluk met de Exxon Valdez. Safety first in het hele bedrijf, zelfs op kantoor. Ik vond het echt een waanzinnig goede werkgever trouwens
quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:29 schreef bitterbal het volgende:
mijn nicht had daar een keer een afspraak als recruiter. dus ze parkeert en gaat naar binnen om vervolgens naar te buiten worden gestuurd met de opdracht om de voorkant van de auto richting de uitgang te parkeren
toen ik uitzendkracht was werkte er collega's ook, vele zijn ontslagen omdat ze iets kleins verkeerds deden
Wat is jou tak van sport dan nu ben ik wel heel benieuwd?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook wel ja, veel geld dus iedereen kan een graantje meepikken maar goed in mijn tak van sport is er ook oneindig geld.
Kan ik niet zeggen anders moet ik je vermoorden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:35 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wat is jou tak van sport dan nu ben ik wel heel benieuwd?
Werk je bij Brinks
In mijn tak van sport is het ook niet heel slecht. Solide bedrijf. Wereldwijd marktleider ook.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook wel ja, veel geld dus iedereen kan een graantje meepikken maar goed in mijn tak van sport is er ook oneindig geld.
BMW Nederland (hoofdkantoor) is ook zo'n kut bedrijf als je als werknemer geen BMW rijdt moet je buiten het terrein parkerenquote:
Wij hebben sinds vorig jaar airco in de woon en slaapkamerquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op het westen
Met rolluiken die in de zomer lekker dicht blijven.
Marktleider in wat?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn tak van sport is het ook niet heel slecht. Solide bedrijf. Wereldwijd marktleider ook.
Welk merk Samung, Dakine of Mitsubishi?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:38 schreef crv het volgende:
[..]
Wij hebben sinds vorig jaar airco in de woon en slaapkamer
Laat de opwarming maar komen
Dat is waar Koen werkt nog vele malen ergerquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:38 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
BMW Nederland (hoofdkantoor) is ook zo'n kut bedrijf als je als werknemer geen BMW rijdt moet je buiten het terrein parkeren
Die drinken in de ochtend kerosine in plaats van koffie.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een paar. Maar die hebben haar op hun tanden.
DSB bankquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Financiële wereld, maar meer zeg ik niet
quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die drinken in de ochtend kerosine in plaats van koffie.
Mijn werkgever is vele, vele malen groterquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:41 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
DSB bank![]()
Ik heb zelf een tijdje bij Optiver gewerkt meer zeg ik er niet over
Word hij dan geslagen door zijn chef als hij 1 minuut te laat op kantoor komtquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is waar Koen werkt nog vele malen erger
Wees blij dat het geen bunkerslang isquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En als je ze tegenspreekt, steken ze een peilstok in je achterwerk.
Mijnese ook.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn werkgever is vele, vele malen groter
Automatiseringquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn werkgever is vele, vele malen groter
quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:45 schreef UitStraling het volgende:
Dit lijkt me heerlijk om een keer tegen bitterbal te zeggen om te zien of haar ogen eruit ploppen.
"Don't worry, I won't hurt you, I only wan't you to have some fun"
McDonalds ?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn tak van sport is het ook niet heel slecht. Solide bedrijf. Wereldwijd marktleider ook.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor de zaterdagavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik hou een stay at home partyquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor de zaterdagavond?
Alleen als je echt vervelend bentquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen bunkerslang is
Ja ik merk zeker verschil, Al kan dat ook alleen in mijn hoofd zo zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt jou niet op hoe schoon en fris de lucht is?
Banaanvraag Banquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O shit, ik heb nog twee overrijpe bananen liggen
Mengen met gesmolten chocolade en wat verse slagroom eroverheen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O shit, ik heb nog twee overrijpe bananen liggen
Prrrrrquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mengen met gesmolten chocolade en wat verse slagroom eroverheen.
Woon je in de Keukenhof?quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
Zal van de week eens foto's maken van een stuk groen hier in de buurt. Staat sinds een paar jaar terug in de lente vol met bloemen, zo mooi.
is daar nog groen dan ?quote:
Hmm, nee, ik vind dat Bitter wel een goed gevoel voor humor heeftquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dit echt wel zo'n film waar bitterbal zich een natte onderbroek om lacht, jij niet?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dit echt wel zo'n film waar bitterbal zich een natte onderbroek om lacht, jij niet?
Hagenaar. Maar voelt inmiddels wel echt als mijn stad.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:05 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Nog een Hagenees![]()
Allemaal Hagenezen hier gezellig hoor
True.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, nee, ik vind dat Bitter wel een goed gevoel voor humor heeft
oopsquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Eh. Nee.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:06 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie dat ook, zit je een tijdje zonder seks en dan denk je ach ja boeien en dan ineens wip je weer als een dolle en dan heb je plots weer zin om constant te wippen?
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
Importquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hagenaar. Maar voelt inmiddels wel echt als mijn stad.
Ik vond Borat meesterlijk. Maar alles daarna was echt zwaar irritantquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:07 schreef bitterbal het volgende:
hij heef ook een serieuze serie gemaakt he op netflix. The spy dacht ik
behoorlijk goed
Segbroek.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:08 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Import![]()
Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Beetje naar je zin in Spoorwijk
Oh ja, best vaakquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:06 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie dat ook, zit je een tijdje zonder seks en dan denk je ach ja boeien en dan ineens wip je weer als een dolle en dan heb je plots weer zin om constant te wippen?
Ub?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Segbroek.
Oorspronkelijk uit een plaats ub de provincie Groningen.
Ik wil nog steeds een keer zo’n eierbal etenquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Segbroek.
Oorspronkelijk uit een plaats in de provincie Groningen.
Die zijn GOEDquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer zo’n eierbal eten
Delfzijlquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Segbroek.
Oorspronkelijk uit een plaats ub de provincie Groningen.
Die heb ik een paar maanden geleden vier op als verloren weddenschap, zat ik daar bij de Drie Gezusters in Groningen ei in het gezicht te boeren van een vrouw die ik wel leuk vondquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer zo’n eierbal eten
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:12 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Delfzijl![]()
Segbroek dan zit je wel goed en niet zo ver van het strand en op stand
Ik ben sinds een paar maandjes weer terug in Den Haag
Ja, dat boeren hoop ik dan achterwege te latenquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik een paar maanden geleden vier op als verloren weddenschap, zat ik daar bij de Drie Gezusters in Groningen ei in het gezicht te boeren van een vrouw die ik wel leuk vond
Tegenwoordig zou je willen dat het nog zo konquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik een paar maanden geleden vier op als verloren weddenschap, zat ik daar bij de Drie Gezusters in Groningen ei in het gezicht te boeren van een vrouw die ik wel leuk vond
Neequote:Op zaterdag 4 april 2020 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik dacht dat die ballen overal in Nederland verkocht werden
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou je willen dat het nog zo kon
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij echt alleen maar in de stad Groningen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
Anderhalvemeterboeren.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou je willen dat het nog zo kon
Dat zou wel moetenquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
Bedoel je dan Katjangsaus van Rimboe?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:20 schreef vuurbrood het volgende:
Ik heb nu wel trek in een broodje bal of een broodje speklap met katjangsaus
Katjangsaus is een Haags iets meeste snackbars hier hebben hun eigen receptquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedoel je dan Katjangsaus van Rimboe?
Tijdje verslaafd aan geweest zeg.
Dit wist ik niet, dacht dat er alleen maar zwaar tokkielaagsimpelkutvolk uit Den Haag kwam maar deze mogen blijven danquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:27 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Katjangsaus is een Haags iets meeste snackbars hier hebben hun eigen recept
Rimboe zijn Haagse jongens uit Laakkwartier die hun sausjes in massa produceren die zijn ok meer niet
Wacht dat denk ik eigenlijk nog steedsquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:30 schreef UitStraling het volgende:
dacht dat er alleen maar zwaar tokkielaagsimpelkutvolk uit Den Haag kwam
De meeste tokkies in Den Haag zitten in Tweede Kamerquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit wist ik niet, dacht dat er alleen maar zwaar tokkielaagsimpelkutvolk uit Den Haag kwam maar deze mogen blijven dan
Als de regering er niet zetelde was het een soort Bombay meets Marrakech meets Oklahoma City.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:35 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
De meeste tokkies in Den Haag zitten in Tweede Kamer
Het gras is altijd groener bij de burenquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
Kom er wel langzaamaan achter dat de mensen die zes keer per week uit eten gingen, om de twee weken op vakantie gingen, iedere twee maanden een andere auto kochten, om de zoveel tijd een kudde bouwvakkers hun paleizen lieten verbouwen, wiens kinderen alleen maar de nanny kenden en wiens gangen vol staan met Maya kunst ook wel een probleem hebben
Dat lijkt me zeer sterkquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:55 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener bij de buren
Nóg meer geld over.... ja dat is kut...,quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
Kom er wel langzaamaan achter dat de mensen die zes keer per week uit eten gingen, om de twee weken op vakantie gingen, iedere twee maanden een andere auto kochten, om de zoveel tijd een kudde bouwvakkers hun paleizen lieten verbouwen, wiens kinderen alleen maar de nanny kenden en wiens gangen vol staan met Maya kunst ook wel een probleem hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |