Dan neem je maar ontslag, egoïst...quote:Op donderdag 3 september 2020 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb geen vrij tijdens de Top.
Einde van een tijdperk.
Ik heb zojuist officieel getekend, maar in het traineetraject zitten twee verplichte dagen tussen kerst en O&N.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan neem je maar ontslag, egoïst...
(Ben zelf van plan een paar dagen naar Praag te gaan)
Dus je hebt 5 van de 7 dagen vrij? Niet zo dramatisch doenquote:Op donderdag 3 september 2020 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb zojuist officieel getekend, maar in het traineetraject zitten twee verplichte dagen tussen kerst en O&N.
Dusja, zou wel vlot zijn om nu alweer ontslag te nemen. Hadden jullie mij maar moeten stoppen toen ik tekende!
Nah, denk dat ik die losse dag geen vrij ga pakken. 31e evt wel.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus je hebt 5 van de 7 dagen vrij? Niet zo dramatisch doen
In mijn ruime werkervaring kan ik je vertellen dat als je een kantoorbaan hebt, je makkelijk door kan blijven posten bij het Top 2000 topic.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb zojuist officieel getekend, maar in het traineetraject zitten twee verplichte dagen tussen kerst en O&N.
Dusja, zou wel vlot zijn om nu alweer ontslag te nemen. Hadden jullie mij maar moeten stoppen toen ik tekende!
De gemiddelde strekking van de posts tijdens de zesdaags is toch: 'dit is aids'.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nah, denk dat ik die losse dag geen vrij ga pakken. 31e evt wel.
Dus 4 dagen vrij. Maar normaal was ik altijd de hele week beschikbaar om te baggeren, dus toch wel einde tijdperk.
quote:Op donderdag 3 september 2020 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Einde van een tijdperk.
Watquote:Op donderdag 3 september 2020 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Einde van een tijdperk.
Alle zekerheden verdwijnen in 2020quote:Op donderdag 3 september 2020 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Einde van een tijdperk.
quote:Op donderdag 3 september 2020 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nah, denk dat ik die losse dag geen vrij ga pakken. 31e evt wel.
Dus 4 dagen vrij. Maar normaal was ik altijd de hele week beschikbaar om te baggeren, dus toch wel einde tijdperk.
Dat klinkt als het volledige team dat ooit Simply the Best zong in het Gelredome.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
terwijl we keken naar YT filmpjes van bewoners van de instelling die aan de voorrondes van idols hadden mee gedaan.
Dat was geweldig......sneuquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat klinkt als het volledige team dat ooit Simply the Best zong in het Gelredome.
Wat is dit nou? Lekker gepland...wat een kutjaar is 2020 toch ookquote:Op donderdag 3 september 2020 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Einde van een tijdperk.
quote:Op woensdag 30 september 2020 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou FOK! de Top 2000 nog halen? Anders moeten we met z’n allen naar MuMe.
Ik weet dat we dit vijf jaar geleden al riepen, maar adsense bracht de laatste jaren langzaam weer meer op. Nu is dat dus weg door de kerona en is het echt vijf voor twaalf volgens mij. Al lijkt het me dat 2021 nog wel haalbaar moet zijn.quote:
Ik was vorig jaar pas voor het eerst, maar ik vond het echt heel erg gezellig in het topic met het luisteren van de Top 2000 en het delen van de dezelfde frustraties van die cringe-verhalen van luisteraars.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat we dit vijf jaar geleden al riepen, maar adsense bracht de laatste jaren langzaam weer meer op. Nu is dat dus weg door de kerona en is het echt vijf voor twaalf volgens mij. Al lijkt het me dat 2021 nog wel haalbaar moet zijn.
Voor mij persoonlijk zou de beleving wel een stukje minder zijn zonder dit topic.
Daar ga ik ook wel vanuit, als puntje bij paaltje komt.quote:
Ja, dan zouden we zelf van die ingesproken berichten moeten maken ofzo. Naar een ander forum of op Twitter lijkt me ook niets.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat we dit vijf jaar geleden al riepen, maar adsense bracht de laatste jaren langzaam weer meer op. Nu is dat dus weg door de kerona en is het echt vijf voor twaalf volgens mij. Al lijkt het me dat 2021 nog wel haalbaar moet zijn.
Voor mij persoonlijk zou de beleving wel een stukje minder zijn zonder dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |