Ja,maar dit jaar verspreid over meerdere dagen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Gaat er wel gestemd kunnen worden nu met corona?
Of per post, maar dit had je voor 1 oktober moeten aanvragen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja,maar dit jaar verspreid over meerdere dagen.
Minder mensen tegelijk in de stemlokalen.
Maar niet aan het potloodje likken!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja,maar dit jaar verspreid over meerdere dagen.
Minder mensen tegelijk in de stemlokalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel, maar dan moet er vee gebeuren...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:13 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ben je nog altijd van plan om naar Praag te gaan? Daar schijnen ze wel een pandemie te hebben, compleet met noodtoestand enzo. Of toch maar de top 6000 van De Mol en Radio 2 afwerken met ons hier?
Verrek, ik zit met m'n hoofd al in begin november.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We gaan toch niet in november al stemmen?
Je vergeet wellicht de zogenaamd "keileuke" selfies.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:16 schreef RedFever007 het volgende:
Heb ik iets gemist? Direct met een nieuw nummer?
Overigens geen top 2000 café ongemakkelijkheden dit jaar vermoed ik![]()
Van Master KG? Mag toch hopen van niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:32 schreef Tussle266 het volgende:
Tot afgelopen ochtend had ik nog nooit van Jerusalema gehoord (wel van de stad, niet van de hype). Eerst hoor ik het vanmorgen rond plek 1100 bij de Belgen voorbijkomen. Vervolgens zie ik allerlei lui in Nederland er vanmiddag dansjes op doen. Moet ik me zorgen maken voor de laatste week van december?
Misschien als Disturbed het covertquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:53 schreef PippenScottie het volgende:
Komt Wet Ass Pussy ook in de Top 2000?
Geen kisscam. Geen dj die een bezoekster in z'n armen neemt terwijl ondertussen een kwijlnummer bezig is. Geen polonaise op een of ander dieptriest muziekje (Through the barricades oid).quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:16 schreef RedFever007 het volgende:
Heb ik iets gemist? Direct met een nieuw nummer?
Overigens geen top 2000 café ongemakkelijkheden dit jaar vermoed ik![]()
Hoe dan ook een top 2000 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Was er een reden om hieraan te twijfelen? Dit lijkt me echt een perfect evenement voor corona. Maw Juist nuquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe dan ook een top 2000 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Samen maken we de lijst.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was er een reden om hieraan te twijfelen? Dit lijkt me echt een perfect evenement voor corona. Maw Juist nu
Zat laatst al in de "classic track" van Bart Arensquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:41 schreef ok01 het volgende:
Suzan en Freek![]()
Wat een zaaddodende muziek is dat zeg
Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom ze er zoveel tijd voor hebben...quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:41 schreef ok01 het volgende:
Suzan en Freek![]()
Wat een zaaddodende muziek is dat zeg
Misschien zetten ze hem wel 5 dagen in een glazen quarantaine hok, camera er op en 2000 nummers los gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:31 schreef alopio het volgende:
Maar...maar...hoe moet het dan met Iron Maiden man? Die moeten ze wel digitaal erin plakken dan natuurlijk.
Zeker. Twee keer. Ook in de versie van Margo Price!quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:53 schreef PippenScottie het volgende:
Komt Wet Ass Pussy ook in de Top 2000?
geveld door het Covid virusquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Iron Maiden-man is er de afgelopen edities al niet tot nauwelijks geweest.
Het is Serious Request nietquote:
lol goed gezienquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is Serious Request niet
Nee, grote kans dat er in Nederland nog steeds verregaande beperkingen zullen zijn rond Oud & Nieuw.quote:
Ja, net zoals de Amerikaanse sportcompetities al deden. Als er genoeg fans/luisteraars hun webcambeelden willen delen wordt het vast vermakelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het wordt gewoon uitzinding vanuit de studio met een videowall met publiek. Net zoals tv-programma's dat deden afgelopen voorjaar.
Lijkt me oprecht best leuk ja, ze zullen wel continu moeten reguleren op de webcambeelden voordat er bijvoorbeeld iemand ineens om 2 uur ‘s nachts al sjorrend op Come as you are in beeld is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, net zoals de Amerikaanse sportcompetities al deden. Als er genoeg fans/luisteraars hun webcambeelden willen delen wordt het vast vermakelijk
Breng je mede FOK!kers nou niet op ideeënquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me oprecht best leuk ja, ze zullen wel continu moeten reguleren op de webcambeelden voordat er bijvoorbeeld iemand ineens om 2 uur ‘s nachts al sjorrend op Come as you are in beeld is.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me oprecht best leuk ja, ze zullen wel continu moeten reguleren op de webcambeelden voordat er bijvoorbeeld iemand ineens om 2 uur ‘s nachts al sjorrend op Come as you are in beeld is.
Zien we eindelijk eens een hoofd bij de user.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Breng je mede FOK!kers nou niet op ideeën
Ja ik zeg doen! Tv aan, Iron Maiden man erop, muziek erbij en op Fok! zitten. Topdagenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien zetten ze hem wel 5 dagen in een glazen quarantaine hok, camera er op en 2000 nummers los gaan.
Klopt, was ook van plan om TROS Vermist in te schakelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Iron Maiden-man is er de afgelopen edities al niet tot nauwelijks geweest.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan blijkt dat we stiekem allemaal fan zijn en meezingen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:16 schreef alopio het volgende:
[..]of woeste Fokkers als er weer eens een nummer van Borsato voorbij komt
Veel plezier met het maken van de OPquote:
En dat terwijl ik Is everybody going crazy leuker vind van NBT.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Soldier on of Impossible de hoogste binnenkomer wordt. Dat Impossible wordt nu al teringhard gehyped* en alle luisteraars vragen steeds of ze hem weer kunnen draaien.
* Door zowel Arens als Stenders dus ook breed publiek voor die plaat.
Impossible is wel de Time to Give/Cold Little Heart van dit jaar ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Soldier on of Impossible de hoogste binnenkomer wordt. Dat Impossible wordt nu al teringhard gehyped* en alle luisteraars vragen steeds of ze hem weer kunnen draaien.
* Door zowel Arens als Stenders dus ook breed publiek voor die plaat.
Maar dat was Chris Stapleton al!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Impossible is wel de Time to Give/Cold Little Heart van dit jaar ja.
Da's geen partij voor NBTquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat was Chris Stapleton al!
Des te meer audio-appjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
1 voordeel van de top 2000 zonder publiek.... geen stom publiek gelul tussendoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |