Mijn vriend rijdt meestal in zijn eentje en misschien een keer per maand met een (1) vriend.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:54 schreef KingRadler het volgende:
Wielrenners fietsen altijd in grote groepen.
Alleen gaan ze niet snel.
Net een rondje gelopen maar je ziet inderdaad op veel plekken samenscholingen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag in Zuiderpark Den Haag, ook hebben ze waarschijnlijk lopen loeren op zon schot alsnog
Ik weiger op fb links te clicken. What is it all about?quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:02 schreef RipCity het volgende:
https://www.facebook.com/(...)617790318803917/?d=nwtf
This is the Health Sectretary Matt Hancock, 8 days after testing positive for coronavirus, coughing, sneezing and spluttering while opening the new makeshift hospital in London yesterday. The World Health Organisation advises at least 14 days of self-isolation. This sums up the Tory response to coronavirus in one dangerous and idiotic act.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:05 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Ik weiger op fb links te clicken. What is it all about?
Zo zie je maar weer aan deze foto: je kan nog zo gezond willen doen en sporten vanwege Corona, maar als je niet in de rij hebt gestaan toen onze lieve heer hersens uitdeelde, kom je hier ook niet ver mee...quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag in Zuiderpark Den Haag, ook hebben ze waarschijnlijk lopen loeren op zon schot alsnog
Als je weigert om op fb links te klikken moet je ook niet gaan vragen wat er te zien isquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:05 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Ik weiger op fb links te clicken. What is it all about?
Drogreden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:09 schreef Markesh het volgende:
[..]
Als je weigert om op fb links te klikken moet je ook niet gaan vragen wat er te zien is
Dat je het werkelijk nog gaat vertellen ookquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
This is the Health Sectretary Matt Hancock, 8 days after testing positive for coronavirus, coughing, sneezing and spluttering while opening the new makeshift hospital in London yesterday. The World Health Organisation advises at least 14 days of self-isolation. This sums up the Tory response to coronavirus in one dangerous and idiotic act.
En wat plaatjes van de betreffende minister.
Pfoe, ja. Echt vervelend, wat moeite doen voor anderen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:11 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dat je het werkelijk nog gaat vertellen ook
eigenlijk dus een normale dag...quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:15 schreef polderturk het volgende:
Er gaan dagelijks 160 mensen dood en er worden mensen ontslagen terwijl er de afgelopen 24 uur er 36 mensen op de IC zijn gekomen. Dan lijkt me dat de druk op de IC op den duur gaan afnemen
Dit is niet waar.quote:
Waarom zat jij in de trein?quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:18 schreef Rabieluh het volgende:
Net in de trein een indringende omroep om de trein alleen te pakken voor vitaal werk of zeer belangrijke afspraken, niet voor een dagje uit of een trip naar het strand. Mocht je in de trein zitten voor iets onbelangrijks, dan moest je even heel goed nadenken waar je mee bezig bent.
De Fokstapo in vol ornaat.quote:
Dit is dan ook het advies van de NHS:quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:02 schreef RipCity het volgende:
https://www.facebook.com/(...)617790318803917/?d=nwtf
Véél coulanter dus dan het RIVM. Voor de mensen die zeggen dat Nederland veel minder strenge maatregelen heeft dan omliggende landen.quote:You do not need to self-isolate if you just have a cough after 7 days. A cough can last for several weeks after the infection has gone.
Yes. Met dit tempo hebben we per Mei weer meer vrijheden!quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:34 schreef houdafstand het volgende:
Het gaat echt de goede kant op!twitter:NUnl_binnenland twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 16:32:041360 coronapatiënten op intensive care, 36 meer dan vrijdag https://t.co/40cmbxHut0 reageer retweet
Nog niet te vroeg juichen. Cijfers zijn hoopgevend, maar er is wel echt nog een serieus lange weg te gaanquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:24 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Yes. Met dit tempo hebben we per mei weer neer vrijheden!
5 mei weer alle vrijheden terug.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:24 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Yes. Met dit tempo hebben we per Mei weer meer vrijheden!
Mijn vrije dag 6 mei staat nog steeds en die besteed ik met liefde aan een enorme kater verwerken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |