Daarom hebben in mijn ogen deze mensen een extra zetje nodig om het te snappen en wie kan dat beter dan de politie.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:51 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
jup, dat gebeurde in Italië ook (ondanks stijgende cijfers)

Vast wel.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:53 schreef Markesh het volgende:
Weet iemand hoeveel IC plekken er nu nog vrij zijn?

Ik mis mijn familie ook maar heb gelukkig mijn dochter en mijn vriendje.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er daalt helemaal niks, mensen worden gewoon steeds gekker.
Ik zit al sinds eind Feb thuis, in mijn uppie..![]()

Het enige wat ze kunnen doen is zoveel mogelijk en zo opvallend mogelijk die dikke bonnen uitschrijven.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Daarom hebben in mijn ogen deze mensen een extra zetje nodig om het te snappen en wie kan dat beter dan de politie.

Ja omroep west noemt twee locaties. Telegraaf noemt hier een vanquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:49 schreef -river- het volgende:
[..]
In het café, gevestigd aan de kruising van de Loosduinsekade en de Voorthuizenstraat, waren volgens een woordvoerder van de gemeente bezoekers drankjes aan het nuttigen en shisha aan het roken.
Dat geldt ook voor de achttien bezoekers van een illegaal gokhuis in een woning aan de Loevesteinlaan, waar de politie vrijdagavond eveneens een inval heeft gedaan.
En verder ben ik er wel klaar mee.

Helaas wel, maar de meeste voelen enkel pijn in hun portemonnee.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het enige wat ze kunnen doen is zoveel mogelijk en zo opvallend mogelijk die dikke bonnen uitschrijven.

Genoegquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:53 schreef Markesh het volgende:
Weet iemand hoeveel IC plekken er nu nog vrij zijn?

Verdorie gemist dusquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:47 schreef michiel_merk het volgende:
Op markt in Groningen was het zostraks gewoon druk, mensen worden inmiddels weggestuurd.iedereen dacht vast dat ze als enige naar de markt gingen

Ben enorm blij dat ik een tuin heb. In een appartement wordt het helemaal zwaar.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er daalt helemaal niks, mensen worden gewoon steeds gekker.
Ik zit al sinds eind Feb thuis, in mijn uppie..![]()

Ook de enige taal die sommige mensen begrijpen. Hoe hard je je spindoctors voor het wekelijkse perspraatje ook aan de slag zet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het enige wat ze kunnen doen is zoveel mogelijk en zo opvallend mogelijk die dikke bonnen uitschrijven.

Je kunt nog steeds een blokje om gaan hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben enorm blij dat ik een tuin heb. In een appartement wordt het helemaal zwaar.
Je kan dan nog wel even op het balkon koffie drinken met de buren, maar dat is alles.

Dit gaat zeker niet werken maar dat was al duidelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:48 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Te veel geborreld zal het wel zijn ja
[..]
Kortom : dit gaat niet blijven werken. Zeker naar mate de tijd vordert niet.

Ik zie een heel rustig straatbeeld.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:56 schreef Kickstart het volgende:
[..]
oh en nu loopt er wel wat meer ffing mieren

Maar eem doorschakelen naar Rtv Noord dan. daar staat een bericht plus beeld materiaal https://m.facebook.com/st(...)5&id=162317250468021quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:55 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Verdorie gemist dus
Af en toe kijk ik even hier maar dit is het straatbeeld wat ik de hele ochtend gezien heb
https://www.bouwwebcam.nl/grotemarkt/

Bron?quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:57 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dit gaat zeker niet werken maar dat was al duidelijk.
Men wil zich alleen aan de maatregelen houden als Rutte heeft gesproken maar enkele dagen later denken ze dat het allemaal wel losloopt.
Op deze manier blijven de IC's bomvol en wordt andere zorg blijvend uitgesteld.
Er gaan steeds meer zieken vallen onder de zorg medewerkers.
Er zullen echt meer maatregelen moeten komen want dit gaat niet werken

https://www.trouw.nl/binn(...)voorbij-is~bca84396/quote:Als tegengif voor de stress hanteert hij een sleutelwoord: aandachtsmanipulatie. “We moeten heel bewust investeren in zaken die ons geen stress geven, maar juist zorgen voor ontspanning, humor en verbondenheid met elkaar. Als je afleiding forceert en iets leuks doet, maken de stresshormonen al snel plaats voor bijvoorbeeld dopamine of serotonine: hormonen die ons gelukkig maken. Dat is lastig, maar kunnen we heel goed forceren.”

Er komt ook publiciteit van, die weer andere mensen aan het denken zet. En 250 - 400 eur doet serieus au voor veel mensen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Helaas wel, maar de meeste voelen enkel pijn in hun portemonnee.

Me too, thank god..quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben enorm blij dat ik een tuin heb. In een appartement wordt het helemaal zwaar.
Je kan dan nog wel even op het balkon koffie drinken met de buren, maar dat is alles.

Daarom ook klikken (ook al hou ik hier helemaal niet van) en blijven beboeten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er komt ook publiciteit van, die weer andere mensen aan het denken zet. En 250 - 400 eur doet serieus au voor veel mensen.

De sociale jeuk is blijkbaar erger dan het risico op een bon..quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:55 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ook de enige taal die sommige mensen begrijpen. Hoe hard je je spindoctors voor het wekelijkse perspraatje ook aan de slag zet.

lijken nog maar weinig mensen te beseffen........dit is nog niet zomaar even voorbij.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De sociale jeuk is blijkbaar erger dan het risico op een bon..
Het meest verontrustende is dat de zomer eraan komt, en deze shit gaat nog laaaaaaang duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |