abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192445604

Nieuw deeltje maar :)

Wandelen, knuffelen... knuffelen tijdens het wandelen O+.

@Lonaa O+
pi_192445612
Oeps. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192445757
Zijn jullie ook zo benieuwd hoe druk het is op strand en ander wandelgebied?

Wij hebben preventief gister maar gewandeld.
pi_192445792
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:32 schreef Uhmmpie het volgende:

Daar waar ik was om 10 uur kwamen we het eerste uur 2 mountainbikers tegen en zagen we wat mensen in de verte.

De laatste 10 minuten (was zo rond kwart over 11) passeerden we 10 mensen in een paar minuten. :{
pi_192445796
Wij vonden een mooi landgoed vanmorgen in Oostvoorne waar we om half 10 toch wel 3x mensen zijn tegen gekomen O+ En een mooie fotolokatie met hertjes O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192445809
quote:

Zie hier, Posbank
We have far more in common than that which devides us..
pi_192445989
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zie hier, Posbank
[ afbeelding ]
Ik snap echt niet dat mensen nu denken van ja we gaan naar de Posbank. Want daar komt echt niemand..

Wij gaan zo even met de hond naar het bos. Ben benieuwd hoe druk de parkeerplaatsen zijn hier bij de Peel. Wij rijden daar mooi even aan voorbij.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 april 2020 @ 12:54:36 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192446091
quote:

Het was nog stil vanmorgen. Wel wat hardlopers tegengekomen. Maar niet meer dan dat.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_192446113
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zie hier, Posbank
[ afbeelding ]
Ja zo wordt het nooit rustiger op de IC's verdomme. Hoe halen ze het in hun hoofd ;( :(
pi_192446194
Idioten :(
Gisteren een overlijden gehad, twee overplaatsingen van stabiele patiënten naar ver weg en een patiënt die ik zijdelings ken ligt slecht. Maar ga vooral met zijn allen wandelen o|O

Ik heb de kittenkamer gepoetst en de box daar weggehaald. Nu kunnen ze in de hele kamer scharrelen. Meteen maar traphekje geïnstalleerd want binnenkort gaan ze vast de deur bestormen als die open gaat. _O-

Verder wasjes doen en buiten hangen, en mezelf even buiten hangen in de tuin.

Ouders belden net. Heel hip, beeldbellen via WA. Ik heb prettig tegen een voorhoofd en plafond gepraat _O-

Ik was bijna vergeten dat het weer aspergetijd is :9~ Ze hadden een boer bezocht die de verkoop veilig geregeld heeft, dus ik denk dat ik daar deze week even langs ga. Uitstapje *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192446249
Dat is inderdaad idioot. Juist de drukste gebieden in het weekend opzoeken. Als je ziet dat een parkeerplaats druk wordt, dan rij je door dunkt me. |:(

Wij wilden een stukje skaten, maar ik denk dat het Maximapark ook wel afgeladen zal zijn. Dan maar misschien gewoon langs de weg.

@Kreator komt goed, lukt me vast wel. (En anders bel je de brandweer vanavond maar, als ik nog ergens over je schutting hang ofzo).
Ik ga op zoek naar een huis met voor het raam een boom met een kat er in! 8-)
pi_192446276
Haha voorhoofd en plafond O+

Wij zijn hier redelijk samen gevorderd met het grote balkon ontgroenen. Wat een werk incl spijlen golfborden, ons mediterrane blauwe tussenscherm. Oh bijna klaar, wat een verschil *G*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192446424
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 13:07 schreef Blues het volgende:
Haha voorhoofd en plafond O+

Wij zijn hier redelijk samen gevorderd met het grote balkon ontgroenen. Wat een werk incl spijlen golfborden, ons mediterrane blauwe tussenscherm. Oh bijna klaar, wat een verschil *G*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankbaar werk, dat! En straks lekker uitrusten en genieten van het ‘als nieuwe’ balkon *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192446426
Lunch. Bietensoep met linzen en yoghurt :9
pi_192446523
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 12:56 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja zo wordt het nooit rustiger op de IC's verdomme. Hoe halen ze het in hun hoofd ;( :(
En dan zit ik op fb ook nog ruzie te maken met een idioot die boos is dat ik dit idioten heb genoemd
pi_192446576
Het klinkt, met de deur dicht, alsof de buurvrouw de hele familie heeft uigenodigd. :{
pi_192446577
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En dan zit ik op fb ook nog ruzie te maken met een idioot die boos is dat ik dit idioten heb genoemd
Oh man dat is tegenwoordig dagelijkse kost. Heb steeds ruzie met mensen als ik een reactie geef op een nieuwsbericht. _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192446584
quote:

[..]

Pick your battles...
degene gaat toch niet luisteren.

En ik snap het wel hoor... dat mensen naar buiten willen.
Maar dat kan ook anders lijkt me.

Hier straks op het balkon.
Works :)
pi_192446604
quote:

[..]

Ik las het....hoe groot is het bord voor zijn hoofd?

Maar echt he, vanavond branden al die mensen een kaarsje. Heb je zo weinig aan.
pi_192446611
Wij zijn wel even buiten buiten geweest vanochtend. Naar het eiland van Brienenoord gefietst, gewandeld, terug naar huis gefietst.

We zijn een hardlopend gezin tegen gekomen, 2 losse hardlopers en 2 setjes wandelaars. En er zaten op sommige bankjes wat mensen. Iedereen hield netjes afstand bij elkaar passeren ^O^

Ik vond het eigenlijk een stuk drukker in de stad zelf.
pi_192446622
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 13:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Pick your battles...
degene gaat toch niet luisteren.

En ik snap het wel hoor... dat mensen naar buiten willen.
Maar dat kan ook anders lijkt me.

Hier straks op het balkon.
Works :)
De “idioot” liet net een foto zien van een rustig stukje bos. Ik die van drukke Posbank. Maar hij had gelijk(vond hij)
Hier staat de parasol al, straks even de kussens ophalen van beneden. Er is nu nog geen zon
  zaterdag 4 april 2020 @ 13:46:37 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192446656
Balkonwanden, schutdelen en hele balkonvloer geschrobd. Blinkt ons nu tegemoet.
Daarna de teakhouten balkontafel geschuurd en weer in de meubelolie gezet.
Nu even de rug een pauze gunnen en een naproxen zijn werk laten doen.

Wel heerlijk weer om te rommelen op balkon en in de tuin. 8-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192446779
Ik vond net wel een super leuk briefje in de brievenbus. Iemand gaat as zaterdagavond (het is mij even onduidelijk of dat vandaag of volgende week is) een uurtje muziek draaien voor het verzorgingstehuis in onze straat. Dit gaat gebeuren op het dak van de parkeergarage tegenover ons huis (het verzorgingstehuis kijkt daar ook op uit) en aan de bewoners rondom is gevraagd om je discolampen aan te zetten als je die hebt _O- O+

Alles in samenwerking met gemeente en politie. Ben benieuwd :D
pi_192446792
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2020 17:38 schreef sigme het volgende:
Het vórige topic ben ik dan nu bijgelezen. Beetje laat om nog mee te rellen :')
Nadeel van thuiswerken: ik werk daarwerkelijk veel meer, dus weinig foktijd.
[..]

Ik vind het op het tragische af grappig, jouw opmerkingen over je thuiswerkerij. Helpt het al ik wel voor je wil duimen voor leuker werk?

:D ja het is een mix tussen The Office en iets veel tragischer, mijn werkgeschiedenis. Ik ben er gewoon niet goed in, maar ik zie ook niet echt een alternatief agz ik van spullen en alcohol houdt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik wel.
:D kutje. je mag bij mij logeren he. Zeggen we tegen de man dat we tijd nodig hebben om goed bij te praten. Gaan we zwijgen en scrollen O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192446794
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 13:59 schreef Aure het volgende:
Ik vond net wel een super leuk briefje in de brievenbus. Iemand gaat as zaterdagavond (het is mij even onduidelijk of dat vandaag of volgende week is) een uurtje muziek draaien voor het verzorgingstehuis in onze straat. Dit gaat gebeuren op het dak van de parkeergarage tegenover ons huis (het verzorgingstehuis kijkt daar ook op uit) en aan de bewoners rondom is gevraagd om je discolampen aan te zetten als je die hebt _O- O+

Alles in samenwerking met gemeente en politie. Ben benieuwd :D
O+ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')