Daar waar ik was om 10 uur kwamen we het eerste uur 2 mountainbikers tegen en zagen we wat mensen in de verte.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd hoe druk het is op strand en ander wandelgebied?
Wij hebben preventief gister maar gewandeld.
Zie hier, Posbankquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen nu denken van ja we gaan naar de Posbank. Want daar komt echt niemand..quote:
Het was nog stil vanmorgen. Wel wat hardlopers tegengekomen. Maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 4 april 2020 12:32 schreef Uhmmpie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:07 schreef Blues het volgende:
Haha voorhoofd en plafond![]()
Wij zijn hier redelijk samen gevorderd met het grote balkon ontgroenen. Wat een werk incl spijlen golfborden, ons mediterrane blauwe tussenscherm. Oh bijna klaar, wat een verschil
Dankbaar werk, dat! En straks lekker uitrusten en genieten van het ‘als nieuwe’ balkonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En dan zit ik op fb ook nog ruzie te maken met een idioot die boos is dat ik dit idioten heb genoemdquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja zo wordt het nooit rustiger op de IC's verdomme. Hoe halen ze het in hun hoofd![]()
Oh man dat is tegenwoordig dagelijkse kost. Heb steeds ruzie met mensen als ik een reactie geef op een nieuwsbericht.quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En dan zit ik op fb ook nog ruzie te maken met een idioot die boos is dat ik dit idioten heb genoemd
Pick your battles...quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En dan zit ik op fb ook nog ruzie te maken met een idioot die boos is dat ik dit idioten heb genoemd
Ik las het....hoe groot is het bord voor zijn hoofd?quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De “idioot” liet net een foto zien van een rustig stukje bos. Ik die van drukke Posbank. Maar hij had gelijk(vond hij)quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Pick your battles...
degene gaat toch niet luisteren.
En ik snap het wel hoor... dat mensen naar buiten willen.
Maar dat kan ook anders lijkt me.
Hier straks op het balkon.
Works
quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:38 schreef sigme het volgende:
Het vórige topic ben ik dan nu bijgelezen. Beetje laat om nog mee te rellen
Nadeel van thuiswerken: ik werk daarwerkelijk veel meer, dus weinig foktijd.
[..]
Ik vind het op het tragische af grappig, jouw opmerkingen over je thuiswerkerij. Helpt het al ik wel voor je wil duimen voor leuker werk?
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 13:59 schreef Aure het volgende:
Ik vond net wel een super leuk briefje in de brievenbus. Iemand gaat as zaterdagavond (het is mij even onduidelijk of dat vandaag of volgende week is) een uurtje muziek draaien voor het verzorgingstehuis in onze straat. Dit gaat gebeuren op het dak van de parkeergarage tegenover ons huis (het verzorgingstehuis kijkt daar ook op uit) en aan de bewoners rondom is gevraagd om je discolampen aan te zetten als je die hebt![]()
Alles in samenwerking met gemeente en politie. Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |