Niemand van die 224 heeft dus medische ondersteuning nodig gehad?quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:54 schreef Kyran het volgende:
UMCU update van de dag
Totaal 2946 medewerkers getest, 224 positief. Dit waren allemaal collega's met milde tot ernstige klachten en/of connecties naar risicogebieden en/of contact hadden gehad met besmette patiënten/collega's.
Beetje afhankelijk van hoe goed men de regels volgt. Met aan de toppen van je zorgstelsel blijven werken gaat daar in ieder geval niet bij helpen en nu moet je eerst door de grove fouten van in de voorbije weken heen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die 20 procent is misschien al teveel ja.
maar het is een lastig dilemma wel. want na 28 april gaat er echt niets open.
Vind dat Nederland het nu wel prima doet. Balanceren op het randje van de IC capaciteit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:18 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Over drie weken heeft Nederland wanneer we wijze Jort volgen vele duizenden onnodige doden op zijn geweten.
jort zegt dat wat we nu doen dramatisch is voor de economiequote:Op zaterdag 4 april 2020 08:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Vind dat Nederland het nu wel prima doet. Balanceren op het randje van de IC capaciteit.
Welke andere optie heb je? Verdere lockdown die alleen maar langer gaat duren dan?
en dat is het.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jort zegt dat wat we nu doen dramatisch is voor de economie
Dat is het ook maar op dit moment is er geen andere keus. Maar op de langere termijn is dit gewoon niet vol te houden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is ook.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is er al. Een dode voorkomen kost ¤15.000.000 in België: https://www.foodlog.nl/ar(...)and-waarvan-drie-zo/quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker, over een paar weken gaat deze discussie zeker ontstaan en niet alleen in NL.
Nu is het allemaal nog wel op te brengen misschien maar na een paar weken gaat dat steeds lastiger worden en bovendien gaat de economische schade enorm worden.
Duizenden bedrijven failliet en geen perspectief van wanneer het allemaal beter zal gaan.
Wat mij betreft een reële discussie.
C'est la vie.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Alleen bejaarden centra dicht en zwakkeren beschermen zou beter zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het gaat hier helaas toch (weer) niet passen op de IC. Overplaatsingen naar andere ziekenhuizen zijn weer nodig.
benieuwd hoe we ons vandaag gaan gedragen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:39 schreef _I het volgende:
In die google staatjes die hier gisteren gepost werden, zag je in elke grafiek dat men zich in het weekend van de 23e veel verplaatst heeft. Even een kleine stijging op zaterdag en zondag, waarna het snel afnam na de maandag.
Die opleving zou nu ongeveer terug te zien moeten zijn, maar over drie dagen af moeten nemen.
Ik hoop goed want aan de hand van dit weekend gaan veel toekomstige vrijheden en beperkingen bepaald worden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
benieuwd hoe we ons vandaag gaan gedragen.
De vraag stellen is hem beantwoorden vrees ik.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Veel naar buiten, maar niet gecentreerd? Het nieuws was overwegend positief de afgelopen dagen. Ondanks dat de ondertoon weinig goeds voorspelde, klonk het best redelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bizar he, mensen die normaal nooit buitenkomen willen opeens allemaal een marathon uitlopen of tour de france fietsenquote:Op zaterdag 4 april 2020 08:50 schreef StephanL het volgende:
Je wilde trouwens niet weten hoe druk het gisteravond was op straat. Overal zag ik mensen lopen en fietsen, wel hoop ik dat ze dan de intentie hebben om dan vandaag binnen te blijven.
Ga zo meteen vroeg naar de action ~09:15 hopelijk is het normaal dan. Moet gloeilamp kopen voor een kapotte lamp. Neem er meteen 2-3 mee en een paar van die andere dingen zodat ik daar maanden niet hoef je komen (of een andere vergelijkbare winkel)quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:54 schreef _I het volgende:
Het is hier ook gewoon druk op straat. Meest bizarre vind ik de Action hier. Daar mogen maar een x aantal mensen tegelijk naar binnen, waardoor er wel een rij staat waar iedereen vlak bij elkaar staat en je tussen de mensen doormoet om bij andere winkels te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |