En bij 'heel vaak' bedoel je twee keer? Één keer voor de productie van een vaccin, en één keer voor de ruimte-industrie.quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet dat ik expert ben, maar zo werkt het denk ik niet. Die wet wordt doelgericht ingezet, niet over de gehele industrie oid. Hij wordt onder Trump trouwens heel vaak gebruikt, maar niet tot een paar dagen terug voor helpen met deze crisis. Zie bv dit artikel:
[..]
Was best wel aangrijpend verhaal. Hij legde het heel duidelijk uit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:29 schreef Kyran het volgende:
Was Gommers vandaag bij Jinek? Even terugkijken.
Ik vind die Gommers ook echt een toffe peer en heb het wel met hem te doen.
Jaquote:Op zaterdag 4 april 2020 01:29 schreef Kyran het volgende:
Was Gommers vandaag bij Jinek? Even terugkijken.
Ik vind die Gommers ook echt een toffe peer en heb het wel met hem te doen.
Het hangt denk ik af van het doel of je ermee kunt wachten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Op dit moment kan je gewoon niet wachten op peer reviews. Dat kost tijd, tijd die er niet echt is. Tuurlijk moet je voorzichtig zijn, heel voorzichtig zelfs, maar gewoon artikelen posten met duidelijk de mededeling dat het niet peer reviewed is kan gewoon. Voor beide kanten van het verhaal.
Jij wel, uiteraard, want jij kan dat op waarde schatten. Maar goed, ik overdrijf ws wel een beetje. Carry on.quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:27 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Ik zou het met een kritische, open blik bekijken en daarna zelf oordelen of ik er wel of niets mee kan. Gezien de snelle wetenschappelijke ontwikkelingen vind ik het leuk om deze studies te bekijken, ook al zijn ze niet allemaal even waardevol. Maar dan kan dan gewoon over gediscusseerd worden in dit topic, lijkt me
Ja, hoe zit dat? Of is dit gewoon een topic met meningenquote:Op zaterdag 4 april 2020 01:33 schreef polderturk het volgende:
Hoe zit het trouwens met het vaccin voor tuberculose dat ons zorgpersoneel zou testen?
Is ook wel duidelijk na de uitbraak in het bloedhete Guayaquil.quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:06 schreef MMunkun het volgende:
No Evidence for Temperature-Dependence of the COVID-19 Epidemic
Let op: preprint, er heeft nog geen peer review plaatsgevonden.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Is ook wel duidelijk na de uitbraak in het bloedhete Guayaquil.
Daar gooit men de lijken op straat.
https://edition.cnn.com/2(...)irus-intl/index.html
Typisch Trump.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:41 schreef wokkelfok het volgende:
twitter:joshtpm twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 00:40:04Trump slips in a joke about banging a model into his discussion of mass mortality. reageer retweet
Als je dan kritiek daarop had zou je beschuldigd zijn van CDS.quote:Op zaterdag 4 april 2020 02:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
Typisch Trump.
Stel Bill Clinton had zoiets geroepen.
Ja, of Rutte...quote:Op zaterdag 4 april 2020 02:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
Typisch Trump.
Bill was van de daden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 02:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
Typisch Trump.
Is het de moeite waard om terug te kijken? Of weinig nieuws...quote:Op zaterdag 4 april 2020 02:29 schreef Kyran het volgende:
Net even Jinek teruggekeken. Echt te doen met die Gommers. Vertelt helder zijn verhaal, je voelt soms echt zijn frustratie, maar toch valt hij niemand aan. Respect
Jinek moet lekker terug naar Murica.quote:Op zaterdag 4 april 2020 03:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om terug te kijken? Of weinig nieuws...
Okquote:
Das zo moeilijkquote:Op zaterdag 4 april 2020 02:29 schreef Kyran het volgende:
Net even Jinek teruggekeken. Echt te doen met die Gommers. Vertelt helder zijn verhaal, je voelt soms echt zijn frustratie, maar toch valt hij niemand aan. Respect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |