JA MAAR IK WAS IN DE VERONDERSTELLING DAT HIJ VOL WAS EN JIJ BENT MOD DUS POST DOOR SLOTJEquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:11 schreef Solotovski het volgende:
HeY MaAr JiJ hEbT GeKaApt DaT gA iK zEgGeN
Ja dat overkomt me wel eens jaquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
JA MAAR IK WAS IN DE VERONDERSTELLING DAT HIJ VOL WAS EN JIJ BENT MOD DUS POST DOOR SLOTJE![]()
Niks tot helemaal niksquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
alsof het je een flikker interesseert trouwens
Meldt het in bug dan doen ze alsof er niets misgaat en het aan jou ligtquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:15 schreef Solotovski het volgende:
Echt chill bij elke nieuwe pagina die adblock melding krijgen.
Ik heb geen adblock verdomme
gwn die adblock melding adblockenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:15 schreef Solotovski het volgende:
Echt chill bij elke nieuwe pagina die adblock melding krijgen.
Ik heb geen adblock verdomme
Story of my lifequote:Op vrijdag 3 april 2020 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meldt het in bug dan doen ze alsof er niets misgaat en het aan jou ligt
Is leuk
laat je asfalt storten?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Nicee mijn voortuin ziet er binnenkort fatsoenlijk uit
Heb je gordijnen hangen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Nicee mijn voortuin ziet er binnenkort fatsoenlijk uit
Nee woon er middeninquote:
gewoon doen danquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik drie dagen heb echt enorme cravings
Ga vapenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik drie dagen heb echt enorme cravings
Hoeft hij waarschijnlijk minder te scheren.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan hij net zo goed meteen oestrogeen gaan slikken
gewoon laten staan en in de winkel af en toe allahu ackbar roepen, kun jij met gerust hart op 1,5m van andere je boodschappen doenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeft hij waarschijnlijk minder te scheren.
Zou voor mij wel uitkomst zijn. Heb de baardgroei van een gemiddelde Syriër.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier ging om 14.00 de moskee af, denk niet dat dit werkt in mijn buurt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon laten staan en in de winkel af en toe allahu ackbar roepen, kun jij met gerust hart op 1,5m van andere je boodschappen doen
ik woon in een dorp waar de nederlanders met migratieachtergrond op 2 handen te tellen zijn dus hier pakt dat wat minder goed uit denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier ging om 14.00 de moskee af, denk niet dat dit werkt in mijn buurt.
Ik werd vroeger altijd "willekeurig" gefouilleerd op het vliegveld. Lolquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon laten staan en in de winkel af en toe allahu ackbar roepen, kun jij met gerust hart op 1,5m van andere je boodschappen doen
quote:
Mijn ogen zijn wel een stuk lichter van kleur geworden. Vroeger waren ze bruin. Nu zijn ze meer grijs. Ben jaloers op je.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
ik probeer dat ook wel eens maar mijn blauwe ogen en blonde haren werken niet zo goed mee
Nice, meegekregen in welke context die foto van mij werd geplaatst trouwens?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd vroeger altijd "willekeurig" gefouilleerd op het vliegveld. Lol
[..]
[ afbeelding ]
Nee, was voor mij compleet random.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nice, meegekregen in welke context die foto van mij werd geplaatst trouwens?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, was voor mij compleet random.
twitter:ferdgrapperhaus twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 18:18:57Beste Mark @MinPres,
Je zegt bij @NOS dat je mijn coupe overweegt als het lang duurt want daarvoor hoef je niet naar de kapper:
https://t.co/6B9ELGPA3i
Nou, dit was mijn coupe na een wereldreis in 2015. Vier maanden geen dagelijkse scheerbeurt. Succes ermee!
Groet Ferd https://t.co/7z51yUu7eV https://t.co/NXjXgyP4NZ reageer retweet
4 maanden lol.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]twitter:ferdgrapperhaus twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 18:18:57Beste Mark @:MinPres,
Je zegt bij @:NOS dat je mijn coupe overweegt als het lang duurt want daarvoor hoef je niet naar de kapper:
Nou, dit was mijn coupe na een wereldreis in 2015. Vier maanden geen dagelijkse scheerbeurt. Succes ermee!
Dit ja.quote:
Ja, oké.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen dagelijkse heh, dus waarschijnlijk bedoeld hij dat hij het niet echt kon bijhouden
Heb jij ook dat je haargrens terugtrekt?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja.
Na 4 maanden is Sinterklaas jaloers op mij
Vandaag? Niet uitzonderlijk, had een deadline en heb best wel veel tijd doorgebracht in en rond bed. Echt in de richting van een ritme ben ik niet gekomen deze week.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, oké.
Nog wat leuks gedaan Naat?
Maakt het uit nu lekker weekend tochquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vandaag? Niet uitzonderlijk, had een deadline en heb best wel veel tijd doorgebracht in en rond bed. Echt in de richting van een ritme ben ik niet gekomen deze week.
Mja, afgelopen dagen. Zie je niet zo vaak hier.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vandaag? Niet uitzonderlijk, had een deadline en heb best wel veel tijd doorgebracht in en rond bed. Echt in de richting van een ritme ben ik niet gekomen deze week.
5 jaar, zeg maar gerust 9 in mijn gevalquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, afgelopen dagen. Zie je niet zo vaak hier.
Ja, ritme is moeilijk. Voelt soms zo vreemd, alsof ik 5 jaar terug ben geworpen.
ah mijn pep-posts hebben niet geholpen dus, matig matigquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mja, er zijn wat dingen blijven liggen door mijn lakse houden de afgelopen dagen
Maandag nieuwe weekquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mja, er zijn wat dingen blijven liggen door mijn lakse houden de afgelopen dagen
Zo gaat Naatje het nooit redden natuurlijk in de grote mensen wereldquote:
Dat gaat ie ook nietquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo gaat Naatje het nooit redden natuurlijk in de grote mensen wereld
"grotemensenwereld" is één woordquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo gaat Naatje het nooit redden natuurlijk in de grote mensen wereld
Grammarnazi's wijzen mensen vaak erg geforceerd op hun spelling om hun gebrek aan intelligentie te compenseren. Nu weet ik dat dat bij jou niet het geval is, maar toch wijs ik je er graag opquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
"grotemensenwereld" is één woord
sorry, zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grammarnazi's wijzen mensen vaak erg geforceerd op hun spelling om hun gebrek aan intelligentie te compenseren. Nu weet ik dat dat bij jou niet het geval is, maar toch wijs ik je er graag op!
Attaboyquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:46 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
sorry, zal het niet meer doenknuf
koekoekquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gaat ie ook niet
Beter dat gewoon accepteren
teveel kaneel ahahahaquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet dat ik gister geragequit ben bij mijn spel omdat ik dood ging terwijl ik lang niet gesaved had.
En nu weet ik niet meer waar ik gister heen ben gegaan.
Waarom ben ik zo dement?
Korsakovquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet dat ik gister geragequit ben bij mijn spel omdat ik dood ging terwijl ik lang niet gesaved had.
En nu weet ik niet meer waar ik gister heen ben gegaan.
Waarom ben ik zo dement?
ik vind Ferd toch maar een rare naamquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]twitter:ferdgrapperhaus twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 18:18:57Beste Mark @:MinPres,
Je zegt bij @:NOS dat je mijn coupe overweegt als het lang duurt want daarvoor hoef je niet naar de kapper:
Zelfde als altijd hahahaquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat gaan we vanavond allemaal doen
Er is niet veel veranderdquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:49 schreef 00wildchild het volgende:
Wie is er nog meer blij met anderhalve meter afstand?
hoe is het met de knutsels?quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ben je alles weer af gegaan gekke meit
nouja zeg, waarom steek ik een vinger op?quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Etto ik heb je een betere plek gegeven:
[ afbeelding ]
Je stond een beetje verstopt.
Ja weet niet deed je altijd al.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nouja zeg, waarom steek ik een vinger op?
Ik doe net alsof het mijn duim is die enigszins verplaatst. Zo van: TOPPIE JOPPIE ALLEMAAL LIEVE MENSEN... EN EEN FIJNE DAG.quote:
Of iemand vroeg of je koffie wilquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik doe net alsof het mijn duim is die enigszins verplaatst. Zo van: TOPPIE JOPPIE ALLEMAAL LIEVE MENSEN... EN EEN FIJNE DAG.
Was gister wel even stress hier omtrent familiaquote:
als ze maar niet geglitterd zijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook eenhoorn dingen in mijn huis liggen.![]()
Nee enige glitter in mijn huis is mijn telefoonhoesje. Glitters zijn kut want geven vaak af.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als ze maar niet geglitterd zijn
Wilden ze onverwacht langskomenquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was gister wel even stress hier omtrent familia
dat ZEI ik toch...quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee enige glitter in mijn huis is mijn telefoonhoesje. Glitters zijn kut want geven vaak af.Ik zie ze nu al af en toe op de bank liggen enz door mijn telefoon.
Ja naja ik zeg beetje verkeerd.. Glitters zijn wel leuk maar niet om overal in huis tegen te komen haha dus daarom maar niet.quote:
en de lama staat nog steeds niet zeker?quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja ik zeg beetje verkeerd.. Glitters zijn wel leuk maar niet om overal in huis tegen te komen haha dus daarom maar niet.
quote:
Ik heb de meeste knuffels veilig opgeborgen nu want heb er even geen plek voor op dit moment. Heb ook een XXXXXXL eenhoorn knuffel gekregen met kerst..quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en de lama staat nog steeds niet zeker?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb de meeste knuffels veilig opgeborgen nu want heb er even geen plek voor op dit moment. Heb ook een XXXXXXL eenhoorn knuffel gekregen met kerst..
Mensen schrikken nu overal vanquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee
Mn moeder werkt in de thuiszorg en had nieuwe client waar ze naar toe moest, en die dochter van die client dacht dat het niet nodig was om haar even te melden dat haar vader al pseudo-positief was getestBleek dus uiteindelijk negatief te zijn.
Nou, als het om risicogroepen gaat en je hebt al contact met je huisarts gehad die denkt dat het corona is. Dan hoor je dat aan een zorgverlener die bij je komt te melden.quote:
Ja natuurlijk, maar zolang men weinig test blijft alles maar wat in het midden helaasquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, als het om risicogroepen gaat en je hebt al contact met je huisarts gehad die denkt dat het corona is. Dan hoor je dat aan een zorgverlener die bij je komt te melden.
Daar denken de zorgverleners op de IC anders overquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
word wel aardig paranoia met al dat thuiswerken
Nog paar weken toch kennelijk, dat iedereen getest kan worden, zeggen ze.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar zolang men weinig test blijft alles maar wat in het midden helaas
Waarom heb je dat dan ook.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nja, in mijn werkkamer met al die oogjes
Ik heb vandaag voor het eerst in maanden met het mes geschorenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
over paranoia?quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar denken de zorgverleners op de IC anders over
Heb ook ergens het idee dat daar veel fouten gemaakt gaan wordenquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog paar weken toch kennelijk, dat iedereen getest kan worden, zeggen ze.
Wel door bloedprikken. Dat vind ik naar
Naar kantoor gaan niet goed voor je fysieke gezondheidquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
Vandaag weer thuis 'gewerkt'. Ga maandag mooi naar kantoor. Dit is niet goed voor m'n geestelijke gezondheid
ga je NU aangeven bij de policiaquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
Vandaag weer thuis 'gewerkt'. Ga maandag mooi naar kantoor. Dit is niet goed voor m'n geestelijke gezondheid
Qua betrouwbaarheid van de tests bedoel je? Nou ja dat lijkt me niet. Checken ze gewoon in je bloedwaarden toch. Beter dan zo'n kit wat je zelf in je neus kan gaan douwenquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ook ergens het idee dat daar veel fouten gemaakt gaan worden
Nee dat zit wel snor, maar heb er ergens een raar gevoel bij, waarom weet ik zelf eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua betrouwbaarheid van de tests bedoel je? Nou ja dat lijkt me niet. Checken ze gewoon in je bloedwaarden toch. Beter dan zo'n kit wat je zelf in je neus kan gaan douwen
Ik heb het daar wel gezien, stel dramaqueensquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zou mijn gedachtes graag in het COR topic willen posten, maar helaas verwijderen ze daar alles
Erg eens.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vind Ferd toch maar een rare naam
alsof zijn vader bij het gemeentehuis de R verkeerd had geschreven en toen zoiets had van fuck it dan maar Ferd
Ja dat is echt niet gezond meerquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het daar wel gezien, stel dramaqueens
Misschien kan je Nederland eens vragen om tips betreft motivatiequote:Op vrijdag 3 april 2020 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik was een half uur geleden weer op de nationale radio
Kyrangodquote:
Misschien ga ik dit gewoon doen ookquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je Nederland eens vragen om tips betreft motivatie
Als ik hem (of haar geen idee eigenlijk) moet geloven waren we allemaal allang doodquote:
WE MOETEN IN LOCKDOWN!1!!11!!quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
IK WAS BUITEN... EN TOEN ZAG IK DAT ER ALLEMAAL MENSEN BUITEN WAREN.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
![]()
![]()
RUTTISCH ROULETTEquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
![]()
![]()
Brrrquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zal nooit VVD'er worden, maar ben maar wat blij met een Rutte nu..
De horror van een Baudet of Wilders aan het roer
Ben geen moddervette bejaarde dus overleef het welquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar kantoor gaan niet goed voor je fysieke gezondheid
> BNWquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
Stiekem is dat virus gewoon losgelaten om Rutte weer de overwinning te bezorgen bij de volgende verkiezingen
Echt een VVD streek iddquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
Stiekem is dat virus gewoon losgelaten om Rutte weer de overwinning te bezorgen bij de volgende verkiezingen
Rutte is een prima politicus, zelfde geldt voor De Jongequote:Op vrijdag 3 april 2020 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zal nooit VVD'er worden, maar ben maar wat blij met een Rutte nu..
De horror van een Baudet of Wilders aan het roer
@Tjackaquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
Die hypocrisie vind ik echt zo mooiquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
![]()
![]()
Echt he... ook zo Nederlands weer...quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die hypocrisie vind ik echt zo mooi
Ik ging met m'n kinderen naar het strand en het was daar echt super druk. Echt onverantwoord!
Dat is Vogeltjesdanseritis: alles wat me niet aanstaat is links.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
Dat vind ik nog wel de meest hilarische, mensen die beweren dat Rutte links is
Heh watquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
Dat vind ik nog wel de meest hilarische, mensen die beweren dat Rutte links is
Best wel angstaanjagend hoeveel Amerikanen er rondlopen inderdaad, maar goed dat er nu huisgehouden wordt daarquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tijdens deze lockdown zit ik nu op Youtube allemaal 'PREDATOR CAUGHT!!!!' filmpjes te kijken... best wel angstaanjagend hoeveel creeps er rondlopen eigenlijk..
Is wel Amerika, maar toch...
DEUGERquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is Vogeltjesdanseritis: alles wat me niet aanstaat is links.
Manmanman...quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Best wel angstaanjagend hoeveel Amerikanen er rondlopen inderdaad, maar goed dat er nu huisgehouden wordt daar
1000x liever een deuger dan een wandelende voetbalkantine...quote:
Dit riekt naar genocide meneertjequote:Op vrijdag 3 april 2020 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Best wel angstaanjagend hoeveel Amerikanen er rondlopen inderdaad, maar goed dat er nu huisgehouden wordt daar
Gelukkig geeft Rusland WEL steun aan ons (Europa)quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat gebed van vandaag heeft het tij doen keren!quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
valt me ook op hoe weinig islam-topics er ineens zijn
Ja NWS is echt uitgestorven nuquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een maand geleden was het grootste probleem van Nederland dat je maximaal 100 mocht rijdenquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vanmorgen gewoon 130 gereden, het was echt zo rustig en wou op tijd zijn voor vergaderingquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een maand geleden was het grootste probleem van Nederland dat je maximaal 100 mocht rijden
Wat een tijden leven we in.
Ach, paar twitter gekkies.quote:
Heuj, een latente homoquote:
Beschrijf mij eens danquote:
Kijk deze foto die ik heb gemaakt van al die mensen die in het park liepen wow egt zoo dom ahahahquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die hypocrisie vind ik echt zo mooi
Ik ging met m'n kinderen naar het strand en het was daar echt super druk. Echt onverantwoord!
Anne Frank wordt een echte influencerquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Wat komt er nu weer in mijn Youtube-feed terecht![]()
Anne Frank de vlogger?
Zal lekker veel te vloggen hebben na weken in die kastquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Wat komt er nu weer in mijn Youtube-feed terecht![]()
Anne Frank de vlogger?
Anne would have been a belieberquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Anne Frank wordt een echte influencer
#stayathome
Gastquote:
Biden?quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Joe heeft coronaHopelijk zo snel mogelijk dood
Denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:50 schreef JanCees het volgende:
Carole heeft der man aan de tijgers gevoerd
Net zo ziek als die Carole hoor. Iedereen in dat kutpark. Laat die leeuwen hun gang maar eens gaanquote:
Dit is mijn favoriet:quote:
Oh ik wou juist verder kijkenquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet nog paar afleveringen. Ik kan dat niet bingen
Ja ik weet niet, ik zie er zoals een hoop de lol er niet van in eigenlijk. ik vind het echt walgelijk. Maar de laatstte eps gaan volgens mij meer over hem vs Carole en minder over dat parkquote:
Ja het is ook walgelijk maar wel interessant.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik zie er zoals een hoop de lol er niet van in eigenlijk. ik vind het echt walgelijk. Maar de laatstte eps gaan volgens mij meer over hem vs Carole en minder over dat park
Naja interessant. Meer verwonderlijk alsof het net lijkt alsof je naar een heel nieuwe soort mensen aan het kijken bent.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja het is ook walgelijk maar wel interessant.
Omdat het zo absurd is allemaalquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik zie er zoals een hoop de lol er niet van in eigenlijk. ik vind het echt walgelijk. Maar de laatstte eps gaan volgens mij meer over hem vs Carole en minder over dat park
Ja waarschijnlijk. Ik dacht eerst dat het in heel Amerika toegestaan was dit trouwens maar dat blijkt dus ook nog per staat te verschillenquote:
Ohja moet ik ook nog verder kijken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb trouwens gisteren I Am Not Okay With This gebinged en het was echt fantastisch
Ik wil deze hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Etto ik heb je een betere plek gegeven:
[ afbeelding ]
Je stond een beetje verstopt.
Groningen heeft een winkeltje met allemaal van deze kabouters.quote:
Ja staat er nog hetzelfde bij. M’n spuitbus was leeg maar heb net nieuwe gehaald. Alleen zit er tegenaan te hikken want weet niet wat ik ervan wil maken.quote:
Die is leuk ja. Niet zo goed als The end of the fucking world, maar wel vermakelijkquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb trouwens gisteren I Am Not Okay With This gebinged en het was echt fantastisch
Wel redelijk in dezelfde hoek inderdaadquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is leuk ja. Niet zo goed als The end of the fucking world, maar wel vermakelijk
Amerika is een parodie op een land.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:59 schreef Fok-it het volgende:
En met een volledig verbod worden sowieso al die beesten gedoodEcht weer Murica
-gevalletje
Dit is correctquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Amerika is een parodie op een land.
Tiger Kingquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geen idee waar het verder over gaat.
Ah maar ken de inhoud verder niet zo.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tiger King
Dat is denk ik wel zo'n beetje de meest besproken Netflix-show van dit moment
Lastig uit te leggen. Dat is echt eentje die je gewoon moet zien zonder trailers whatsoeverquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah maar ken de inhoud verder niet zo.
Even geen tijd voor series, moet mijn filmlijstje eerst afwerken
Nog teveel om te kijken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen. Dat is echt eentje die je gewoon moet zien zonder trailers whatsoever
Vanaf maandag kan je op Pathe Thuis gratis elke dag een film kijken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah maar ken de inhoud verder niet zo.
Even geen tijd voor series, moet mijn filmlijstje eerst afwerken
Ja maar ik heb al Netflix en verdere internet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanaf maandag kan je op Pathe Thuis gratis elke dag een film kijken.
Vind het altijd beetje nutteloos om te downloaden als je mogelijkheden hebt om de films gewoon gratis te bekijken ergensquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al Netflix en verdere internet.
Ja maar ik heb dan gewoon geen zin om te zoeken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het altijd beetje nutteloos om te downloaden als je mogelijkheden hebt om de films gewoon gratis te bekijken ergens
Maar ben je nu hele dag films aan het kijken dan?quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dan gewoon geen zin om te zoeken.
Nee ik kijk er gewoon twee in de avond.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ben je nu hele dag films aan het kijken dan?
Goeie tijdsbesteding welquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik kijk er gewoon twee in de avond.
Overdag lees ik boeken.
Af en toe een beetje fitness thuis, wat Duolingo, reactievideo's op YouTube kijken, masturberen.quote:
Haha lekker man. Ik ben ook aan het Duolingo'en. Elke dag strictquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Af en toe een beetje fitness thuis, wat Duolingo, reactievideo's op YouTube kijken, masturberen.
Ik kom die dagen wel door hoor, ouwe reus.
Bij dat Duolingo vliegt de tijd wel voorbijquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha lekker man. Ik ben ook aan het Duolingo'en. Elke dag strict
Doe je dat zo lang achter elkaar ja?quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij dat Duolingo vliegt de tijd wel voorbijben je zo twee uur verder.
BlokuurGenot
Die hard hoor. Ik vind het wel erg leuk maar ik merk toch dat ik grammatica en shit er toch minder gemakkelijk in krijg. Ouderdomsklachtenquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, moet altijd één categorie tot level 5 hebben gespeeld per dag. Soms twee.
Ach ik maak soms ook 40-45x dezelfde fout bij sommige zinnenquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hard hoor. Ik vind het wel erg leuk maar ik merk toch dat ik grammatica en shit er toch minder gemakkelijk in krijg. Ouderdomsklachten
quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik maak soms ook 40-45x dezelfde fout bij sommige zinnendan ben ik wel vermoeid en dringt het niet meer door.
Soms komt Duolingo ook ineens met totaal nieuwe concepten die je nog niet eerder hebt geoefend en dan moet je dat maar weten, uh oké.
Ach er zal vast wel een goed verdienmodel achter zitten.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wel ideaal dat het gratis blijft hoe verder je geraakt. Zijn ze volgens mij echt de enige in
Ik ookquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha lekker man. Ik ben ook aan het Duolingo'en. Elke dag strict
Welke taal?quote:
Ik wil sowieso proberen om elke dag gewoon bepaalde dingen structureel te gaan doen, wil tot voor kort nog niet echt goed lukken, maar duolingo is al een beginquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach er zal vast wel een goed verdienmodel achter zitten.
Ja maar ik weet nu al dat ik het binnen een paar weken laat verslonzenquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil sowieso proberen om elke dag gewoon bepaalde dingen structureel te gaan doen, wil tot voor kort nog niet echt goed lukken, maar duolingo is al een begin
quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet nu al dat ik het binnen een paar weken laat verslonzenzo gaat het altijd bij mij.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Shit ik moet me verplaatsen maar geen zin.
Naatje heeft gewoon een schop onder z'n reet nodigquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:50 schreef Fok-it het volgende:
@:Naatje_1
[ afbeelding ]
Dit zou ideaal voor jou zijnDenk dat ik dit ook ga gebruiken overigens
FOK!-interventionquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Naatje heeft gewoon een schop onder z'n reet nodig
Trap op?quote:Op zaterdag 4 april 2020 02:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog niet naar bed gesleept.
Frans, ben grammaticaal een kleuterquote:
Op zich wel prima.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |