Echt heh, pff, gelukkig hebben we internet. Voor Hulang is de vraag.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wake Me When It's Over, a song by Faouzia on Spotify
Waarschijnlijk voor altijdquote:Op zaterdag 4 april 2020 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt heh, pff, gelukkig hebben we internet. Voor Hulang is de vraag.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt heh, pff, gelukkig hebben we internet. Voor Hulang is de vraag.
Die bijzondere interpretatie van plaatjes moet ik even verwerken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Apart, een lul met ogen en een mond
Ach welnee, in en uit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 00:31 schreef cosmosis het volgende:
Dit is de wereld van de toekomst, wen er maar aan.
wth nog liever corona, krijg meteen dit in mn suggestion lijstquote:
Mario?quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:04 schreef cosmosis het volgende:
Nichts ist besser dann die Deutsche Schlager, Oktoberfest ist der Anfang die neue Welt!
quote:
Whaha ik was ook al in zo'n Imagine Dragons bui netquote:
Altijd lekker!quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Whaha ik was ook al in zo'n Imagine Dragons bui net
Kun je Mongolische Sagerinnen verstaan?quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Dit is 1 van mijn favoriete liedjes
Ik vind het echt een meesterwerk
Rawrrrrquote:
Leuke mashup toevallig daarvoor luisterde ik ook een nummers van Katy Perryquote:
Nee kan geen enkele taal behalve Engels goed helaas dus heb echt geen idee waar de songtekst over gaat...quote:Op zaterdag 4 april 2020 01:29 schreef cosmosis het volgende:
Kun je Mongolische Sagerinnen verstaan?
Wat vind jij?quote:Op zaterdag 4 april 2020 02:03 schreef IxCalypso het volgende:
Is iedereen al crazy geworden van het thuiszitten of vinden we het ergens wel relaxed?
Ik kan alleen spreken over mijn eigen gezin en we dealen er allemaal prima mee en met mijn vader gaat het gelukkig beter. Dat was wel even spannend.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 02:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik kan alleen spreken over mijn eigen gezin en we dealen er allemaal prima mee en met mijn vader gaat het gelukkig beter. Dat was wel even spannend.
Sterkte!quote:Op zaterdag 4 april 2020 02:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik kan alleen spreken over mijn eigen gezin en we dealen er allemaal prima mee en met mijn vader gaat het gelukkig beter. Dat was wel even spannend.
Ik ben erg goed in thuiszitten en toch ben ik niet goed bij mijn hoofd volgens sommigenquote:Op zaterdag 4 april 2020 02:05 schreef cosmosis het volgende:
Als je gek wordt van thuiszitten ben je niet goed bij je hoofd.
Hij was zo ziek, en enorm verzwakt nog steeds, maar ik ben zo blij dat zijn ademhaling net goed genoeg bleef elke keer om niet opgenomen te hoeven worden in het ziekenhuis.quote:
Kanjerquote:Op zaterdag 4 april 2020 02:09 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hij was zo ziek, en enorm verzwakt nog steeds, maar ik ben zo blij dat zijn ademhaling net goed genoeg bleef elke keer om niet opgenomen te hoeven worden in het ziekenhuis.
Mijn pa
Velen kunnen deze thuiszit situatie inderdaad niet aan, de vraag is wie is er momenteel niet goed bij zn hoofd in deze wereld. Degene wie er niet mee om kunnen gaan, of de degene met aanpassingsvermogen!quote:Op zaterdag 4 april 2020 02:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben erg goed in thuiszitten en toch ben ik niet goed bij mijn hoofd volgens sommigen
Ik vraag me wel bepaalde dingen af, hij is een risico persoon, want al 2 jaar op rij had hij longontstekingen en nu weer.quote:
Hangt helemaal af van je thuiszit situatie, je gezinssamenstelling, je leven voorheen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 02:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Velen kunnen deze thuiszit situatie inderdaad niet aan, de vraag is wie is er momenteel niet goed bij zn hoofd in deze wereld. Degene wie er niet mee om kunnen gaan, of de degene met aanpassingsvermogen!
Mijn pa?quote:
Inderdaad, opgenomen worden is een groot risico tot permanente schade, dus idd gelukkig dat het niet zo ver is gekomen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 02:18 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mijn pa?
Nee niet officieel, maar de huisarts wist 100% zeker dat hij het had/heeft.
Maar omdat zijn zuurstof genoeg was elke keer (net genoeg) is hij niet opgenomen geweest en ergens ben ik daar nu achteraf misschien wel blij om.
Yups, daar was ik erg bang voor, hij heeft 3 weken koorts gehad, voor zover ik hem heb begrepen issie nog nooit zo ziek geweest als nu.quote:Op zaterdag 4 april 2020 02:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Inderdaad, opgenomen worden is een groot risico tot permanente schade, dus idd gelukkig dat het niet zo ver is gekomen.
Gelukkig maar !quote:Op zaterdag 4 april 2020 02:09 schreef IxCalypso het volgende:
Hij was zo ziek, en enorm verzwakt nog steeds, maar ik ben zo blij dat zijn ademhaling net goed genoeg bleef elke keer om niet opgenomen te hoeven worden in het ziekenhuis.
Mijn pa
Ja preciesquote:Op zaterdag 4 april 2020 02:10 schreef cosmosis het volgende:
Velen kunnen deze thuiszit situatie inderdaad niet aan, de vraag is wie is er momenteel niet goed bij zn hoofd in deze wereld. Degene wie er niet mee om kunnen gaan, of de degene met aanpassingsvermogen!
quote:
Heb ik echt nooit zin in gehadquote:Op zaterdag 4 april 2020 02:31 schreef cosmosis het volgende:
Pfff heb weer zin om de wereld rond te reizen!
Ja vast, maar ik ben gelukkig genoeg zonder te moeten reizenquote:Op zaterdag 4 april 2020 02:35 schreef cosmosis het volgende:
De wereld is zo mooi en grensverleggend interessant buiten ons kleine kikkerlandje.
Slaap lekker en ik hoop voor jou (en iedereen die daar plezier in heeft) dat jullie weer snel kunnen reizen. Maar toch... vlieg wat minder onnodigquote:
Niet durven vliegen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 02:44 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja vast, maar ik ben gelukkig genoeg zonder te moeten reizen
quote:
quote:
quote:
Die lyrics heb ik nooit gesnapt, dat gaat over drugs and guns....quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 03:28 schreef IxCalypso het volgende:
Mensen die je vergeet, daar hield je niet van.
Van FOK! ook niet, maar hier blijf je niet weg.quote:Op zaterdag 4 april 2020 03:32 schreef IxCalypso het volgende:
Daar blijf ik verre van, want net als reizen wordt ik daar niet gelukkiger van
Reizen, no need, tis leuk, maar niet nodigquote:Op zaterdag 4 april 2020 03:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Van FOK! ook niet, maar hier blijf je niet weg.
We have this strange relationship, FOK and mequote:
Gedragsverslaving. @geeninspiratie1235quote:Op zaterdag 4 april 2020 03:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
We have this strange relationship, FOK and me
Je hebt het over die mensen die dag in dag uit op fora zitten?quote:Op zaterdag 4 april 2020 04:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gedragsverslaving. @:geeninspiratie1235
Ik snap het ook niet. Beter de hele dag snuiven dan op FOK! zitten, toch? Maar ja, ieder z’n ding.quote:Op zaterdag 4 april 2020 04:04 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je hebt het over die mensen die dag in dag uit op fora zitten?
Clones, bloody clones included? ^^
Nou ljikt me niet, wat doe jij de hele dag nu?quote:Op zaterdag 4 april 2020 04:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Beter de hele dag snuiven dan op FOK! zitten, toch? Maar ja, ieder z’n ding.
Werken, snuiven, geile huisvrouwtjes neuken staat nu even op een laag pitje ivm thuiswerkende partners.quote:Op zaterdag 4 april 2020 04:09 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nou ljikt me niet, wat doe jij de hele dag nu?
Je bent zo stoer... notquote:Op zaterdag 4 april 2020 04:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Werken, snuiven, geile huisvrouwtjes neuken staat nu even op een laag pitje ivm thuiswerkende partners.![]()
Nat slipje?quote:Op zaterdag 4 april 2020 04:14 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb al serieus minstens 15/20 keer geniest nu
Nee hoor, zeker niet, meer frictie is meer reuring!quote:Op zaterdag 4 april 2020 04:19 schreef IxCalypso het volgende:
Daar val je van in slaap toch, niet BasEnAad?
Waarom bannen ze me danquote:Op zaterdag 4 april 2020 04:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker niet, meer frictie is meer reuring!
quote:Op zaterdag 4 april 2020 04:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Yeps, voor een week en op ESF schijnbaar voor altijd
Ik hou van het ESF op TV, maar het lijkt hier een groepje waar je aan bepaalde voorwaard.... laat maar ^^quote:Op zaterdag 4 april 2020 04:26 schreef KillemWieft het volgende:
Mietjes in ESF, maar ja gras is groen.
Flikkertjes op tv, flikkertjes online. Ik zie geen verschil. Maar goed, ik ga de laatste afl van Ozark kijken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 04:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik hou van het ESF op TV, maar het lijkt hier een groepje waar je aan bepaalde voorwaard.... laat maar ^^
Dat nummer post je elke keer, elke dag, ik heb serieus nog nooit over jou gedroomdquote:Op zaterdag 4 april 2020 04:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Flikkertjes op tv, flikkertjes online. Ik zie geen verschil. Maar goed, ik ga de laatste afl van Ozark kijken.![]()
Voor straks;
quote:Op zaterdag 4 april 2020 04:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mijn dochter is lesbisch, dus stop je grapjes .
Dat clipje, ik hou ook van iedereen als ik gedronken heb, nouja... van sommigen ergens blijft die grens er altijd.quote:
Echt he.quote:Op zaterdag 4 april 2020 04:57 schreef IxCalypso het volgende:
Ik zit serieus weer opgescheept met de ergste van de ergsten.
Ik ook van jou pikkiequote:Op zaterdag 4 april 2020 04:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik mag jou wel, heerlijke vadsige koddige homo.
Als jij iedereen erg vindt ligt het probleem niet bij hen/ons, maar bij jouquote:
Juistquote:Op zaterdag 4 april 2020 05:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als jij iedereen erg vindt ligt het probleem niet bij hen/ons, maar bij jou
Logische gevolgtrekking, mupske.quote:
Je kent het optreden van Prince bij de Stones? Google maar.quote:Op zaterdag 4 april 2020 05:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als jij iedereen erg vindt ligt het probleem niet bij hen/ons, maar bij jou
Nee hoor hork.quote:Op zaterdag 4 april 2020 05:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Logische gevolgtrekking, mupske.
Jawel.quote:
quote:
Ik vind beide niks aan, dus neequote:Op zaterdag 4 april 2020 05:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je kent het optreden van Prince bij de Stones? Google maar.
Jaquote:
Mods hebben ook twijfels bij jou, dus dat vlakt elkaar wel uitquote:Op zaterdag 4 april 2020 05:08 schreef IxCalypso het volgende:
Zoveel mods hier waar ik grote twijfels bij heb.
Ik iig niet. Heb hier geen macht ditdat.quote:
Mag ik eens aan jou vragen waar de mods vragen over hebben dan wat mij betreft?quote:Op zaterdag 4 april 2020 05:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mods hebben ook twijfels bij jou, dus dat vlakt elkaar wel uit
[..]
Ik iig niet. Heb hier geen macht ditdat.
MEEZINGEN!quote:Op zaterdag 4 april 2020 05:11 schreef IxCalypso het volgende:
Misschien moeten we eens een modpoll doen. Ik heb namelijk m'n twijfels over sommige.
Tegelijkertijd vind ik sommige mods ook erg goed.
Ik hou niet van karaokequote:Op zaterdag 4 april 2020 05:12 schreef BasEnAad het volgende:
Karaoke is open, zing mee!
Ik kan het, dus jullie ook.
Je weet waarom Prince de laatste jaren geen contact had met W&L en Sheila E? Omdat hij een probleem had met hun “geaardheid”. So much voor je held.quote:Op zaterdag 4 april 2020 05:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je kent het optreden van Prince bij de Stones? Google maar.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 05:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik vind beide niks aan, dus nee
Die eindeloze offtopic slowchat in deze reeks op de vrijdagavondquote:Op zaterdag 4 april 2020 05:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mag ik eens aan jou vragen waar de mods vragen over hebben dan wat mij betreft?
Ben eens eerlijk
Juistquote:Op zaterdag 4 april 2020 05:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je weet waarom Prince de laatste jaren geen contact had met W&L en Sheila E? Omdat hij een probleem had met hun “geaardheid”. So much voor je held.
Is dat erg?quote:Op zaterdag 4 april 2020 05:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die eindeloze offtopic slowchat in deze reeks op de vrijdagavond
Wel in een MUZ topicquote:
Is dat wat jij jezelf hebt wijsgemaakt? Je bent gestoorder dan ik dacht.quote:Op zaterdag 4 april 2020 05:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
JuistNee niet met hun geaardheid Killem, meer met afwijzing
M'n homie Bosbeetle en nog een ander figuur, kun je in de index zienquote:Op zaterdag 4 april 2020 05:17 schreef IxCalypso het volgende:
Waar is uberhaupt de mod van deze peiler?
Poplifequote:Op zaterdag 4 april 2020 05:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is dat wat jij jezelf hebt wijsgemaakt? Je bent gestoorder dan ik dacht.
Maar die zie je nooit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 05:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n homie Bosbeetle en nog een ander figuur, kun je in de index zien
Omdat je hier links naar muziek moet posten enzo ditdat.quote:
Doe dan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 05:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat je hier links naar muziek moet posten enzo ditdat.
Ik ga Bosbeetle NU bericht sturen dat hij altijd aanwezig moet zijn op de vrijdagavond/nachtquote:
Ow and btw, dat doe ik altijd ^^quote:Op zaterdag 4 april 2020 05:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat je hier links naar muziek moet posten enzo ditdat.
quote:
Nouja, als ik dan zo'n trouble ben dan zou je wel een versterking verwachten, of misschien ben ik wel niet zo erg als mensen zeggen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 05:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga Bosbeetle NU bericht sturen dat hij altijd aanwezig moet zijn op de vrijdagavond/nacht
Ik kan 2 dingen tegelijk h? Nou ja soort van, moet wel steeds pauzeren.quote:Op zaterdag 4 april 2020 05:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je komt zelfs terug, je ging een serie kijken...
Jezelf quotenquote:Op zaterdag 4 april 2020 05:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je komt zelfs terug, je ging een serie kijken...
Okay, laat maar, laat maar voor altijdquote:
Echt he.quote:Op zaterdag 4 april 2020 05:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij ook en sommige andere mods, laat maar
Maar goed, hoe is de relatie met jou en je vader? Je moeder?quote:
Shit’s getting real!quote:Op zaterdag 4 april 2020 05:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Maar goed, hoe is de relatie met jou en je vader? Je moeder?
Waarom zit je eigenlijk aan de drugs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |