quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:46 schreef Snowsquall het volgende:
Ik zou bij jou ook vreemdgaan......POT !!
Nee, die gaat ergens anders voor het betere schaarwerk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:47 schreef Snowsquall het volgende:
Ben je wel eens naar een fatsoenlijke kapper gegaan?![]()
Nice.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:48 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Nee, die gaat ergens anders voor het betere schaarwerk.
Zooooquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:48 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Nee, die gaat ergens anders voor het betere schaarwerk.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Wow. Dit zijn echt net twee domme Tukkers.
Ja sowiesoquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:54 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ik vind ze wel grappig. Liever hun dan veganistische duurzaam reizende open minded Mokumer hippies.
Glitter Hyves-plaatjes GENOTquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:55 schreef itchycoo het volgende:
Boek die vakantie naar Alanya maar. Fotoshoot alles.
Die zitten eerder in Lara. Op een resort met 7000 man.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:55 schreef itchycoo het volgende:
Boek die vakantie naar Alanya maar. Fotoshoot alles.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:58 schreef DKUp het volgende:
Gewoon een maatje, je beste vriendin waar je seks mee hebt.....
quote:
Gisteren had je een haringmaatje en schoenmaatje.quote:
Type meisje waar je het na een seconde ook aan het gezicht zietquote:
Ja heel jammer, normaal wordt dat met zorg gedaanquote:
Jij Britt, ik Floortje?quote:
Extra je best doen dan, pik!quote:
Datquote:
Dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:06 schreef Stefanovich het volgende:
Waarom is dit altijd zo akward allemaalbij de engelse variant heb ik dat nooit zo. Al sporen die meestal niet
Beetje wel ja, meteen weer commentaar....quote:
Ik wil je keihard beffen!quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel echt enorm nieuwsgierig hoe die lesbische vrouwen nou in de DM schrijven.
Met je ruggengraat ben je tevreden en zelfverzekerd over je eigen bordjequote:Op vrijdag 3 april 2020 20:07 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Je vond mannen met een ruggengraat toch leuk?
quote:
Ah, touché!quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met je ruggengraat ben je tevreden en zelfverzekerd over je eigen bordje
Hij begon over dat delen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, maar hebben we ooit iemand gezien die zeurt over delen (van een bord), nee toch?
Hij houdt in bed ook scores bij wie er aan zet is.quote:
Daarom wilde blondje perse betalenquote:
Ja dat bedoel ik. Nooit eerder gehoord.quote:
Homoseksuelen zouden altijd moeten delen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:10 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Daarom wilde blondje perse betalen
Dat doen ze al met hun SOA'squote:Op vrijdag 3 april 2020 20:11 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Homoseksuelen zouden altijd moeten delen.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
''Nee ik hoef eigenlijk ook niet meer.''
Nee je hebt net voor twee gegeten.
Ik al de hele week door het vele thuiswerkenquote:
quote:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:15 schreef itchycoo het volgende:
Zo, Floortje is even flink opgepoetst voor dit eindoordeel
quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Blondje zegt ja op drankje maar wil verder niks
Hoe denk je dat dat zou komen? Ik begrijp je nietquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:16 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Haar hoofd glom echt enorm t.o.v. bij de date zelf
quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:17 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Zelfs die mafklappers stelden ons teleur
Mannen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:16 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Haar hoofd glom echt enorm t.o.v. bij de date zelf
Ze lieten eerst zien dat ze nog wel een date wilde en toen dacht ik “oke”. Maar daarna kwam het shot dat hij zei dat ze nog een wijntje gingen drinken direct na de date en daar zag je dat dat van haar niet gelijk hoefde.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Blondje zegt ja op drankje maar wil verder niks
Flink opgepoetstquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:17 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dat zou komen? Ik begrijp je niet
Als mensen zelf via een datingsite kiezen is het al moeilijk, hoe zouden blinddates dan ooit succesvol kunnen (moeten) zijn...quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:18 schreef RedFever007 het volgende:
Is er al een eens een succesvolle relatie uit dit programma voortgekomen uberhaupt
quote:
Jep. Zelfs een huwelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:18 schreef RedFever007 het volgende:
Is er al een eens een succesvolle relatie uit dit programma voortgekomen uberhaupt
Met overal camera'squote:Op vrijdag 3 april 2020 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als mensen zelf via een datingsite kiezen is het al moeilijk, hoe zouden blinddates dan ooit succesvol kunnen (moeten) zijn...
Dat zeker.quote:
Ze slaan echt nergens meer op.quote:Op maandag 6 april 2020 19:27 schreef ja_okay_whatever het volgende:
"Liefde is als een stopcontact; om het te laten werken, moet je de juiste stekker vinden."
WAT
Alsof je überhaupt zoveel verschillende soorten stekkers hebt.quote:Op maandag 6 april 2020 19:27 schreef ja_okay_whatever het volgende:
"Liefde is als een stopcontact; om het te laten werken, moet je de juiste stekker vinden."
WAT
Dansjes of knuffelen met een beer.quote:Op maandag 6 april 2020 19:32 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik zou alleen al niet meedoen met First Dates omdat je dan door de regie wordt gedwongen iets genants te doen in het voorstukje
Liefde is als een stoelendansquote:Op maandag 6 april 2020 19:33 schreef Nine. het volgende:
[..]
Lachen om een cringy grapje van Sergio.
Hey Jan-Willem, hier heb je een spons en een emmer, improviseer! ... Ja je doet het heel goed, Jan!quote:Op maandag 6 april 2020 19:32 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik zou alleen al niet meedoen met First Dates omdat je dan door de regie wordt gedwongen iets genants te doen in het voorstukje
Ik kan geen andere reden bedenken dan dat iemand zich opgeeft voor first dates, dat voortkomt uit een diepgewortelde hunkering naar gezien willen worden.quote:Op maandag 6 april 2020 19:32 schreef Bluedisplay het volgende:
Daar krijgen vrouwen toch gelijk een natte doos van of nietquote:Op maandag 6 april 2020 19:35 schreef Oostblokkert het volgende:
''Dus jij hebt altijd een schone auto?''
''Ja.........''
Dat is geiler dan een vieze autoquote:Op maandag 6 april 2020 19:35 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Daar krijgen vrouwen toch gelijk een natte doos van of niet
Tikkeltje wanhopig.quote:
Deze aflevering of iets anders? Volgens mij wordt dit een kut aflevering. Kijkplezier verschilt als dag en nacht met iedere dagquote:Op maandag 6 april 2020 19:37 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Wat een neppe troep zeg gatverdamme
Klopt, helemaal die mensen die voor een tweede keer komenquote:Op maandag 6 april 2020 19:34 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik kan geen andere reden bedenken dan dat iemand zich opgeeft voor first dates, dat voortkomt uit een diepgewortelde hunkering naar gezien willen worden.
Die twee broekies (vooral die knul) praten op zo een neppe manier dat je zou denken dat dit in scene is gezet. Ik ben van nature wat skeptisch.quote:Op maandag 6 april 2020 19:38 schreef Plots het volgende:
[..]
Deze aflevering of iets anders? Volgens mij wordt dit een kut aflevering. Kijkplezier verschilt als dag en nacht met iedere dag
In de twinitig dacht ik, maar hij komt over alsof hij als eind dertig is.quote:
Bovenkant van zijn hoofd oogt als een dertigerquote:Op maandag 6 april 2020 19:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
In de twinitig dacht ik, maar hij komt over alsof hij als eind dertig is.
Hij is ook niet slank, en dan die trui die hij aan heeft, maakt benadrukt dat heel erg.quote:
Gewoon een normaal gezicht. Alleen dat natte permanentje...quote:
Vet vies haarquote:Op maandag 6 april 2020 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon een normaal gezicht. Alleen dat natte permanentje...
Beetje Henk Jan Smits achtigquote:Op maandag 6 april 2020 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon een normaal gezicht. Alleen dat natte permanentje...
Lichaamssappiequote:
Jupquote:
Blijkbaar.quote:Op maandag 6 april 2020 19:48 schreef KennyPowers het volgende:
Is gin tonic weer uit de mode? Eerst bestelde IEDEREEN dat
quote:Op maandag 6 april 2020 19:48 schreef Bluedisplay het volgende:
yolo zorg
Daar zou ik niet mee in zee gaan
Sex on the beach is weer helemaal hip en happeningquote:Op maandag 6 april 2020 19:48 schreef KennyPowers het volgende:
Profeetquote:Op maandag 6 april 2020 19:48 schreef KennyPowers het volgende:
Je wordt op je wenken bediendquote:Op maandag 6 april 2020 19:48 schreef KennyPowers het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef Brembo het volgende:
Ik denk dat die meid een hartslag heeft van 190 constant...
quote:Op maandag 6 april 2020 19:50 schreef Oostblokkert het volgende:
Utrecht![]()
Naast Dordrecht en Rotterdam een prachtige stad.
Nou het is meer wat ze zegt;quote:
Teveel Breaking Bad gekeken?quote:Op maandag 6 april 2020 19:53 schreef Brembo het volgende:
Gierige man, genoeg zwart geld uit de wasstraat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |