Sorry niet zo bedoeldquote:Op zaterdag 4 april 2020 23:57 schreef Solotovski het volgende:
Lekker allemaal weer braddie belachelijk maken he?
Nou, ga zo door
Wat is dezequote:Op zaterdag 4 april 2020 21:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat die streamkijkers er iets mee te maken hebben zit in jouw hoofd
Nee ga door, vind het wel grappigquote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Laten we dit topic niet kapen, ik zal er in fb op terugkomen.
Straks ergens want speel halve finale cl tegen utd, moet ff die focus hebben jwt
Jij ging er al vanuit dat ik de finale zou halen? Nou, dat klopt. Tegen Liverpool. Ik zweet al peentjesquote:
Omdat ie t allemaal zelf doetquote:
Hoho, "financiën doen er niet toe"quote:Op zondag 5 april 2020 00:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
We zouden het hier niet over financiën hebben!!
Er blijft 450 over, geloof ikquote:Op zondag 5 april 2020 00:34 schreef leolinedance het volgende:
Hoeveel is zo'n wajong eigenlijk? En dan huur, zorgverzekering, auto eraf, wat blijft er dan nog over om te vreten en keyboards te kopen?
Dat is natuurlijk fantastisch. Veel meer dan 5 tientjes in de week zal er niet door gaan aan boodschappen, dus houdt meneer iedere maand 200 ekkermannen in zijn zak voor leuke dingen!quote:
Noodles zijn niet duur.quote:Op zondag 5 april 2020 00:34 schreef leolinedance het volgende:
Hoeveel is zo'n wajong eigenlijk? En dan huur, zorgverzekering, auto eraf, wat blijft er dan nog over om te vreten en keyboards te kopen?
En zo'n tweedehands keyboard kost gemiddeld 50 tot 100 euro. Als je op ieder verkocht keyboard een paar tientjes pakt, heb je zo een SX700.quote:Op zondag 5 april 2020 00:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk fantastisch. Veel meer dan 5 tientjes in de week zal er niet door gaan aan boodschappen, dus houdt meneer iedere maand 200 ekkermannen in zijn zak voor leuke dingen!
Ik stap ook in deze handel.quote:Op zondag 5 april 2020 00:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
En zo'n tweedehands keyboard kost gemiddeld 50 tot 100 euro. Als je op ieder verkocht keyboard een paar tientjes pakt, heb je zo een SX700.
Ik heb als student 5 tot 10k verdiend met kopen opknappen en verkopen van laptopjesquote:Op zondag 5 april 2020 00:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
En zo'n tweedehands keyboard kost gemiddeld 50 tot 100 euro. Als je op ieder verkocht keyboard een paar tientjes pakt, heb je zo een SX700.
En ik maar vakken vullen bij de AH...quote:Op zondag 5 april 2020 00:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb als student 5 tot 10k verdiend met kopen opknappen en verkopen van laptopjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |