hiero kan je ook laten bezorgenquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben idd veel goedkope potjes bij de ikea
ik vind die marlies niet zo om naar te kijkenquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:05 schreef Karzai het volgende:
ik kijk M, ja toch een beetje waardeloze talkshow. Skip die grappige filmpjes aan het begin
Ze hinken op twee benen, daarna meteen een zwaar onderwerp
wat wil je allemaal kopen nu?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
Ik krijg de urge om geld uit te geven in dit saaie gebeuren
Ja ik ook. Eerst wachten op geldquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
Ik krijg de urge om geld uit te geven in dit saaie gebeuren
Yep!quote:
Het is niet je standaard verhuizing, daar ben ik inmiddels wel aan gewendquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
nah rustig alles goed inpakken denk dat je niet zoveel spullen hebt
dat gaat in een busje
Hoe lang wacht jij al?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het geld van het ticket ook nog niet. hoop dat k het terug krijg
Jezusquote:
ja 3 weken is niet zo lang toch? Ik heb het nog maar een keer ingediend voor dezekerheidquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JezusBij mij is helemaal geen termijn genoemd. Ik begin nu al ongeduldig te worden. Kan nog wel ff duren dus
Ik heb zelf geannuleerd. Jij ook toch? Als ze dan een mailtje sturen "Het geld wordt teruggestort" dan kunnen ze dat toch dezelfde of de volgende dag doen en dan heb ik het meteen? Ik vind drie weken absurd.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 3 weken is niet zo lang toch? Ik heb het nog maar een keer ingediend voor dezekerheid
nou j in geval van qatar hebben weet ik niet hoeveel mensen geannuleerd hequote:Op vrijdag 3 april 2020 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb zelf geannuleerd. Jij ook toch? Als ze dan een mailtje sturen "Het geld wordt teruggestort" dan kunnen ze dat toch dezelfde of de volgende dag doen en dan heb ik het meteen? Ik vind drie weken absurd.
Zo werkt dat bij bedrijven niet. Kan makkelijk zes weken duren.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb zelf geannuleerd. Jij ook toch? Als ze dan een mailtje sturen "Het geld wordt teruggestort" dan kunnen ze dat toch dezelfde of de volgende dag doen en dan heb ik het meteen? Ik vind drie weken absurd.
moet die in de machine?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik krijg een tros bananen als wachtverzachter
Neequote:
Zou dat niet in mijn wasmachine mikkenquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik krijg een tros bananen als wachtverzachter
vrij vaak :pquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee
Ik heb alleen nog steeds 1565 wachtenden voor me, dus het duurt nog wel even. Ben benieuwd hoe vaak ze zo’n wachtverzachter geven
Ik mik deze wel in de fruitschaalquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou dat niet in mijn wasmachine mikken
Viel spassquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:27 schreef Karzai het volgende:
Ik ga een beetje tv kijken en luieren, auf fokkie sehen1
Ja verstandigquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mik deze wel in de fruitschaal
ja en als je eindelijk mag bestellen krijg je de banenen van vandaagquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi![]()
Niet steeds bananen hoop ik
Rotte bananenquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en als je eindelijk mag bestellen krijg je de banenen van vandaag
die is gewoon goed maar het grooste probleem is het aantal bezorgmomentenquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rotte bananen![]()
Heel benieuwd hoe lang het duurt voordat ik mag bestellen.Ik ben benieuwd naar hun assortiment
Wist je dat hun distributiecentrum er zo uit ziet? Gewoon een supermarktquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die is gewoon goed maar het grooste probleem is het aantal bezorgmomenten
nee wist ik niet :p ook niet effcicent eigenlijkquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wist je dat hun distributiecentrum er zo uit ziet? Gewoon een supermarkt
[ afbeelding ]
Zolang ik thuiswerk is elk moment goed. Behalve ‘s nachts.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die is gewoon goed maar het grooste probleem is het aantal bezorgmomenten
Ik had gedacht dat het meer geautomatiseerd zou zijn .quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wist ik niet :p ook niet effcicent eigenlijk
bedoel een moment kapen :pquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang ik thuiswerk is elk moment goed. Behalve ‘s nachts.
en nu heb je vakkenvullers nodig om eerst de vakke te gaan vullen :pquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat het meer geautomatiseerd zou zijn .
Ik ook. Dit kost toch meer tijd en geld.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat het meer geautomatiseerd zou zijn .
En hoe weet je of dit ook geen promofoto is?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hoe weet je of dit ook geen promofoto is?
slopen stelt echt niks voor.. bovenkastjes is even kijken hoe ze ophangen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:09 schreef Karzai het volgende:
Er komt hier een nieuwe keuken 16 april, de oude moet ik nog slopen
en de nieuwe installeren, nooit gedaan maar mijn vader zegt dattie dat kan. Daar vertrouwen we maar op
Zet je aluhoedje eens afquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ja had net opervaringen gezocht en die zijn niet echt positief. maar misschien voor 3 dagen per weekquote:
ja weet iet of ik dat durfquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie jou echt wel in zo’n wagentje sjezen door Den Haag
Misschien is het bij Coolblue beter.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had net opervaringen gezocht en die zijn niet echt positief. maar misschien voor 3 dagen per week
dat zitten is niet te doen hoor
quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:45 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Misschien is het bij Coolblue beter.
Waarom geen baan in de verkoop? Met jouw looks luistert niemand meer naar wat je zegt. Dat overbodige geslijm kan je dan achterwege houden en lekker verkopen.
Niet echtquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Vind je ze niet overdrijven bij Coolblue dan?
Hier allen in de 30 en zoveel geslijm tijdens verkoopraatjes dat het nog net niet uit hun mond druipt. Misschien is dit iets bij dit filiaal.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet echtpaar weken terug een telefoon gekocht en de jongens waren gewoon vriendelijk.
een werd ingewerkt dus de ander deed behoorlijk popijopie maar ze waren nog jong
Alleen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
maar me zon karretje ben ik echt bang dat ik mezelf te pletter rijd
en ook weer alleen
Mevrouw Haags even paaien.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zin om van bil te gaan vanavond.
ook niet meer. tot aan de deurquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je komt wel bij veel mensen over de vloer
Dit is op zeker wel een promofoto. Ze zijn vast niet allemaal zo knap daar.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De klokkeluider van de Notre Dame Picnic had net ff pauze.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is op zeker wel een promofoto. Ze zijn vast niet allemaal zo knap daar.
jaaaaaaaaaaa allemaal leuke dingen doenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:01 schreef vuurbrood het volgende:
Zo de online vrijdag werkborrel zit er weer op het was gezellig![]()
Nu tijd voor weekend
Nog meer binnen zittenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa allemaal leuke dingen doen
Ik ga morgen naar het naaktstrand bij Monsterquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa allemaal leuke dingen doen
nee zit er nogquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:05 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar het naaktstrand bij Monster![]()
Zijn die tijgers al lossoe uit je woonkamer?
Leukquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:10 schreef bitterbal het volgende:
deze heet bijna bitterbal
BITTERGURKA
Sierpot, wit, 32x15 cm
https://www.ikea.com/nl/nl/p/bittergurka-sierpot-wit-80285787/
Bijna jaquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:10 schreef bitterbal het volgende:
BITTERGURKA
Sierpot, wit, 32x15 cm
Deze bittere Gurka heeft 30 Talibanezen omgelegd in zijn eentjequote:Op vrijdag 3 april 2020 20:10 schreef bitterbal het volgende:
BITTERGURKA
Sierpot, wit, 32x15 cm
quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:15 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Deze bittere Gurka heeft 30 Talibanezen omgelegd in zijn eentje![]()
[ afbeelding ]
Ik ben ook te koop bij de IKEAquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:10 schreef bitterbal het volgende:
BITTERGURKA
Sierpot, wit, 32x15 cm
Hé swa what's up?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook te koop bij de IKEA
https://www.ikea.com/nl/n(...)ades-zwart-20341003/
Nee, andere wijk. Acht (eigenlijk een apart dorp binnen de Gemeente EIndhoven).quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:19 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Hé swa what's up?
Nog post gelopen vandaag in Woensel West?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die plek ken wel hoorquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, andere wijk. Acht (eigenlijk een apart dorp binnen de Gemeente EIndhoven).
Er wonen iig een paar "BN"-ers naar wat ik me heb laten vertellen. O.A Aad De Mos en dorpsgek Johan Vlemmixquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:22 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Die plek ken wel hoor![]()
Daar woonde een van mij side chicks vroegâh l
Die heb ik gehad in het zilverquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Johan Vlemmixquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er wonen iig een paar "BN"-ers naar wat ik me heb laten vertellen. O.A Aad De Mos en dorpsgek Johan Vlemmix
Nee, ik word gewoon inzet waar iemand nodig is. Even te verduidelijking, ik werk niet voor Post.nl maar voor een kleine regionale postbezorger...quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:25 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Johan Vlemmix![]()
Maar loop je geen vaste wijk dan?
Ik heb er nooit 1 gehad. Ook geen plaats voor hier...quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik gehad in het zilver
Je mist er ook niet veel aanquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit 1 gehad. Ook geen plaats voor hier...
Nice drink je weleens bier onder het lopen van post?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik word gewoon inzet waar iemand nodig is. Even te verduidelijking, ik werk niet voor Post.nl maar voor een kleine regionale postbezorger...
Altijd, ik zou niet zonder kunnenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:34 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Nice drink je weleens bier onder het lopen van post?
gohquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:36 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik ben gebanned van het COR subforum
Da's minderquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:36 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
What did you do?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:36 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Niet genoeg afstand gehouden.quote:
Wat weet jij er nou vanquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Om een mening word je niet zomaar verbannen hoor
Laatste?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:48 schreef Ygritte het volgende:
Ik was vet slecht in de bright tech pubquiz
Maak je niet druk ik ben nu bij jequote:Op vrijdag 3 april 2020 20:48 schreef Ygritte het volgende:
Beter dan ik waarschijnlijkquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:48 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja via youtube, ze gaan zo nog een keer
kan je via kahoot meedoen.
Zit dat nu nog in Windows eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:58 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Bedank mij maar later![]()
[ afbeelding ]
Allemaal over de datum zekerquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:01 schreef vuurbrood het volgende:
Opzoek naar paracetamol vond ik een aangebroken doos condooms
Sowieso ik ga al een jaar of 15 enkel nog barebackquote:
Uiteraard! SOA's zijn tenslotte alleen voor jongeren en Aids ga je niet meer dood aan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:04 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Sowieso ik ga al een jaar of 15 enkel nog bareback![]()
Ik ga ze gebruiken als handschoenen tijdens het boodschappen doen
Al mijn bed partners worden uitvoerig getest voordat ik hem naar binnenschuifquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uiteraard! SOA's zijn tenslotte alleen voor jongeren en Aids ga je niet meer dood aan.![]()
#tinyhands
Een avond zonder jouquote:
Kadanzquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:13 schreef vuurbrood het volgende:
Een avond zonder jou
Komt niet zo vaak voor
'k zou zoveel willen doen
Maar ik doe geen zak
Ik voel me thuis ontheemd
En vlucht naar het café
Ik weet dat ik je mis
De intimiteit
Mijn ouders hadden vroeger een hoop nederlandstalige muziek. Draaide ze vrij vaak, dat nummer stond op een cd van Pop in Je moerstaal, vandaar dat ik het ken.quote:
Er is in de jaren 80 veel de goede Nederpop muziek uitgebrachtquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden vroeger een hoop nederlandstalige muziek. Draaide ze vrij vaak, dat nummer stond op een cd van Pop in Je moerstaal, vandaar dat ik het ken.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:11 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Al mijn bed partners worden uitvoerig getest voordat ik hem naar binnenschuif![]()
#altijdready
hou eens op Driesquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:11 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Al mijn bed partners worden uitvoerig getest voordat ik hem naar binnenschuif![]()
#altijdready
kerelquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
hou eens op Dries![]()
hoe meer je over jezelf opschept hoe zieliger je wordt
Kijk hem haten danquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
hou eens op Dries![]()
hoe meer je over jezelf opschept hoe zieliger je wordt
walgelijk zegquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan nogeens oorlog krijgen over beademingsmachines WTFEerst 'Murica dat met die Defense Production Act alles voor zichzelf houdt, en nou weer Turkije dat 150 beademingsapparaten onderweg van China naar Spanje bij een tussenstop in beslag genomen heeft en zelf wil gaan gebruiken
![]()
Als dit hele gezeik voorbij is gaan er een hoop internationale bondgenootschappen "geherevalueerd" worden denk ik.
Koenquote:
Sorry maar je begint vervelend te worden met je kulquote:
tja dat inbeslagnamen gebeurd bij de vleet..quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is gewoon piraterij, tussen NAVO-"bondgenoten" onderling.
I second that.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:30 schreef crv het volgende:
[..]
Sorry maar je begint vervelend te worden met je kul
hij doet me aan MCH denken...quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:30 schreef crv het volgende:
[..]
Duitsland heeft 2 weken terug al containers met medische hulpmiddelen voor zwitserland in beslag genomen in hamburgquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan nogeens oorlog krijgen over beademingsmachines WTFEerst 'Murica dat met die Defense Production Act alles voor zichzelf houdt, en nou weer Turkije dat 150 beademingsapparaten onderweg van China naar Spanje bij een tussenstop in beslag genomen heeft en zelf wil gaan gebruiken
![]()
Als dit hele gezeik voorbij is gaan er een hoop internationale bondgenootschappen "geherevalueerd" worden denk ik.
Je vraagt je af hoe gek het nog gaat worden. Mensen die een dierenslaapmiddel toegediend krijgen, nou dit weer, waar kun je nog vanuit gaan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja dat inbeslagnamen gebeurd bij de vleet..
dat het nu die beademingsapparaten zijn is wel een beetje zuur.
Oh daar heb ik niks van meegekregenquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
Duitsland heeft 2 weken terug al containers met medische hulpmiddelen voor zwitserland in beslag genomen in hamburg
Hater 2.0quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:30 schreef crv het volgende:
[..]
duitsland ookquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
Duitsland heeft 2 weken terug al containers met medische hulpmiddelen voor zwitserland in beslag genomen in hamburg
doen wij dat ook?quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
Joh het gebeurd bij de vleet.. dat inbeslag nemen. Ook in ons eigen land.
Raciestquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon alle grenzen dicht, alles in eigen land produceren, eigen volk eerst, klaar
Ieder voor zich en god voor ons allenquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doen wij dat ook?
Vind het echt walgelijk
ja. als er 1 of 2 lettertjes op een papier niet klopt dan kan iets zomaar in beslag genomen worden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doen wij dat ook?
Vind het echt walgelijk
Deze pandemie legt een paar pijnlijke problemen blootquote:
Bulgarije had een tijdje terug ook al spullen gejat die van China onderweg waren naar Italie.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
maar gebeurd het ook als de papieren wel kloppen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja. als er 1 of 2 lettertjes op een papier niet klopt dan kan iets zomaar in beslag genomen worden.
2 keer zelfsquote:
in NL BE DE geloof ik daar niks van. Zeker Duitsland niet met WO2 nog op het netvlies.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar gebeurd het ook als de papieren wel kloppen?
Tja, ik ben direkt en zeg waar het op staat. Leer ervan en we kunnen wellicht vrolijk verder postenquote:
Wij hebben ook een leger die pang pang moet roepen bij gebrek aan munitiequote:Op vrijdag 3 april 2020 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in NL BE DE geloof ik daar niks van. Zeker Duitsland niet met WO2 nog op het netvlies.
in tegenstelling tot de genoemde 'apenlanden'...
Als daar wat in beslag is genomen, dan was er iets mee.
Dat is ook een bizar verhaalquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:41 schreef vuurbrood het volgende:
Maak je niet druk wij krijgen gewoon kwaliteits mondkapjes rechtstreeks geleverd uit China![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)medisch-gebruik.html
En vooral ook dat mensen gewoon primitieve egoīstische mormels zijn als het er op aankomt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
Deze pandemie legt een paar pijnlijke problemen bloot
1. Bondgenoten blijken opeens toch egoistisch
2. Het hele Just In Time delivery leidt nu ineens tot grote leveringsproblemen en lokt punt 1 uit
3. Produktie verleggen naar goedkope landen met JIT ( punt2) blijkt dus een onhandige en uiteindelijk zeer dure grap
Duitsland dus welquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
Mij ga je niet wijsmaken dat het in .de .nl of .be gaat om : oh medisch e zooi, kunnen wij wel gebruiken, in beslag nemen die handel.. gaat.
Yep zie punt 1quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En vooral ook dat mensen gewoon primitieve egoīstische mormels zijn als het er op aankomt.
Bwah ja, "misschien was het beter gegaan als Turkije ook in de EU zou zitten"quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/10240121
Ben je er klaar voor?quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:52 schreef Koen66 het volgende:
waar gaat dit allemaal eindigen? opmaat voor WOIII ?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:56 schreef vuurbrood het volgende:
Na WW1 verspreide de Spaanse Griep dat daarna werd opgevolgd door de grote depressie van de jaren 30 om uiteindelijk uit te monden in WWII wat vervolgens weer overging in de Koude Oorlog
twijfel er toch sterk aan of hetgeen we ''normaal'' noemen ooit volledig weer terugkomtquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alleen corona en dan gaan we weer normaal doen
Life will never be the samequote:Op vrijdag 3 april 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tsja da's voor jou minder erg dan iemand die nog wel jong isquote:
ja moeten we maar denken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
twijfel er toch sterk aan of hetgeen we ''normaal'' noemen ooit volledig weer terugkomt
Ik wel maar dat komt omdat ik veel levenservaring hebquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
dat zegt iedereen maar niemadn weet of het zo is
true true, online is er nooit enige zekerheidquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
dat zegt iedereen maar niemadn weet of het zo is
alsof jij dit al hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:12 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik wel maar dat komt omdat ik veel levenservaring heb
kwam vandaag oud collega tegen en die zei het ook. maargoed die zei ook dat het virus is gemaakt in een labquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
true true, online is er nooit enige zekerheid
zelfs dat laatste is nooit helemaal uit te sluiten, voor het zelfde geld kan een lab al een virus maken dat er 'natuurlijk' uitzietquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwam vandaag oud collega tegen en die zei het ook. maargoed die zei ook dat het virus is gemaakt in een lab
geloof er niks van dat je zou oud bent :pquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:14 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Koude Oorlog, Vietnam oorlog, Cuba crisis, Oliecrisis, Berlijnse muur en Desert Storm
Schijnt ook nog ergens een akkefietje te zijn geweest in Joegoslavië.quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:14 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Koude Oorlog, Vietnam oorlog, Cuba crisis, Oliecrisis, Berlijnse muur en Desert Storm
ja maar vind het nogal onwaarschijnlijk dat hier kwade opzet achter zatquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfs dat laatste is nooit helemaal uit te sluiten, voor het zelfde geld kan een lab al een virus maken dat er 'natuurlijk' uitziet
als er 1 volk dit zou kunnen uitbuiten zijn het de Chinezen welquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vind het nogal onwaarschijnlijk dat hier kwade opzet achter zat
Koude Oorlog hebben wij zelfs meegemaaktquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof er niks van dat je zou oud bent :p
Dat was niet materieel genoeg om hier te benoemenquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijnt ook nog ergens een akkefietje te zijn geweest in Joegoslavië.
Kut Chinezen snijden nu alleen maar in hun eigen vingersquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er 1 volk dit zou kunnen uitbuiten zijn het de Chinezen wel
alsnogquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koude Oorlog hebben wij zelfs meegemaakt
Ja das waar, de Cuba crisis is voor de echt afgetakelde fossielenquote:
Dat begrijp heel goed want dat hoor ik vaker van mensen om mij heen. Kijk ik verzorg mijzelf gewoon heel goed en heb mijn genen meequote:Op vrijdag 3 april 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof er niks van dat je zou oud bent :p
quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:22 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dat begrijp heel goed want dat hoor ik vaker van mensen om mij heen. Kijk ik verzorg mijzelf gewoon heel goed en heb mijn genen mee![]()
#mooiboy
Jullie jonkies zijn gewoon niks gewendquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das waar, de Cuba crisis is voor de echt afgetakelde fossielen
quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:26 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Jullie jonkies zijn gewoon niks gewend![]()
Ik / mijn generatie heeft dit land compleet opgebouwd na WWII en daar plukken jullie nu de vruchten van.
Beetje meer respect hier voor de oudere generatie zou wel op plaats zijn
Als je zo door blijft gaan krijg je straks nog een draai om de oren en een schop onder de kontquote:
als hij echt zo oud is ben zelfs ik dat vergeleken met hemquote:
Ja als je al zo oud bent is iedereen al gauw een jonkie.quote:
Je had mijn vader kunnen zijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als hij echt zo oud is ben zelfs ik dat vergeleken met hem
Koen is van 66, jij zegt net dat je de Cubacrisis in 1962 hebt meegemaakt, ergens hier rammelt je verhaal en dat zijn vast niet je versleten gewrichten ...quote:
Ik ga Dynasty kijken ik praat morgen wel met je verder als je bent uitgepuberdquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koen is van 66, jij zegt net dat je de Cubacrisis in 1962 hebt meegemaakt, ergens hier rammelt je verhaal en dat zijn vast niet je versleten gewrichten ...
quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:40 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik ga Dynasty kijken ik praat morgen wel met je verder als je bent uitgepuberd![]()
![]()
is toch nog veel te koudquote:Op zaterdag 4 april 2020 07:58 schreef vuurbrood het volgende:
Straks naar het strand eerst nog kijken of ik de eerste topless vrouwen van dit seizoen kan spotten![]()
Nu eerst![]()
Lijkt me goedquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij wel toch ?quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:22 schreef Nick1975 het volgende:
Mensen zijn niet binnen te houden vandaag denk ik.
gezellig met de rest van nederlandquote:Op zaterdag 4 april 2020 08:26 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Beschikking over een tuin hier dus nee en ik ga ook een stukje fietsen.
Bitterballen zijn altijd binnen te houdenquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bitterballen zijn altijd binnen te houden
tenzij ze over datum zijn...quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bitterballen zijn altijd binnen te houden
Veel foto's maken he, wij kunnen ook wel een lolletje gebruiken in deze tijdquote:
ja het eerste leuke is is dat ze er een grabbelbox van hebben gemaaktquote:Op zaterdag 4 april 2020 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel foto's maken he, wij kunnen ook wel een lolletje gebruiken in deze tijd
Oh jee, Piepschuim 2.0quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het eerste leuke is is dat ze er een grabbelbox van hebben gemaakt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee, Piepschuim 2.0Nu al een hit dit verhaal
Ik moet werken, dus ik moet wel naar buitenquote:Op zaterdag 4 april 2020 08:22 schreef Nick1975 het volgende:
Mensen zijn niet binnen te houden vandaag denk ik.
als ze maar rekening met je houden bos door je de ruimte te gevenquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet werken, dus ik moet wel naar buiten
Een hesje met "ik ben geil" zou het beter doen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
misschien zou zon hesje wat voor je zijn met op de achterkant de melding hou afstand
houden mensen dan meer afstandquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een hesje met "ik ben geil" zou het beter doen.
Dat werkt bij mij niet hoorquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt deze achter de auto toch?quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toettoet toet toet toet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt deze achter de auto toch?![]()
[ afbeelding ]
Ga jij nou maar asperges in je buurvrouw stoppen hequote:
Zonde van de asperges.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij nou maar asperges in je buurvrouw stoppen he
quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik specificeerde toch niet door welke poort ze naar binnen moesten![]()
Radioactief of biohazard logo.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |