hiero kan je ook laten bezorgenquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben idd veel goedkope potjes bij de ikea
ik vind die marlies niet zo om naar te kijkenquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:05 schreef Karzai het volgende:
ik kijk M, ja toch een beetje waardeloze talkshow. Skip die grappige filmpjes aan het begin
Ze hinken op twee benen, daarna meteen een zwaar onderwerp
wat wil je allemaal kopen nu?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
Ik krijg de urge om geld uit te geven in dit saaie gebeuren
Ja ik ook. Eerst wachten op geldquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
Ik krijg de urge om geld uit te geven in dit saaie gebeuren
Yep!quote:
Het is niet je standaard verhuizing, daar ben ik inmiddels wel aan gewendquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
nah rustig alles goed inpakken denk dat je niet zoveel spullen hebt
dat gaat in een busje
Hoe lang wacht jij al?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het geld van het ticket ook nog niet. hoop dat k het terug krijg
Jezusquote:
ja 3 weken is niet zo lang toch? Ik heb het nog maar een keer ingediend voor dezekerheidquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JezusBij mij is helemaal geen termijn genoemd. Ik begin nu al ongeduldig te worden. Kan nog wel ff duren dus
Ik heb zelf geannuleerd. Jij ook toch? Als ze dan een mailtje sturen "Het geld wordt teruggestort" dan kunnen ze dat toch dezelfde of de volgende dag doen en dan heb ik het meteen? Ik vind drie weken absurd.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 3 weken is niet zo lang toch? Ik heb het nog maar een keer ingediend voor dezekerheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |