Ik stel voor dat PSV dan degradeerttwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 21:06:26De UEFA wil dat de stekker in het stopcontact blijft, de KNVB trekt niet aan het snoer en de clubs zijn verdeeld over de eredivisie. Als het nodig is, trekt de burgemeester van Eindhoven de stekker eruit, zo gaf hij vanavond aan. Zie: https://t.co/g9vc2BMlrf reageer retweet
Waar kunnen we stemmen?quote:Op woensdag 8 april 2020 08:57 schreef Caland het volgende:
Ik stel voor dat PSV dan degradeerttwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 21:06:26De UEFA wil dat de stekker in het stopcontact blijft, de KNVB trekt niet aan het snoer en de clubs zijn verdeeld over de eredivisie. Als het nodig is, trekt de burgemeester van Eindhoven de stekker eruit, zo gaf hij vanavond aan. Zie: https://t.co/g9vc2BMlrf reageer retweet
Nouja hij is in tegenstelling tot de KNVB wel iemand die die beslissing mag maken.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Die burgermeester heeft net als zoveel anderen nogal wat moeite met lezen volgens mij.
KNVB zegt toch gewoon dat alleen als RIVM en regering het toestaat, ze de boel willen hervatten? En die burgermeester gaat dan lopen reppen over samenscholingsverboden en dergelijke, maatregelen die moeten vervallen op advies van kabinet en RIVM wil de KNVB verder voetballen.
Lekker naar elkaar schreeuwen zonder ook maar iets verder te komen.
Hij zegt toch eigenlijk hetzelfde als de KNVB; zolang het niet mag van RIVM doen we niets?quote:Op woensdag 8 april 2020 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja hij is in tegenstelling tot de KNVB wel iemand die die beslissing mag maken.
Nee.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hij zegt toch eigenlijk hetzelfde als de KNVB; zolang het niet mag van RIVM doen we niets?
Hij zegt dat het hem niet zoveel uitmaakt of er van de KNVB (en dus het RIVM) in juno weer gevoetbald mag worden zonder publiek. Hij wil het dan alsnog verbieden.quote:
Mja, ik lees het net ja. Artikeltje wat ik las had het helemaal niet over het publiek verder. Dat maakt het natuurlijk wel wat anders.quote:Op woensdag 8 april 2020 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zegt dat het hem niet zoveel uitmaakt of er van de KNVB (en dus het RIVM) in juno weer gevoetbald mag worden zonder publiek. Hij wil het dan alsnog verbieden.
En wij hier maar binnen zitten door dat kutvolkquote:Op woensdag 8 april 2020 09:54 schreef Idisrom het volgende:
Ondertussen in China.
Dus ik denk dat in juni het hier ook weer heel anders is.
het maakt het gewoon onmogelijkquote:Op woensdag 8 april 2020 09:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mja, ik lees het net ja. Artikeltje wat ik las had het helemaal niet over het publiek verder. Dat maakt het natuurlijk wel wat anders.
twitter:televoetbal twitterde op woensdag 08-04-2020 om 10:11:11'Als daar twintig mensen bij zitten die het virus hebben, dan heb je alweer een flinke uitbraak te pakken. En kun je zomaar weer terug bij af zijn.' https://t.co/fnlPRsp56W reageer retweet
Is hier nu al regelmatigquote:Op dinsdag 7 april 2020 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef het tot eind mei en dan begint de massalere burgerlijke ongehoorzaamheid
In principe niet als Eindhoven de enige is. Dan zit er gewoon teveel druk op om PSV mee te laten doen.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 12:34 schreef Elan het volgende:
Toch jammer dat men vanuit clubs en gemeenten niet kijkt naar een oplossing zonder publiek, maar in plaats daarvan direct de hakken in het zand zet.
Zeker nu duidelijk is dat dit wel eens een hele lange zit kan gaan worden. Op enig moment zal er toch weer gevoetbald moeten worden, anders vallen er vanzelf clubs of zelfs hele competities om.
Kan me best voorstellen dat dit een kettingreactie teweeg brengt onder andere burgemeesters. Maar als Nederland één van de weinige landen is dat niet door wil voetballen maken we weinig kans.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In principe niet als Eindhoven de enige is. Dan zit er gewoon teveel druk op om PSV mee te laten doen.
in principe juist wel, het gaat erom dat de competitie uitgespeeld kan worden, als PSV z'n thuiswedstrijden niet mag spelen kan dat gewoon niet dus is het einde verhaalquote:Op woensdag 8 april 2020 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In principe niet als Eindhoven de enige is. Dan zit er gewoon teveel druk op om PSV mee te laten doen.
in wat voor zin?quote:Op woensdag 8 april 2020 12:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat dit een kettingreactie teweeg brengt onder andere burgemeesters. Maar als Nederland één van de weinige landen is dat niet door wil voetballen maken we weinig kans.
Dan voetballen ze maar lekker in Helmond.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
in principe juist wel, het gaat erom dat de competitie uitgespeeld kan worden, als PSV z'n thuiswedstrijden niet mag spelen kan dat gewoon niet dus is het einde verhaal
Hun probleem.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
in principe juist wel, het gaat erom dat de competitie uitgespeeld kan worden, als PSV z'n thuiswedstrijden niet mag spelen kan dat gewoon niet dus is het einde verhaal
ze mogen niet eens beginnen met trainen in mei begrijp ikquote:Op woensdag 8 april 2020 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan voetballen ze maar lekker in Helmond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |