Gekkiequote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
maar welke kleur moeten die plantenbakken da krijgen
de kleur van je mooie kastquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
Zilvergoud dat hebben de meeste drugsdealersquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
ZWARTquote:
neequote:Op vrijdag 3 april 2020 15:35 schreef Karzai het volgende:
nee dat moet je zelf beslissen, of weet je niet wat je mooi vind?
Eind zomer.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:31 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Enig idee wanneer de Doublet weer opengaat?
Mijn zak begint aardig zwaar te worden
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:37 schreef Karzai het volgende:
nou oke, in hippie kleurtjes en er dan glimmende kraaltjes op plakken
ministeck er opquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:37 schreef Karzai het volgende:
nou oke, in hippie kleurtjes en er dan glimmende kraaltjes op plakken
Mooi kleurtje, zou doen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
vintage blue?
https://www.devoordeelmar(...)ns-vintage-bleu-3014
ja niet gaan overdrijven hoorquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:39 schreef FranticDJ het volgende:
of bal, waarom brei je geen 'sleeve' voor je pot?
quote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 3 april 2020 15:38 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dat wordt dan toch maar handmatig afpompen
nee toch best fijnquote:
heb in een film gezien dat een warme appeltaart ook goed werktequote:Op vrijdag 3 april 2020 15:43 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een aubergine ga uithollen
2 rauwe kipfilets, 30 sec in de magnetron.. uiteinden bij elkaar binden met postelastieken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb in een film gezien dat een warme appeltaart ook goed werkte
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:43 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een aubergine ga uithollen
Op basis van ervaring kan je zeggen dat een uitgeholde aubergine met een paar druppeltjes Blueband vloeibaar het beste alternatief isquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb in een film gezien dat een warme appeltaart ook goed werkte
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:45 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Op basis van ervaring kan je zeggen dat een uitgeholde aubergine met een paar druppeltjes Blueband vloeibaar het beste alternatief is
Schuren kan best fijn zijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:48 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dan moet je niet per ongeluk de verkeerde zijden pakken anders ben je meteen besneden
Ben vanochtend al geweest. Ben nu best ontevreden over het weer. Denk erover om mijn schoenen vast uit te trekken. Dan ga ik zeker niet meer de deur uit namelijkquote:
heb je van die moeilijke orthopedische ofzo?quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben vanochtend al geweest. Ben nu best ontevreden over het weer. Denk erover om mijn schoenen vast uit te trekken. Dan ga ik zeker niet meer de deur uit namelijk
WAJOquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:53 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Outlaw![]()
Ik zou maar oppassen voor de gestapo
hoezo ontevreden? het is best lekker hoorquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben vanochtend al geweest. Ben nu best ontevreden over het weer. Denk erover om mijn schoenen vast uit te trekken. Dan ga ik zeker niet meer de deur uit namelijk
Met je schoenen door het huis lopen en zeker in deze tijdquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar gewoon geen zin om ze vaker dan 1 keer per dag aan te trekkenquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:53 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
heb je van die moeilijke orthopedische ofzo?
Dat is idd welquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:54 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Met je schoenen door het huis lopen en zeker in deze tijd![]()
nee het is grijs en koud. Bah.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoezo ontevreden? het is best lekker hoor
Wat een conjo zegquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar gewoon geen zin om ze vaker dan 1 keer per dag aan te trekken
Sowieso schoenen aan in huisquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:54 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Met je schoenen door het huis lopen en zeker in deze tijd![]()
Vergeet je schoenen niet uit te doenquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even wat werkdingetjes afronden en dan zoetjes aan weekend vierenHoudoe
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even wat werkdingetjes afronden en dan zoetjes aan weekend vierenHoudoe
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
https://www.bright.nl/nie(...)-google-zo-werkt-het
nummertjes trekken?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Het hele bedrijf wil me vandaag ineens spreken
Je hebt toch geen honing aan je reet?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, op zich wel even gezellig hoor. Twee collega's die met een smoesje belden om even te babbelen.quote:
Heb je LSD ingenomen ofzoquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
wel vet. ze bewegen en als je dichterbij komt met de camera blijven ze ook staan
Ik zag je knie. Is dit het begin van Balcam en als we doneren, laat je meer zien?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
wel vet. ze bewegen en als je dichterbij komt met de camera blijven ze ook staan
Mister populairquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, op zich wel even gezellig hoor. Twee collega's die met een smoesje belden om even te babbelen.
Nee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:04 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Je hebt toch geen honing aan je reet?
UitStraling zit al met de broek op de enkels.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag je knie. Is dit het begin van Balcam en als we doneren, laat je meer zien?
Playerquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, op zich wel even gezellig hoor. Twee collega's die met een smoesje belden om even te babbelen.
zo komt ze wel aan bespoten bloempottenquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag je knie. Is dit het begin van Balcam en als we doneren, laat je meer zien?
proestquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
misschienquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar is niet veel voor nodigquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
UitStraling zit al met de broek op de enkels.
The TigerQueenquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak ook zo'n matje en een wenkiepiercing dan.
bubble butt of enorme dijbenen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serveersters hebben meestal wel re-de-lijk-e billen.
Je laatste dag ?quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat komt omdat ze vaak moeten squaten om het bestek van de vloer te rapenquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serveersters hebben meestal wel re-de-lijk-e billen.
Bitterbal laat sowieso veel vallen begreep ikquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:15 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze vaak moeten squaten om het bestek van de vloer te rapen
Om haar inkijk te showen dan krijgt ze sowieso meer fooiquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bitterbal laat sowieso veel vallen begreep ik
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bitterbal laat sowieso veel vallen begreep ik
Nee, gewoon mensen die behoefte hebben aan een intelligente, empathische gesprekspartner.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had hem juist nog ergens anders gezet zodat ik hem niet zou omstoten
Awwwwquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja derde avond samen alweer, corona cadeautjequote:Op vrijdag 3 april 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat wel goed tussen jou en buuf he?
Stond ie daar ineens toch weer op de verkeerde plek.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk hoorquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja derde avond samen alweer, corona cadeautje
ja govderquote:Op vrijdag 3 april 2020 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond ie daar ineens toch weer op de verkeerde plek.
Zo zijn ze die boefjes.quote:Op vrijdag 3 april 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. denk dat dat glas gewoon stiekem een stukje is opgeschoven
quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:08 schreef bitterbal het volgende:
dit weekend naar balkonia.
wordt het morgen al mooi?
ja hier geloof ik ook.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gemeente en RWs is druk bezig de strandovergangen af te sluiten hier.
Wordt dat ook aangekondigd ergens? Anders komt iedereen nog steedsquote:
heeft rutte gedaan toch? en via fb zie ik berichten van bv dunea om niet naar de duinen te gaanquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wordt dat ook aangekondigd ergens? Anders komt iedereen nog steeds
Worden de influencers ook ingeschakeldquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft rutte gedaan toch? en via fb zie ik berichten van bv dunea om niet naar de duinen te gaan
geen idee :pquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Worden de influencers ook ingeschakeld
Hele week wordt het lekker, maar dan moet ik werken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:11 schreef bitterbal het volgende:
Zaterdag start koud. Met geregeld zon tussen de wolken door wordt het 12 tot 14 graden. Zondag is de warmste dag van de week met maxima van 17 tot 20 graden. Daarbij schijnt de zon volop.
af en toe een kleine pauze in balkoniaquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hele week wordt het lekker, maar dan moet ik werken.
af en toe een klein beetje werken tussen de zonperiodes door dusquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
af en toe een kleine pauze in balkonia
ja zomerrooster:Pquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
af en toe een klein beetje werken tussen de zonperiodes door dus
oh leukquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:24 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zit al bijna heel de middag bonsai tutorials te kijken
Nee. ben te weinig thuis.. die moeten echt wel regelmatiger water dan 1x per twee weken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leuk
Heb je er al een gehad? ik vind ze echt prachtig
de zaak.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
picnick gaat lijsten van bv ziekenhuizen krijgen van mensen die echt bezorging nodig hebben en die gaan dus voor
nee joh! scooters is engerquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb welles gedacht om te solliciteren maar dat karretje rijden lijkt mij toch wat eng
las net ervaringen van ex medewerkers en sommige zeiden dat dat ding niet goed remde en met 20 km per uur al dreigde om te tippen in een bochtquote:
Dan rijden ze dus te hardquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las net ervaringen van ex medewerkers en sommige zeiden dat dat ding niet goed remde en met 20 km per uur al dreigde om te tippen in een bocht
ja maar die picknick karretjes zien er wel wat fragile uit :pquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan rijden ze dus te hard
Ook een hoge bakwagen / vrachtwagen kan makkelijk kantelen als je te hard door de bocht gaat.
zal wel meevallen. oa de gemeente rijdt er hier ook mee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die picknick karretjes zien er wel wat fragile uit :p
quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
zo dat was de laatste Teamsmeeting
Nu weekend
kloptquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
die duerte uit de filipijnen is wel echt een enge vent
welk type filipijn is typisch een voorstander?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt
levert aan boord wel eens spanningen op met pro en anti duterte mensen.
degene die een aanhanger isquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
welk type filipijn is typisch een voorstander?
ja verstandigquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
degene die een aanhanger isik meng me er niet in zolang het geen problemen oplevert in de verhoudingen aan boord.
Iedereen gaat maar dood tegenwoordigquote:
RIPquote:
waarom vandaag?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:14 schreef Karzai het volgende:
Denk dat er nooit zoveel dickpicks zijn vertuurd als vandaag
begin je het te voelen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:15 schreef Karzai het volgende:
Begint wel te schuren zoveel dagen in je eentje
ja toch wel, ik zit al dagen in mijn eentje thuis. Krijg wel telefoontjes en appjes. Maar tochquote:
Begrijp het.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja toch wel, ik zit al dagen in mijn eentje thuis. Krijg wel telefoontjes en appjes. Maar toch
het is super vreemd. iets wat we nog nooit hebben meegemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:19 schreef Karzai het volgende:
Ja wandelen, iedereen loopt met een grote boog om elkaar heen, ik vind het maar vreemd
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.leevalley.com(...)-miniature-tool-sets
[ afbeelding ]
Kijk nou hoe schattig
ja een hond is wel een gigantische verantwoordelijkheid gelijkquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neem een honddan moet je ook nog naar buiten!
ftfyquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een hond huisdier is wel een gigantische verantwoordelijkheid gelijk
Ik heb er nog een voor je in de schuur staan van een ex, mag je gratis hebben, 450 liter, zoet- en zoutwater spul erbij.quote:
Hoeveel exen heb je wel niet?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er nog een voor je in de schuur staan van een ex, mag je gratis hebben, 450 liter, zoet- en zoutwater spul erbij.
ja zus had er ook nog een staan, ik doe het toch maar nietquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er nog een voor je in de schuur staan van een ex, mag je gratis hebben, 450 liter, zoet- en zoutwater spul erbij.
van plastic?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
er bestaan ook van die mini haaiachtige visjes voor in je aquarium
Wil jij hem hebben anders?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn fantasie is oneindig.. dus.. daar heb je je antwoord
link?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee echte visjes. zijn zwart en zien er wel wat uit als een kleine haai
Als kleine Koen had ik wel lang goudvissenquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
aquarium zou ik ook zo nemen als ik meer thuis zou zijn
Noem iets levends dat Chinezen NIET lustenquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik had er zelfs een vis in die de Chinezen erg graag lusten, lijkt op een haai maar als ze groot zijn worden ze spuuglelijk.
Ding werd al snel iets van 30 centimeter lang, keer bij een Chinees restaurant stiekem in een binnenvijver losgelaten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Noem iets levends dat Chinezen NIET lusten
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, zoek nu de volwassen versie eens op?
Volgens mij zijn ze vrij fragiel inderdaadquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die zijn gaaf ja, maar ook wel lastig te houden begreep ik..
niet eens zo lelijk toch?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo worden ze als ze volwassen zijn
rare vrienden heb jijquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
oh god over dickpicks gesproken
ik heb een amerikaan op mijn fb die ik ooit heb ontmoet in thailand.diet zit nu in vietnam en die heeft een soort van vage weddenschap met een chick voor geld waarbij ze beide naaktfoto's maken, dan een favoriet kiezen en dan naar hun fb vrienden sturen. en de gene waarbij de fb vrienden de meeste favorieten kiezen wint de weddenschap.
Of ik even dickpicks wil uitkiezen voor de weddenschap
Heb je die Stanley nr 8 nog voor 5 piek kunnen sjeffen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.leevalley.com(...)-miniature-tool-sets
[ afbeelding ]
Kijk nou hoe schattig
ja dat gaat niet neequote:Op vrijdag 3 april 2020 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Bijna anderhalve meter lang in een aquariumpje van 450 liter
Ik blijf erbij, jij kent alleen maar rare ordinaire mensen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
oh god over dickpicks gesproken
ik heb een amerikaan op mijn fb die ik ooit heb ontmoet in thailand.diet zit nu in vietnam en die heeft een soort van vage weddenschap met een chick voor geld waarbij ze beide naaktfoto's maken, dan een favoriet kiezen en dan naar hun fb vrienden sturen. en de gene waarbij de fb vrienden de meeste favorieten kiezen wint de weddenschap.
Of ik even dickpicks wil uitkiezen voor de weddenschap
quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je die Stanley nr 8 nog voor 5 piek kunnen sjeffen?
heb die gozer maar 1 keer gezienquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, jij kent alleen maar rare ordinaire mensen.
Op die manier, ik ben wel eens bij een vreemde bakker in een andere stad geweest en die stuurt nu ook steeds foto's van zijn piemel.quote:
ik heb em bedankt voor het aanbod :pquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op die manier, ik ben wel eens bij een vreemde bakker in een andere stad geweest en die stuurt nu ook steeds foto's van zijn piemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |