Gekkiequote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
maar welke kleur moeten die plantenbakken da krijgen
de kleur van je mooie kastquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
Zilvergoud dat hebben de meeste drugsdealersquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
ZWARTquote:
neequote:Op vrijdag 3 april 2020 15:35 schreef Karzai het volgende:
nee dat moet je zelf beslissen, of weet je niet wat je mooi vind?
Eind zomer.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:31 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Enig idee wanneer de Doublet weer opengaat?
Mijn zak begint aardig zwaar te worden
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:37 schreef Karzai het volgende:
nou oke, in hippie kleurtjes en er dan glimmende kraaltjes op plakken
ministeck er opquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:37 schreef Karzai het volgende:
nou oke, in hippie kleurtjes en er dan glimmende kraaltjes op plakken
Mooi kleurtje, zou doen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
vintage blue?
https://www.devoordeelmar(...)ns-vintage-bleu-3014
ja niet gaan overdrijven hoorquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:39 schreef FranticDJ het volgende:
of bal, waarom brei je geen 'sleeve' voor je pot?
quote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 3 april 2020 15:38 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dat wordt dan toch maar handmatig afpompen
nee toch best fijnquote:
heb in een film gezien dat een warme appeltaart ook goed werktequote:Op vrijdag 3 april 2020 15:43 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een aubergine ga uithollen
2 rauwe kipfilets, 30 sec in de magnetron.. uiteinden bij elkaar binden met postelastieken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb in een film gezien dat een warme appeltaart ook goed werkte
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:43 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een aubergine ga uithollen
Op basis van ervaring kan je zeggen dat een uitgeholde aubergine met een paar druppeltjes Blueband vloeibaar het beste alternatief isquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb in een film gezien dat een warme appeltaart ook goed werkte
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:45 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Op basis van ervaring kan je zeggen dat een uitgeholde aubergine met een paar druppeltjes Blueband vloeibaar het beste alternatief is
Schuren kan best fijn zijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:48 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dan moet je niet per ongeluk de verkeerde zijden pakken anders ben je meteen besneden
Ben vanochtend al geweest. Ben nu best ontevreden over het weer. Denk erover om mijn schoenen vast uit te trekken. Dan ga ik zeker niet meer de deur uit namelijkquote:
heb je van die moeilijke orthopedische ofzo?quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben vanochtend al geweest. Ben nu best ontevreden over het weer. Denk erover om mijn schoenen vast uit te trekken. Dan ga ik zeker niet meer de deur uit namelijk
WAJOquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:53 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Outlaw![]()
Ik zou maar oppassen voor de gestapo
hoezo ontevreden? het is best lekker hoorquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben vanochtend al geweest. Ben nu best ontevreden over het weer. Denk erover om mijn schoenen vast uit te trekken. Dan ga ik zeker niet meer de deur uit namelijk
Met je schoenen door het huis lopen en zeker in deze tijdquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar gewoon geen zin om ze vaker dan 1 keer per dag aan te trekkenquote:Op vrijdag 3 april 2020 15:53 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
heb je van die moeilijke orthopedische ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |