Ik denk dat ze zorg ze een stukje harder nodig heeftquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:22 schreef Za het volgende:
[..]
Wees blij, het is een schande dat het afgeraden wordt.
Ik en @Caland hebben daar elke maandag en zondag last van.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:18 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lees het misschien verkeerd hoor, maar ik heb 2 weken geleden wel 3 weken last gehad van krampen en steken, zuurbranden van maag naar borst, diarree etc. Geen koorts of kotsen. Vraag me dan meteen af of ik het wellicht toch ook heb gehad maar dan in deze vorm. Zal wel totaal iets anders zijn geweest hoor, maar nu ik dit even las moest ik er meteen aan terug denken
Buitenland dus.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af wat een goede reden is. Mijn bejaarde moeder woont 5 km bij mij vandaan, maar wel over de grens.
Volgens mij dragen ze die ook omdat de lucht daar vaak slecht is, behalve in Japan, maar die doen wel gekkere dingen. Wat misschien wel een idee is, is om het gedurende het griepseizoen verplicht te stellen in OV en drukke plekken. Volgens mij is het OV echt een boosdoener geweest, als je ziet hoe stampvol treinen vaak zijn.....quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zou iedereen door de bus moeten krijgen, net als in veel Aziatische landen
Een sjawl werkt ook.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:23 schreef Fretwork het volgende:
Ik denk dat ze zorg ze een stukje harder nodig heeft
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Nou hier helaas 0 uren contract toch beëindigd door het coronavirus. Was er al bang voor dat dat wel ging komen. 0 uren contracten worden gewoon als eerste eruit gegooid. Ging er sowieso al vanuit dat de horeca een tijd niks meer gaat worden. Dan maar een WW aanvragen pfff.
Maar waar koop ik ze?quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:22 schreef Za het volgende:
[..]
Wees blij, het is een schande dat het afgeraden wordt.
Schijnveiligheidquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
In de winter draagt bijna iedereen in Azië een mondkapje, maar er is elk jaar een griepepidemie.
Ik denk dat het niet veel effect zal hebben.
Volgens mij was er sprake van dat bedrijven die dit doen geen recht hebben op steun.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Nou hier helaas 0 uren contract toch beëindigd door het coronavirus. Was er al bang voor dat dat wel ging komen. 0 uren contracten worden gewoon als eerste eruit gegooid. Ging er sowieso al vanuit dat de horeca een tijd niks meer gaat worden. Dan maar een WW aanvragen pfff.
Ik ook, maar heb er wel meerdere nodig passend bij mijn outfit.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:17 schreef raptorix het volgende:
Ik wil gerust een kapje dragen, maar zijn die dingen dan te koop?
Met zo'n oude Amerikaanse V8 ('70 Challenger bijvoorbeeld) is dat hard zat, maar dat geluidquote:
Ik reken(de idd) ook positief met die 1% mortaliteit binnen de besmette groep kwetsbaren, gelet onze "uitstekende" preventieve zorg en mits "zij" (die kwetsbare groep afgeschermd) in "isolatie" wordt gehouden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Véél meer dan 1% zal overlijden sowieso. Voor 70+-ers is dat al 2,2% per jaar en voor 80+ 8%. En dan overlijden van de COVID-slachtoffers natuurlijk de zwakkeren. De extra-sterfte valt dus best wel mee.
https://www.volksgezondhe(...)leeftijd-en-geslacht
Al zou de overheid het wel willen geven aan de bevolking, ze hebben niet eens genoeg voor medici.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zou iedereen door de bus moeten krijgen, net als in veel Aziatische landen
Dan naderen we het eindequote:Op vrijdag 3 april 2020 13:19 schreef Fretwork het volgende:
Overigens zou het schandalig zijn als de volgorde van adviezen daadwerkelijk begint bij Trump, en dan pas WHO
Nergens, je moet zelf iets improviseren.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:24 schreef Vault-Boy het volgende:
voedselvergiftiging?quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:18 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lees het misschien verkeerd hoor, maar ik heb 2 weken geleden wel 3 weken last gehad van krampen en steken, zuurbranden van maag naar borst, diarree etc. Geen koorts of kotsen. Vraag me dan meteen af of ik het wellicht toch ook heb gehad maar dan in deze vorm. Zal wel totaal iets anders zijn geweest hoor, maar nu ik dit even las moest ik er meteen aan terug denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |