Precies, die gooi ik voor de deur en kletsen we even via het raam.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:12 schreef kilon het volgende:
[..]
Je kan sowieso beter niet bij je moeder langsgaan nu.
Tenzij je bedoelt iets als boodschappen voor haar doen. Dan snap ik het probleem.
Heb jij aandelen in mondkapjes ofzo?quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:12 schreef Za het volgende:
Vandaag is de dag dat Trump Amerikanen gaat adviseren een zelfgemaakt mondkapje te dragen.
WHO zal snel volgen en dus ook NL.
Voor @:Vallon:
https://journals.plos.org(...)journal.pone.0002618
Dat de RIVM heel veel sterfgevallen niet meetelt was al wel duidelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vermoedt, schat, wijst op mogelijke.
Fijn dat je snapt wat nuance is
Gisteren was de prijs voor E10 : 1,39 Euro.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:12 schreef raptorix het volgende:
Olieprijs gaat negatief....
https://boingboing.net/20(...)-so-bad-that-th.html
Geen idee, heb niet eens een rijbewijs en ook geen vliegtuig.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gisteren was de prijs voor E10 : 1,39 Euro.
Zie dat deze weer op 1.43 staat.
Wat is het vertragingseffect, m.a.w. dat hier ook de benzineprijs flink daalt?
Zeker, er zullen daar ook zeker mensen bij zitten met corona.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:16 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat de RIVM heel veel sterfgevallen niet meetelt was al wel duidelijk.
Fijn dat we nu iets van een indicatie hebben.
Moet jij eens opletten, hoe meer andere landen advies geven.. hoe meer het RIVM dat wegzet als "schijnveiligheid".quote:
Bij Zaquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:17 schreef raptorix het volgende:
Ik wil gerust een kapje dragen, maar zijn die dingen dan te koop?
vignet bij de duitsers aanvragen, is nodig reizenquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is meer dat ik haar boodschappen breng. Videobellen doen we al.
Lees het misschien verkeerd hoor, maar ik heb 2 weken geleden wel 3 weken last gehad van krampen en steken, zuurbranden van maag naar borst, diarree etc. Geen koorts of kotsen. Vraag me dan meteen af of ik het wellicht toch ook heb gehad maar dan in deze vorm. Zal wel totaal iets anders zijn geweest hoor, maar nu ik dit even las moest ik er meteen aan terug denkenquote:
In NL gaat het zo langzaam omdat grootste deel belastingen is. In andere landen is het al stukken lager.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kun jij de cijfers dan nuanceren?quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
De user die steeds over mondkapjes postquote:
WINST voor SHELLquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik vroeg dit ook voor een vriend met een SL500 5 liter.quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, heb niet eens een rijbewijs en ook geen vliegtuig.
Ja hoor:quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
[..]
Kun jij de cijfers dan nuanceren?
Ik ben er gewoon voorstander van dat men die gaat dragen tot nader order, en na deze pandemie iedereen op bv de luchthavens.quote:
Niet zoveel feiten erbij halen he, dan is het niet meer zo leukquote:
zou iedereen door de bus moeten krijgen, net als in veel Aziatische landenquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:17 schreef raptorix het volgende:
Ik wil gerust een kapje dragen, maar zijn die dingen dan te koop?
Ik ben er vooral voorstander van dat onze medische professionals geen mondkapjes meer hoeven te recyclen door ze in een zak te stoppen en na 2 dagen te hergebruikenquote:Op vrijdag 3 april 2020 13:20 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon voorstander van dat men die gaat dragen tot nader order, en na deze pandemie iedereen op bv de luchthavens.
Snap ik.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Klopt, maar op zijn minst 20 bedrijven ontwikkelen vaccins, sommigen van die bedrijven stoppen 1 miljard euro of meer in de ontwikkelingskosten. Vaccins hebben zich bewezen, en veel technieken die gebruikt worden hebben zich bewezen. Het is dus wel heel waarschijnlijk dat er een werkend vaccin gaat komen. Dat zou medio volgend jaar op de markt kunnen zijn, en dan ook al snel in grote hoeveelheden. Hopelijk hebben we dan ook een redelijk beeld van wie immuun is door het te hebben gehad (als dan wel heel veel mensen getest zijn) en kunnen vrij snel (in weken tijd) kwetsbare bevolkingsgroepen inge-ent worden, en in iets langer (paar maanden) de rest van de bevolking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |