mooiquote:
Zit waarschijnlijk een vieze oude man met een augurkenpiemel in dat pak.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
deze is zo leuk
https://9gag.com/gag/aGgm4x6
ja maar hij doet het wel grappigquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk een vieze oude man met een augurkenpiemel in dat pak.
Alsof er ook maar íets mis is met een augurkenpiemelquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk een vieze oude man met een augurkenpiemel in dat pak.
Vanmiddag ga ik hardquote:
#stilstaanquote:
#dasliefquote:
ik ook!quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik had vanmorgen een harde maar goed dat is logisch
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:22 schreef Muck het volgende:
@:juon_jacket1
@:Kuukske
@:crossover
@:vrolijke-frits
jawel, maar is meer hypothetisch volgens mij:quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:59 schreef Fogel het volgende:
Hier in Noorwegen is nu de negatieve reisadvies voor de hele wereld verlengd tot "onbepaalde tijd". Ben benieuwd wanneer ze dat gaan opheffen.
Hoe zit het nu in NL, hebben jullie wel een absolute (voorlopige) datum?
voor reizen eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:59 schreef Fogel het volgende:
Hier in Noorwegen is nu de negatieve reisadvies voor de hele wereld verlengd tot "onbepaalde tijd". Ben benieuwd wanneer ze dat gaan opheffen.
Hoe zit het nu in NL, hebben jullie wel een absolute (voorlopige) datum?
geen flauw idee dat weet @Dr_Flash welquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou dat allemaal echt zo makkelijk gaan?
Schrijf 2020 maar alvast af.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:03 schreef Fogel het volgende:
Thanks
Hier zit voorlopig alles dicht tot na pasen, maar wat er na pasen gaat gebeuren horen we binnenkort wel weer.
Ja ze kunnen de teugels wel laten vieren (per land) maar er hoeft er slechts een ongemerkt besmet rond te lopen en het hele circus kan weer van voren af aan beginnen.quote:
Dat gebeurt nu al in China. Daar lopen de besmettingen weer opquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ze kunnen de teugels wel laten vieren (per land) maar er hoeft er slechts een ongemerkt besmet rond te lopen en het hele circus kan weer van voren af aan beginnen.
ja las vandaag ook iets over cijfers uit china waar ze bekend maakte hoeveel personenen besmet waren zonder ziekteverschijnselenquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu al in China. Daar lopen de besmettingen weer op
AH ENAAIDquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, de witte puntjes waren in de aanbieding. Maar ze zijn een stuk kleiner dan normaal van mindere kwaliteit
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja las vandaag ook iets over cijfers uit china waar ze bekend maakte hoeveel personenen besmet waren zonder ziekteverschijnselen
Fijn. Ze is nog niet eens ziek. Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
mijn stiefmoeder is gisteren door de huisarts gebeld en gezegd dat ze moet nadenken of ze eventueel op een ic wil
nog geen 70 maar copdquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn. Ze is nog niet eens ziek. Hoe oud is ze?
huh, is ze zo ziek? of in geval van?quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
mijn stiefmoeder is gisteren door de huisarts gebeld en gezegd dat ze moet nadenken of ze eventueel op een ic wil
Ik heb best wel veel (hoogopgeleide) contacten in China, onder andere in Shenzhen en die zeiden gisteren, dacht je nu echt dat ze het eten van katten, honden en exotische dieren hier kunnen verbieden, dat gaat Peking echt nooit lukken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu al in China. Daar lopen de besmettingen weer op
in geval vanquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
huh, is ze zo ziek? of in geval van?
4quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in geval van
ze zei copd type 3. weet niet hoever die stappen gaan
ah.quote:
Jezus.quote:
Dit zou wel helpen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
maar jongens nog een keer
11:22
Het laboratorium voor Medische Microbiologie van het Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis in Nijmegen heeft goede hoop dat de Nederlandse ziekenhuizen binnen een paar weken laagdrempelige bloedtesten kunnen uitvoeren voor een betrouwbare én snelle check op het coronavirus. ,,Binnen een paar weken is er voor iedereen een betrouwbare coronatest’, zegt infectioloog Ton Dofferhoff
ja allee nog maar binnen blijven denk ik danquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus.Mijn moeder had COPD, longkanker en hartfalen. Als ze nu nog had geleefd, had ze in doodsangst gezeten om corona
@Gianni69quote:
Klopt, dat is na de Sars-uitbraak ook niet gelukt. Hoewel ik dat raar vind in een land waar ze hun burgers tot in detail in de gaten houden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb best wel veel (hoogopgeleide) contacten in China, onder andere in Shenzhen en die zeiden gisteren, dacht je nu echt dat ze het eten van katten, honden en exotische dieren hier kunnen verbieden, dat gaat Peking echt nooit lukken.
mehquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah.
er woont nog een andere dame met copd in de flat en die kan ech niets meer. die heeft ook zon trapliftje
Ik ben blij dat ze dit niet meer hoeft mee te maken. Ze heeft genoeg ellende gehadquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja allee nog maar binnen blijven denk ik dan
Het is alleen al onmogelijk om iedere Nederlander een M&M te sturen binnen een mand maar goed.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ik iedere keer denken; wat negeert die Gianni mij nou joh![]()
Brood en spelen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt, dat is na de Sars-uitbraak ook niet gelukt. Hoewel ik dat raar vind in een land waar ze hun burgers tot in detail in de gaten houden.
Als ik thuis was had ik je een kop koffie en een koekje aangebodenquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar klonk mij te technisch. en hij staat ook op straat dus
Accu er uit halen en binnen aan de druppellader.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar klonk mij te technisch. en hij staat ook op straat dus
Pics van het eindresultaatquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zebrano
ga er handgrepen van maken.
mijn scheurmonsterquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Accu er uit halen en binnen aan de druppellader.
Ook minder kans dat ze 'm jatten
Mooi dingetjequote:Op vrijdag 3 april 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn scheurmonster
[ afbeelding ]
Ja maar je moet dan het zadel demonteren en zo.
Cool!quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zebrano
ga er handgrepen van maken.
MOP MOPPPPPPquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn scheurmonster
[ afbeelding ]
je hebt toch gewoon je buddy seat die je er met de sleutel aflikt??quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn scheurmonster
[ afbeelding ]
De bitterbrommerquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn scheurmonster
[ afbeelding ]
je bedoeld kan openen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt toch gewoon je buddy seat die je er met de sleutel aflikt??
uh niet aflikken is besmettingsgevaar.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt toch gewoon je buddy seat die je er met de sleutel aflikt??
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:36 schreef gianni61 het volgende:
tijd om met een jachtgeweer naar den haag te gaan
wat ga je schieten? een bok?quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:36 schreef gianni61 het volgende:
hahahahaha ik dacht eerst echt dat haags er zo uitzagquote:
ik ga niet schieten.quote:
haags-inelkaargeknuppeldquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga niet schieten.
slaan met het handvat is bloederiger en pijnlijker.
en dan dat gifje van die dansende negers met de grafkist op hun schouders.quote:
Doe niet zo gemeenquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga niet schieten.
slaan met het handvat is bloederiger en pijnlijker.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan dat gifje van die dansende negers met de grafkist op hun schouders.
Ik heb een hele verzameling van die filmpjes op mijn telefoonquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan dat gifje van die dansende negers met de grafkist op hun schouders.
ook die ene van die chick die die kamer word ingedragen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb een hele verzameling van die filmpjes op mijn telefoon
van sommige dingen gaat mijn bloed gewoon kokenquote:
Dat is niet goed.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van sommige dingen gaat mijn bloed gewoon koken
misschien is het koorts?quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van sommige dingen gaat mijn bloed gewoon koken
Wel goed! Beetje saai zo deze tijd, veel binnen, beetje gamen. Kan gelukkig nog naar werk (ik werk in een ziekenhuis tegenwoordig) dus dat leidt wel af.quote:
Weet ik zo nietquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook die ene van die chick die die kamer word ingedragen?
Gaat goed hequote:Op vrijdag 3 april 2020 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
kan hét gifje niet vinden op giphy
Lol wtf die eerstequote:
Gezelligquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We gaan het ineens over doden hebben hier.
ah. je appt met @Molo?quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Wat vinden jullie van vrouwen die constant ranzige filmpjes en plaatjes naar je toesturen?
heb je niet een krat van jezelfquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee nu vind ik het niet leuk meer. De Plus wil dus wel de boodschappen komen brengen, maar METEEN de kratten mee terug. Dus alle boodschappen los op de grond voor de deur en 5-6 keer met armen vol de trap op lopenOp naar een slot bij de picnic.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee nu vind ik het niet leuk meer. De Plus wil dus wel de boodschappen komen brengen, maar METEEN de kratten mee terug. Dus alle boodschappen los op de grond voor de deur en 5-6 keer met armen vol de trap op lopenOp naar een slot bij de picnic.
Kan ook. Zal ik die ook op internet bestellen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je niet een krat van jezelf/? ff overladen?
Zijn er wel meer hoor die die afwijking hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah. je appt met @:molo?
ik vind dat wel mooi
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ook. Zal ik die ook op internet bestellen?
ga jij nu ineens zijne preutsheid uithangen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn er wel meer hoor die die afwijking hebben.
Goed voor je conditiequote:Op vrijdag 3 april 2020 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga jij nu ineens zijne preutsheid uithangen?
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben niet preuts maar vind het opvallend.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN?quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als jullie dat willen ga ik zingen
Ik ken ze nietquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn er wel meer hoor die die afwijking hebben.
Neeeeee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als jullie dat willen ga ik zingen
Nou zingen dan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik lever wel kwaliteit hier he.
Kom er net achter dat er vandaag geen sneeuw ligt.quote:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAARRRRRquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nou zingen dan.
[..]
Kom er net achter dat er vandaag geen sneeuw ligt.
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAARRRRR
ja wazdit man. Ze nemen geen petflessen meer mee terug, ze brengen het spul niet meer tot in de keuken en nu willen ze ook nog meteen de kratten mee terugquote:
Zijn ze iig op tijd.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo even mijn patatjes voor vanavond bestellen.
Ja dat zal nu wel op tijd aankomen neem ik aan... .quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo even mijn patatjes voor vanavond bestellen.
Het binnen brengen snap ik toch wel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wazdit man. Ze nemen geen petflessen meer mee terug, ze brengen het spul niet meer tot in de keuken en nu willen ze ook nog meteen de kratten mee terugMaar wel gewoon ¤ 6 blijven rekenen voor "servicekosten". Driekwart van de service is er niet meer
rot op zeg
zeg je toch dat ie maar even 5 minuten wacht en dan z'n kratten terug krijgtquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wazdit man. Ze nemen geen petflessen meer mee terug, ze brengen het spul niet meer tot in de keuken en nu willen ze ook nog meteen de kratten mee terugMaar wel gewoon ¤ 6 blijven rekenen voor "servicekosten". Driekwart van de service is er niet meer
rot op zeg
Je moet telefonisch bestellen. Ze gaan om twaalf uur open en als je te laat belt, zijn de beste time slots al bezet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat zal nu wel op tijd aankomen neem ik aan... .
is er van die andere hooggeleide ooit iets vernomen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja.. met die hooggeleide nieuwe lieden wel ja.
GC ban toch?quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er van die andere hooggeleide ooit iets vernomen?
Jemigquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet telefonisch bestellen. Ze gaan om twaalf uur open en als je te laat belt, zijn de beste time slots al bezet.
Kap nah!quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAARRRRR
Daar gaat het wel op neerkomen ja. Of ik bestel inderdaad even een kratje van mezelf en ik koop alleen nog maar spullen die je ohne nach zu denken zo om kunt stortenquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zeg je toch dat ie maar even 5 minuten wacht en dan z'n kratten terug krijgt
eierenquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar gaat het wel op neerkomen ja. Of ik bestel inderdaad even een kratje van mezelf en ik koop alleen nog maar spullen die je ohne nach zu denken zo om kunt storten(dit wordt lachen
)
de levenquote:
Das Lebenquote:
je gaat weer weg?quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:04 schreef Nick1975 het volgende:
Ha, offshore betaald hetzelfde als tien jaar geleden, nog steeds niet slecht hoor. Gister over onderhandeld.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:04 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag in een onbekende wijk geweest. Zocht ik de gebroeders Gansstraat, zie ik 2 ganzen lopen. Jawel hoor dat was de straat die ik zocht
Vandaag in een onbekende wijk geweest. Zocht ik de gebroeders Gansstraat, zie ik 2 ganzen lopen. Jawel hoor dat was de straat die ik zocht
Blijft mooiquote:
nou, vlak gesmolten kaas niet uitquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
Salami kan je je zo lelijk aan verbranden in een tosti
pics?quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was even douchen maar ben weer terug
Als je er nog wat tomaat bij doet, wordt het helemaal een feestquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zal er even om denken zoquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
Een frisgewassen Bitterbalquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was even douchen maar ben weer terug
Zeker als hij aan de kaas een slinger geeft tegen de onderkant van je kin aan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
Is niet bereikbaarquote:
Ben geen tomaat liefhebberquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je er nog wat tomaat bij doet, wordt het helemaal een feest
ja moet nog even een beetje opdrogenquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n zompige bruine bal ter grootte van een voetbal.
Ja, zo klinkt het ineens weer een stuk minder.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n zompige bruine bal ter grootte van een voetbal.
Klinkt als de ideale bitterbal.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo klinkt het ineens weer een stuk minder.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Timeslot voor patatjes is 18.15 uur
Lekker!quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:17 schreef Karzai het volgende:
zo weer een lekker bammetje maken met bacon, kaas, komkommer en tomaat, vers brood gehaald met een knapperig korstje
Gaatje erin en je stuitert de hele kamer doorquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet nog even een beetje opdrogen
quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Timeslot voor patatjes is 18.15 uur
die kaaskrokantjes zijn 't lekkerst..quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt maar NET genoeg kaas erop ook.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
die ziet er zo vies uit dat hij er goed uit ziet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
DIT DUSquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:19 schreef Karzai het volgende:
ja die verbrande kaaskrokantjes uit het apparaat pulken, die zijn het lekkerst
Die gaat rechtstreeks in je aorta wonen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Pantosti, beste tosti. En dan dikke sneetjes.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die kaaskrokantjes zijn 't lekkerst..
maar ik vind een pan tosti toch wel nog lekkerder
Mental image.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaat rechtstreeks in je aorta wonen.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
daar heb je wel kans op jaquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet. Met mate niet zo'n punt.quote:
Alles wel?quote:
30+ kopen danquote:
Ja, nee. Want:quote:
quote:
Ja dat klopt, maar dan geen vet.quote:
Vet an sich heb je ook nodig.quote:
o?quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:24 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een kut ochtend. Lekker een halfuurtje in bed liggen in de pauze.
Ga dan niet DAAR wonenquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:26 schreef Fogel het volgende:
Ben blij dat we binnen moeten blijven. Fucking sneeuwstorm, alweer
wil jij fotos maken van je omgeving?quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:26 schreef Fogel het volgende:
Ben blij dat we binnen moeten blijven. Fucking sneeuwstorm, alweer
De klassieke "kun je even iets tussendoor doen?" gebeurde en zou vijf minuutjes moeten duren, maar er was iets stuk waardoor ik er drie uur later nog niet klaar mee ben. Vermoeiende dagen zijn dat, gelukkig bijna weekendquote:
Ja maar niet zoveel als sommige tot zich nemen.quote:
Volgende keer pak ik het waarschijnlijk beter aanquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil jij fotos maken van je omgeving?
"Ik ben al elf jaar met mijn man getrouwd, maar mijn schoonmoeder plakt nog steeds het gezicht van een ander op onze trouwfoto."quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:30 schreef RockNijntje het volgende:
Dit artikel kwam voorbij op Facebook: https://www.kekmama.nl/ar(...)s-over-schoonmoeders. Ik wist niet dat zulke schoonmonsters echt bestaan.
Stel je een groot wit vlak voor. Dat is hetquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil jij fotos maken van je omgeving?
GMTAquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je een groot wit vlak voor. Dat is het
quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgende keer pak ik het waarschijnlijk beter aan
Naar en land waar ik een butler de hele GT kan laten aanslepen enzo.
[..]
[ afbeelding ]
meh hoef ik niet te zien. zag hem wel laatst met zijn jumbo tasje vol boodschappen lopen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:32 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7882399_73bf006b
brr danny op straat was mee met de politie toen ze naar die melding in Etten leur met die kinderen moesten..
kippenvel.
30+ kaas is niet de oplossing.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:29 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja maar niet zoveel als sommige tot zich nemen.
je ziet niks alleen de communicatie van de politie/brandweer bij binnen gaan woning.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meh hoef ik niet te zien. zag hem wel laatst met zijn jumbo tasje vol boodschappen lopen.
mja andere keerquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je ziet niks alleen de communicatie van de politie/brandweer bij binnen gaan woning.
Boks ouwe!quote:
quote:
Dat zou echt een zin zijn die ik niet snel zou horen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:38 schreef Fogel het volgende:
Omdat ik gister een serviceperson over de vloer had de de warmtepomp wat TLC gaf heb ik mijn bierfusten naar de badkamer verplaatst. Heb ze alleen nog niet teruggezet en kreeg net de klacht dat er teveel fusten voor de douche staan om er nog fatsoenlijk in te kunnen. FWP.
"daar heb je armen voor aan je lijf" was blijkbaar geen goed antwoord, weten we dat ook weer.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
"Ik ben al elf jaar met mijn man getrouwd, maar mijn schoonmoeder plakt nog steeds het gezicht van een ander op onze trouwfoto."
"Mijn schoonmoeder heeft tijdens het oppassen mijn la vol lingerie 'even opgeruimd'..."
"Na drie jaar noemt mijn schoonmoeder mij nog steeds 'Katie': zo heette de ex van mijn vriend..."
"Mijn schoonmoeder maakte de geboorte van ons kind bekend op Facebook terwijl ik nog aan het bijkomen was van de bevalling. Met foto en al."
"Toen ik zwanger was, vertelde ik mijn schoonmoeder dat we onze dochter Stella wilde noemen. Ze zei dat ze het een naam voor een prostituee vond..."
"Mijn schoonmoeder nodigde de ex-vriendin van mijn man uit op onze bruiloft..."
"Mijn schoonmoeder praat nooit tegen, maar óver mij. Terwijl ik naast haar zit, vraagt ze mijn man: 'Wil je vrouw ook iets?'"
"Mijn schoonmoeder nam mijn zoon tijdens het oppassen mee naar een bar en zei tegen iedereen dat het haar baby was..."
"Op de bruiloft van mijn schoonzus zorgde mijn schoonmoeder ervoor dat ik op geen enkele foto stond."
"Mijn schoonmoeder vond het raar dat ik niet wilde vertellen met welk 'standje' haar kleindochter was verwekt."
"Mijn schoonmoeder droeg een trouwjurk naar onze trouwdag..."
"Ik was bruidsmeisje en mijn schoonmoeder zei dat ze zulke mooie jurken voor ons had uitgezocht, 'omdat zelfs ík er goed uitzag'..."
hoe Groot is je bierproductie dan wel nietquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:38 schreef Fogel het volgende:
Omdat ik gister een serviceperson over de vloer had de de warmtepomp wat TLC gaf heb ik mijn bierfusten naar de badkamer verplaatst. Heb ze alleen nog niet teruggezet en kreeg net de klacht dat er teveel fusten voor de douche staan om er nog fatsoenlijk in te kunnen. FWP.
"daar heb je armen voor aan je lijf" was blijkbaar geen goed antwoord, weten we dat ook weer.
Die kan ik wel hebben.....quote:
Nog wat THC toevoegen en je hebt prima bier.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:38 schreef Fogel het volgende:
40 L/puquote:Op vrijdag 3 april 2020 12:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe Groot is je bierproductie dan wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |