Valt wel mee toch? Het is gewoon zo haha.quote:
In Drenthe kennen we geen humor.quote:
Ja maar echt ook, alsof je morgenvroeg dan wel zou zeggen: hallo, kom binnen en sla de boel maar in mekaar, ben wakker.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Het is gewoon zo haha.
[..]
In Drenthe kennen we geen humor.
Ik mis het wel een beetje ja...quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben vandaag lekker naar kantoor geweest etto
Doet echt goed
Misschien heb ik morgen wel zin om iets kapot te meppen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar echt ook, alsof je morgenvroeg dan wel zou zeggen: hallo, kom binnen en sla de boel maar in mekaar, ben wakker.
Dat thuiswerken is ook niet gezondquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik mis het wel een beetje ja...
vooral erg lang... die troep ligt echt overalquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Glitters maken het leven zoveel mooier.
Maandag pas beginnen met thuiswerkenquote:
Ja dat is wel zo.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vooral erg lang... die troep ligt echt overal
maar NIET je nieuwe tafelquote:Op vrijdag 3 april 2020 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien heb ik morgen wel zin om iets kapot te meppen.
Valt vies tegenquote:
zie post numero 17quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb ik de komende 2 weken ofzo nog niet in huis hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |