Klopt. Die kwam vanmiddag uit bed en was het er niet mee eens dat ik naar beneden wilde gaan met hem. Hij wilde eerst even de treinen op zolder zienquote:Op donderdag 2 april 2020 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat moet voor je kleine trouwens ook allemaal razend interessant zijn, die treintjes.
Aaaah.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Die kwam vanmiddag uit bed en was het er niet mee eens dat ik naar beneden wilde gaan met hem. Hij wilde eerst even de treinen op zolder zien.
Geen familie van Uitstraling?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:47 schreef vuurbrood het volgende: [..] Ik gebruik altijd een ijsbreker
Maar de meeste vrouwen willen mij sowieso, maar ik zit niet meer te wachten op al die vluchtige seksuele contacten in het openbaar
![]()
quote:Op donderdag 2 april 2020 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Die kwam vanmiddag uit bed en was het er niet mee eens dat ik naar beneden wilde gaan met hem. Hij wilde eerst even de treinen op zolder zien.
quote:Op donderdag 2 april 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
Wat ik wel goed vind aan mijn werkt trouwens.. is dat ik die gangway af stap, m'n broek ff laat zakken en m'n reet laat zien.
En dan 8 weken later pas weer eens moet beginnen denken aan werken
Is dit een rap?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
Je moet mij nu een hoop werk gerelateerde dingen ook niet vragen want ik kan het je ook echt niet vertellen
stap ik die gangway weer op dan is 't hop en alles komt weer boven borrelen.
quote:Op donderdag 2 april 2020 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pussy griep.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
Covid-19 is tot nu toe wel het zwakke broertje van de Spaanse Griep gelukkig, 51.000 doden in 4-5 maanden, de Spaanse Griep tikte minimaal de 50 miljoen doden aan.
begin een modeltreinbaanquote:Op donderdag 2 april 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
er zat vroeger in rijswijk vlak waar ik woonde zon modeltreintjes winkel. heb ik uren voor de etalage gestaan
Dit klinkt best zieligquote:Op donderdag 2 april 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
er zat vroeger in rijswijk vlak waar ik woonde zon modeltreintjes winkel. heb ik uren voor de etalage gestaan
Die zaak is sinds een paar maanden wegquote:Op donderdag 2 april 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Ja, ik vroeger ook in Dordrecht. En de treinen in Madurodam vond kleine Koen ook geweldigquote:Op donderdag 2 april 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Goed idee wel, haar een lijmpistool geven om lekker mee te knutselen.quote:
oh echt?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Die zaak is sinds een paar maanden weg
ja maar madurodamis idd vetquote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, ik vroeger ook in Dordrecht. En de treinen in Madurodam vond kleine Koen ook geweldig
dan bouw je die etalage naquote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja afgezien van die etalge heeft mij dat niet getrokken
In dit topic is de Zebragif die er een tijdje in stond vervangen door een tekst en een tripgifje en daarna is de tekst telkens een beetje aangepast: GC / [KSC #11171] Digitale tripjes.quote:
oh vond het alleen leuk om zo naar te kijkenquote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je het heeeeel graag wilde hebben maar niet kreeg.
Zet je brilletje op opaquote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wie is Uistraling en waarom zou ik hem gerelateerd moeten zijn
mehquote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan bouw je die etalage naop je balkon
Zo ken ik je weerquote:Op donderdag 2 april 2020 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In dit topic is de Zebragif die er een tijdje in stond vervangen door een tekst en een tripgifje en daarna is de tekst telkens een beetje aangepast: GC / [KSC #11171] Digitale tripjes.
Ik ging het opzoeken.
Hallo ik zei nog meer.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pussy griep.
Al komt dat wel omdat er nu zorg is. En onderdak en warmte enzo.
Spaanse griep.was nu 100x beter te bestrijden.
Ja ik er kwam er vaak langs op weg naar de Plus, maar die is nu jammer genoeg weg was toch wel old skoolquote:
Ja daar wezen collega's me ook op, maar die zaak blijkt al een aantal jaren weg te zijnquote:Op donderdag 2 april 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Ja, het is maar goed dat mijn ouders me niet hebben laten testen op autisme.quote:
jammer. denk niet dat er veel van dat soort zaken zijn?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja daar wezen collega's me ook op, maar die zaak blijkt al een aantal jaren weg te zijn.
Dan klinkt de kerstshow hier in de regio wel als je ding, bizar veel van die kersthuisjes bij elkaar.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh vond het alleen leuk om zo naar te kijken
best veel online tegenwoordigquote:Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jammer. denk niet dat er veel van dat soort zaken zijn?
Nee, met een paddenstoel.quote:
Beide de uitspraken onweerstaanbaar te zijn voor het vrouwelijke geslachtquote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wie is Uistraling en waarom zou ik hem gerelateerd moeten zijn
Heel slecht idee dus.quote:
Punniken is een techniek om van een draad van wol een holle streng te maken, daarbij gebruik makend van een punnikklosje en een haaknaald. Punniken is een eenvoudige vorm van rondbreien, de draad vormt rijen lussen waaraan de lussen van de volgende rij hangenquote:Op donderdag 2 april 2020 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja en zon paddestoel unit geloof ik
Zijlquote:Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
ik had barbies en zon stuk zijl met wegen er op voor mijn autotjes :p
Daarom zitten ze ook op FOK! he. Overduidelijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beide de uitspraken onweerstaanbaar te zijn voor het vrouwelijke geslacht
Steeds minder helaas. Ga zelf nog wel eens naar Zevenhuizen, maar bestel ook online.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jammer. denk niet dat er veel van dat soort zaken zijn?
kijken hoe je holle streng groeitquote:Op donderdag 2 april 2020 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Punniken is een techniek om van een draad van wol een holle streng te maken, daarbij gebruik makend van een punnikklosje en een haaknaald. Punniken is een eenvoudige vorm van rondbreien, de draad vormt rijen lussen waaraan de lussen van de volgende rij hangen
en dan?
Check ff Modelbouw Houtloods-Wapstad in Den Haag bestaat al zeker +40 jaar en zit nog steeds op de zelfde plekquote:Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja daar wezen collega's me ook op, maar die zaak blijkt al een aantal jaren weg te zijn.
Dan heb je een sliert. Kan je gebruiken als wurgkoord voor de gnoom.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Punniken is een techniek om van een draad van wol een holle streng te maken, daarbij gebruik makend van een punnikklosje en een haaknaald. Punniken is een eenvoudige vorm van rondbreien, de draad vormt rijen lussen waaraan de lussen van de volgende rij hangen
en dan?
Wurgkoord? De AIVD wil uw locatie weten.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan heb je een sliert. Kan je gebruiken als wurgkoord voor de gnoom.
quote:Op donderdag 2 april 2020 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan heb je een sliert. Kan je gebruiken als wurgkoord voor de gnoom.
Die van Bal dan he!quote:Op donderdag 2 april 2020 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wurgkoord? De AIVD wil uw locatie weten.
ja maar word zon zooitjequote:Op donderdag 2 april 2020 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
soepwerper is meer jouw ding toch
Nog een veel slechter idee ...quote:
Ja daar ben ik wel eens geweest volgens mijquote:Op donderdag 2 april 2020 22:56 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Check ff Modelbouw Houtloods-Wapstad in Den Haag bestaat al zeker +40 jaar en zit nog steeds op de zelfde plek
Wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm das geen slecht idee eigenlijk
Want je zit op Fok! voor de vrouwtjesquote:Op donderdag 2 april 2020 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom zitten ze ook op FOK! he. Overduidelijk.
Ik bedoel meer dat 10-jarige ervaring mij geleerd heeft dat de knappe mannen over het algemeen niet op FOK! zitten.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:58 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Want je zit op Fok! voor de vrouwtjes
Met wurgkoord?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:59 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik ken alleen een hijgende tijger
Je hebt meerdere seksuele contacten gehad met mannelijke leden van Fok!quote:Op donderdag 2 april 2020 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat 10-jarige ervaring mij geleerd heeft dat de knappe mannen over het algemeen niet op FOK! zitten.
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 2 april 2020 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat 10-jarige ervaring mij geleerd heeft dat de knappe mannen over het algemeen niet op FOK! zitten.
^ intikken en daarna de letter waar 'ie op moet.quote:
Best wel aardig wat aantrekkelijke Fok dames ontmoetquote:
Ik ook hoor. Stukje wezen fietsen in de polder vandaag. Had het echt nodig even buiten te zijn.quote:
^A ^aa^quote:Op donderdag 2 april 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
^ intikken en daarna de letter waar 'ie op moet.
Andere toetsenbord-taal waarschijnlijk.quote:
Dus?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:01 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Je hebt meerdere seksuele contacten gehad met mannelijke leden van Fok!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een vrouwelijk lid van Fok van binnen heb gezien.quote:
van binnen?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:06 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een vrouwelijk lid van Fok van binnen heb gezien.
Maar om die reden zit ik ook niet op Fok
Je moet de koe niet in de kont kijken.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:06 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een vrouwelijk lid van Fok van binnen heb gezien.
Maar om die reden zit ik ook niet op Fok
Onze grote leider is wegquote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet de koe niet in de kont kijken.
Hoezo?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb Molo en AI gemeet, dus ik durf niks te zeggen.
De AH Basic variant van Erdoganquote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:01 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Je hebt meerdere seksuele contacten gehad met mannelijke leden van Fok!
Nu wil ik een toelichting ook.quote:
Hardop gelachen.quote:
Ik ken die man alleen maar van de actie "Tosti eten met Kuzu"quote:
Elk F1 topique is door haar een hel, nu komt ze de boel hier ook nog eens verstieren.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
snel weg jongens, whiskers is er weer
Meesterlijk iddquote:Op donderdag 2 april 2020 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken die man alleen maar van de actie "Tosti eten met Kuzu".
Ik wilde gewoon weten waarop jou argument was gebaseerd dat meeste mannen op Fok! eruit zien als freggeles.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Nu wil ik een toelichting ook.
Oh, voor die mening hoef ik geen seks met ze te hebbenquote:Op donderdag 2 april 2020 23:12 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon weten waarop jou argument was gebaseerd dat meeste mannen op Fok! eruit zien als freggeles.
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kerel ziet er echt uit alsof zijn kruis naar augurk smaakt
Daar heb je wel gelijk Fok zit vol met halve tammenquote:Op donderdag 2 april 2020 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, voor die mening hoef ik geen seks met ze te hebben. Heel erg niet.
Ik ga wel weer.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmmm, sommige aanvullingen aanndeze chst vind ik minder geslaagd
Geen zorgen, ik ben zo weer weg.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmmm, sommige aanvullingen aan deze chst vind ik minder geslaagd
Oooh sorryquote:Op donderdag 2 april 2020 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmmm, sommige aanvullingen aan deze chat vind ik minder geslaagd
Gelukkig delen wij dezelfde gedachtenquote:Op donderdag 2 april 2020 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik maakte maar een grapje.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kom je ook uit Leiden?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik ben zo weer weg.
Mijn bijtjes, je jat zequote:Op donderdag 2 april 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
Ik blijf wel gewoon, ik ben gewoon een leuke aanvulling
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik ben zo weer weg.
Ik mag niet klagen, fysiek weer redelijk op orde, alleen nog een buikwond die niet dicht wil maar kan nu ook niet naar gekeken worden omdat in het ziekenhuis al mijn afspraken zijn afgezegd.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Msar hoe gaat het nu met je LDVTK? Qua nasleep ongeluk?
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen, fysiek weer redelijk op orde, alleen nog een buikwond die niet dicht wil maar kan nu ook niet naar gekeken worden omdat in het ziekenhuis al mijn afspraken zijn afgezegd.
Damnquote:Op donderdag 2 april 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen, fysiek weer redelijk op orde, alleen nog een buikwond die niet dicht wil maar kan nu ook niet naar gekeken worden omdat in het ziekenhuis al mijn afspraken zijn afgezegd.
Wat is erquote:
Dat vind ik wel ruk voor je.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijna 2 al zelfs.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Damn![]()
Is al 1,5 jaar geleden ofzo toch?
Ja ga d'r lekker op ideeën brengen ...quote:
Laat de verfspuit maar rusten. Eerst controleren of je de stoomreiniger en de afplaktape wel hebt overleefd.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik nog niet aan gedacht en dan er met de verfspuit overheen
hahahahahaquote:
ik? je bedoeld ltvdk :pquote:Op donderdag 2 april 2020 23:29 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Laat de verfspuit maar rusten. Eerst controleren of je de stoomreiniger en de afplaktape wel hebt overleefd.
Pehehehe.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahahahaha
ik heb nu een heel foute MI van het eh.. scheerwerk van bitterbal..
ipv een landing strip een led strip
Ja.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zijn bitterbal en LTVDK een setje?
zou wel indruk maken hequote:Op donderdag 2 april 2020 23:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hahahahaha
ik heb nu een heel foute MI van het eh.. scheerwerk van bitterbal..
ipv een landing strip een led strip
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zijn bitterbal en LTVDK een setje?
ja nou terecht.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel even de krulletjes weg halen want anders krijg je @:Molo over je heen
Ik wist niet dat Molo van de vrouwenliefde is.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel even de krulletjes weg halen want anders krijg je @:Molo over je heen
Is ze ook nietquote:Op donderdag 2 april 2020 23:32 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Molo van de vrouwenliefde is.
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Maar bitter moet haar krulletjes weghalen, anders wil molo over haar heen?
Ja is de afgelopen periode ook nog wel het nodige gebeurt, zal mijn topic binnenkort wel weer eens updaten als ik daar zin in heb.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is de afgelopen periode ook nog wel het nodige gebeurt, zal mijn topic binnenkort wel weer eens updaten als ik daar zin in heb.
Niks is echt, we leven allen slechts in een illusie van tijd en ruimte.quote:
als moleculenquote:Op donderdag 2 april 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks is echt, we leven allen slechts in een illusie van tijd en ruimte.
De blijdschap omdat ik zo weg benquote:
nee johquote:Op donderdag 2 april 2020 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De blijdschap omdat ik zo weg ben.
Wij zijn slechts een samenraapsel van elementen die nooit zijn ontstaan en nooit zullen vergaan.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
we zouden ook in zon mieren ding kunne leven. dat iemand nu naar ons kijkt nadat hij is uitgeschoten met schoonmaakspul
Neequote:Op donderdag 2 april 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
we zouden ook in zon mieren ding kunne leven. dat iemand nu naar ons kijkt nadat hij is uitgeschoten met schoonmaakspul
In perspectief van het universum is een mens natuurlijk helemaal niks, een ondetecteerbaar iets, nog kleiner dan wat een proton voor ons is.quote:
Neequote:Op donderdag 2 april 2020 23:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Is er iets waar je geen antwoord op hebt?
misschien is het universum wel gewoon een stuk karton wat om ons heen is geplaktquote:Op donderdag 2 april 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In perspectief van het universum is een mens natuurlijk helemaal niks, een ondetecteerbaar iets, nog kleiner dan wat een proton voor ons is.
Misschien is het universum wel een projectie van ons onderbewustzijn en bestaan we eigenlijk alleen in onze gedachten.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is het universum wel gewoon een stuk karton wat om ons heen is geplakt
dat kan ookquote:Op donderdag 2 april 2020 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is het universum wel een projectie van ons onderbewustzijn en bestaan we eigenlijk alleen in onze gedachten.
Welneequote:Op donderdag 2 april 2020 23:41 schreef Gruj0 het volgende:
[..]! Gaan we het dan toch krijgen? Bitchfight op Fok!
Hallo Plato..quote:Op donderdag 2 april 2020 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is het universum wel een projectie van ons onderbewustzijn en bestaan we eigenlijk alleen in onze gedachten.
Helemaal niks. Of juist alles.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In perspectief van het universum is een mens natuurlijk helemaal niks, een ondetecteerbaar iets, nog kleiner dan wat een proton voor ons is.
/carequote:Op donderdag 2 april 2020 23:43 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Bitter is voor Esteban Ocon!![]()
Of we zijn gewoon als een virus een foute mutatie in het tijdscontinuüm.quote:
misschien praat je nu wel in je verbeelding met mijquote:Op donderdag 2 april 2020 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh jammer joh. Dacht altijd dat je een knappe meid was met krullen.
Dan nietquote:Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]Een die hard Max fan die dit zegt. Niet geloofwaardig.
ja denken wij of denkt ons brein voor onsquote:Op donderdag 2 april 2020 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet moet denken.
Het brein dat kwam uit de ruimte?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denken wij of denkt ons brein voor ons
maar waar stopt het danquote:Op donderdag 2 april 2020 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat ik wel eens denk is dat zeg maar alle planeten in het stelsel weer een onderdeel zijn van weer een ander veel groter deel. Dat wij zeg maar de moleculen zijn.
Wij.zijn.een.experiment!quote:
Het begin is het einde van het begin.quote:
Of alles is oneindig.quote:
Het stopt nergens, want als het stopt dmv een onzichtbare wand ofzo, wie zit daar dan achter?quote:
Zo hallowquote:Op donderdag 2 april 2020 23:49 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wij zijn een bak vol zaad klaar om geloosd te worden in een zwart gat
ja maar het kan gewoon niet maar door en door gaanquote:Op donderdag 2 april 2020 23:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Het stopt nergens, want als het stopt dmv een onzichtbare wand ofzo, wie zit daar dan achter?
Sowieso zijn we stofjesquote:Op donderdag 2 april 2020 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat ik wel eens denk is dat zeg maar alle planeten in het stelsel weer een onderdeel zijn van weer een ander veel groter deel. Dat wij zeg maar de moleculen zijn.
ja das de volgende vraagquote:Op donderdag 2 april 2020 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is een einde? Wat zit daarachter?
geen idee. ik weet wel dat mijn energie toch echt nergens naar toe gaat hoorquote:Op donderdag 2 april 2020 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelfde is de wet van behoud van energie. Energie vergaat niet en gaat slechts over in een andere vorm.
Waar blijft het dan uiteindelijk en waar komt het vandaan. Hč?
Wat was er voor de big bang?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelfde is de wet van behoud van energie. Energie vergaat niet en gaat slechts over in een andere vorm.
Waarom niet? Het is een menselijke beperking door te denken dat iets een begin en einde moet hebben.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het kan gewoon niet maar door en door gaan
quote:
omdat iets begint ergens en het stopt ergensquote:Op donderdag 2 april 2020 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is een menselijke beperking door te denken dat iets een begin en einde moet hebben.
Haha niet 5 dimensionaal denken.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het kan gewoon niet maar door en door gaan
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
In onze zeer beperkte visie als nutteloze schakel in het geheel wel ja, maar in het grote geheel van het universum is dat een nikszeggend concept.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat iets begint ergens en het stopt ergens
In de droom van Bhudda.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks is echt, we leven allen slechts in een illusie van tijd en ruimte.
alles is een nietszeggend concept. ons leven ookquote:Op donderdag 2 april 2020 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In onze zeer beperkte visie als nutteloze schakel in het geheel wel ja, maar in het grote geheel van het universum is dat een nikszeggend concept.
Oke ik ga fout nu 404quote:Op donderdag 2 april 2020 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het begin is het einde van het begin.
Spreek voor je zelfquote:Op donderdag 2 april 2020 23:54 schreef bitterbal het volgende:
maar wat ik al zei. het slaat echt werkelijkwaar allemaal nergens op en dan zijn we nog te dom ook om het te begrijpen
Elke molecuul is gewoon een schakel van energie in het geheel, niet belangrijker of onbelangrijker dan een ander.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alles is een nietszeggend concept. ons leven ook
nou dat bedoel ik :pquote:Op donderdag 2 april 2020 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke molecuul is gewoon een schakel van energie in het geheel, niet belangrijker of onbelangrijker dan een ander.
Orakel, geef ons antwoordenquote:
Dus in feite zijn we gewoon alles en niets tegelijkertijdquote:
Daar is geen reden voor, het is er gewoonquote:Op donderdag 2 april 2020 23:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Orakel, geef ons antwoorden
Waarom ontstaat leven? Waarom ontaat het universum? Wat is het grote geheel?
Ik ken 'mquote:Op donderdag 2 april 2020 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik verzin niet wat hoor.![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wet_van_behoud_van_energie
Ow, oké, uh ja. Nou, bedankt dan maar, denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:58 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Daar is geen reden voor, het is er gewoon
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:58 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Daar is geen reden voor, het is er gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |