Klopt. Die kwam vanmiddag uit bed en was het er niet mee eens dat ik naar beneden wilde gaan met hem. Hij wilde eerst even de treinen op zolder zienquote:Op donderdag 2 april 2020 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat moet voor je kleine trouwens ook allemaal razend interessant zijn, die treintjes.
Aaaah.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Die kwam vanmiddag uit bed en was het er niet mee eens dat ik naar beneden wilde gaan met hem. Hij wilde eerst even de treinen op zolder zien.
Geen familie van Uitstraling?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:47 schreef vuurbrood het volgende: [..] Ik gebruik altijd een ijsbreker
Maar de meeste vrouwen willen mij sowieso, maar ik zit niet meer te wachten op al die vluchtige seksuele contacten in het openbaar
![]()
quote:Op donderdag 2 april 2020 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Die kwam vanmiddag uit bed en was het er niet mee eens dat ik naar beneden wilde gaan met hem. Hij wilde eerst even de treinen op zolder zien.
quote:Op donderdag 2 april 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
Wat ik wel goed vind aan mijn werkt trouwens.. is dat ik die gangway af stap, m'n broek ff laat zakken en m'n reet laat zien.
En dan 8 weken later pas weer eens moet beginnen denken aan werken
Is dit een rap?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
Je moet mij nu een hoop werk gerelateerde dingen ook niet vragen want ik kan het je ook echt niet vertellen
stap ik die gangway weer op dan is 't hop en alles komt weer boven borrelen.
quote:Op donderdag 2 april 2020 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pussy griep.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
Covid-19 is tot nu toe wel het zwakke broertje van de Spaanse Griep gelukkig, 51.000 doden in 4-5 maanden, de Spaanse Griep tikte minimaal de 50 miljoen doden aan.
begin een modeltreinbaanquote:Op donderdag 2 april 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
er zat vroeger in rijswijk vlak waar ik woonde zon modeltreintjes winkel. heb ik uren voor de etalage gestaan
Dit klinkt best zieligquote:Op donderdag 2 april 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
er zat vroeger in rijswijk vlak waar ik woonde zon modeltreintjes winkel. heb ik uren voor de etalage gestaan
Die zaak is sinds een paar maanden wegquote:Op donderdag 2 april 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Ja, ik vroeger ook in Dordrecht. En de treinen in Madurodam vond kleine Koen ook geweldigquote:Op donderdag 2 april 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Goed idee wel, haar een lijmpistool geven om lekker mee te knutselen.quote:
oh echt?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Die zaak is sinds een paar maanden weg
ja maar madurodamis idd vetquote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, ik vroeger ook in Dordrecht. En de treinen in Madurodam vond kleine Koen ook geweldig
dan bouw je die etalage naquote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja afgezien van die etalge heeft mij dat niet getrokken
In dit topic is de Zebragif die er een tijdje in stond vervangen door een tekst en een tripgifje en daarna is de tekst telkens een beetje aangepast: GC / [KSC #11171] Digitale tripjes.quote:
oh vond het alleen leuk om zo naar te kijkenquote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je het heeeeel graag wilde hebben maar niet kreeg.
Zet je brilletje op opaquote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wie is Uistraling en waarom zou ik hem gerelateerd moeten zijn
mehquote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan bouw je die etalage naop je balkon
Zo ken ik je weerquote:Op donderdag 2 april 2020 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In dit topic is de Zebragif die er een tijdje in stond vervangen door een tekst en een tripgifje en daarna is de tekst telkens een beetje aangepast: GC / [KSC #11171] Digitale tripjes.
Ik ging het opzoeken.
Hallo ik zei nog meer.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pussy griep.
Al komt dat wel omdat er nu zorg is. En onderdak en warmte enzo.
Spaanse griep.was nu 100x beter te bestrijden.
Ja ik er kwam er vaak langs op weg naar de Plus, maar die is nu jammer genoeg weg was toch wel old skoolquote:
Ja daar wezen collega's me ook op, maar die zaak blijkt al een aantal jaren weg te zijnquote:Op donderdag 2 april 2020 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Ja, het is maar goed dat mijn ouders me niet hebben laten testen op autisme.quote:
jammer. denk niet dat er veel van dat soort zaken zijn?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja daar wezen collega's me ook op, maar die zaak blijkt al een aantal jaren weg te zijn.
Dan klinkt de kerstshow hier in de regio wel als je ding, bizar veel van die kersthuisjes bij elkaar.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh vond het alleen leuk om zo naar te kijken
best veel online tegenwoordigquote:Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jammer. denk niet dat er veel van dat soort zaken zijn?
Nee, met een paddenstoel.quote:
Beide de uitspraken onweerstaanbaar te zijn voor het vrouwelijke geslachtquote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wie is Uistraling en waarom zou ik hem gerelateerd moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |